dag dames,
hier weer even iets van me, hier gaat het goed met me, na de curretage heb ik niet zo veel last meer gehad op enkele bloedingen na, ook mijn ongi is er nog steeds niet geweest, en het wachten zijn we ook zat, dus de klusperiode is weer van start gegaan en we zien wel dus.
verder niet zo veel nieuws, alleen wil ik jullie een dikke knuffel geven want jullie zijn allen supermeiden!!
groetjes lynn mama van senne* en :**:
Nou meiden, hier ben ik ook weer es. ook ziek geweest en alweer de pc stuk gehad. Stom ding.
Vandaag een enorme kloten dag. Sorry maar heb er geen ander woord voor. Had al vanaf dag 7 steekjes links dus had zo gehoopt op een eisprong links maar nee…weer rechts! En de cycste links is alweer gegroeid. Nu 3cm. Eerst zei de gyn dat het geen kwaad kon maar toen hij zag dat het de vorige keer hetzelfde verhaal was (toen cyste 25mm) noemde hij dat de cyste er misschien weer uitgehaald moet worden omdat het mogelijk toch de eisprong links belemmerd. Wat een tegenvaller zeg. Stel je voor dat ik weer geopereerd moet worden, weer 3 maanden wachtlijst + operatie!!! En dan straks na de operatie gewoon weer een nieuwe cyste. Maandag moet ik terugkomen om te kijken hoe het eitje rechts zich verder ontwikkeld en dan hoor ik het wel.
Was vanmiddag op een verjaardag en daar zat iemand die 2 kindjes via IVF heeft gekregen en die zei "je kunt zwanger worden, laat je toch door sturen naar Groningen voor IVF"maar ja, zo makkelijk gaat dat ook niet en moet daar eerlijk gezegd ook nog niet aan denken.
Wat een ellende. Moet het weer even een plekje geven en dan zal het wel weer beter gaan. Heb in ieder geval inkopen gedaan bij het tuincentrum zodat ons terras al weer lekker kleur heeft!
Morgen ben ik jarig maar vanaf zaterdag zal ik wat actiever op jullie allemaal reageren hoor.
Liefs
Ineke
Ohhh Ineke wat balen!!! :hug:
Tja, maar toch welkom bij de club van 32-ers…zitten leuke mensen bij hoor :mrgreen:
Blij iets van Noortje te horen; hoop dat je je gauw weer wat beter voelt.
Ik ben een beetje onrustig; heb wat donkerder afscheiding (fijn altijd die gore details he?), niet echt bruin, maar bij mij gaan nu wel de alarmbellen af na de vorige keer.
Natuurlijk besef ik ook wel dat dat er nu nog bij kan horen, maar maak me nu zo druk…
De vorige keer had ik dat ook een poosje (wel later) en dacht dat ik misschien een schimmel had, kuurtje gekregen en even later ging het mis.
Waarschijnlijk verloor ik al langere tijd spelprikjes bloed wat zich vermengde met de afscheiding…
Bah, ik krijg het maar niet uit mijn hoofd.
Tuurlijk ben ik blij dat ik weer zwanger mag zijn, maar de lol is er wel vanaf zo.
Gisteravond ging ik sporten, maar durfde eigenlijk niet te springen of wat dan ook, ik denk dat ik het voorlopig niet doe, ik maak me veel te druk , alsof het accuut uit zou schieten.
Jeetje Ineke, dat is mooi balen zeg. Zijn die wachtlijsten echt zo lang? Kunnen ze je niet wat naar voren plannen? Ze begrijpen toch ook wel dat je niet weer zo lang wilt wachten?
En Jeannette, ik kan me helemaal voorstellen dat je hier zenuwachtig van wordt. Maar is het echt veel of af en toe een drupje/veegje? Ik voor je dat alles goed blijft gaan!
Nee, het is een beetje op een inlegkruisje, maar nu wordt je gewoon van alles panisch…
Bij afvegen niet eens…
Heb nu zelfs al een beetje een buikje (vorige keer niet, vond het zo knap, helemaal “strak” blijven bij de 3e, weet nu hoe dat kwam…), ja, dus weet dat ik me aan de ene kant niet druk moet maken, maar toch…
het is niet echt bruin of zo, gewoon heeeeeel licht bruin, iets donkerder dan normaal.
Ik zit ook honderd keer op een dag op het toilet af te vegen, om te kijken of het wel goed gaat, zal ook niet helemaal bevordelijk zijn.
Noortje, beterschap meis. Hoe is het verder met je?
Nog steeds zoveel zwangerschapverhalen om je heen?
Jeanette, erg die onzekerheid. Sterkte voor jou.
Diana 30, ik wil wel wekelijks een foto van zwanger poes :mrgreen:
Ineke, alvast gefeliciteerd en wat een rotnieuws weer. Echt enorm balen voor je. Ik snap dat de stap naar IVF een hele omschakeling is, pfoef
Bianca, al aan de ovulatietesten begonnen?
Hier dag 33 en nog geen ongi
Bellen met de gyn jeanette. Laten ze maar snel een echo maken! Ookal hebben heel veel vrouwen dit tijdens hun zwangerschap kan ik me voorstellen dat dit gekmakend is!
Enneh, Bianca, gewoon houden die testen joh, doe je ze gewoon 2x per dag! Weet je helemaal zeker dat je goed zit!
Ik hoor maandag wel hoe of wat… misschien hoeft het ook wel niet hoor. Zit er zelf echt niet op te wachten. In januari zat hij er alweer terwijl ik eind december geopereerd ben! En na die operatie voelde het zo goed…nu begint die onzekerheid in alle hevigheid terug te komen. Zal het ooit gaan lukken???
Liefs
Ineke
Hier een klein dipje, maar ik denk dat morgen wel weer over is ben beetje moe,
morgen nog drukke dag en volgende week ook maar goed ook gezelllig dan.
Ik kan wel merken dat ik anders veel meer op het forum kom hahaah gek als je ineens alleen savonds laat er even bent zeg ,
nu ja ik heb geen nieuws,
ik las iig dat noor weer iets liet horen , we waren al bezorgt, ow wat lief zijn we als we zo om elkaar denken. Maar echt nooer we misten je.
Hopelijk ben je snel weer v olledig opgeknapt en voel je je niet meer grieprig.
Ineken ook ziek, ook beterschap en geef je die comp es op zijn sodemieter dat ie je niet in de steek mag laten ( en ons niet natuurlijkk hihi)
wawa hoe is met jou ,
jeanette lieverd een beetje buinverlies kan je zo onzeker maken he, bah meis, nou sterkte van mij en heel veel geluk die kant op dat het goed mag blijven gaan vind ik we tijd worden hoor
lynnnty meis jij bent ook weer van de partij, je was natuuelijk niet helemaal weg maar ik las dat je eweer de klusmodus aan had, jullie gaan er ook weer voor ik wil je heel veel geluk wensen en dat je cyclus mooi op orde raakt en terug zwanger raakt als jij je lichaam en je partner het er weer aan toe hebben, alle goeds daar in
Diana hoe was de show vandaag heb even bij je stil gestaan, hopelijk eeen goede dag en was het ook op te brengen voor jou lichamelijk en geestelijk om te bolwerken.
Rust je de komende dgn ietsie meer uit? Liefs van hier, :hug: :-*
Spirella ? ? ? Hoe is het met jou ? ?
Nou toedels meidne
hee hai meiden…
ik ben op zeg pffffffffff…en dit was nog maar dag 1 van de show.
nog 2 te gaan :shock: gisteren ben ik 9 uur bezig geweest daar om alles netjes en schoon te krijgen en vandaag ben ik vanaf 09.00 tm 23.30 op de show bezig geweest…gisteren bloede ik dus helemaal niet meer dus diaan was blij :thumbup: tot aan vanmiddag toen begon diaan ineens weer flink te bloeden…ik zat net ook na te denken…eigelijk ben ik ook idioot bezig ik bedoel afgelopen zondag een miskraam gehad en kijk me nu eens de benen uit mijn lijf lopen…ik lijk wel niet goed snik…!
ik heb ook aangegeven dat ik er morgenavond mischien niet bij zal zijn…word nu eindelijk eens verstandig :wall: morgenavond is het de druktste avond van de show …het zal ongetwijvelt de hele avond bomvol met mensen zitten die allemaal koffie.bier en limonade willen hebben…ik kijk wel ff…het is gewoon gekkenwerk dat besef ik me heel goed maar ik wil de jongens ook niet laten vallen op de drukste avond van het jaar…
wat raden jullie me aan?
Ik denk dat je zelf wel weet diana wat Ãk je zal aanraden… en je geeft het zelf al heel duidelijk aan.
Maar meis weet je , jij moet doen waar je je goed bij voelt, als jij denkt ikkan zo die avond door, en vindt het bloeden bijzaak en het lukt, tja extreem kwaad zou hetniet kunnen ( mits het bloeden je afloopt en niet te stoppen is)
Ik persoonlijk zou voor me zelf kiezen in deze, dat heb ik inmiddels geleerd. Echte vrienden, mensen die van je houden zullen het begrijpen en je niet doen afstaan…
Maar luister naar je lichaam, stel dat hetgeen je nu doet je lichaam niet aan kan, dan verneem je het snel genoeg en zul je de gevolgen merken en kun je niet verder. Er komt ene moment dat je lichaam ( of geest) zegt, ho maar diana ik kan niet meer, jij zelf moet weten of dat punt nu gekomen is of nog in de toekomst ligt. Ik denk dat jij het zelf wel weet :-* )
Hopelijk kom ik niet te streng over, ik bedoel het werkelijk juist,
meis, denk gewoon lekker om je zelf en doe dat zoals jij die invulling wilt zien en anakunt , groetjes bianca :-* :hug:
Diana; doe maar waar jij je het prettigste voelt, maar weet ook dat het moeilij is in te schatten waar de grens ligt, maar ze moeten het toch snappen???
Vind jij het prettige afleiding dan is het wat anders, maar te veel is te veel, het is jouw lijf!!
Oh Ineke, met tranen in de ogen lees ik je berichtjes, wat vreselijk meid.
Hoop dat je vandaag toch nog een beetje leuke dag hebt.
Van harte meid :-*
Het is hier nu weer rustig, ben alleen doodnerveus. Weinig geslapen, dus ook niet echt gezellig tegen de meiden, baal ik van. Oudste zwemt morgen af, moet toch feest zijn?
Zou toch zo gelukkig moeten zijn, dat ik weer zwanger ben, maar ben zo bang, dat ik weer teleurgesteld wordt.
Heb gisteren met een goede collega op internet zitten snuffelen naar een nieuwe kinderwagen (heb de oude verkocht na de MA,dacht; dan is weg als het niet meer lukt en anders koop ik lekker nieuw, heb de centjes apart gelegd) en dan leef ik wel op hoor, maar ben bang dat ik mezelf blij maak met een dooie mus.
Ik wacht het weekend af, vind ik het dan nog twijfelachtig, dan ga ik naar de huisarts om de echo naar woensdag te laten zetten (dan ben ik 6 weken en kunnen ze pas wat zien toch?)
Ik ga voorlopig ook niet meer sporten, was woensdag toch ook een hoop gespring en dat vond ik niet prettig (eigenlijk doodeng).
Weet iemand van jullie of je daar ook last van kan krijgen???
Misschien dat daar een vaatje door knapt of zo???
Wawa nog nieuws???
Diana, lastig he? Afleiding is goed, maar rust ook. Sterkte ermee.
Jeanette, wat een onzekerheid. Hoe is het nu?
Hier nog steeds geen ongi.
Ineke gefeliciteerd met je verjaardag!
Jeanette ik zou volhouden bij de gyn dat je NU een echo wil,anders word je gestoord van de zenuwen, zeker als je nog een heel weekend door moet.
Ik mocht pas 11 april terug naar de gyn (afsprakenbureau zei dat eerder echt geen plek was) , maar heb de poli gebeld en toen kon ik ineens 19 maart. als het belangrijk voor je is moet je niet over je heen laten lopen (heb ik zelf net geleerd )
En Wawa, alweer getest? Spannend hoor! Ik duim voor je!
Het gaat nu weer goed, tenminste met mijn buik.
Mijn hoofd ratelt.
Als ik nu bloedverlies heb is het van het 100000x naar het toilet gaan en afvegen
Als het van het weekend nog een keer is, dan trek ik echt aan de bel hoor.
Wel lief dat jullie aan me denkne, jullie hebben wel wat anders jullie hoofd.
Dikke :-*
@Jeanette wrote:
Het gaat nu weer goed, tenminste met mijn buik.
Mijn hoofd ratelt.
Als ik nu bloedverlies heb is het van het 100000x naar het toilet gaan en afvegen
Als het van het weekend nog een keer is, dan trek ik echt aan de bel hoor.
Wel lief dat jullie aan me denkne, jullie hebben wel wat anders jullie hoofd.
Dikke :-*
:hug: Ik heb het nu al nu iik overtijd loop. dus ik kan me je helemaal voorstellen :hug:
Oh Wawa (kan niet meer normaal tv kijken met die naam ) het zit je niet mee he??
We blijven wederom gewoon duimen
Buik nog steeds goed…
Noortje nog steeds niet lekker???
Wel saai zo hoor
INNEKE EEN HELE GELUKKIGE VERJAARDAG, zet het effe van je af en geniet volop van je dag vandaag, hele dikke :hug: :hug:
hier ook nog steeds geen ongi te bespeuren, enne :oops: ben een ovutestje gaan doen vandaag, kon het niet laten. ik voel me echt goed erbij, we zien het weer helemaal zitten, en resultaat dik positief, dus hopelijk slagen met onze klusproef :mrgreen: we zien wel.
wil er ook nog niet te veel bij stil staan maar ik merk toch op dat ik er onbewust toch wel es bij stil bij sta soms. Niks ergs zeker, we zien wel.
:dance: heb een broodmachine gekregen van mijn schatje voor mijn verjaardag vandaag,maar die is pas zondag, ook daarmee dat ik wat in de mood ben denk ik. :mrgreen:
aan alle dames die nog ziek zijn dikke :-* :hug:
Ineke, gefeliciteerd met je verjaardag
wawa, was het deze maand dat je je eitje niet kon spotten? Misschien daarom een langere cyclus, dat je eitje later is gesprongen dan je verwacht had? (hopelijk wel doorgeklust!!)
hier alles goed.
daar zeg je iets boefje, zoals net gezegd net gespot dat ik vandaag of zo mijn sprong heb, dus is ook niet zoals ik verwacht had eigenlijk had ik het eerder verwacht, naar mijn cyclus toe, maar ik voelde me wat raar deze morgen en wou even testen met ovu-test en dit was het antwoord, ik denk dat het inderdaad gewoon opschuift. maak je geen zorgen wawa, het is hoe je je er zelf bij voelt he.
He meiden, bedankt voor de felicitaties. Het is nu even rustig in huis. De hele dag door visite gehad, wel gezellig hoor maar waar is die tijd gebleven toen je je de hele dag door zo speciaal en gelukkig voelde en vol verwachting naar de kadootjes etc…ver te zoeken. pfff. druk, druk, druk. Probeer er ontspannen mee om te gaan en dat lukt ook wel aardig hoor,
Wawa wat een gestres voor je zeg! En Bianca, al een ei gespot.
Diana, zorg goed voor jezelf! Dat is nu even het allerbelangrijkste. Lyntty go for it girl!!! Welke dag van je cyclus zit je dan nu?
Jeanette, hoop zo dat alles in je buik gewoon goed blijft gaan! Denk aan je.
he, meiden ga even weer afsluiten. Tot morgen.
kus