Ineke gefeliciteerd :-* :: :-* ::
Verder groetjes voor iedereen, heb ff geen puf om op iedereen te reageren.
hey ineke nog gefeliciteerd, ben nog op tijd he zo in de late avonduurtjes iihhi , dat krijg ik als ik zo ene dag niet echt op KOK ben
Hopelijk heb je een fijne dag en leuke kadootjes gehad.
Ik hoef nog gene ovutesten te gebruiken toch zit op dag 7 van cyclus volgens zkh heeft nu nog gee nut, en moet ik vanaf dag 12, als ik de testen lees vanaf dag 11 beginnen met testen op eisprong.
Nu ja we zullen zien, …
Liefs van hier ook voor de rest.
:-* ow ja wawa ik duim voor jou moge het een zwangerschap betreffen en niet een rotcyclus die op zich laat wachten :twisted:
Dank je wel Bianca. :-*
graag gedaan en zeer gemeend, ik leef echt met jullie mee vindt alleen rot dat ik zo weinig er ben momenteel,
vanaf april is dat weer meeer dan is het rustiger wb de taken voor de vereiging nu heb je de collecteweek contributieinning de jaarverslag maken, en de uitnodiging aan 300 leden ronddelen, dus deze maand errug druk.
Volgende week heb ik 3 dgn mijn opaskindjes te gast , lijkt mer erg leuk. Ouders moeten een aantal dgn op werkbezoek naar duitsland.
Bianca, ik vind jou zo’n supervrouw. Je doet zoveel goede dingen en je steunt ons ook al als je er niet bent. Ik hoop, dat je ook steun aan ons hebt.
Wawa een hele dikke :-*
Heeft nog steeds niemand het gezien???
wawa betekend jouw onderschrift wat ik denk dat het betekend???
Wat??? Oh god oh god, wawa… ben je zwanger!!!
Geef antwoord!!!
Ssssssssssssssssst, ik durf het zelf bijna nog niet te geloven, maar vanmorgen zei de digitale CB “zwanger”. :mrgreen:
whaaaaaaaaah wawa wat goed :dance:
meid gefeliciteerd :dance:
en een dikke :hug: want het is natuurlijk ook heel erg spannend :-*
@Wawa wrote:
Ssssssssssssssssst, ik durf het zelf bijna nog niet te geloven, maar vanmorgen zei de digitale CB “zwanger”. :mrgreen:
gefeli meid!
Hoi hoi,
Ik kwam effe spieken hier (heb alleen de laatste berichtjes gelezen), maarre wat lees ik nu??!!
WAWA: ook al geloof je het zelf nog niet van harte gefeliciteerd!! :-
Alles goed met mij :thumbup: Schrijf later nog wat uitgebreider…ga zo naar de kapper.
groetjes, Diana :-
waaaaaaaaaa wawa!!! Super meid. Gefeliciteerd met het behalen van het zwemdiploma voor jullie kleintje!!!
Laat het genieten snel mogen beginnen! Super meid. (kan me voorstellen hoe ongelooflijk het zal voelen en al die gevoelens die je er omheen zult hebben) Heb vertrouwen in jullie kleintje, geweldige zwemmer!
Voel dat er weer een babyboom aan zit te komen, helaas zal ik er weer niet bij zijn. boehoe… zal ook es zwemles gaan geven.
:dance: :dance: waaaaa wawa geslaagd voor de turnles!!! :dance: :dance:
ik duim voor je meis, en mss kom ik achter??? hopelijk
inneke we hebben enkel de sprong gespot, en natuurlijk ervan geprofiteerd van dit moment :mrgreen: maar op welke dag van de cyclus ik nu zit? :think: geen mens die het weet haha, we zien wel he, ik maak me nog geen zorgen, dan blijft de stress of zo ook wat achterwege.
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Lynnty, ik hoop het zo voor je :-*
Ineke, deze maand weer rechts toch? Ik duim dat het volgende ronde links is. :hug:
Ik vind het lief dat jullie zo reageren. Zelf ben ik nog ene beetje afwachtend :roll:
Owwww WAWA meis superongelooflijk maar super toch echt waar helemaal zwanger de zwanger met hormonen enzo mwahahahah
GEFELICITEERD !!!
Succes
Geluk
Goede gezondheid
Sterkte
Liefs bianca
Waaauuwww Wawa, gefeliciteerd!!! Nu ook maar hopen dat je vanavond de staatsloterij wint toch? Die kans was ongeveer evengroot als zwanger worden deze maand schreef je in een eerder onderschrift toch? Wel super hoor! Echt supergefeliciteerd :-* :-*
Tja, we zijn zwanger geworden met “lot”, maar staatsloterij zonder lot winnen is denk ik niet mogelijk :mrgreen:
Enne meiden, dank jullie wel :-*
WAWA :dance: :dance: … GEWELDIG!
Duim je gelijk even voor mij?
Hey Affie, zijn jullie al weer aan het proberen? Nog geen rode :twisted: :twisted: gezien na de MK? Op dag hoeveel zit je nu?