He Louise…wat “fijn”! Dat moet toch weer even een behoorlijke omschakeling zijn nu in je hoofd he…Gelukkig deze keer een die de goede kant op slaat!
Louise, wat lekker dat je nu bijna ‘klaar’ bent en er geen gyn aan te pas hoeft te komen :thumbup:
Bij mij zag ze ook nog geen ei in aantocht. Ook wel logisch want ik had mijn echo al een paar dagen na de mk.
Inmiddels bijna 5 weken verder, dus het begint zelfs al een beetje spannend te worden :shifty:
Dank jullie wel voor de reacties Het is nu gewoon maar even afwachten denk ik… Af en toe testen of de test negatief aangeeft is wel handig toch?
Uiteindelijk is het bij mij nu ook afgelopen week gebeurd, weet niet precies wanneer alleen :? maar zal me daar maar niet te druk meer om maken. Dus is nog vers allemaal van binnen… Was wel blij echt dat het vruchtje er niet meer zat uiteindelijk. Zag wel op tegen het kijken naar een levenloos vruchtje
Ik had twee weken na mijn mk een negatieve test.
Louise, ik had al even op het andere forum gereageerd, maar nogmaals; heel fijn dat het ergste nu voorbij is!
Je vertelde laatst over dat je iets wits verloren was, was dat dan misschien (een deel van) het vruchtje?
Het lijkt me idd verstandig om af en toe te testen. Mijn hcg was afgelopen maandag 2,9, normale waarde dus. Dat was 4 weken na de bbz, dus zolang kan het duren.
Hoi Sophia, denk inderdaad dat dat wittige misschien wel een gedeelte van het vruchtje of misschien helemaal? is geweest… Alleen was het rare dat er dus geen bloed oid bijzat… Ik ben de dag daarna dus gaan bloeden.
Volgende de VK zou het ook kunnen dat het gewoon als het ware ‘opgelost’ is… Je lichaam maakt het vruchtje kleiner en zo word het op een gegeven moment zo klein dat je het niet eens meer merkt. Vind het allemaal nogal ‘vreemd’ maar goed… De echo was heel duidelijk leeg, heb het zelf gezien. baarmoeder was weer een streepje ook zeg maar…dus geen zakje oid meer, helemaal niets.
De verloskundige heeft het nu helemaal ‘afgesloten’ Ik mag nog bellen uiteraard en moet dat ook zeker doen als ik echt veel bloedverlies of krampen gaan krijgen, dan zou er evt. nog ergens iets kunnen zitten, maar die kans sluit ze eigenlijk uit. Na wat ik gister gezien heb ik eigenlijk ook, al ben ik er niet ervaren in natuurlijk!
ga ff wandelen weer en opruimen, mag wel weer eens gebeuren hier, afgelopen week vrij weinig gebeurt in huis helaas
groetjes,
Louise
Ik heb inderdaad ook vaker gehoord dat je lijf in gevallen van een heel korte zwangerschap het vruchtje voor een deel (of zelfs helemaal) kan “oplossen”. Zeker gezien het feit jouw beebje al weer een tijdje niet meer leefde, zou het weleens precies zo gegaan kunnen zijn.
Sproetje, best al wel een beetje spannend dus? Ben benieuwd hoor…
Ik denk dat ik begin volgende week maar eens een paar zwangerschapstesten ga regelen. Wil toch ook wel weten of mijn lijf al die hormonen alweer kwijt is eerlijk gezegd.
Sinds vandaag gaat het hier weer goed trouwens. Gisteren even flink last gehad van een griepje, maar da’s nu wel zo goed als over gelukkig. Sinds vandaag dus weer “het normale leven” opgepakt. Ben nog niet de oude (veel sneller moe enzo), maar het begin is er zeker en dat is wel weer erg prettig!
Rene is net vertrokken naar Parijs. Die is morgen heeeeeeeel laat 's avonds weer terug en zaterdag gaan we samen lekker sintshoppen. Kijk er al naar uit!
Hier inmiddels ongesteld geworden.
Een ronde van 34 dagen (ipv 31 normaal) dus valt mee…
Maar toch jammer Sproetje…
Wel een nette cyclus dus al met al. Ben benieuwd hoe die van mijn weer gaat verlopen…
Pfff… wel een nette cyclus qua dagen, maar ik verlies gewoon meer (!) bloed dan met de mk.
vannacht tampon en maandverband en echt net niet doorgelekt :o
Vandaag heb ik een wedstrijd, dus hoe dat nu weer moet… :?
Pfff… gister en vandaag weer gewerkt en iedereen had natuurlijk wel iets opgevangen, dus gister de hele dag aan het vertellen geweest. Vandaag ook nog druk en best wel vermoeiend, ben er toch weer ff uit geweest.
Gister zijn m’n vriend en ik weer lief geweest en merk nu in ene weer rood bloedverlies ipv het bruine dat ik eerst had… herkent iemand dit?
Mijn vriend wil er eigenlijk niet meer over praten, heeft het er genoeg over gehad zegt ie. Vind dit zelf vervelend, het hoort er nu eenmaal bij… Vind het ook jammer, want voor mijn gevoel is het er heel duidelijk geweest en dus ook een deel van me. Kan soms ook zachtjes nog wel even huilen erom. Gelukkig kan ik het wel relativeren.
