zwanger worden na mk/ma...

Louise, veel plezier idd en we :pray: dat je zwanger terug mag komen :pray: .

Spannend kantjeboord, weer naar de gyn. Je weet wel dat er dan nog weinig te zien is heh :wink: . (Ik heb met mijn termijn 5+1 een echo gehad en toen was er alleen nog maar dik baarmoederslijm te zien. Pas 3 dagen later was er een minuscuul zwangerschapsringetje te zien. Ben uiteindelijk in termijn dus 6 dagen terug gezet, maar weet 200% zeker wanneer ik mā€™n ei heb gehad en van welke zending dit kindje is :wink: )

Marianne, zie aan je banner dat de :twisted: zich toch hebben aangediend :hug: . Hopelijk voor jou ook snel een positieve test en een goede zwangerschap. :hug:

Ja hoor ICL, weet dat je waarschijnlijk nog niets ziet. Maar wil ook vragen of hij kijkt of het wel op de juiste plaats zit. En ik weet niet precies hoe ver ik ben natuurlijk.

Hey meiden,

Even niet geweestā€¦had met mezelf afgesproken er deze mnd niet mee bezig te willen zijn (op het klussen na dan :slight_smile: )

Had gehoopt deze maand bij de zwangeren aan te kunnen sluiten, maar helaas :frowning: . De ongi heeft nog niet doorgezet en een negatieve testā€¦op naar de volgende ronde.

Ga me toch een beetje zorgen maken. Tov de eerste keer zwanger worden, vind ik het nu lang duren. :think:

Kantjeboord, ik heb je nog niet gefeliciteerdā€¦HARTELIJK GEFELICITEERD :dance: :smiley: :dance: :smiley: :dance: Succes morgen bij de gyn.

Louise hoop dat je heb genoten van je weekendje weg. Denk dat er nog meer momenten komen dat je wordt herinnerd aan je zwangerschap. En dan mag je je best even :frowning: voelen. Over 2 weken zou ik uitgeteld zijn. Voor wat afleiding gaan we een weekje op vakantie. Probeer lekker te genieten van de zon.

hee meiden, we zijn weer terug hoor. Echt zwanger worden op CP lukt niet echt, naast het feit dat we al na mā€™n eisprong zitten ( denk ik ) was het voornamelijk uitrusten en zijn we 2 van de 3 nachten in slaap gevallen van vermoeidheid van de periode ervoor. Al met al toch een fijn weekend gehad hoor, slapen is ook lekker :slight_smile:

Ik zal eens een banner maken met mā€™n nod enzoā€¦ hij is nu wat regelmatiger dus moet wel kunnen denk ik. Hij is trouwens 15 april ( met een cyclus van 5 weken )

Maar zit met iets anders :think: volgens mij wil ik te graag, of is mā€™n lichaam aan t klooien want de afgelopen week ben ik al 3x opgestaan met een misselijk gevoel :? en ik dus weer denken zou ik danā€¦ maar dat kan helemaal niet, want mā€™n eisprong zou pas net geweest zijnā€¦

dus: heerlijk weekend gehad, maar word nu alweer moe van mezelf. Het weekendje had van mij wel wat langer mogen durenā€¦ alhoewel we natuurlijk aankomend weekend ook een fijn weekend hebben :smiley:

ik ga ff verder, meisje heeft haar oude ritme weer terug en is nu pas wakker aan t worden :dance:

tot snel!

groetjes,

Louise

@mlk1982 wrote:

Maar zit met iets anders :think: volgens mij wil ik te graag, of is mā€™n lichaam aan t klooien want de afgelopen week ben ik al 3x opgestaan met een misselijk gevoel :? en ik dus weer denken zou ik danā€¦ maar dat kan helemaal niet, want mā€™n eisprong zou pas net geweest zijnā€¦

Snap dat dit je in verwarring brengt. Heb het ook een paar keer gehad in de periode na de eisprong en voor de NOD. Dacht ook steeds, hee, misschien is het wel wat, maar bleek toch steeds niets te zijn. je lichaam kan een aardig loopje met je nemen. Juist toen ik wel zwanger bleek te zijn had ik dat misselijke gevoel niet! Was er toen ook erg mee bezig.
Kan dus allemaal bij PMS horen hoor.

Wat is trouwens CP? Heb al wat zitten puzzelen, maar kom er niet uit. 't is ook nog vroeg he? :wink:

center parcs :smiley:

Ik wacht het gewoon wel allemaal af t/m 15 aprilā€¦ als ik dat dan zo lang volhoudā€¦ en de 15 ( of misschien iets eerder, leer mij mezelf kennen :think: ) er een testje tegenaan gooien. Pfffā€¦ wat een gedoe ook allemaal eigenlijk he? :cry:

groetjes,

Louise

Hey Louise, fijn dat je een goed weekend hebt gehad. Wel spannend die misselijkheid. Hoop het voor je :pray: , maar laat je niet gek maken. De afgelopen wk was ik misselijk, gevoelige en zware borsten, moe en rare smaak in mijn mond. Dit had ik ook toen ik zwanger was, maar nu een grapje van mijn lichaam :doh:

Er niet zoveel mee bezig zijn, heeft me wel geholpen. Geeft je wat meer rust, maar als die symptoontjes komen, begint het weer te kriebelenā€¦moest afgelopen zondag testen.

Kantjeboord vandaag naar de gyn? Succes :-*

hoi allemaalā€¦ tja, realiseer me maar al te goed dat lichaam er een bende van kan maken, helaas :frowning: We wachten het wel af. Heb wel ff een banner gemaakt, is wel zo makkelijk ookā€¦:smiley:

ff proberen of hij werkt :slight_smile:

groetjes,

Louise

Hallo

Ik meld me hier ook even

Heb op 25 maart te horen gekregen dat de spruit in me buikje niet groeide

en op 26 maart begon de MK spontaan gelukkig.

Een klap was het zeker, was ruim 9 weken.

De dag erna op 27 maart ismijn oudste met spoed opgenomen

op 29 en 30 maart 2 operatiesā€¦ is kantjeboord geweest

Gelukkig heeft ze het gehaald, heeft ze nu wel een tijdelijk stoma maar ze zal beter worden.

Mijn man en ik hebben niet echt de kans gekregen om het verlies van de mk te verwerken, je andere kind had je zo nodig.

we gaan toch nog proberen zwanger te raken

Jtb, heel veel sterkte meid :hug:

Hopelijk kun je alles binnenkort een plekje geven en gaat het met je oudste straks weer helemaal goed! :-*

Succes met het opnieuw zwanger raken.

Jtbā€¦ wat ergā€¦ :cry:

:hug: is helaas het enige wat ik je kan biedenā€¦ kan me niet voorstellen hoe het moet zijn, een MK is 1 ding maar dan nog je dochter die ernstig problemen heeftā€¦ :cry:

dikke :hug:

en je verhaal kan je uiteraard altijd hier kwijt.

groetjes,

Louise

@Jtb wrote:

Hallo

Ik meld me hier ook even

Heb op 25 maart te horen gekregen dat de spruit in me buikje niet groeide

en op 26 maart begon de MK spontaan gelukkig.

Een klap was het zeker, was ruim 9 weken.

De dag erna op 27 maart ismijn oudste met spoed opgenomen

op 29 en 30 maart 2 operatiesā€¦ is kantjeboord geweest

Gelukkig heeft ze het gehaald, heeft ze nu wel een tijdelijk stoma maar ze zal beter worden.

