Zwanger worden na mk of ma..deel 3. Alle goeds!!!!

bianca ik duim er op los voor je meid, je verdient het!!! :pray: :pray: :pray:

hier gisteren zwangerschapstest gedaan, maar negatief, ben wel es benieuwd hoe het beneden zit hoor! :think: met dat ik niet eerst ongi ben geworden, ben ik nu nog meer benieuwd of de ongi komt of als ik mss te vroeg getest heb, op 26 maart moet ik op controle, dus ik zal nu wel geen test meer kopen en hopen dat ik mss goed nieuws krijg van de gyn. als de ongi ondertussen niet zijn komen opsteken, we zien wel.

:pray: :pray:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Spannend en frustrerend he, lynnty dat je niet weet wat er in je lijf gaande is.

Goed zo Bianca, de 1e zelfinseminatie!!! Hoop zo dat het nu eindelijk eens zal lukken met jullie!!! Suc6 ook morgen weer.

Jullie kletsen heel wat af hier momenteel zeg! Hier geen nieuws natuurlijk. 26 is mijn NOD en dan snel weer afspraak maken!

liefs

Ineke

Dank jullie wel ieverds, tja spanende tijd momenteel hier dus…

Ineke ik gun het jo ook zo, alle meiden hoor maar ineke blijft er 1 net als noor en en nog een aantal hier op het forum,… door de jaren heen krijg je je cluppie ook . En dat moeten de anderen zeker niet verkeerd opvatten nu!!!

Ik lees en typ snel weer bij we zijn net terug van de ene verjaardag,na vanmorgen eerst het hh hier gedaan te hebben bij mijn zus aan de gang, daar zo weer heen was ophangen ve vaatwasser uit en inpakken en hier zo ook even was ophangen en dan gelukkig relaxen op een feestje wel gezellig hoor.

ZOndag relaxendag ( alleen voor de speeltuinver formulieren rondbrangen maar das een uurte werk mar)

Maandag gaan dré en ik van zijn werk uit eten en bioscoopje doen , ook leuk vooruitzicht.

Dinsdag heb ik gesprek met mijn ha weer, ook altijd fijn even weer praten over vanalles en njiks, hij kan me erg goed steunen en helpt super in dit proces waar dré en ik in staan ( en nog iets anders waar ik momenteel in zit wb zkh )

Dus goed weekje voor de boeg hier…

Tot gauw liefs van bianca

Bianca, wat spannend dat de 1e inseminatie erop zit. Hoop dat je gauw een positieve ovulatietest hebt en de rest van de zelfinseminatie ook gaat lukken. Succes.

Ik heb besloten het forum even te laten voor wat het is. Het is me toch te zwaar en teveel. Ik hoop dat jullie binnenkort allemaal lekker mogen zwangeren. Succes!

hou je sterk meis!! dikke :hug: :-

hier nog steeds duimen :thumbup: voor jullie!!

en inderdaad nog steeds wachten hier pffff :shifty: :shifty: :pray:

groetjes lynn mama van senne
en :**:

Spannend allemaal hoor! Hoop dat je snel duidelijkheid zult hebben Lynnty.

Fijn dat je een fijne week voor de boeg hebt Bianca. Zo belangrijk om samen leuke dingen te doen! Veel plezier alvast.

He andere meiden (boefje, spirella etc.). hoe is het verder met jullie?

Liefs

Ineke

p.s. verwacht morgen mijn nieuwste colum online…

Hey meiden, ff een kort/snel berichtje.

Hier alles goed, vanmorgen zw.test gedaan. Er stond op dat je 3 dagen voor NOD zou kunnen testen. Nu weten we natuurlijk niet precies wanneer die ongesteldheid komt, dus we dachten, ach we zitten op dag 25 laten we het eens proberen (oude cyclus zat ik op 26 dagen). Maar nog niets te zien. Maar de vorige keer testte ik ook pas na bijna een week overtijd positief, dus ach, over een paar dagen (als er nog geen :twisted: :twisted: duivels zijn) nog maar eens proberen.

Verder nog nieuws bij jullie?

Kleinewinnie, je moet echt doen waar je je lekker bij voelt hoor, meid!

Mar, hoe is het met je? Is het bloeden helemaal gestopt afgelopen weekend? Ben je gisteren nog naar het spoedspreekuur geweest? Moest je toch een tweede curretage. Ik hoop het niet voor je! Laat je even weten hoe het is, als je eraan toe bent?

Boefje, hoe is het met jou? Je mag weer lekker aan het klussen deze maand hè? :mrgreen:

Affie, en met jou? Ik ben helemaal kwijt in wat voor situatie jij nu zit. Welke dag van de cyclus e.d. Sorry… Voel je je goed? Ook geestelijk?

Spirella, jij bent dus druk met testen… :mrgreen: Ik hoop dat je snel positief nieuws krijgt meid. En dat die verd*mde :evil: :evil: :evil: weg blijven…

Ineke, is je column al online? Ga zo maar even kijken. Hoe is het verder met je?

Lynnty, hoe is het? al meer duidelijkheid? Wat een spanning allemaal hè?

Bianca, hoe was je etentje en je biosbezoekje… Welke film ben je geweest? Vandaag gesprekje bij de ha. Fijn hoor, dat je daar zo goed terecht kan…

Daantje, hier was het geen sex of bad zolang ik nog bloedde… En daar heb ik me goed aan gehouden. Ook moet je er geestelijk weer klaar voor zijn. Daar heb ik best moeite mee gehad. De eerste keer weer na…

Volgens mij ben ik nog een aantal meiden vergeten, er zijn er ook zoveel…! Als iedereen nu zwanger wordt krijgen we een echte KOK-baby-boom…

Hier weinig nieuws. De ongi is er nog niet. Zit niet goed in mijn vel. Ben erg emotioneel op het moment. En moet er ook vooral niet te veel bij nadenken. Voel me niet zwanger en denk ook dat ik elk moment ongi kan worden, alleen kan ik tegenwoordig geen peil meer trekken op mijn cyclus. :x Grrrrrrrrrr! Heb al een aantal negatieve testen en ga er ook absoluut geen test meer tegenaan gooien. Kan wel aandelen kopen van de Clearblue…

Tot zover…

Liefs,

Noortje

Hey lieve noor

de film was leuk , was een sort van documantaire , an inconvienient truth meen ik

etente was lekker ,

met mij gaat op zicht goed, alleen zooo hoofdpijn en nu even :cry: beetje te moe denk ik. Gesprek bij de ha ging anders als ik gehoopt had , maar goed…kan er weinig over zeggen.

Als ik vraag van jullie om as maandag maar super te duimen voor me willen julie dan doen? Heb dan spannendde dag voor de boeg, nog 1 week pfjoeeeeeeee was et maar voorbij allemaal.

Mensen heb gewoon geenpuf te greageren op ieder een

:-*

noor meis jij ook :-* en :hug:

mm vorige berichtje op vorige pagina hihi ,

Jammer van je gesprekje…

Ik heb gehoord dat dat een hele mooie film moet zijn.

Volgende week maandag duimen? Zal het in de agenda zetten!

Liefs,

Noortje

:-*

ow wb het gesprekje dat het fout liep, mijn schuld was eig te gestresst,

had de kleine van opppas mee…

mijn ha was wellief maar liet ook blijken dat het eig geen tijd had , ach volgende week nog even weer heen even goed maken.

@NoortjeP wrote:

Affie, en met jou? Ik ben helemaal kwijt in wat voor situatie jij nu zit. Welke dag van de cyclus e.d. Sorry… Voel je je goed? Ook geestelijk?

