Zwanger worden na mk of ma..deel 3. Alle goeds!!!!

He kleinewinnie, zou je toch in het kort even je verhaal willen doen? Ik ken je namelijk niet en probeer niet teveel op alle forums te komen.

Ik begrijp dat je natuurljk ook een miskraam (of meerdere?) hebt doorgemaakt. Woorden kunnen weinig zeggen maar soms juist ook wel weer veel omdat we hier toch beter weten hoe het nu echt is om je droom in duigen te zien vallen…

Sterkte

liefs

Ineke

hey hallo, ff korte reactie. Ben bij mijn ouders (ff lekker makkelijk meegegeten hier, Chris is op skivakantie).

Heb vanmorgen ff zwang.test gedaan om toch nog ff te checken of alle hormoon uit mijn lijf is en gelukkig hartstikke negatief. Dat betekent dat als we over een paar weken weer zouden testen we in elk geval zeker weten dat het geen oude hormonen zijn.

Spirella, temperatuur jij nog of iets dergelijks? Ik hoop voor je dat vorige week je ei is geweest.

Wel fijn dat de test negatief was.

Boefje, veel klusplezier!

Noortje, iedereen mag op een wondertje hopen. Enne een zwangerschapstest is goedkoper als een staatslot.

Erg jammer, dat de test niet positief was.

Kleine Winnie, doe waar je je goed bij voelt. Vertel wat je wil vertellen en neem de tijd.

Ik hoop dat we je op de één of andere manier wat kunnen steunen.

Ik heb me toch maar aangemeld voor MvM. Ze komen a.s. vrijdag.

De dag dat vorige keer het bloedverlies begon.

Nou ja, ik blijf duimen.

Bianca, ben je al met de ovulatietesten begonnen?

Ineke, hoe lang moet je afwachten of de cyste de eisprong belemmerd?

Nee, ik ben niet aan het tempen. Wilde er niet gelijk weer te geforceerd mee bezig zijn. Heb wel afgelopen weekend 2x getempd uit nieuwsgierigheid en toen was ie boven de 37. Dat zou (gezien mijn vorige 2 keren dat ik wel getempd had) dat mijn eisprong al wel geweest zou moeten zijn. Want voor mn eisprong was mn temp gem. zo’n 36,7 graden. Vorige week en afgelopen weekend nog flink geklust, dus wie weet :mrgreen:

Wawa, wel goed dat je weer meedoet met MvM. Ik weet nog niet of ik dat wel weer zou doen. Vond het wel wat gedoe, maar aan de andere kant, wel voor een erg goed doel natuurlijk.

@spirella wrote:

Wawa, wel goed dat je weer meedoet met MvM. Ik weet nog niet of ik dat wel weer zou doen. Vond het wel wat gedoe, maar aan de andere kant, wel voor een erg goed doel natuurlijk.

Bij peuter wel gedaan. Bij MK niet, omdat de zwangerschap niet goed voelde. Was enorm gewenst hoor, maar er was iets mis voor mijn gevoel.

Mijn verhaal staat voor een groot deel op http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=28559 Het is me even iets teveel als ik het allemaal opnieuw moet opschrijven. :cry:

@kleinewinnie wrote:

Mijn verhaal staat voor een groot deel op http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=28559 Het is me even iets teveel als ik het allemaal opnieuw moet opschrijven. :cry:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

wordt ook even stil, :hug: kleine winnie

kleine winnie :hug: :hug: Ik las dat je een afwijking hebt in je chromosomen waardoor je maar 15% kans hebt op een goede zwangerschap. Maar ergens anders las ik dat jullie aan het proberen zijn voor een 3e kindje. Dus het is toch al 2x goed gegaan??? Dat moet hopenlijk wat hoop geven dat het nog gaat lukken. Meid heel veel sterkte en houd moed :**:

Ons laatste zoontje is doodgeboren, de oudste is biologisch niet van mij, maar daarom tel ik wel als derde kindje.

Kleinewinnie, ik wist dat er zoiets aan de hand was, maar helemaal precies wist ik het niet. Kunnen ze helemaal niets doen aan de chromosomen? Is het gewoon keer op keer proberen en maar hopen dat het ooit goed zal gaan?

Kunnen ze niet een soort gerichte IVF doen?

Ik heb namelijk eens gehoord/gezien/gelezen dat ze in Nijmegen heel gericht kunnen “mixen”. Ik weet niet helemaal zeker of het ook met chromosomen te maken heeft, maar vooral geslachtsbepaling voorafgaande van de bevruchting. Zeg maar voor vrouwen die geen jongetjes kunnen baren, konden daar terecht… Helemaal precies weet ik het allemaal niet hoor. Dus pin me er niet op vast, maar het is het navragen waard natuurlijk!

In ieder geval een hele dikke knuffel… :hug:

Liefs, :-*

Noortje

Hallo mensen ik ben er even heel kort moet zo metd ekindjes hier op pad, t gaat allemaal goed samen met hen hier ook de 2e nacht heerlijk geslapen,

wel jammer dat ze straks weer weggaan hoor iihhi

Iemand voreg of ik de ovulatietesten al gebruikte?

Ja vanaf dag 9 begonnen veel te vroeg hoor maar ja ik ben een muts met zullke dingen en heb genoeg van die testjes in huis,

verder dus gene nieuws, liefs van bianca. :-*

Hoi meiden,

Sorry dat ik ‘zomaar’ even kom binnenvallen hier… Ik las vluchtig het verhaal van kleine Winnie, vlgs mij ook een ex-oktobermama. Heel veel sterkte meis! Hopelijk kunnen ze idd gerichte IVF doen oid… Vreselijk dat je dit weer moet meemaken… :hug:

Ik heb even een brandende vraag. Afgelopen vrijdag ben ik gecurreteerd na een missed abortion en sinds 3 dagen begin ik ineens heel hevig te bloeden. Vannacht was het even heel heftig Het stroomde eruit als het ware. Vlgs de gyn hoort het minder te worden. Gelukkig kan ik vanmi. even langskomen.

Maar wat is jullie ervaring hiermee? Is dit normaal of kan het betekenen dat er iets niet goed zit?

Liefs

Mar

Hoi Mar,

Helaas welkom hier. :hug:

Je mag hier alles vragen hoor… Daar zijn we voor!

Over die bloeding… ik heb zelf ook heel erg gebloed bij de eerste keer, maar ik weet niet precies meer of het op de manier ging waarop jij het nu beschrijft. Gelukkig kun je vanmiddag naar de gyn en weet je daarna of het allemaal goed zit/is… Bloed je nog steeds zoveel?

Veel liefs, :-*

Noortje

Jeetje kleine winnie, wat verschrikkelijk moeilijk zeg! Dat is toch bijna een onmogelijke keus die je dan moet gaan maken! Kunnen ze onderzoeken doen zodat ze meteen weten hoe het gaat wanneer je weer zwanger bent, tja maar dan nog. Vreselijk! Hoop dat je hier van je af kunt typen.

Ik verwacht de 26e mijn ongi en dan kan ik rond dag 10 van de nieuwe ronde weer bij de gyn komen en dan zien we dus verder. Nog even geduld dus maar verwacht niet dat de cytse weg zal zijn. Ben wel erg benieuwd of er nu een eitje links gaat komen. Moet er echt niet aan denken weer geopereerd te moeten worden, weer wachtlijst, weer niet zwanger mogen worden… en eind mei gaan we op vakantie en dat gaat absoluut door!!

Ga nu effies de tuin in en van het weer genieten. Eerst nog even verven…pfff. Marcel heeft een mooie computertafel gemaakt met een kastje en heeft geen zin meer om de binnenkant te verven dus zal ik dat es even doen!

liefs

ineke

Veel dingen zijn wel herkenbaar. Mar heeft het over het bloedverlies. Dat is bij mij allemaal wel te doen, maar ik heb behoorlijk veel last van buikpijn. Gewoon niet prettig meer. En de hele dag door ijskoud. Ook herkenbaar?

mar22 bij mee bleek het om een bloeding te gaan maar dat stopte niet, bleef stromen , over algemeen blijkt dat als na curetage zo een bloeding optreed dat ernog iets zit, was bij ook , ben dan ook 2 x gecureteerd in 1 week tijd,

meis laat je weten ???

mar22, ik keeg 5 dagen na de curettage weer een bloeding, alleen bij mij leek het net alsof ik ongesteld was, werd per dag steeds minder.

succes vanmiddag bij de gyn.

Ineke, ik hoop echt dat je eitje nu eens aan de goede kant komt. :pray:

Al klaar met schilderen?

Net muffins gebakken, straks met bijna-peuter nog bestooien met lekkers en dan mag hij morgen uitdelen op het kdv.

Wat een heerlijk weertje zeg, vanmorgen weer lekker stuk gefietst en vanmiddag weer lekker buiten spelen. Van mij mag het nog wel een tijdje zo door gaan met het weer, word er helemaal vrolijk van.

Morgen een afspraak staan bij de huisarts. De buikpijn bleef behoorlijk aanwezig vandaag en ik wil daar dan toch wel een duidelijk antwoord op hebben wat het kan zijn. Voel me de hele dag ook al helemaal niet lekker. Veel moe, hoofdpijn en de hele dag door misselijk geweest.

hoi mar 22,

heb over een grote maand ook curretage had, en bij mij is het bloeden niet zo erg geweest, enkel last na twee dagen van hevige krampen,dat lijkt normaal, maar over het bloeden lijkt het iets om toch es contact op te nemen met de gyn aangezien het zo erg is. :think:

laat nog iets weten hoe het verder met je is.

hier alles in orde, nog van geen kwaaltjes bewust, dus hopen maar :pray: :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en :**: