Sproetje wat een mooie foto’s van je echno…vooral die 3D. Super duidelijk. Geniet er lekker van :inlove: Fijn dat de meiden van volley gister leuk hebben gereageerd.
Debbert???
nou meiden…
ik ben ZWANGER!!! :inlove: :inlove:
debbert
JAHOOOOOO!!! Super meis! Gefeliciteerd!
@debbert wrote:
nou meiden…
ik ben ZWANGER!!! :inlove: :inlove:
Yeahhhh!! :dance: :dance: Gefeliciteerd meid!!
Debbert :dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD!! :inlove: :inlove:
JOEHOEO GEFELICITEERD DEBBERT :inlove: :-*
Wordt deze maand ook zo’n vruchtbare maand voor degene die nog niet zwanger zijn???
Daar hopen we natuurlijk wel op, heh kaatje . Dit moet straks gewoon een topic zijn van dames die zwanger zijn en blijven na MK/MA.
Debbert, gefeliciteerd!!!
Haha, is echt een vruchtbare maand!!
Oh Debbert meid… geweldig!! :dance:
Gefeliciteerd!!! :dance: :inlove: :dance:
Ik was even niet online en ik kom terug en jij bent zwanger en zonnetje (van onze stoppers-groep). Super nieuws!!
Wij hebben het gisteren aan de vriendengroep verteld. Leuke reacties gehad
dank je wel allemaal meiden!!! :-*
Nu is het afwachten, vind het wel moeilijk hoor. Sproetje had jij dat ook?? Ben denk ik pas gerust als ik de 12 wkn echo heb gehad.
Ja, je staat er nu wel heel anders in.
We hadden een echo met 9 wk en met 12 wk. Bij 9 wk hartje gezien en gehoord en ik had er sowieso wel een goed gevoel over.
Maar bleef wel een beetje bescheiden in mijn enthousiasme.
En nu zijn we opeens verder dan ik tot nu ben geweest, best een beetje vreemd. Want vanaf hier ken ik het traject nog niet :lol:
Lekker van genieten Sproetje!!
sproetje het komt helemaal goed met jou! :-
sylvie leuk dat we samen ook bij de novembermama’s zitten
meiden ik hoop dat jullie ook heel snel weer zwanger zijn!!! :-
Debbert, zeker gezellig!! En we schelen maar 2 dagen!
Ik begin er nu een beetje aan te wennen, had echt even een paar dagen nodig.
Zo, wat een stoere banners hier!
Hopelijk mag de rest snel volgen…
Debke… zag jouw banner ergens voorbij komen.
Nog maar 1 dag tot je nod.
Kom jij je eens gauw melden en vertellen hoe het ervoor staat :naughty:
Hey dames.
even een ego berichtje…
Hier al tijdje niet meer getypt maar wel gelezen…
hier gaat het niet zo lekker…
heb een terugval in de depressie door allerlei tegenslagen dus begin letterlijk weer van voor af aan
maar nu hoef ik gelukkig de kinderwens niet op de lange baan te schuiven.
want de meds zijn aangepast op onze kinderwens…
zal binnenkort hopelijk wat meer meetypen!
:-* :-* :-* :-*
Debbert, Sylvie… weet even niet of ik jullie al gefeliciteerd had… maar hierbij GEFELICITEERD!!! :lol:
Vruchtbare maand deze maand zeg!!! ( of eigenlijk vorige maand dus )
Nu hopen dat volgende maand mij net zoveel geluk gaat brengen
Zit nog steeds te denken aan kopen van OVU-testen, maar denk dat ik er nog 1 maandje mee wacht.
Ben bang dat met die testen het zo een kwestie van moeten word en dat wil ik niet…
bovendien heb ik nu de laatste 2x een cyclus gehad van 5 weken ( de laatste keer 4+6 ) dus wel redelijk stabiel… dus als ik goed reken is mijn eisprong dan deze keer rond 1 april en we gaan 3-6 april een weekendje weg dus wil deze keer er nog niet aan denk ik… misschien gaat ie wel weer helemaal uit zichzelf goed al zijn we met Elise 8 maanden aan t oefenen geweest voor we echt zwanger raakten en de laatste keer zelfs een jaar ( maar toen waren we er niet echt mee bezig, gewoon wanneer we zin hadden zeg maar )
Ga me maar eens aankleden… spreek jullie snel weer!!!
groetjes,
Louise
oke Sproet…ik meld me even…
Voor mij is gisterenavond de volgende ronde begonnen. En (klinkt gek) ben ik blij mee! Mijn lijf doet het echt weer!!! :dance: :dance: :dance: