Zwanger worden na mk of ma..deel 3. Alle goeds!!!!

Tuurlijk duim ik voor je Affie. Ik had net nog zitten neuzen of het al zover was :oops: . Ook voor de andere meiden duim ik natuurlijk.

@Affie wrote:

WAWA :dance: :dance: … GEWELDIG!

Duim je gelijk even voor mij? :smiley:

Lieverd wawa duimt maar ik ook, ik denk dat we allemaal voor elkaar duimen. Ik wél iig, ik ben zo aan hopen voor iedereen op het forum, en ja tuurlijk mijn maatjes van het allerbegin die nog niet zwangerzijn heb ik ene heel ander gevoel bij dat zeg ik eerlijk. Maar julie gevoel om zwanger te raken is net zo intens en net zo gelieft dus dan duim ik ook daar voor immers het is allemaal ons innige droom zwanger tezijn en een kindje te voldragen en op te laten groeien… toch?

Ikzelf ben net terug van verjaardag, was wel gezelilg en waar ik blij om was er werd nu eens niet gevraagd hoe het met mij ging :dance: het draaide evenniet om mij. Alleen ons oude buuf die ik lang niet sprak vroeg hoe het in het zkh was afgelopen wb de fout die er gemaakt is , dus meer uit interesse…want vaak voelt het wel es of mensen uit verplichting of uit gewonnte vragen. Daar houdt ikniet van…is dat herkenbaar voor anderen?

Nou ik ga even verder lezen en dan op tijd op bed…

Diana hoe zijn njou 3 dgn gegaan ik denk overdag aan je , hoe je je voelt hoe de bloeding is… meis dikke kus en knuf extra voor jou … alsjeblieft :-* :hug: :kaars:

hee hai meiden… :smiley:

de show is eindelijk voorbij…we hebben 3 dagen van 13 a 14 uur gedraait en we zijn op ! vandaag gaan we het lekker rustig aan doen… :wink: we halen zo even de honden uit het pension en gaan daarna een dvd marrathon houden :thumbup:

morgen om 14.30 moet ik bij de gyn zijn voor de nacontrolle dus ben zeer benieuwd of het nu over is of niet…soms bloed ik niet meer en zo ineens dan bloed ik wel weer iets…ik vraag me af hoelang het aanhoud?

of kan het komen doordat ik inderdaad geen rust heb genomen na de miskraam.

wawa van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meis… :-* :dance:

Hey Diana, fijn dat het de show goed gegaan is jow, ik vindt het knap van je hoor.

Wb het bloedverlies… tja er is een kans dat er toch nog iets zit en dat drm het bloeden steeds weer begint.

Is moeilijk te zeggen hoor, gelukkig heb je maandag een na controle,lijkt me wel zp prettig .

Succes en een heerlijke dag gewenst met de dvd marathon :-*

herkenbaar weer bianca hoor, dat vragen hoe het gaat en dat je merkt dat ze hopen dat met iets goeds komt zodat ze daar makkelijker op kunnen reageren.

Waar ik ook slecht tegen kan zijn de goed bedoelde opmerkingen dat ze zeker weten dat het goed gaat komen enzo. Zo voelt het soms helemaal niet en het zou gewoon wel fijn zijn wanneer iemand gewoon zegt dat het gewoon kloten is allemaal en verder niet. Maar ja, zo is de mens, altijd iedereen op willen beuren. Was ik zelf ook altijd maar nu met mijn werk besef ik dat dat echt niet altijd nodig is. Je er vaak meer aan hebt wanneer iemand gewoon je gevoel hardop uitspreekt.

Ga zo even op de musical site kijken heb met mijn zussen en schoonzus afsgesproken om naar de musical tarzan te gaan in Scheveningen. Heerlijk!!

Ik denk aan jullie meiden en hoop op goede berichten!

Lyntty nog even over die ovu-testen. Ik vroeg welke dag je zat omdat je wanneer je pril zwanger bent een ovu-test ook vet-positief aan geeft…)de 1e 10 weken’. Wil je geen hoop geven maar het is een feitje.

liefs

ineke

Bianca :-* … Dankjewel… Ook ik duim voor jou en de anderen hoor!

Ik zit nu op dag 40 van mijn cyclus na mk, de langste tot nu toe, 13 dagen na de eisprong maar de test was negatief vandaag, dus ik wacht rustig af. Nog geen tekenen in ieder geval!

Ik had ooit een huisgenootje die tegen me zei: Als ik vraag hoe het met je gaat, dan wil ik gewoon goed horen en heb ik geen zin in het “echte” verhaal. Ik denk, dat dat helaas voor de meeste mensen geldt. Vaak de verplichting om het te vragen, maar geen tijd of zin hebben in het antwoord.

Ik antwoord alleen echt bij mensen die ik vertrouw en van wie ik weet, dat ze echt geinteresseerd zijn.

Je merkt wel dat het mooi weer was vandaag; iedereen zit zeker buiten en niet te kok-en???

Ja, triest maar waar hoor.

Wij hebben het ook (met andere situaties) meegemaakt hoor; mensen schrikken als je vertelt hoe het echt met je gaat; op een gegeven moment zeg je vanzelf al; oh goed hoor, terwijl dat natuurlijk niet zo is.

Heb ook een keer een vriendin iets verteld wat mij dwars zat en die zei; oh ja sorry, maar daar kan ik je niet mee helpen, nee het paste niet helemaal bij haar vt-wonen leventje…vraag dan niet hoe het gaat.

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllooooooooooooooooooo,

Ben er weer. Ben weer begonnen met werken vanochtend en voel me verder wel weer goed. Ben alleen nog erg schor, maar mijn hub vind dat heel sexy… :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: …

Wawa, zal ik zeggen dat ik een beetje een voorgevoel had? Ja, ik zeg het gewoon… IK HAD AL EEN VOORGEVOEL… GEFELICITEERD MEID! :dance: Het is je gegunt!

Jeanette, je gaat niet gek doen he met die verkleuring? Dat hebben we niet afgesproken! Hoe is het verder met je? :-*

Ineke, nog gefeliciteerd met je verjaardag. :dance: Leuke dag gehad? Heb je nog leuke dingetjes gekregen? En welkom bij de 32-ers club!

Diana, is het bloeden nu helemaal gestopt? Ik hoop het voor je… Fijn dat de drukte in ieder geval achter de rug is. Ik deed hetzelfde hoor, met de eerste mk. Ervoor weglopen. Zorgen dat ik zo druk mogelijk was. Met weeen en al examen doen… Enz… Probeer wel de tijd ervoor te nemen hoor meid.

Hoe is het met de rest? Lynnty, ook nog geen idee? Spirella, dikke knuffel meid. Affie, we blijven duimen. Bianca, lekker druk las ik?

Veel liefs,

Noortje

Hey noor, fijn dat je r bent meis

gelukig weer iewts betert zeg, fijn hoor dat schoorre trekt wel weer weg nu ja enanders hubbie vindt dus geen probleem iihh

Hier ales goed, gisteren begonnen met ovulatietestn, nooit eerder gedaan in de afgelopen 5 jaar maar goed nu met de zelfinseminatie op komst toch maar doen . En zo duus zijn ze ok weerniet.

Wel spannende 2 maanden hier hoor, zal zo fijn zijn als ik geen iui nodig heb ,

maar goed effe duimen dus,

meiden ik moet er vandoor,

toedeloe :-*

wel euh over die ovutest, die was dus inderdaad vet positief, maar vrijdag heb ik een enorme kramp gehad ter hoogte van mijn eierstokken en man wat ben ik ook de hele dag met zo’n blij grimas gaan lopen, begreep er eerst niks van hahaha, maar gisteren kon ik niet laten om even te testen, maar nog te vroeg denk ik hij was negatief, maar een uur later stond er ineens héél lichtjes toch een bolletje hahaha, pfffff ik mag me niks inbeelden he, maar toch stiekem zegt mijn gevoel dat ik zwanger ben, ik doe de test volgende week woensdag of zo opnieuw, denk dat hij dan mss meer effect heeft hahah :pray: hopelijk toch, maar we zien wel.

groetjes lynn mama van senne* en :**:

ohhh lynn ik hoop het zo voor je :kaars: :kaars: :kaars:

dank je diana, wie weet he :mrgreen:

maar loop de laatste tijd met mijn hoofd in de wolken, mss raar maar had dit van senne* ook, enkel de laatste keer was helemaal anders.

Lynn meis hopen mag, hoop doet leven joh. Ik hoop en duim mee,

ms weer een zwangere in ons midden

ha bianca,

hopen mag inderdaad, maar zal even stout wezen :oops: :mrgreen: :mrgreen: moet eigenlijk nog op nacontrole van de ma, dus heb net afspraak gemaakt bij de gyn. :mrgreen:

:mrgreen:

:-*

ha meiden ben ik weer, was ook ff door de griep geveld maar doe het weer.

Wawa, onwijs gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws, het geeft ons allemaal hoop.

Oh lynn!! Doe nog es zo’n ovu-test dan?! Kijken of hij weer vet-positief is…spannend hoor.

Hier ei gesprongen en we hebben hem niet eens benut. Ik had er geen zin in dit weekend en marcel ook niet, wat heeft het voor zin aan de rechterkant!

Ben nog steeds in baal stemming, prikkelbaar, chagerijnig, kwaad op de hele situatie. Wanneer de cyste er volgende maand weer zit moet ik dus weer geopereerd worden. Dan gaat de gyn hem er echt uit pellen. Nu, erg fijn. Behalve dat we weten dat de eileider links oke is zijn we dus niets opgeschoten met de operatie in december. Ben nu natuurlijk bang dat ook wanneer deze cyste verwijderd wordt er weer een nieuwe zal komen. Gelukkig doet rechts wat hij moet doen, mocht het op IVF uitkomen.

Zo balen allemaal.

Ook voor jou spannend bianca, alsof je elke dag een zwangerschapstestje doet he? hoop dat je snel je ei zult spotten.

Bedankt voor de felicitatie nog Noortje. Ja, wel leuke dingen gekregen, senseo, saunabon, boek, geld etc. We gaan samen nog een nieuwe buitenlamp kopen, we kopen vaak iets voor in of om ons huis voor onze verjaardagen.

Ga effies koken nu, honger!!

liefs

ineke

Oooh Ineke wat vervelend dat het allemaal zo moeizaam verloopt. Even voor mijn duidelijkheid… Je hebt een BBZ gehad in je rechter eileider en die is dus niet meer bruikbaar (tenminste niet voor de natuurlijke wijze?) ? Dus je kunt alleen zwanger worden als je ei links springt, maar daar zit nu dus (weer) een cyste. Waardoor het dus ook niet zal lukken om zwanger te worden???

Dat is toch ook wel om echt zwaar gefrustreerd van te raken zeg. Ik weet ook niet zo goed wat ik kan zeggen om je wat beter te laten voelen. Schrijf in elk geval lekker je frustratie van je af en hier heb je in elk geval een dikke :hug: van mij :-*

Bedankt lieverd! Ja, inderdaad is bij mijn BBZ mijn rechtereileider gescheurd en moest verwijderd worden. Daar had het vruchtje zich namelijk ingenesteld. En dus kan ik alleen via links zwanger worden maar dan moeten daar dus wel eitjes komen!! (om via de natuurlijke weg zwanger te worden, voor IVF heb ik goede eierstokken nodig en die heb ik rechts in ieder geval weer wel).

Dus wanneer die cyste eruit moet dan moet dat maar, als daarmee de weg voor links weer vrij is!

Maar heb ook wel eens een eisprong links gehad MET cyste, dus we weten niet zeker of de eierstok belemmerd wordt.

Hoe is het verder met jou?

Ga nu effies lekker in bad met een boek, even proberen te ontspannen.

Tot later maar weer.