Mijn man en ik hebben niet echt de kans gekregen om het verlies van de mk te verwerken, je andere kind had je zo nodig.

we gaan toch nog proberen zwanger te raken

Jeetje, dat is wel heel veel in korte tijd. Je wilt je kind niet te kort doen, maar ondertussen zit het verdriet van het verlies van je zwangerschap er ook nog. Hoop dat jullie toch nog samen de tijd kunnen vinden om het te verwerken!

Heel veel sterkte en beterschap voor jullie kleine meisje! :hug:

Dankjulliewel

Altijd fijn om gewoon van je af te kunnen tikken ergens!

Ze doet het goedā€¦ heel goed zelfs

Red zich prima met de stoma etc.

Gister moest ik dr helpen de huidplaat te wisselen

Pas toen zag ik de buikwond een keer goedā€¦ mennnnnnn

Wat een jaapā€¦ moest me groot houden, wil niet bij haar me verdriet laten zien.

Savonds even een heerlijk potje zitten janken.

Weet dat het goed komt maar tochā€¦ min of meer verminkt op dr buik is ze :cry:

:hug:

Jtb wat een triest verhaal :hug: Hoop dat het goed gaat met jullie meisje. Veel beterschap en sterkte :hug: ā€¦en dat ook nog tegelijk met een mkā€¦moeilijkā€¦nog een dikke :hug:

Hoe gaat het met de rest? Kantjeboord hoe was het bij de gyn?

@Jtb wrote:

Dankjulliewel

Altijd fijn om gewoon van je af te kunnen tikken ergens!

Ze doet het goedā€¦ heel goed zelfs

Red zich prima met de stoma etc.

Gister moest ik dr helpen de huidplaat te wisselen

Pas toen zag ik de buikwond een keer goedā€¦ mennnnnnn

Wat een jaapā€¦ moest me groot houden, wil niet bij haar me verdriet laten zien.

Savonds even een heerlijk potje zitten janken.

Weet dat het goed komt maar tochā€¦ min of meer verminkt op dr buik is ze :cry:

Ja dat is waar, zo mooi en ongeschonden als ze uit je buik kwam is ze niet meer. natuurlijk weet je wel dat beter worden het belangrijkste is, maar toch, snap je gevoel wel.

Heeft ze een darmafsluiting of draaiƃĀÆng gehad?

@kaatje1 wrote:

Hoe gaat het met de rest? Kantjeboord hoe was het bij de gyn?

Vooralsnog goed, we zagen een klein zwart bolletje, behorend bij een zwangerschap va n5 weken. Verder nog niet te zien of er een vruchtje in zit, dus over 2 weken mag ik weer.

Ze had een draaiingā€¦ hij was gaan draaien om littekenweefsel.

Kantje wel een gek, maar ook heel mooi idee dat zoā€™n zwart bolletje een kindje wordt. Over 2 wkn weerā€¦daar kijk je vast nu al naar uit.

Jtb hoe gaat het met je dochtertje? Gaat het al iets de goede kant op. Ik vind het zo triest als kinderen ziek zijnā€¦klopt gewoon niet.

Wens iedereen een zonnig en lekker lang paasweekend toe :hug:

Meiden, hier iets raarsā€¦ ben ongesteld geworden :shock: :o wat verder niet raar is, maar wel een paar dagen vroeger dan gedacht, dus ook niet stiekum test deze keer . Maar sinds na de bevalling van Elise was mijn cyclus dus altijd schommelt, 5 weken, 4+6, 5+5, 6, enz. en na de MA 5 weken en 4+6, maar nu dus voor t eerst 4+2 ( voor de geboorte van Elise zat ik altijd stip op 4+3 )

Zou door de teunisbloemolie mijn lichaam wat meer op orde raken? het bloedverlies is ook niet meer zo vloeiend ( lees, ik stroomde leeg de eerste dag ) als na de MA. nah, kan in ieder geval mijn banner weer op begin zetten :slight_smile: Alleen hoeveel dagen hou ik nu aan? toch nog maar een X gokken op 5 weken denk ik?

groetjes,

Louise