De buikpijn zal vanzelf minder moeten worden, aldus de huisarts. Als dit niet zo is dan moet ik volgende week terug komen, maar hij verwacht dat ik dan wel weer redelijk in mijn vel zou zitten. Voor de rest zag alles er goed uit.
Hmmmm… heb je nog pijnstillers gekregen of zoiets.
Hou jezelf wel in de gaten hoor, meid!
Dikke knuffel,
Noortje
Nee, hij heeft niks voorgeschreven :?
Kleine Winnie: sterkte meis. Hopelijk is het niks ergs…
Daantje: Jij ook veel stertkte gewenst… De ingreep zich is zo voorbij hoor…
Alle andere meiden, hartelijk dank voor het lieve welkom heten. Ik hoop gauw te weten wie wie is. Ik zal even een korte voorstelronde doen. Ik ben Mar, 23 jaar en zwanger geworden na een jaar medische molen. Ik heb PCO en een progesterontekort, waardoor ik nooit op de natuurlijke manier zwanger kan raken (zonder hormonen)…
Gisteren ben ik dus weer op controle geweest en helaas is het niet goed
Er zit nog teveel zwangerschapsweefsel!! Ik mocht meekijken op de echo en zag ook echt duidelijk zwarte plekken zitten. Moest gelijk bloedprikken en heb daarna wee-opwekkende injecties gehad. Maar ik reageer er totaal niet op. Moet zometeen om 15.30 nog eentje halen. Het bloeden is zelfs bijna gestopt :?
In eerste instantie mocht ik pas vlgde wk vrij. terugkomen. Maar ik ben een btje boos geworden over de tel. Die assistentes doen echt alsof ik een nummertje ben en laten me maar wachten. Maar goed, ik kan wel blijven wachten er komt nu helemaal niks meer!! Dus als er maandag nog niks op gang is gekomen mag ik bellen en kan ik naar het spoedspreekuur… Als het niet vanzelf komt dan krijg ik een tweede curretage Ik was zo ‘blij’ dat we het achter de rug hadden, maar helaas zitten we er nog middenin…
kus :-*
Mar
Jeetje meid, kl*tenieuws…
Hopelijk dat je lichaam het dit weekend nog spontaan uitdrijft…
Veel sterkte!
Dikke knuffel,
Noortje
Och lieve mar22, ik herken je bverhaal een beetje lijkt zo veel op de mijne.
meis sterkte met alles watkomen gaat nu en hopelijk hoef je geen curetage…
kleinewinnie, je mag best zelf pijnstilling nemen , ook een warme kruik helpt erg goed soms, sterkte met het herstel en hopelijk is het tegen volgende week een stuk minder :-*
Bianca en Noortje (en Ineke) goed dat jullie het zo positief zien. Was niet bedoeld om jullie naar het andere forum te versturen hoor. Vroeg me gewoon af hoe jullie dit forum ervaarden als “ouwe rotten” :mrgreen: zo met al dat komen en gaan van andere meiden.
Mar hoe is het nu? Helpt het pilletje nu wel?
En kleinewinnie, gewoon een paracetamolletje hoor! Dat kan echt geen kwaad.
Lyntie en Boefje hoe is het met jullie?
Verder nog nieuws bij Diana, Affie, Joseetje of Daantje? (en wie had zich hier ook alweer nog meer even gemeld?) We hebben al een tijdje niets meer van jullie gelezen!
@spirella wrote:
Bianca en Noortje (en Ineke) goed dat jullie het zo positief zien. Was niet bedoeld om jullie naar het andere forum te versturen hoor. Vroeg me gewoon af hoe jullie dit forum ervaarden als “ouwe rotten” :mrgreen: zo met al dat komen en gaan van andere meiden.
Aha ihhihi nee ik wist ook wel dat je ons niet weg wilde jagen zo bedoelde ik het ook niet hihi
Wb het komen en gaan van de meiden, tja iedereen zo gegunt, maar ik ben er heel eerlijk in…als iemand heel snel weer zwanger is ofniet snel maar toch weer voor mij aan dan denk ik…weer 1 tje weg hier… wanneer mag ik ?
Gezonde jaloersie noem ik het en schaam me er niet meer voor.
Hoe ik er mee omga? Tja verschillend net afhankelijk van in welke periode mijn cycles zit, als ik in de achtperiode zit krijg ik hoop,
als ik net ongi ben ( geweest) ben ik kwader , als ik in begin van cycles zit denk ik verdorei weer een maand verder zonder resultaat en heb ik verdriet… dus het wisseld van begrip tot verdriet tot kwaadheid en angst ( om niet zwanger te raken ) tot frustratie…
meiden ik ben er nog gewoon hoor…ik lees en leef nog steeds mee maar heb de afgelopen dagen de puf niet om te reageren.
las dat mar nogal naar nieuws had gehad, (whats next zou je bijna denken :? )
meis ik hoop dat het nare gedeelte nu helemaal voorbij is en dat die zon nu eens zo hard gaat schijnen dat je bang bent dat je je in moet smeren
dit hoop ik trouwens voor jullie allemaal!!!
hier gaat het wel redelijk, ik voel me redelijk, wel vaak zo duf als een konijn, maar verder gaat het goed.
zit nu te wachten op mijn ongi, pas als die geweest is willen we weer gaan proberen om zwanger te worden.
ergens knaagt er wel een soort van angst, angst om nog een keer een mk (nu al) ben bang dat er stiekem hier toch iets is blijven zitten en dat dat dan straks de boosdoener is…
meiden fijne avond en weekend
:hug: voor jullie allemaal
He meiden,
Ik ben er ook nog wel hoor. Vanmorgen lekker gewinkeld met zoonlief en schoonmoeder. Mezelf, en Robbin, maar eens goed verwend, dat hadden we wel verdiend…
Het gaat nu redelijk met me, het echte besef zal maandag nog wel veel erger worden. Mijn moeder is gelukkig bij me in het zh, dat scheelt een hoop.