Ga even eten, ben net thuis van m’n werk.
tot laterz!
groetjes,
Louise
louise, ik had het ook hoor dat het de ene dag bruin was en dan weer rood. ook was het de ene dag meer dan de andere en sommige dagen ook helemaal niet… volgende de gyn hoort het er ook bij, want ik had er namelijk voor gebeld omdat ik er niet gerust op was.
Ik kan soms ook nog wel eens erom huilen hoor, vooral als ik er weer aan denk hoe de ecoscopiste het nieuws had verteld en dat je dat beeld van de echo weer voor je ziet… ik snap precies wat je bedoeld. Probeer er toch wel over te praten want het is zeker zo dat het een deel van jullie was. Als je vriend het niet wil kun je natuurlijk altijd hier terecht!
Sproetje, vreemd dat het nu zelfs meer is als met de MK… als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de gyn of de VK bellen. dan weet je het iig zeker! En wat voor wedstrijd heb je gehad? En ging het goed??
Hoe gaat het met de rest van de dames???
Hier gaat het wel goed eigenlijk, het vloeien is gestopt…dus nu weer afwachten :? Had vanne week nog een test gedaan om te kijken hoe het met het HCG stond, er was nog heeeel vaag een streepje te zien. Dus het is nog niet helemaal weg.
Fijn weekend iedereen!!
Hoi Meiden,
Sproetje mijn eerste ongi was ook veel heftiger. Minimaal gelijkwaardig aan mijn mk. Veel bloedverlies en krampen. Liep rond met nachtmaandverband, dat maxi spul. Dat gebruik ik normaal echt nooit!
De ongi daarna werd al minder. Schijnbaar wordt er toch nog het een en ander opgeschoond daarbinnen.
Hoe gaat het nu?
Hier vanmorgen toch een matcare testje gedaan. Helaas negatief. Dus er zit niets anders op dan de :twisted: te gaan verwelkomen dinsdag vrees ik. Al mijn vorige zwangerschappen teste ik 2 dgn met matcare licht positief. Dus dit zegt mij voor nu even genoeg.
Mocht ik mij misrekend hebben is het een meevaller misschien maar daar stel ik mij niet op in om een teleurstelling die ik toch krijg niet nog groter te maken… :?
We klussen om de dag dus wordt er zo langzamerhand wel even moedeloos van…
Hier gaat het alweer wat beter.
Bloedverlies is nu al een stuk minder gelukkig.
Wedstrijd verliep helaas niet zo vlotjes.
Ben geblesseerd geraakt aan mijn enkel :?
Smurf, jammer dat de test negatief was.
Nog even afwachten natuurlijk, maar jezelf inderdaad maar beter tegen grote teleurstellingen in bescherming nemen… helaas!
ICL, succes vandaag!!! :thumbup: :thumbup:
Ben je al geweest ICL?
Heel veel succes hoor! Ik hoop dat je hier snel heel erg goed nieuws komt melden!
Hier alsnog niet zulk goed nieuws te melden;
Vanochtend werd ik wakker van een jongedame en toen ik naar de wc liep ging het niet helemaal goed… voelde het gewoon lopen en ja hoor, op de wc flinke stolsels. Dit bleef een uurtje doorgaan dus VK gebeld en deze vond het tocfh nodig naar t ziekenhuis te gaan. Daar alle toeters en bellen en bij het onderzoek van de gyn ( incl. eendebek en alles :? ) bleek dat mijn baarmoedermond toch nog openstond er er toch nog wat zat!!! ( ik ben dus ff zwaar geirriteerd geweest op de mevrouw van de echo!) dit was daarmate erg dat ik daar nog meer stolsels verloor, m’n bloeddruk zakte en ze hebben me meteen opgenomen voor een curretage. om 09.00 mocht ik meteen al naar boven. Heel onduidelijk allemaal omdat het een spoed OK was, amper wat uitgelegd gelukkig had ik al het e.e.a. gelezen erover. Ik kreeg een locale verdoving ( ik dacht dat ik onder algehele narcose ging, maar nee dus…!) en rond 09.45 lag ik op de uitslaapkamer, daarna rond 11.00 op de afdeling en om 16.00 heeft m’n vriend me dus opgepikt.
Nu even alleen het zakelijke verhaal zodat jullie op de hoogte zijn… Door al het gedoe en het zo snel gaan wil ik nu ff rustig aan doen op de bank. Bloeddruk was nog steeds niet helemaal hoog, maar hartslag prima dus mocht gewoon mee naar huis ( gelukkig!!!)
ik laat later nog ff wat meer weten!
groetjes,
Louise
ICL, hoe was het vandaag??
Jeetje Louise dat is niet niets! Doe rustig aan :hug: :hug:
Sorry dames, ff een echo berichtje.
Vanmiddag heb ik weer een echo gehad en… het hartje klopte :inlove:. Omdat op deze termijn nog lastig te zeggen is hoe lang ik precies zwanger ben, krijg ik over 4 weken opnieuw een echo. Ik zou dan precies 11 weken moeten zijn.
Maar oooooh men, wat waren wij blij met het knipperbolletje :inlove: :inlove: :inlove:
ICL :dance: :dance: wat een fantastisch bericht!!!Geniet ervan!
Louise, wat een naar bericht Dat zal even schrikken zijn geweest.
Doe maar rustig aan, beterschap!!! :hug: :hug: :hug:
Hier nog steeds niets te melden. Morgen tm donderdag wordt het echt spannend :shifty: