wiske veel sterkte en wens je een goed herstel.
heb nu iets raars, de gyn kan er ook niet aanuit, jullie weten dat ik een mk heb gehad, maar mijn HCG daalt niet zoals het hoort, woensdag was mijn HCG 400 en vandaag 312, dus niet voldoende gedaald, heeft dat hier nog iemand mee gemaakt???
als volgende week woensdag mijn HCG niet op 0 staat dan krijg ik weer een echo en mischien nog een curitage, hoop dat het niet nodig is, maar ben er toch niet gerust in hoor. help!!!
Ow jeetje meis, ik ken dat zo niet wat je verteld, heb er ook geen ervaring meee.
Wil jke wel alle goeds wensen en hopen dat het zakt de hcg,
:-* :hug: van hier bianc
jeetje eerst dit nu dat, hopelijk daalt je HCG snel, en komt alles op orde daar beneden.
wiske ben blij’’ voor je dat alles goed verlopen is, hou je lekker rustig nu en doe waar je zin in hebt meis. verwerk dit op jou manier en veel praten!
ik denk aan je!
groetjes lynn mama van senne* en :**:
ik moet woendag weer bloed laten trekken, ik heb 21 maart een mk gehad, geen curitage, maar mijn hcg daald heel traag, de gyn is er niet gerust in;
21 maart 9540
23 maart 2161
26 maart 400
30 maart 312
ik weet ook niet wat dat er aan de hand is, maar als woendag mijn hcg niet op 0 staat dan krijg ik 9/10 weer een echo en moet ik gecuriteert worden.
als ik me niet vergis moet dat binnen de 2 weken.
Vandaag weer iets raars, van de morgen was mijn temp weer fel gestegen en toen mijne man en ik geklust hadden, had ik bloed verlies, niet erg veel en is ook na een goed uurtje gestopt, geen bloed meer gezien sindsdien.
ik moet morgen toch naar het ziekenhuis voor een bloed kaart te halen en ga het aan de assistente van de gyn uitleggen, hoop dat ik morgen al bloed mag laten trekken en even bij de gyn kan binnen gaan, mijn lichaam slaat helemaal op hol.
weer even snel…alweer aan het werk.
je hebt toch geen koorts??? Andes meteen aan de bel trekken i.v.m. infectiegevaar!!!
Sterkte
Ik moet donderdag weer naar de gyn, hou jullie op de hoogte.
Liefs
Ineke
nee hoor geen koorts, normaal is mijn temp 36.6 en nu is hij 37.1 dus geen koorts. geen infectie. toch bedankt voor je andwoord, mijne man heeft mijn borsten gecontroleert en die zijn groter en mijn tepels zijn donkerder van kleur, gistere was dat nog niet het geval en soms steken in mijn rechter borst.
Dolgelukkig, ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt, dit lijkt me ook erg onzeker zo.
Ineke, hoe gaat het sonjabakkeren?
Bianca, hier ook nog, mijn duimen draaien voor je!
Hier gaat alles goed, ben gestopt met tempen, kon er niet echt wijs uit worden en nu rustig ( ) afwachten of we goed geklust hebben, ga maar lekker veel afspraken plannen voor de komende 2 weken, vliegen ze tenminste snel om.
Hier begint de spanning weer enorm toe te nemen! Ik duim nog steeds voor iedereen!
gog meis ik duim voor je hoor!!! :thumbup:
anders nog niks waargenomen???
dolgelukkig, meid hou je sterk, hopelijk weet je snel meer, want vind het ook maar wat raar, ik denk aan je!!
en aan alle andere dames natuurlijk ook!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groetjes lynn mama van senne* en :**:
ff weer eens een (ego) berichtje van mij. Had ff wat afstand genomen. Was teleurgesteld dat het niet gelijk weer raak was, maar wil er ook niet teveel en geforceerd mee bezig zijn. Maar nu de vruchtbare dagen er weer aan komen, begin ik toch weer wat onrustig te worden, dus deze week weer flink aan de klusserij.
Ik ben wel weer aan het tempen om toch te kijken of de cyclus weer een beetje als voorheen is. Na de MA kwamen de :evil: :twisted: op dag 30. Voorheen zat mijn cyclus op 25 a 26 dagen. Dus ben benieuwd hoe het deze maand zal gaan. Mijn temp is trouwens megastabiel, 2 dagen op 36.9 en vanaf dag 3 naar 36.7 en dat is ie tot nu toe nog steeds zo gebleven (zit nu op dag 10 ofzo). Dat had ik de vorige 2 keren dat ik tempte niet dat ie dagenlang precies gelijk was. Heb ff een keer savonds getempd om te kijken of de thermometer niet stuk was, maar toen was de temp wel hoger, dus daar ligt het ook niet aan.
Einde ego-bericht
dolgelukkig hoe was het in het zkh vandaag ?
spirella lieverd tis toch geen ego berichtje, of eig ook wel,maar mag toch, heb ik ook vaak, zeker in dit topic omdat het mag en kan.
kleinewinnie succes met wachten ik wacht momenteel ook af…
succes
boefje, ja temoen is niet echt alles he, ik heb ook 3 maand gedaan kon zelf geen wijs uit worden en nu nog niet mijn gyn echter wel,
nu maar op zijn beloop dus voor jullie, heel veel succes en sterkte meid
inke hoe gaat het met jou , en daan enzo en iedereen, wie vergeet ik toch
nu ja hier dus nog geen duivels veel buik en rugpijn echt krampen nu… maar goed even doorzetten, as de ongi komt zal iesnel optreden met deze krampen
Spannend bianca, inmiddels al weer een dagje verder, zal zo es in je topic neuzen hoe het is.
Ik mag dus donderdag wee naar de gyn.
Wat het SB betreft gaat het erg goed, zit eraan te denken nu maar op gewicht proberen te blijven. Al mijn kleren zijn te groot!!! Heb vandaag maar even gewinkeld maar kon niet zoveel leuks vinden eigenlijk. Jammer. Zelf een aantal rokken die me allemaal te groot waren. hahahaha!!!
Zit verder niet zo lekker in mijn vel. Suicide gehad op het werk en de paasdagen (familiedagen met kinderen) komen er weer aan en dat is weer zo confronterend…Ben dan zo geirriteerd om van alles en zit mijzelf in de weg. Bah. Wordt het allemaal niet anders van en baal ervan dat ik dat dan weer zo voel. Maar ja, logisch wel weer. zucht, zucht, zucht.
liefs
ineke
hey lieve ineke klinkt beetje vervelend meis dikke knuf van mij hiero, en wb je reactie in mijn topic? je magbestjaloers zijn als ik zwangerzou zijn hoor.
Maar zoalsnu het er uit ziet ben ik niet zwanger en ben ik ongesteld. T zet al aardig door helaas. :?
zucht, zucht, zucht…
euhm ws toch maar doorduimen , het bloeden was eig niet echt bloeden ofzo, gene idee, ik heb idee dat het van mijn aambei was ofzo , Kan dat? T was geen vaginaal bloeden nl meen ik, dat zou beteken dat duimen nog kan, geen bloeding meer, geen krampen niks nada
o bianca ik hoop zo hard dat je zwanger mag zijn, suc6 meid
bianca, ik ga meteen weet flink doorduimen
wanneer ga je eventueel testen??
Ooo kom ik even kijken, ik ga gelijk duimen voor bianca!!!
Spirella, hoe is het bij jou?
Ik ben nog steeds druk met t huis, maar verder is alles goed!
liefs, M
ooooeeewiie bianca spannend. Idd wanneer ga je testen?
Met mij gaat het goed Madame-M. We zitten te wachten op een eisprong, dus flink klussen deze week :mrgreen: :mrgreen: Op dag hoeveel kwam jouw ongi weer na de MA/curettage? Jij zit ook zo rond je vruchtbare tijd of niet? Laten we voor elkaar duimen dat het voor ons allebei deze maand weer raak is :thumbup: :thumbup:
Ineke… :hug: :hug: :hug: En anders sla je die familiebezoekjes gewoon over en ga je lekker leuke dingen doen met je hubbie. Lekker je slanke lijf “showen” in de sauna :mrgreen: of een verwenarrangementje ofzo. Gewoon ff er tussenuit met zijn 2-en. Soms moet je gewoon ff voor jezelf kiezen hoor. Laat je niet gek maken :hug:
hey dames maandag heb ik bloed laten trekken het was weer iets gezakt, maar niet echt veel, van 312 naar 285,vandaag bij de dokter geweest, Evelien moest nog een spuitje hebben, heb mee gevraagd of dat ze mijn bloed nog eens wou controleren en ja hoor straks mag ik bellen voor alweer een boeduitslag, heb ook mee mijn bloeddruk laten meten, was 11/7 en ik heb altijd 12/8 dus vondt ze het een beetje aan de lage kant. afwachten wat dat het bloed me vandaag te vertellen heeft he