Morgen naar de verjaardag van mijn vader, da’s wel gezellig en verder lekker rustig aandoen dit weekend. Beetje dubbel, mijn schoonzusje is nu net zwanger van haar eerste kindje, we zouden maar 7 weken schelen…
Over 2 weken hebben zij hun eerste echo. Toen ik in september '06 een MK had, vonden ze bij haar in november met een echo bij 10 weken, alleen maar een leeg vruchtzakje!
Daarom hoop ik echt dat het dit keer bij hun wel helemaal goed zit, dan komt er dit jaar in de familie toch nog een klein hummeltje bij, ook al is het dan niet die van ons…
Ik was eigenlijk wel benieuwd wat je na een curretage over het algemeen voor advies krijgt van de dokter / gyn over het tijdstip wanneer je weer zou mogen beginnen met “oefenenen”?
Allemaal een heel fijn weekend en tot gauw,
Liefs, Daantje
Daantje, goed dat je jezelf ff goed verwend hebt.
En wat zuur in je familie dat het bij jullie allebei nu mis is gegaan. Hopenlijk gaat het nu wel goed bij haar en gaat het ook heel snel bij jullie weer lukken.
Bij mij werd gezegd dat je moet wachten tot de bloedingen echt goed over zijn tot je weer begint met klussen. Het onhandige is wellicht als je weer begint voor je 1e menstruatie dat je niet weet wanneer je moet gaan testen en hoever je, in geval van een postieve test, zwanger zou zijn. Sommigen kiezen er daarom voor om te wachten tot na je 1e menstruatie. Doe waar je je goed bij voelt en hoe geduldig je bent
Mijn bloedingen waren al na circa 2 dagen al over dus vrij snel weer geklust, dat was niet zo slim want toen kreeg ik weer bloedingen die nog circa een week hebben geduurd. Maar na die anderhalve week hebben we het weer geprobeerd en sindsdien gaat het goed. Hopenlijk is mijn eitje rond die periode gesprongen en is het gelijk weer raak. Ik heb in elk geval een voorraadje zw.testen via internet besteld :mrgreen:
Ik zou wel willen, maar durf toch nog niet zo goed. Aangezien ik door de lichte menstruatie (anders dan anders) al niet zo erg geweldig in mijn vel zat qua symptomen heb ik vandaag toch een test gedaan. De huisarts wil niet zomaar iets zeggen toch?
Deze test was wel positief, maar ik weet het nog zo net niet, hoor! Vind het althans allemaal doodeng.
WAt voor test heb je gedaan? Een zw.test? Maar je hebt toch nog maar net een MK gehad? Dat zijn dan toch oude hormoontjes waardoor je positief test?
Nee, de miskraam die ik heb gehad is alweer wat langer geleden. Die van de afgelopen maand is geen miskraam geweest. Het kan dus niet zijn dat er nog HCG in mijn bloed zal zitten. Maar ik zal niet te vroeg juichen.
Sorry, ik denk dat ik dan een stuk van je verhaal heb gemist. Dus je denkt misschien wel weer zwanger te zijn? Maar je hebt wel bloedingen dus en daarom ging je naar de huisarts!?
En wat bedoel je met "Die van de afgelopen maand is geen miskraam geweest. " ??
Daar bedoelde ik dus mee (zoals ook in het stuk wel te lezen was) dat ik dacht zwanger te zijn en door die bloeding dus gedacht heb dat het opnieuw een miskraam was. Die bloedingen in het begin van de zwangerschap is bij mij een probleem dat telkens terug keert helaas. Maar hoeft niet per se te betekenen dat het dan ook fout gaat.
Sorry, ik dacht dat je met afgelopen maand echt de vorige maand bedoelde en dat wat er nu aan de hand was alweer over iets nieuws ging. Ik weet dat je niet graag nog een keer het hele verhaal wilt vertellen. Maar hierdoor ontstaat wel een beetje verwarring soms over wat je bedoelt (tenminste bij mij in elk geval, het kan ook gewoon komen omdat ik blond ben :wall: )
Daantje, tegen mij was gezegd 1 week geen sex en niet zwemmen of in bad. Daarna mocht het weer.
Wij hebben echter bewust gekozen om te wachten op de eerste ongi na de curettage. Ik werd na 5 weken weer ongi.
En die eerste ongi is weer zo goed als over dus we gaan weer oefenen voor het kluswerk
hier vandaag de 1e zelf inseminatie gehad, stress alom, toch de spanning die je bestijgt maar het is gelukt!!
De ovutest was negatief,maar goed daar gaan we niet op wachten vanaf vandaag moesten we van het zkh beginnen met de zelf KI, en morgen in de middag nog es…
Succes lieve Bianca, ik hoop zo dat het lukken gaat allemaal! :-* !