zwanger worden na mk/ma...

Meiden, met frisse moed weer op naar een goede zwangerschap!!

@Sproetje wrote:

Meiden, met frisse moed weer op naar een goede zwangerschap!!

:pray: :pray: :pray:

Ik ga 3 december naar de gyn.

Meid, ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen!

Anders blijf je maar heen en weer geslingerd worden tussen hoop en verdriet :-*

Ik vind het allemaal maar lang duren, zo’n eerste ronde na een mk.

Ben gewoon erg benieuwd of ik weer in mijn oude ritme zal zitten enzo.

Moet zeggen dat ik ook gigantisch afgeleid ben en dat kan eigenlijk niet veel langer gaan duren.

Mijn werk moet natuurlijk niet in het gedrang komen :?

Moet zeggen dat ik op dit moment ook niet genoeg afleiding heb. Ben niet aan het werk en hoop eigenlijk, dat daar gauw verandering in komt. Nog niets gehoord van de sollicitatie van vorige week. Ga zo maar eens bellen.

He hallo!

Komen elkaar ook overal tegen he…alhoewel ik dit topic dan graag had overgeslagen :?

Tjee, ICL het zit jullie niet mee he…ik hoop dat jullie snel terecht kunnen bij de vu :pray: want dit is ook nix.

Sproetje, ik vond die ronde ook zo lang duren steeds…

Na mijn eerste mk was ik keurig na 26 dgn ongi (kreeg 1 dag erbij wat betreft de duur van mijn cyclus.)

Na mijn laatste mk duurde het echter 30 dgn…en vorige ronde 29. Ben benieuwd of ik deze ronde weer mijn oude ritme op ga pakken :think:

Heb mij voorgenomen er minder mee bezig te zijn deze mnd maar dat lukt maar een beetje. Maar heb nog niet getempt deze mnd en dat is al heel wat hihi.

Tja, er niet mee bezig zijn vind ik ook heel moeilijk. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik ook van sommige reacties wel een beetje moe word. Ik heb er zo de balen van, dat ik gewoon heel snel na mijn ei voel of er een bevruchting plaats vind… dat heb ik toen bij Nyn ook gehad, moest ik gewoon anderhalve week voor NOD al spugen. :roll: Ben wel super blij dat we haar al hebben… ben zo blij met mijn kanjer!

Smurf, ik mag van mezelf ook echt niet met ovulatietesten en tempen beginnen. Tempen heb ik sowieso nooit gedaan, maar ovutesten heb ik in het verleden wel gebruikt om niet zwanger te worden :mrgreen:

Mijn cyclus was van zichzelf ongeveer 31 dagen, dus ik hoop dat het nu gewoon weer zo is. Maar ik ga nergens vanuit.

Dan kan het alleen maar meevallen (zeg ik nu heel stoer :wink: ).

ICL, ik was al benieuwd of je nog iets had gehoord.

Vond het alleen niet helemaal het moment om ernaar te vragen :shifty:

Ik heb nu direct aktie ondernomen, wil hier gewoon niet nog langer door uit het veld worden geslagen. Er moet nu gewoon iets gebeuren, want anders kan je mij zo opsluiten, dat trek ik echt niet nog langer :? .

als jullie mij een zeur vinden moet je het zeggen hoor :frowning:

iedereen bedoelt het goed maar kan mij voorstellen dat je er soms even genoeg van hebt. En laten we even eerlijk zijn, je bent echt iedere keer zwanger! En ook ik zou antwoord willen hebben op de vraag waarom het niet blijft zitten. Het maakt het extra naar dat je al zo snel beroerd bent…

Maar hou vol, wees trots op je kanjer! Enne, aan het zwanger worden ligt het niet, nu nog zwanger blijven :wink: Doe rustig aan, tis niet niks zo vlak achter elkaar :hug: :hug: :hug: :hug:

oh en NEE je bent geen ZEUR!!! :naughty:

Kan er gewoon niets aan doen, word er echt gewoon vreselijk depri van. Zit voortdurend te janken en heb gewoon geen energie meer. Je gaat je op een gegeven moment afvragen: wat doe ik fout? Ligt het aan mij? En al die mensen die dan zwanger raken waar het wel goed bij gaat… ik ben dan echt vreselijk jaloers, krijg soms gewoon een hekel aan ze :oops:. Volkomen waanzin natuurlijk

Soms wou ik dat we, ondanks mijn whiplash, er toch gewoon eerder voor waren gegaan. Vlak voor mijn auto-ongeluk hadden we besloten om voor een 2e te gaan… Nou ja, da’s nou 5 jaar geleden. In die 5 jaar heb ik zoveel medicijnen moeten gebruiken… (waar ik eigenlijk nog steeds niet zonder kan), maar die ik, omwille van onze sterke kinderwens, heb laten staan. Had ik het maar eerder gedaan…

ICL :hug: :hug: :hug:

Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen geloof ik…

Hopelijk kan de gyn snel meer voor je betekenen. Als je alleen al zou weten waar het door komt he…Dit lijkt me zo enorm onzeker…

Nou test ik zelf sowieso niet voor mijn nod, maar als jij dan al van alles voelt… heb je die test eigenlijk ook niet nodig.

Ga waarschijnlijk zaterdag toch nog wel even testen om te kijken of ie al negatief is. Just checking! :smiley:

En daarna: GEDULD… :silenced:

ICL, niet aan jezelf gaan twijfelen hoor.

Kan me voorstellen dat het je nu dwars gaat zitten dat je die 5 jaar hebt gewacht :hug:

Zo, toch maar even een banner aangemaak.

Dan zie ik tegen die tijd wel of ie ongeveer klopt :think:

:pray: Dat 'ie klopt en je dit weekend een negatieve test hebt en over 2 weekjes weer een positieve :pray:

en dat het dan eindelijk eens goed mag gaan verdorie… anders waren we inmiddels ruim over de 20 weken geweest :?

Sproet, ik hoop dat je banner een beetje gaat kloppen meis!

En hopelijk heb je dit weekend een negatieve test (echt…dit slaat nergens op! :roll: ) om er over een week of 2/3 een mooie positieve tegenover te zetten!

ICL, hoe is het bij jou? Is je bruinverleis er nog steeds of niet? Ik hoop nog even voor je door als je het goed vindt hoor…baadt het niet, dan schaadt het niet zeggen ze he.

Ik voel me momenteel lichamelijk zo goed dat ik me afvraag of die mk ooit wel vanzelf op gang gaat komen… :roll:

Bruinverlies is minimaal (vanmorgen zelfs even helemaal weg en nog steeds helemaal niets in m’n maandverband)… m´n boobs doen ook nog onwijze pijn en ik heb vreselijke pijn in mijn liezen. Ik voel me alles behalve goed.

Getver Debke, het is “fijn” dat je je lichamelijk goed voelt, maar de onzekerheid of het vanzelf op gang gaat komen lijkt me vreselijk… Hoop echt voor je dat het gauw op gang gaat komen :hug:

Wat zul je je dan onzeker voelen… :hug:

Is er geen mogelijkheid om op korte termijn een echo te regelen? Of heb je daar nu juist even geen behoefte aan?

Hoe zit het met je eigen intuitie? Of is die, door alles wat je al voor je kiezen hebt gehad een beetje vertroebeld?

Klinkt een beetje zweverig misschien, maar ik heb zelf ook deze zwangerschap weer ondervonden dat mijn intuitie er niet voor niks is…(had al vanaf een paar dagen na mijn posi-test het idee dat deze zwangerschap op de een of andere manier anders dan anders was…en dat bleek ook wel uiteindelijk…)

Ik heb in de afgelopen maanden dit te vaak meegemaakt… herken inmiddels de signalen :cry: (maar nog niet gehad, dat mijn boobs zo’n pijn bleven doen :think: )

Ja…dat kan ik me voorstellen…Of eigenlijk kan ik me totaal niet voorstellen hoe jij je moet voelen na al die keren al… Gewoon maar even een :hug: dan voor jou.