nog niet bij gelezen maar wilde even melden dat de :twisted: :twisted: zijn gearriveerd en dat we er weer voor kunnen gaan. Meteen een mooie banner gemaakt.
ga nu snel eten en omkleden want ga zo naar de HMH, naar Nelly Furtado.
Lyntie, jij zit dan nu toch al op ongeveer 5 weken na je MA, dan zou je toch onderhand een ongi kunnen verwachten… of niet juist :mrgreen:
Ineke, je had toch al gehoord dat die cyste er weer zat? Zo’n ding gaat toch niet uit zichzelf weg? Waarom moeten ze nu nog een keer weer controleren dan? Hadden ze je niet gelijk op de w8lijst voor de operatie kunnen zetten bij die laatste controle?
Bianca, fijn dat je hubbie (soms met wat mopperen) toch wil meewerken :thumbup:
Noortje, ik :thumbup: :thumbup: voor je dat je ongi niet komt deze maand :mrgreen:
Jeannette, wat megavervelend dat je nog niet kan onbezorgd kan gaan genieten. Ik denk dat het voor ons allemaal zal gelden als we weer zwanger raken dat we die onzekerheid zullen hebben. Maar ff aftellen tot de 26e. Probeer jezelf niet al te gek te maken (ik heb makkelijk praten he? :eh: )
Wawa, hoe is het nu met je? Al zwang.schapskwaaltjes?
En de rest die ik nu even vergeet je noemen… ook allemaal een dikke knuf :hug:
Oh, en ik weet niet meer wie het vroeg… maar wij zijn ook al weer aan het klussen. Ik hoop dat mn ei niet pas eind deze week springt, want Chris gaat van morgen t/m zaterdag op wintersport :eh: Als we mazzel hebben is ie dus vorige week ofzo al gesprongen :oops: En ik heb geen test nog gedaan om te checken of die HCG uit mijn lijf is, dus dat zal wel een beetje onzeker zijn als we zouden gaan testen (en vanaf dag hoeveel zouden we daarmee moeten gaan starten, je weet na zo’n MA toch niet precies wanneer je ongi zou moeten komen)
Ja, maar het is nog niet helemaal duidelijk of die cyste ook de werking van de eierstok belemmerd…stel dat hij volgende maand wel links gaat springen dan is operatie misschien niet nodig. (hoop ik natuurljk op…). En het kan dat die cyste toch uit zichzelf weggaat.
Balen boefje dat ze er weer zijn, maar ook voor jou weer een nieuwe ronde!
liefs
ineke
Tja, ik meld me ook maar hier dan. Zoals velen al konden lezen in een ander topic zit het ons ook niet helemaal mee. Maar we geven niet op en willen graag met anderen praten en gevoelens delen.
kleine winnie dikke :hug: :-
tja spirella, weet het dat het wordt tijd te komen van mijn ongi of zo, maar ik wil nog geen illusies maken als het dan uiteindelijk niet zo is, we zien wel, ben ook wel beetje ongeduldig om te testen maar ik wacht nog even.
ik duim ook voor jou dat je je ei al gehad hebt :thumbup:
jullie zijn kanjers dames!! :hug:
groetjes lynn mama van senne en :**:
Kleine winnie, welkom helaas, het zit je niet mee…
Linda; Jij hebt wat te doen voordat ie vertrekt
He, Boefje, je wilde deze ronde toch afwachten???
Dus dan is dit waarschijnlijk de enige keer dat je er blij mee bent???
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, laten we hopen op een mega-ei!!!
Ineke; wij duimen wederom voor rechts!!!
Gelukkig Lynnty dikke :-*
Wawa; hoe gaat ie??? (vraag me elke ochtend tijdens zappelin af of jij ook 3 neuzen hebt )
Lieve Kleine Winnie, meid helaas welkom hier. Wat enorm rot wat je allemaal hebt mee moeten maken.
Bianca, ik zou 11/11 uitgerekend zijn. Dus nu al 5 weken en 2 dagen zwanger :roll: Even stukje gekopieerd van oktoberstoppers:
Het is even pauze bij CSI. Het gaat hier nog steeds goed. Wel opgezette borsten gelukkig en enorm moe. Bovendien de hele dag honger honger en nog eens honger. Verder gaat het goed op het werk en zit ik goed in mijn vel. Ik ben wel enorm gespannen over de zwangerschap. Mag pas met 8 weken en 5 dagen voor een echo. Ik zit zelf te twijfelen of ik via een echobureau eentje met 7 weken zal laten maken. Volgens de VK zijn er gewoon geen garanties dus een echo heeft simpelweg geen nut.
CSI is weer begonnen. Jullie hebben vandaag zoveel gekletst. Dat houd ik niet helemaal bij :mrgreen: :-*
Pfoef, schrok me kapot. Ik had beetje bloed bij afvegen, maar kwam niet uit vagina, maar beetje kapotte aambei. Ik zat ongeveer te janken op de plee. Maar alles zit nog goed.
@Jeanette wrote:
Wawa; hoe gaat ie??? (vraag me elke ochtend tijdens zappelin af of jij ook 3 neuzen hebt )
Huh???
Kleine Winnie welkom. Heb nog niet zo snel je historie/verhaal kunnen vinden, maar als je in dit topic mee gaat schrijven dan beloofd het weinig goeds
Ha ha, de Wawa’s is een programma met sesamstraatachtige poppen, dus zeg maar koekiemonster met drie van die dikke neusen naast elkaar geplakt. :mrgreen:
Dat was schrikken Wawa!! Kan het me helemaal voorstellen, zat vorige week ook op het toilet te snikken; dit kan niet waaaaaaaaaaaar zijn!
Denk uiteindelijk dat het ook zoiets als bij jou geweest is.
Ik heb eigenlijk nog niet zo’n last van gespannen borsten etc en dat verontrust ook weer zo.
Misschien is dit toch een jongen (denk t niet…) en wordt dit een hele andere zwangerschap of zit ik volgende week wel anders te piepen, maar dan weet ik in ieder geval dat het werkt.
Ja die data nog he??? Anders was vandaag mijn laatste werkdag voor mijn verlof geweest… heel raar.
En als ik Maxima zie, dan denk ik; zo had ik er nu bij moeten lopen…
Kleinewinnie, welkom hier. :hug: Je hebt ons gevonden… Hopelijk kun je hier je verhaal een beetje kwijt en/of kun je lekker meebeppen. :-*
Wawa… :hug: Kan me voorstellen dat je bent geschrokken… En nu gaat het goed hoor, afgesproken? Geen gekke dingen meer.
Ik snapte eerst die uitspraken ook niet hoor. “Kan niet gewoon naar de tv kijken.” “Of jij ook 3 neuzen hebt.” Maar nu begint er een lampje te branden. :mrgreen:
Ja, die data…
Weten jullie dat ik gisteren heb getest? Negatief natuurlijk… Ruim voor NOD! Maar door vorig jaar kon ik het niet laten en heb nog even oma toegesproken voordat ik ging testen… Hoe achterlijk kun je zijn! :wall: :wall: :wall:
Mijn hub en ik zijn al weer ruim 5,5 jaar bezig… :?
Zijn bijna 6 jaar getrouwd. :roll:
En … zijn vandaag 9 jaar samen :dance: en 6 jaar geleden gingen we op deze dag in ondertrouw! :dance:
Verder weinig te melden…
Liefs,
Noortje
Noortje; Als dat soort dingen zouden betekenen dat je achterlijk bent, dan zouden alle vrouwen dat zijn .
Wie zou dat nou niet doen???
Ik tenminste wel…
Waarschijnlijk heeft jouw oma iets veel mooiers voor jou in petto!!!
Wij zijn op 1 april 1999 in ondertrouw gegaan, hubbie werd toen 30 (hoef je dus niet te vertellen hoe oud ie binnenkort wordt).
We hebben het jaar ervoor op 1 april de sleutel gekregen van de woning waar we toen in gingen samen wonen. En we wisten op 1 april 2000 dat ik zwanger was van de oudste. En op 1 april 2001 heb ik mijn contract getekend voor mijn huidige baan.
Daarna is het even opgehouden hoor, maar 1 april is dus niet zo’n hele gekke datum. Oh ja enige is dat mijn schoonzus ook op die dag is geboren (tweeling) en dat is misschien niet zo’n geweldige zet…
Ben nu als alles goed gaat op 7 nov uitgerekend, is mijn broer jarig, maar ben meestal wat later, dus zou graag de 14e bevallen (ben al blij als ie blijft zitten) dan is mijn vader eigenlijk jarig. Ben voor het eerst met hubbie uitgeweest op 7 september, da’s de datum dat mijn vader overleden is (weliswaar 12 jaar daarvoor natuurlijk), dus als het 14 november wordt zou de cirkel wel rond zijn.
@Jeanette wrote:
He, Boefje, je wilde deze ronde toch afwachten???
Dus dan is dit waarschijnlijk de enige keer dat je er blij mee bent???
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, laten we hopen op een mega-ei!!!
Ben zeker reuze blij met deze duivels. 35 dagen na de curettage, dus een week eerder dan waar ik oorspronkelijk vanuit ging en 29 dagen na de tweede bloeding. Dus redelijke cyclus. En voor het eerst zonder bruinverlies van te voren, dat is voor mij zo’n opluchting. Al mijn vorige cyclussen incl de zwangerschap begonnen allemaal met minimaal 4 dagen bruinverlies. Nu maar maar zo’n klein beetje dat ik dat niet eens mee tel.
Ik ben dus super blij met deze cyclus.
Nu op naar de klusweken
kleinewinnie, :hug:
Mooi zo boefje… En nu energie sparen voor de klusdagen! :mrgreen:
Hoe was het concert van Nelly… Mooi hoor! Had ik ook wel heen gewild, maar dan moest ik waarschijnlijk alleen…
Liefs,
Noortje
Ik ben net thuis, dus ga me nog even met peuter bemoeien. Ik wilde alleen even laten weten dat het nog goed gaat.
En idd is Wawa van een kinderprogramma.
Ineke ook allemaal zo rot bijjou meis, onzekerheid verwarring en stress allom,
lieverd wat een gedoe voor jou, dikke knuf
kleinewienie ik las het idd dat ook jullie het geluk tegen zit potverdorie, moedig vindt ik dat je mee kletst hier, ik wil je heel veel sterkte wensen ,
en klets maar raak stel vragen… of zet je verhaal neer om hetvan je af te doen… meis dikke knuf
wawa ik kan me indenkendat je zo schrikt zeg, tjeeeeee maar gelukkig is hetwat anders als je acht,
rustig ana meis, :-
och jeanette, wat een rotgevoel moet het je geven die datums ook die je herinnenren aan een dag of periode, zo herenbaar dat had ik vlak nar de ma ook heel sterk,nu is het minder gelukkig, het ebt weg… en blijft drijven maar het ligt nietmeer voor op de grond zeg maar…meis hopelijk komen de dgn voor jou ook met meer zonnetje :-
Noor gefeliciteerd met jullie mijlpaal in de relatie heerlijk he eigenlijk… liefde is toch wel belangrijk.Hopelijkkan jullie liefde vermenigvuldigt worden ,
knuf van mij…
alle anderen liefs van hier…
bianca
Tja, ik heb alle berichtjes wel gelezen, maar het ontbreekt me nog aan alle fut om ook al actiever mee te doen. Want waar begin je en wat moet je nog vertellen? Er is al zoveel gezegd…Er zijn ons al zoveel woorden van troost verteld, en allemaal goed bedoeld, maar we hebben er zo weinig aan. We zien telkens weer onze droom in duigen vallen en dat doet pijn. Ik zal proberen de komende tijd wat actiever mee te schrijven.
lieverd hetmag maar hethoeftniet hoor, we weten wel hoe we ons voelen en ook dat meetypen soms niet lukt, dan niet doen
alleen wat jij wilt als het jou uitkomt…denk om je zel meis,
het komt vanzelf of niet,
liefs bianca