zwanger worden na mk/ma...

hoi meiden,

ben ik ook weer een keertje :wink:

Louise, wel fijn dat je lichaam nu wat regelmatiger wordt! En denk inderdaad dat die bruine bonen wel geholpen hebben.

Kantjeboord, fijn dat je over 2 weken weer terecht kunt, dan hoef je niet zo lang in onzekerheid te zitten.

Jtb “welkom” hier en je kunt hier heel je hebben en houden bij ons neerleggen hoor :wink: Hopelijk kun je het snel een plekje geven en dat je dochterje maar heel snel weer de oude mag zijn!

Meiden vandaag echo gehad en hij was goed :slight_smile: Het hartje ging flink tekeer :inlove: Over 3 weken mag ik weer terug voor de 10 wkn echo.

fijn weekend iedereen!

hoe gaat ie bij jullie? hier is het bloeden alweer opgehouden, gistermiddag alweer eigenlijk :? zou dus maar 3 dagen echt ongesteld geweest zijn, heel vreemd :? volgens mij is m’n lichaam dan dus nog steeds niet op orde he? ik snap er werkelijk helemaal niets meer van :frowning:

maar goed, wel een fijne paas gehad verder hier hoor :smiley:

wilde ons toppic meteen ook maar weer ff upen :slight_smile:

groetjes,

Louise

So far so good hier! :wink:

6 weken vandaag. Maar kijk wel iedere keer met spanning naar het wc papiertje als ik naar de wc ben geweest. :oops:

@kantjeboord wrote:

Maar kijk wel iedere keer met spanning naar het wc papiertje als ik naar de wc ben geweest. :oops:

Heb ik ook hoor! Iedere keer denk ik, o gelukkig! :shifty:

Hier gaat het ook allemaal wel goed, met vlagen flink misselijk en moe. En we leven nu eigenlijk naar de volgende echo over 2,5 week, het zal denk ik altijd spannend blijven.

Louise, ik was ook altijd maar max. 3 dagen ongi. Maar dat is voor iedere vrouw anders, ik vond het nooit erg eigenlijk :wink:

debbert en kantjeboord, en we willen die echo’s dan wel zien natuurlijk he?! :slight_smile:

tja… de 3 dagen waren nooit zo :? altijd voor elise 5 dagen ongesteld en na 4 weken en 3 dagen en na de geboorte van ELise begon de periode enorm te wisselen… nu zit ik weer eindelijk 1x op de 4 weken en 2 dagen ( dus dat klopt ) en dan ben ik maar 3 dagen ongesteld… naja, toch maar ff door met de bonen dan :slight_smile: slikken jullie ze ook nog als alles weer op orde is?

Ja, heb de ovulatietesten binnen :smiley: ben benieuwd hoe dat gaat lopen deze maand. 10 tests en 2 zw.tests zaten er in het pakket… nu een goed moment vinden om te beginnen met de tests.i iets meer dan 2 weken voor je verwachte menstruatie is het handigst toch? nah, het is het proberen waard :smiley:

moeten we trouwens niet eens een nieuw topic openen? we zitten al ruim over de 50 pagina’s heen, weet niet hoeveel we er mogen hebben?

tot snel weer :slight_smile: op naar weer een vruchtbare maand.

groetjes,

Louise

Hoi allemaal,

Louise, ik slik de bonen niet meer. Vorige cyclus mee gestopt en nog steeds regelmatige cyclus.

Heb nu wat geks :? verwacht begin volgende wk ei…nu zit er wat bruin bij het doorzichtige slijm en heb wat ongikrampen. Heeft iemand dat ook eens gehad?

Weet niet of we een nieuwe topic moeten openen?

Geen idee wat dat zou kunnen zijn Kaatje? Je bent dus een week geleden nog ongie geworden. Een restje?

Kantje, ik ben 7 april ongi geworden. Zo’n 5 dagen en daarna niks meer. Lijkt alsof ik nu weer ongi wordt…gevoelige onderbuik. Zojuist een ovutestje gedaan, maar niks op te zien…dus ook geen ovulatiebloeding.

Ik wordt er zo #%@# van…wat nu weer. Ik ben er zo langzamerhand helemaal klaar mee met dat zwanger worden. Weet iemand anders wat het kan zijn???

Het kan ook een restje bloed zijn van na het vrijen, dat er een adertje is geknapt.

Kaatje, een ovulatiebloeding heb je ook pas NÃ? je ovulatie :wink: .

Kaatje ik zou het niet weten wat het zou kunnen zijn, misschien inderdaad een restje of zo. Als het doorzet zou ik even de HA bellen.

Heb een nieuw deel geopend, nu moet ik alleen nog even kijken hoe ik deze ga sluiten…

@debbert wrote:

Kaatje ik zou het niet weten wat het zou kunnen zijn, misschien inderdaad een restje of zo. Als het doorzet zou ik even de HA bellen.

Heb een nieuw deel geopend, nu moet ik alleen nog even kijken hoe ik deze ga sluiten…

Aan een moddie vragen of er een slotje opgezet kan gaan worden volgens mij. :think:

heb een van hen inderdaad net een pb gestuurd en hoop dat het zo goed is.

Dus op met zijn allen naar het nieuwe deel!!! :dance: