Zwanger worden na mk of ma..deel 3. Alle goeds!!!!

Oh Wawa, hoop toch echt dat je een dezer dagen een positieve test in je handen houdt :pray: :pray:

Diana30 ik hoop voor jou dat alles schoon is, zodat je morgen een superdag hebt!!

Rustig aan he Bianca, zelfs je leuke Avatar is weg??? Ook druk zeker???

Waar is Noortje nou toch, heb al een pb-tje gestuurd, iemand wat gehoord???

diana heeft een superdag

hai meiden…

vanmorgen heb ik gebeld met de gyn en die vroeg me hoe het bloeden ging…ik zei dat het stukken beter ging en ik afgelopen nacht totaal niet heb gebloed zelfs…en het bloeden nu minder was dan een normale menstruatie…daarop zei hij dat ik dan niet hoefde te komen deze week omdat het lichaam het dan zelf af had gestoten…ik was blij zeg pffffffffffff pak van mijn hart…volgende week maandag moet ik wel even komen voor een controlle…dan praten we even verder zegt die…nou oke dan doen we dat toch…!!!

dus diana kan gewoon naar de show !! yessssssssssssssssssss :dance: :dance: :dance:

P.S ben vanmorgen ook even met mijn ragdollpoes naar de dierenarts geweest omdat ze een ontstoken oogje had na een speelpartij met de andere ragdoll ze is ook zwanger dus ik vond de controlle voor haar oogje wel ff belangerijk…

de dierenarts bevestigde dat ze inderdaad flink zwanger was en dat ze meerdere kittens in haar buikje heeft…ik ben zoooo blij…word ik toch nog een beetje mamma… :clap: :inlove: :clap:

diana, wat een lekker nieuws voor je zeg, wel een beetje om jezelf denken hoor morgen en gefeliciteerd met de poes, vind jonge poesjes altijd zo lief.

Diana wat een fijnnieuws meid gelukkig maar, ben zo blij voor je dat de show door kan gaan en beter nog dat het bloeden gestopt is, succes bij de na controle en veel plezier met de show ook voor je partner ,

Diana, dat is leuk nieuws :mrgreen:

Boefje, het lastige is dat ik met dreumes pas 8 dagen overtijd ene positieve test in handen had, terwijl de uitgerekende datum wel klopte. Ik heb dus stiekem nog steeds een beetje hoop :oops:

Hoop doet leven WAWA, daar mee komen we er denk ik, weet ik …

Dus zolang er geen bloeding optreed is er de kans en wrm er niet voor hopen??

Ik hoop mee , succes :-*

Ik kom net thuis, en er was post zei dre voor mij pakketje, ik had via een site romed ovulatietesten besteld maandagavond en nu zijn ze al binnen .

Helemala top dus,

had alleen te veel besteld :oops: ms kan ik dan evt via KOK doorverkopen. :think:

Nu ja vanaf dag 11 moet ik testen als ik het zo zie, bij cyclus van 29/30 dgn.

Hoeveel heb je er besteld? :mrgreen:

ow eum 7 x 5 = 35 stuks ihhi en ik heb maar voor 2 maand noodig hooguit

Evt belang bij in mei om te zien als ik over heb :mrgreen:

@bianca81 wrote:

ow eum 7 x 5 = 35 stuks ihhi en ik heb maar voor 2 maand noodig hooguit

Ach, mijn zus heeft ooit 24 dozen van 24 condooms besteld i.p.v. 24 condooms, dus het valt nog mee :mrgreen:

mwahaha das idd extreem veel ja ihih

andré zegt : "die had er zin in " :mrgreen:

@bianca81 wrote:

mwahaha das idd extreem veel ja ihih

andré zegt : "die had er zin in " :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Diana, fijn joh dat je geen curettage hoeft nu. Helemaal geen bloedingen meer nu?

Verder geen nieuws hier eigenlijk.

hai meiden…ben nu net pas terug van de zaak…ben de hele dag bezig geweest met de voorbereidingen voor de show…ben er om 13.00 heengegaan en het is nu 22.00 en ben net thuis…pffffffff ben moe…alles is schoon en alle kopjes staan klaar voor de gasten dus laat maar komen !! :dance: :dance: :dance:

het bloeden is bijna niks meer…raar dat het zo snel over kan gaan zeg…sta er zelf verbaast van te kijken…2 dagen geleden bloede ik dwars door 2 dekens heen en een handoek en maandverband en nu is het bijna over.ik voel me kiplekker… :thumbup:

vanmorgen ben ik met een van de poezen bij de dierenarts geweest die constateerde dat ze zwanger is dus ik ben zoooo blij :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: hij kon meerdere kittens voelen…half april worden ze geboren…

word ik toch nog een beetje mama :inlove:

lieve diana ik ben blij voor je en je klinkt zelf ook zo gelukkig meis.

Gefeliciteert met je zwangere poes, leuk man en toch een welkomen verrassing he,

morgen ie dag die je zo graag wou door gaan heel veel plezier gewenst meid :-*

dank je wel :-*

en jullie nog allemaal heel erg bedankt voor alle steun en adviezen die ik van jullie heb mogen krijgen…jullie zijn schatjes. :thumbup:

hey meis, ik vindt het byzonder knap dat je je dag doorzet, zo kan en moet het ook wel je hebt geen keus. Maar toch,

Vandaag is de dag en ik hoop dat het allemaal succesvol en gezellig verloopt ik hoop ook dat je lichaam wat meewerkt en je je oke voelt,

doe je wel rustig aan joh, denk om je zelf hé?

doegie :-*

Diana30 veel plezier en sterkte vandaag!!!

Bianca; leuke avatar!! Ik hoop dat ze je een heleboel geluk toe blaast!!!

Lukt het allemaal een beetje bij je zus en zwager???

Heb jij nog iets van Noortje gehoord?? Zit me niet lekker…

Ben blij dat de tip voor test goed uitgepakt heeft, anders stuur ik je daar naartoe zit je straks nog een week te wachten, maar goed zo te zien is het gelukt.

Is Andre al om???

Fijne dag allemaal, mooi weer, geniet ervan!

:-*

Lieve meiden,

Hier een teken van leven…

Wel kort hoor…

Ben namelijk behoorlijk te pakken genomen door de griep… Vanaf zaterdagavond tot gisteren behoorlijke koorts gehad en niet in staat om ook maar iets te doen. En al helemaal geen zin in de pc… Sorry…!

Jeanette en Bianca, :-* wel bedankt voor jullie pb-tjes hoor!

Ben nog niet helemaal lekker te pas, dus ik duik snel onder de douche en daarna weer lekker m’n bed in…

Liefs,

Noortje