Noortje :-* !!!
Wat lief dat je dat vraagt! Mijn ongi liet op zich wachten, had deze x een clyclus van 41 dagen, langste tot nu toe... we gingen er wel alweer voor, maar gewoon op een laag pitje, we zien wel hoe t komt... Geestelijk is opzich oke, al heb ik gisteren te horen gekregen dat een meisje dat ik ken (en absoluut niet aardig vind) ongewenst zwanger geraakt is en het "dan maar houdt" zoals ze zelf zegt. Ik misgun niemand een zwangerschap, maar op zulke momenten begint het aardig te borrelen vanbinnen, en komt de vraag WAAROM wel weer om het hoekje kijken...

Ik heb een beetje afstand genomen van het forum, bewust, om niet teveel te focussen en het brengt voor mij heel veel rust. Ik lees wel geregeld even bij, en vond het super om te lezen dat je naar me vroeg, echt lief van je!

Ik hoop dat alles gauw wat duidelijker voor je wordt meis! :hug: Jij hebt het ook niet makkelijk. Ik denk aan je :-* :hug:
...
En natuurlijk aan de rest :kaars:

Hoi Meiden,

Nootje, met mij gaat het ook wisselend hoor. Had het er gisteren nog met mijn collega/vriendin over die met IVF gaat beginnen dat het allemaal zo je leven beheerst en dat die onzekerheid zooooo frustrerend is.

Ja, mijn colum is ook weer online. Heb gisteren een aantal van mijn epistels terug gelezen en dat doet me toch wel goed eigenlijk.

Wij zouden geen aandelen moeten hebben in die zw.testen maar ze gewoon via de verzekeraar moeten krijgen!!! Wanneer ze ons elke maand de pil moeten vergoeden zijn ze meer geld kwijt. Toch. Hmmm. zal ze es een mail sturen. :lol:

Affie, fijn dat je er rust door krijgt. Ik heb het ook een aantal keren geprobeerd maar komt toch steeds weer terug.

Eh bianca, wat is er maandag dan? Je nod toch nog niet???

Spannend Spirella!

Zo, ga effies bakkie koffie doen en daarna de badkamer schrobben. blegh! Vanmiddag nog weer werken. Maar was weer afgevallen!!! 5,8kg nu al zoals het vanmorgen leek maar moet er nu maar niet teveel meer op gaan staan met verwachte ongi dit weekend want dan ben je altijd weer zwaarder en daardoor zwaar gefrustreerd wanneer de cijfertjes te hoog uitslaan!

liefs

Ineke

hahahah sorry nooRtje, geen nootje natuurlijk! En meid. Hoop dat je weer beter in je vel zult zitten vandaag. Hou je taai!!

Affie, :-* herkenbaar dat gevoel bij die ongewenste zwangerschappen… Dat zijn ook de zwangerschappen waar ik het meeste moeite mee heb. Ook de buiken van dat soort kan ik niet goed zien. Hier ken ik er ook één… Zij is heeft nu een zoontje van ongeveer 3 of 4 maand oud en loopt in de stad achter die kinderwagen met een gezicht als een oorwurm. Vreselijk om te zien… Bah…

Ik had het er gisteren nog over bij mijn internist. (Controle ivm schildklier). Ik vertelde hem dat wij ons hadden opgegeven voor adoptie en dat we nu moeten wachten op de cursus. En zijn reactie: “Wat een stelletje idioten zijn dat, die dat hebben bedacht. Elke mafkees kan kinderen krijgen en mensen die er zo bewust mee bezig zijn en er bewust voor kiezen moeten eerst een cursus volgen. Zeg ze maar dat ik ze voor GEKKEN uitscheld!” (Hihi… lieverd hè?)

Mijn cyclus is ook helemaal van slag… Zit nu ergens op dag 33 of zo… Ben volgens de testen niet zwanger, maar heb ook nog geen echte ongi-tekenen. Normaal heb ik hele erge hoofdpijn, rugpijn, buikkrampen… Vraag me dus ook af of ik überhaupt wel een eisprong heb gehad. Zodra ik weer ongi ben, ga ik de gyn bellen om te vragen of we een maandje cyclusbewaking kunnen doen… Wil toch eigenlijk wel weten of alles nog goed zit…

Liefs,

Noortje

Ineke, ik ga snel je column nu even lezen.