zwanger worden na mk/ma...

marianne een dikke :hug: voor jou!

debke fijn dat je lichaam het weer goed doet!

louise, als je cyclus zo stabiel is ook erg fijn! Heb afgelopen maand wel met ovutesten gedaan, maar geloof niet dat het daardoor goed is gegaan, want de streep sprong er niet vanaf of zo. En een lekker weekendje weg doet ook wonderen :wink: veel plezier alvast!!!

@MamaMarianne wrote:

Hey dames.

even een ego berichtjeā€¦

Hier al tijdje niet meer getypt maar wel gelezenā€¦

hier gaat het niet zo lekkerā€¦

heb een terugval in de depressie door allerlei tegenslagen dus begin letterlijk weer van voor af aan :cry:

maar nu hoef ik gelukkig de kinderwens niet op de lange baan te schuiven.

want de meds zijn aangepast op onze kinderwensā€¦

zal binnenkort hopelijk wat meer meetypen!

:-* :-* :-* :-*

Meid, kalm aan hoor! Enne, morgen of overmorgen spannende dag zie ik? Of zijn jullie nog niet gericht bezig geweest?

@Debke wrote:

oke Sproetā€¦ik meld me evenā€¦

Voor mij is gisterenavond de volgende ronde begonnen. En (klinkt gek) ben ik blij mee! Mijn lijf doet het echt weer!!! :dance: :dance: :dance:

Dat is mooi! kan je weer met een schone lei beginnen! :thumbup:

Debke, lekker dat je weer van je eigen lichaam op aan kunt.

Hopelijk werpt dat deze ronde zijn vruchten af :pray:

Ik ga pakkenā€¦ we gaan even een weekendje weg.

Uiteindelijk iets anders geworden dan jouw link Deb.

Maar sowieso even twee nachtjes een hotelletje :dance:

Hier weer even een dipavondje :frowning:

Collegaā€™tje vroeg me in ene vandaag of ik bij ā€˜mijn ingreepā€™ nou een ruggeprik had gehadā€¦ En toen moest ik weer terugdenken aan alles wat er gebeurd was en kwamen er dus weer een hoop gevoelens en onduidelijkheden bij me bovenā€¦ Het was allemaal zo snel gegaan dat ik amper weet wat er gebeurd isā€¦ Maar alles kwam dus weer boven,hoe ik me voelde, het alleen zijn, enz. :cry: Raak ik dit gevoel dan nooit kwijt? Of heb ik het toch nog niet helemaal een plekje gegeven?

Ik zit er aan te denken om mijn dossier op te vragen in het ziekenhuis, maar ben bang voor nog meer gevoelens die dan loskomen. Aan de andere kant, dan weet ik wel wat er precies gebeurd is en kan ik het misschien beter loslatenā€¦

Wat vinden jullie?

Vriend vroeg zich af of ZE nou nooit konden ophouden eroverā€¦ Oftewel, eigenlijk snapt hij ook niets van mijn gevoelensā€¦ En nu is hij even een avonde weg met vrienden, terwijl ik me een beetje down voelā€¦

Jeetje :cry:

Ga zo maar lekker douchen en dan in bed in slaap vallen, misschien morgen een fijnere dag

groetjes,

Louise

aahh Louise :hug: hoop dat je je vandaag al wat beter voelt. Ik denk dat het altijd moeilijk blijft maakt niet uit met wat en wanneer. Het is iets wat je intens hebt meegemaakt en iets wat je heel graag wilde. Niet alleen het kindje is er niet maar ook je hele toekomstdroom valt keihard in duigen!

Misschien is het toch een idee om je dossier op te vragen. Dan heb je het vast in huis, als je er dan in wil kijken dan kun je dat doen wanneer je wil en als je er geen behoefte aan hebt kun je het weer naast je neerleggen. En anders eerst laten lezen door je vriend.

Zelf heb ik evaren dat er veel over praten helpt, ook met hub maar ook met mijn ouders en naasten. En anders probeer er hier met ons meer over te hebben als je daar behoefte aan hebt. Of anders via pb of zo.

:hug: :-*

Goedenmorgen meiden,

Daā€™s zeker een goeiemorgen! :lol:

Gefeliciteerd meis! :-*

kantjeboort :shock: :dance: :dance: GEFELICITEERD :dance: :dance:

hier hebben we wel doelgericht geoefend maar heb wel besloten dat ik wacht met testen tot ik 7 dagen overtijd ben :slight_smile: dus hier nog even wachten!!! :lol: :pray: :pray: :pray:

WAUW Kantjeboord :dance: . Maart is een vruchtbare maand geweest geloof ik. :inlove: GEFELICITEERD!!

Ennuh Marianne, bij jou ook hoopvol :pray: .

Meiden, ik hoop en :pray: voor allemaal dat het nu eindelijk eens goed mag gaan :pray: :pray: :pray: .

@MamaMarianne wrote:

hier hebben we wel doelgericht geoefend maar heb wel besloten dat ik wacht met testen tot ik 7 dagen overtijd ben :slight_smile: dus hier nog even wachten!!! :lol: :pray: :pray: :pray:

Oh, jij maakt het wel heel spannend! met 4 dagen over tijd lijkt het me dat het ook wel goed zit!

En ja, ik wist nu niet precies wanneer ik kon testen. ben maar uitgegaan van de datum van ovulatie. Eigenlijk had ik dan pas woensdag kunnen testen, maar ja, beetje weinig geduld he? :wink: En zoā€™n gevoel dat het raak was! :lol:

Hoe voel jij je?

gefeliciteerd kantjeboord!!!

Marianne, dat je het vol kunt houden wachten tot 7 dagenā€¦ hoop het voor je! :pray:

@kantjeboord wrote:

@MamaMarianne wrote:

Oh, jij maakt het wel heel spannend! met 4 dagen over tijd lijkt het me dat het ook wel goed zit!

En ja, ik wist nu niet precies wanneer ik kon testen. ben maar uitgegaan van de datum van ovulatie. Eigenlijk had ik dan pas woensdag kunnen testen, maar ja, beetje weinig geduld he? :wink: En zoā€™n gevoel dat het raak was! :lol:

Hoe voel jij je?

Dit omdat ik al een aantal keer een negatieve test in handen heb gehad :oops:

Kantjeboord, gefeliciteerd !!!

Kantjeboord, gefeliciteerd :D:D:D:D

Super Kantjeboordā€¦ :dance: :dance:

hee meiden, ben ff een weekendje wegā€¦ dus niet teveel schrijven als ik weg ben he? we gaan naar het meerdal van CP :slight_smile: We zijn er aan toe, laatste vakantie was toen ik nog zwanger wasā€¦ :frowning: En nu gaan we oefenen met zwanger worden :wink: :smiley:

groetjes,

Louise

Louise, je hebt geen bannerā€¦ maar als je nu in je vruchtbare dagen zit, hoop ik dat jullie met zā€™n drietjes terug komen.

Veel plezier in ieder geval! :dance:

Louise veel plezier!! En hopelijk kom je zwanger terug :wink:

Hoe is het met de rest van de meiden??? Het is een beetje stil hierā€¦Iedereen is zeker van het geweldige weer aan t genieten 8)

Zeker weten, vanmorgen lekker van de zon genoten, vanmiddag en vanavond gewerkt.

Dinsdag afspraak bij de gyn, ben benieuwd hoe ver ik ben. Denk dan een week of 5.