Zwanger worden na mk of ma..deel 3. Alle goeds!!!!

uit je verhaal maak ik op dat je niet zeker weet dat het het vruchtje was wat je verloor?

hoe groot was het?

want toen ik het vruchtje verloor wist ik het, geen twijfel mogelijk

veel sterkte met al deze onzekerheid :-*

het wat tamelijk groot, denk ongeveer een centimeter of 4 lang en 1 centimeter breed ook 1centimeter dik, heb er vergeten bij te zetten dat ik en mijn man denken dat het hier over een 2ling gaat en dat we 1van de 2 vruchtjes verloren zijn, mijn temp is nog steeds tussen de 37.1 en de 37.3, normaal heb ik een temp van 36.4 of 36.5. ben blij dat ik morgen bij de gyn terecht kan.

dankje wel voor je reactie

ja dat klinkt inderdaad als een vruchtje.

ik hoop voor je dat de gyn morgen jullie vermoeden bevestigd :-*

Hey Madame-M, fijn om weer eens iets van je te lezen. Ik had je destijd nog een PB gestuurd, maar die is volgens mij nooit bij je aangekomen ofzo want ik kan zien dat je em nog niet gelezen hebt (of misschien heb je daar ook wel bewust voor gekozen ofzo hoor). Ik heb in totaal circa 1,5 week bloedingen gehad na de MA, en jij? Maar daarna zijn we weer aan de klusserij gegaan en de currettage is nu precies 4 weken geleden, dus het zal er om gaan spannen of het al gelijk weer raak is deze maand of wanneer anders de :twisted: :twisted: komen.

Dolgelukkig, dat klinkt niet zo fijn allemaal, wist je al dat je in verwachting bent van een tweeling of is het maar een vermoeden? Ik denk trouwens niet dat na een MK je temp en HCG zo snel omlaag gaan hoor. Dus dat lijkt me geen houvast helaas. Hoe gaat het nu? Nog bloedingen? Fijn dat je morgen bij de GYN terecht kunt in elk geval. Sterkte :-*

Ineke, hopenlijk helpt het schrijven en lezen van de columns je bij het omgaan van de hele situatie.

En Bianca, ik wist niet dat jij ook met een cyste kampte. Wat een ellendige dingen toch. Meid, jij ook ff een dikke :hug:

En de rest natuurlijk een dikke knuf!

wij hebben gewoon een vermoeden van een 2ling, en ik weet van een vorige mk dat mijn temp gelijk weer normaal was, daarom kan ik er niet aanuit, heb met mijn gyn zelf gesproken en die zei ook dat dat niet normaal was, ik heb bijna geen bloed verlies meer, alleen als ik naar het toilet ga met het afvegen nog wat roodachtig, maar meer niet, snap er echt geen snars meer van.

dank jullie voor jullie reactie’s

hallo dames,

anneke sterkte meis, ik duim voor je voor goed nieuws!!! :thumbup: :thumbup: :pray: :kaars:

hier nog steeds geen ongi te zien, pfff wordt er :wall: :wall: :wall: van hoor.

en maandag lijkt nog zo ver he, heb weer geen geduld hoor.

groetjes lynn mama van senne* en :**:

effe updaten hoor,

de ongi is er eindelijk!! :dance: ben eigenlijk wat blij nu weet ik tenminste hoe het beneden draait.

lynnty,

he, he, heb je lang op moeten wachten maar eindelijk zijn ze er.

Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen.

lynnty gelukkig maar enigszins idd weet jenu dat het weer werkt. En idd in de war na alles. Maar je lichaam heeft hard gewerkt. Nu moet het zich weer gezond opmaken voor een volgende keer. Succes en sterkte :-* :hug:

hallo meiden.,

Wat is het toch wisselvallig weer hé?

Zo voel ik me zelf als persoon ook wel es. Wisselvallig.

Soms dan is alles goed en voel ik me ook opké. Geen hormonen die gekke doen met je lichaam en geest en plots dan veranderd dat in een slecht humeur, buikpijnklachten , hoofdpijn enz…

Maar goed. Kwam even inme op. Op dit moment wel goed. Ik zit nu in de wachtdgn voor mijn menstruatie .

Ik laat jullie weten hoe of wat natuurlijk.

Nou toedels en liefs aan iederéén.

:-* bianca

ja ben wel blij dat ik nu weet dat mijn lichaam zich weer rustig aan klaar maakt voor een nieuwe ronde :slight_smile:

Bianca ik duim voor je meis!!! :thumbup: :pray: :pray: :pray:

en hier ook soms wel es wisselvallig dezer tijd :mrgreen: zal ik het even op de ongi steken :roll:

ja vast voor iedereen wel herkenbaar dat gevoel.

Hoe is het verder met je? Nog steeds aan bloeden? Heb je veel last van bloedverlies pijn ??

Hoop et niet meid, iik had dat zelf wel de 1e menstruatie . Maar na de 2 e x viel het weer mee en kwam ik ineen vrij normaal cycles patroon en menstruaties.

met mij gaat het goed hoor, enkel wat last van krampjes maar dat neem ik er bij.

het bloeden gaat snel hoor, pfff zoveel had ik ook wel verwacht hoor, na mijn keizersnede van senne* had ik ook een sterke bloeding, dus zal wel beetje evenaren denk ik.

hier duim ik nog steeds voor je meis!!

Nou Lynnty, eindelijk duidelijkheid, neem er maar een wijntje op vanavond. Dag 1 van nieuwe ronde!!

Hier verwacht ik ook mijn ongi over 2 dagen ofzo, krijg al weer last van branderig gevoel/afscheiding wat ik de afgelopen maanden steeds heb voorafgaand aan mijn ongi.

Vandaag eindelijk vrij. Heb 7 diensten gewerkt en moest vanochtend nog sporten, tja, dat is nog steeds een ‘moeten’, voor mij maar geeft wel weer een goed gevoel. (-5,9 kg op de weegschaal :dance: ).

En Bianca, je ei inmiddels al gespot?! Ik ga voor een paasei!

Oh…waarom vergeet ik alle andere namen steeds? Kan het moeilijk bijhouden hoor. Zitten er nog meiden voor de NOD??

Dol gelukkig, sterkte vandaag bij de gyn, hoop dat je duidelijkheid zult krijgen enzo.

Tot later maar weer meiden.

Liefs

Ineke

hey meiden hoe is het met jullie?

joseeetje , moest jij gisteren niet naar de gyn, hoe is het nu? heb je meer duidelijkheid gekregen ?

Ik ga zo lekker shoppen even gedachten van me af zetten,.,

Kijken of ik wat leuks kan vinden :inlove:

toedels liefs van hier

@lynnty wrote:

de ongi is er eindelijk!! :dance: ben eigenlijk wat blij nu weet ik tenminste hoe het beneden draait.

Hier zijn de :evil: :evil: :evil: ook eindelijk gekomen. Gisterochtend... ruim een week overtijd. Snap mijn cyclus helemaal niet meer.... Bah...!
Maar ik ben blij dat ze in ieder geval wel komen. En dat ik niet helemaal niets meer heb! Snappie?

Dol Gelukkig, ik zie weer een banner bij je staan. Was jullie vermoeden juist????

Verder geen nieuws..

Liefs,
Noortje

P.S. Ga vanavond naar Nederland - Roemenie. Ik ben diegene in dat Oranje t-shirt he... Niet vergeten om mij te spotten ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hey dames even laten weten

heb slecht nieuws en goed nieuws

het goede nieuws is dat mijn eileider weer helemaal is aangesterkt die was heel zwak.

het slechte nieuws is dat ik inderdaad een mk heb gehad, maar we geven de moed niet op en probere weer gewoon op nieuw, laten hangen heeft geen zin, heb nog 3 kindjes waar dat ik voor moet zorgen en een man waar ik ook veel van hou, dus gaan we gewoon weer klussen., maar is het goed als ik me bij jullie aansluit?

goedemorgen.

hahahahaa noortje ja we pikken je er vast wel uit :lol:

dolgelukkig: dat is inderdaad even minder, dat het toch een mk is geweest, maar dat je eileider aangesterkt is, is toch goed nieuws he,

fijn dat je het zo positief ziet, als is het echt niet erg als je er verdrietig om bent hoor :hug:

bianca: nee dt was ik niet die naar de gyn moest.

voor de rst hier weinig te melden, zit nog steeds te wachten om een ongi, die kan ik hopelijk elk moment verwachten.

tenminste ik ben altijd heel stipt geweest en het is bijna een maand geleden, dus ik hoop dat mijn lichaam gewoon weer op de oude manier verder gaat :pray:

prettig weekend meiden :-*

joseetje heb me woendag en donderdag even slecht gevoeld, maar als het niet goed is en het was misschien gehandicapt, sorry ik wil hier geen dames kwetsen, dan is het beter zo, mijn man, mijn ouders en schoonouders hebben mij heel erg gesteund en ik moet vooruit heb nog 3 kindjes en een man die me nodig hebben en verdrietig ben ik eigenlijk nu niet meer, ik ben gewoon blij dat mijn eileider weer helemaal ok is en dat we weer dezelfde kansen hebben als bij ons Evelien, en we proberen gewoon op nieuw, is het niet voor dit jaar dan is het misschien voor volgend jaar.

ze zeggen inderdaad dat wanneer het misgaat, er iets niet goed was gegaan in de aanleg.

als ik het goed begrijp was er iets met je eilieider waardoor een zwangerschap heel klein was?

en nu is eileider weer oke, waardoor een volgende zwangerschap weer heel goed kan?

tja kan me voorstellen dat zoiets dan veel perspectief voor de toekomst bied :-*