Noortje, ik zit hier zowat te janken door jouw lieve opmerking :-* :-* :-
Knuf voor jullie allemaal. Hier even drukte :hug: :-
Maar deze maand is ie dus rechts gesprongen? Is er al duidelijkheid of of wanneer je nu geopereerd wordt Ineke?
En Lyntie, op dag hoeveel van je cyclus zit je nu? Tenminste, als je vanaf de datum van je MA/curettege rekent? Jullie zijn dus ook gelijk weer gaan klussen? Heb je ook nog getemperatuurd of ovu-testen gedaan of op de gok/willekeurig geklust?
Wij in elk geval dat laatste en dan maar zien wat er van komt. Heb al wel een paar dagen wat steekjes in mijn zij, maar aan beide kanten, dus wat dat nou weer betekent ???
even een tussen de drukke praktijken door knuffel voor jullie…
hoe is het met de zwangere dames,
ineke meis hoe voel jij je nu? deze maand niet benut, meis kan me best indenken als ie aan de verkeerde kantde eisprong afgeeft jij er even bij laat zitten, ms volgende maand meer succes,
ik ben met de ovutesten begonnen ( of had ik dat al gemeld,)
we zullen zien, heb iig al 2 dgn hoofdpijn, ws door alle drukte enzo,maar goed even er doorheen,
tot laterz :-*
hallo dames,
op 8 februari had ik mijn curretage, dus ik weet echt niet hoe of wanneer mijn cyclus nu in elkaar zit, ik heb soms es een ovutest gedaan tja, als ik eraan dacht tenminste, en de laatste van vrijdag was vet positief, maar ga het vandaag nog es proberen, ik lijk ook geen kwaaltjes meer te bespeuren, maar loop wel met een lach rond de laatste tijd, zo beetje zwevend zo, maar wil er dan ook niet verder op ingaan zo, volgende week doe ik nog een testje en deze middag nog es zo’n ovutestje proberen :mrgreen: en op maandag 26 maart moet ik op controle bij de gyn. ivm de curetage, wie weet zit er dan wel een mini frummeltje, we zien wel, maar wil me nog niet veel ilusies maken als het dan niet zo is, maar toch onbewust ben ik er wel mee bezig, het is ook al dat geduldig zijn he met die hele situatie.
we zien wel,
ineke schrijf lekker van je af meid, en een hele dikke :hug: en :-* van me.
groetjes, lynn mama van senne* en :**:
Jeanette, meld je eens even!!! Wil weten hoe het met je gaat!!! :-*
Jaaaaa, joehoe, hallo, ik ben er nog!!!
Zit alleen vandaag en morgen op mijn werk, ben donderdag vrij ivm verjaardag van mijn moeder (=wordt 62 en is alleen/ziek, dus kan wel wat hulp gebruiken).
Gelukkig geen rare dingen meer, alleen een ratelend hoofd.(kan je gelukkig niet horen )
Dat hoofd gaat 24/7 door, word je wel enorm onzeker van, maar hoop dat het zal slijten, krijg m niet stil.
Vind het erg jammer dat ik niet op en top kan genieten, voor deze (hopelijk) laatste keer.
Van elk klein dingetje (krampje/stippeltje afwijkende afscheiding, bergen toiletpapier zijn er door heen gegaan, kan er haast niet meer van zitten. Eerst kan je niet meer zitten van al het geklus en nu van het afvegen )gaat het alarm af.
Maar denk ook elke keer; de vorige keer was het alleen gevoel wat me waarschuwde dat het niet goed was, maar lichamelijk niet; wat als ik nu weer al een hele poos met een wurmpje rond loop wat niet meer leeft??
Al die gevoelens gebaseers op niets???
Ik durf die sluis met gevoelens nog niet echt open te zetten, maar wil aan de ene kant zo graag…zie mezelf al achter die nieuwe wagen lopen…
De vorige keer hadden we het ook al aan de oudste verteld (is op zich een verstandige meid, dus gelukkig uitgelegd dat het nog “weg” kon gaan), dus bergen kusjes op mijn buik gekregen; dat idee, zoveel liefde van haar rond om een kindje wat niet meer geleefd heeft
Ze wil het nu zoooo graag en heeft het er elke keer (dagelijks) over, zou het zo graag willen vertellen, maar wil d’r hartje niet weer breken.
En als dit mis gaat weet ik niet of ik het nog een keer trek…
Maar eerlijk is eerlijk, met dit mooie weer zie ik alles wel iets rooskleuriger in.
Noortje; hoe is ie bij jou??? Want in principe is het technisch gezien toch mogelijk dat de truck toch weer lukt??? Helemaal opgeknapt??? Weer aan de studie??? Ben wel blij met mijn huidige docent. Vraag nu elke lullig dingetje, ze kennen me daar toch niet
Wist jij letterlijk het verschil tussen resultaat en opbrengst?? Ik niet dus, dacht bij elk examen; eh… En weet je dat je bij je berekening van activiti…costing ook het bezettingsverschil erbij moest berekenen?? Vandaar dat ik nooit slaag :mrgreen:
Nu MOET het lukken, anders lukt het nooit meer.
Diana; hoe gaat het??? nog bloedverlies gehad? Je moest toch bijna voor controle???
Bianca heb je dré nou al om??(zo ja hoe heb je dat gedaan ???)
Linda; Alles weer rustig bij jou?? Of al weer druk aan de klus??
Lynty; Ik hoop heel hard dat het zo is meid. , het is je gegund!!!
Wil niet ongezellig doen, maar kan die test positief zijn, doordat het hcg van de vorige keer nog in je lichaam aanwezig was???
Gaan ervan uit van niet. Ik moet ook 26 maart voor een echo, hopen dat die dag geluk brengt…
Nou voor iedereen een hele fijne dag!!!
Ow lieve jeanette meis ik duim mee hoor dat je ukkie zijn best doet en het goed groeit enzo, moet toch gewoon?
Het weer is idd zeker heerlijk, ik geniet er volop van, hebwel al 2 dgn hoofdpijn maar ja ws door de drukte, hoort erbij zullen we t maar op gooien.
André is in die zin om, dat we de uitgerekende dgn gaan insemineren zoals het zkh aangaf, wel onder de voorwaarde van André dat ik begonmet ovulatietesten dat gaf hem meer rust en duidelijkheid ook, en voind hij een fijn idee, nou daar wil ik wel aan meewerken. Gelukkgi zijn we er over uit…
We hebben 1 x geoefend met het spuitje, was wel grappig hoor ,
ws komend wekeend voor t echie insemineren.
Noor hoe voel jij je, nog zo in een dip als vorige week? Iig dikke knuf van mij,
WAWA nog even voor jou ms heb je al wel getypt ergens kan zo niet vindenen heb geen zin zoeken :oops:
wanneer zou jij uitgerekend zijn volgens je berekeningen hoe verloopt dit nu bij jou wb controles ?
@Jeanette wrote:
Wist jij letterlijk het verschil tussen resultaat en opbrengst?? Ik niet dus, dacht bij elk examen; eh… En weet je dat je bij je berekening van activiti…costing ook het bezettingsverschil erbij moest berekenen?? Vandaar dat ik nooit slaag :mrgreen:
Nu MOET het lukken, anders lukt het nooit meer.
:oops: Eh…nee…, bezettingsverschil???..eh, nee… :oops: (Staat dat in het boek?)
Hmmmm … denk dat ik toch nog maar eens goed moet leren…
Maar ik ben nu bezig met bedrijfsadministratie en dat vind ik wel leuk. Ook word een beetje economie herhaald en sommige dingen snap ik nu al beter. Alleen al door een andere leraar…
Ben blij dat het weer beter gaat. Wanneer moet je eigenlijk naar de vk/gyn? (Oh ik lees het al: 26 maart…) Weet precies hoe het voelt hoor, die onzekerheid. Bij elk kriebeltje zit je weer op de wc om te kijken. Bah… Je hoort wel eens verhalen van mensen die er na 7 maanden achter komen dat ze zwanger zijn… Lijkt me echt een uitkomst. Dan maar geen zwangerschaps-pret, nu zou ik toch ook niet kunnen genieten… en ja, het zou kunnen bij ons… Daarom zit ik ook elke maand weer in onzekerheid. Elke maand weer die spanning en ook weer die teleurstelling. Ben benieuwd hoe het deze keer met me gaat. Mijn NOD ligt ergens tussen 15 en 20 maart…
Lynnty, spannend hoor meid. Ik snap dat je heel graag weer door wilt en zo snel mogelijk weer zwanger wilt worden. Maar had jij het toen niet over de pil? Of heb je die niet hoeven slikken…
Ineke, klinkt wel lekker… zo’n bad. Heb ik niet thuis. (en ook niet ergens anders trouwens… :eh: :mrgreen: ) En ik las ergens anders dat je hubbie je ook nog even verwend had terwijl je aan het badderen was. Met koppie thee… Lief hoor! Dat zijn de momentjes die je moet koesteren hoor!
Hoe is het met de rest?
Liefs,
Noortje
Hey Bian… gaat beter hoor. Maar komende week ligt ergens mijn NOD, dus ik hoop dat ik er deze keer een beetje positiever doorheen kom… Letterlijk en figuurlijk eigenlijk… .
Spannend hoor, dat zelfinseminatie. Weet niet of ik mijn hubbie zover zou kunnen krijgen. Maarja, het is voor een goed doel hè? Dus waarschijnlijk zou hij ook wel meewerken.
Liefs,
Noortje
Trouwens… vandaag is het 13 maart 2007…
Vorig jaar 13 maart 2006 had ik positief getest. Op de dag dat we avondwake hadden van mijn oma. Het is alweer een jaar geleden… Wat gaat de tijd snel zeg…
Ik vindt de week voor mijn nod altijd een rotweek, zoals je zegt hopelijk nu eens positiever in beide wegen…
ik hoop het je zo ontzettend toe.
Wb partners…
Tja andré is een moeilijke hoor, van de week snapte ik iets niet van die ovutest, tja dus ik dacht even dré roepen die begrijpt dat altijd beter, dus hij mopper mopper, ach dan zitten we in discussie en uiteindelijk snapt ie wel waar ik heen wil…
Schat jij hoeft al lang zo veel niet op te brengen als ik ( lich dan) dus je kunt best helpen… vaak beseft hij het zichtzelf dan ook wel.
Ik denk dat psychisch voor de mannen wel errug zwaar is, met ons als vrouw er bij , al die hormonen stress gemopper, gedoe hihihi ach ja…
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Komen ze weer… de venus en mars - dingen… :lol: :lol: :lol:
Die ja :mrgreen: :lol:
dames wat typen jullie hier weer door he, :mrgreen:
tja noortje inderdaad moest en moest terug aan de pil, voor een maandje, maar heb er maar de eerste week van genomen, ik had het echt zo moeilijk ermee, weer onder “toezicht” deze te nemen, heb senne* verloren, toen mocht ik NIET zwanger zijn in de eerste zes maand, dan terug zwanger en MA en moet ik de pil aan voor een maand, zag dit echt niet meer zitten zo, maar ik voelde me helemaal top ook, dus das nog een verschil, de klusperiode dan maar gestart, wel geleidelijk aan natuurlijk, met het oog van we zien wel,
oja en Jeanette, ik heb na twee weken een zwangerschapstest gedaan en die was volledig negatief dus wist ik direct of de HCG uit men lichaam was, dus daarmee ook, dat ik dees periode nu wat in twijfel zit maar we zien wel, op 26 maart.
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Lynn, goed van je, dat je naar jezelf luistert hoor…
De artsen zeggen zoveel en ze weten zoveel, maar soms is het beter om naar jezelf te luisteren! Ik ga in ieder geval voor je duimen hoor meid!
Veel liefs, :-*
Noortje
:lol: NoortjePfffffff, ik voel me gelukkig weer niet het enige “domme rund”
Dikke, dikke, dikke, dikke :-* -en voor vandaag meis.
Ik hoorde 2 weken geleden (toen ik het nog niet wist) ook weer zo’n verhaal, 20 weken zwanger, zonder getest te hebben (zonder het geweten te hebben, klopt ook niet helemaal…).
Lijkt me heeeeeeeeeeeerlijk.
Ik wil gewoon nu eigenlijk een soort winterslaapje van de komende 6/7 weken doen.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik het degene die het betrof het ook wel gun hoor.
De oudste is bijna 13, na die tijd 2 x MA gehad, nu net de zaak van haar vader overgenomen (loopt als een trein) en al die tijd “met vuur gespeeld” en POEF, dan gebeurd het.
Kinderen komen blijkbaar, wanneer de tijd er rijp voor is of zo.
Zie je maar bij mij; 5 maanden zitten pruttellen, ga naar school en een week later…belachelijk toch (anders was ik waarschijnlijk niet naar school gegaan.)
Dat worden versleten duimen van de week (we kunnen niet eens studeren , goed excuus ); Bianca insemineren, Noortje NOD, lynnty???, enz enz.
Oh Lynnty, fijn dat je dat iig getest hebt!!!
Dan weet je dat dat iig het geval was.
Ik heb daar destijds helemaal niet aangedacht.
Sorry dat ik het opperde dan :oops:
helemaal niet erg hoor jeanette,
en het wordt hier inderdaad duimen deze week!!! :thumbup: :thumbup:
ik doe alvast mee hoor!
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Nou meiden, wat een geklets hier. Gezellig.
Ja,ei is rechts gesprongen, vrijdag bloedprikken om te kijken of hij goed is gesprongen en dan volgende maand terug. Zit de cyste er dan nog dan wordt ik weer ingepland voor operatie.
Tja die data, deze maand 2 jaar geleden stopte ik vol verwachting met de pil…
Suc6 meiden met de testen (ovu en zwangerschaps) haha, ik weet niet eens op welke dag ik nu zit, goed he? Even rekenen…oh, 17 verwacht dag 32 mijn ongi en dan weer gyn bellen…
Suc 6 ook met de examens meiden, heb morgen ook weer cursus, gelukkig niet voor cijfer ofzo.
liefs
ineke