Vanmiddag weer getest met die van het kv, positief!
Ik ben helemaal verbaasd en hubbie ook. Ik teste vanochtend omdat ik naar het ziekenhuis moest en ze foto’s wilden maken. Niet dat ik het idee had dat het raak zou kunnen zijn (was tijdens de eisprong ziek), maar toch maar voor de zekerheid getest. Ik heb ook helemaal geen last van misselijkheid of wat dan ook, alleen de laatste paar dagen erg moe. Kan het nog steeds niet geloven…
Sylvie, geniet maar lekker van het niet hebben van kwaaltjes! Niet van gaan stressen in ieder geval. Ik heb 3 zwangerschappen gehad met als resultaat iedere keer een pracht van een zoon, vrijwel zonder kwaaltjes!
Sproet, vandaag je echo toch? Veel plezier! En dan kan eindelijk jullie grote geheim de wereld in!
Compleet mini-mensje gezien dat al flink lag te bewegen.
Foto’s staan in het sf van 30+ stoppers.
Vind het niet zo gepast om ze hier neer te zetten eerlijk gezegd.
Vooral in 3D was erg gaaf.
Vanavond ga ik mijn volleybalteam op de hoogte brengen en dan dit weekend de vriendengroep. Dus daar kijk ik wel naar uit.
Hoewel ik vandaag een wat mindere reactie van een vriendin had.
Oooooh… en toen na veel moeite “leuk”
Vervolgens: vind je dat niet vervelend met de bruiloft (op een toon van hoe kun je het verzinnen). Dus dat was iets minder en eigenlijk precies de reactie waar ik een beetje bang voor was. Maar heb ook geen zin om iedereen te vertellen dat als het twee keer is misgegaan je je er wel overheen zet dat je er misschien als een zeekoe uitziet als je je ja-woord geeft :wall:
Maarre…niet gepast? Why? Hebben wij ook iets om ons op te verheugen als het straks weer raak is he! Het is een “zwanger worden” topic. Toevallig hebben we allemaal wat vervelends meegemaakt op het gebied van zwangerschap, maar verder zijn wij net zo nieuwsgierig als ieder ander hoor (tenminste…nou spreek ik voor mezelf he!)
En wat die reactie van je vriendin betreft…tsja, dat soort mensen zijn er nou eenmaal. Gewoon naast je neerleggen en bedenken dat ze gewoon niet beter weet.
Nu kan ik mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en ga ik spieken…
sproetje wat een goed nieuws!!! Erg fijn dat de echo goed was. En de opmerking, ja inderdaad een k*topmerking en vooral ook vind je het niet vervelend op de bruiloft, nee tuurlijk niet want we zijn blij dat het zo mag zijn dat wij een kleintje op de wereld gaan zetten. En misschien hebben we het wel expres zo gepland :mrgreen:
Hier is het nog steeds wachten :? Gister toch stiekem test gedaan, maar ik vind eigenlijk dat die dipsticks niet echt duidelijk zijn, jullie wel? Had wel een verkleuring maar weet niet of het zo was dat het het verloop was… Denk dat ik morgenvroeg nog een keer ga testen met die van de KV en anders ( en misschien nog wel voor de zekerheid) vrijdag met een digi CB.
Vind het erg vreemd wat aan de ene kant denk ik nee. En aan de andere kant heb van wel omdat ik ook meer steken heb en meer afscheiding en slijm :oops:
Dus nog ff afwachten dames! Maar laat het jullie morgen na het werk weten.
Trouwens wat vinden jullie:
Ben sinds afgelopen maandag begonnen met een nieuwe baan en vind het dus erg moeilijk dat als het zo mag zijn, hoe dan verder.
Aan de ene kant twijfel ik heel erg en aan de andere kant denk ik, ach als ze me dan niet meer willen hebben dan niet hoor!
Hoewel ik vandaag een wat mindere reactie van een vriendin had.
Oooooh… en toen na veel moeite “leuk”
Vervolgens: vind je dat niet vervelend met de bruiloft (op een toon van hoe kun je het verzinnen). Dus dat was iets minder en eigenlijk precies de reactie waar ik een beetje bang voor was. Maar heb ook geen zin om iedereen te vertellen dat als het twee keer is misgegaan je je er wel overheen zet dat je er misschien als een zeekoe uitziet als je je ja-woord geeft :wall:
Sorry hoor, dat moest ik ff kwijt… ha ha.
Misschien is ze zelf ook al wel lang bezig of is er net iets gebeurt?
En waarom niet showen hier? we leven allemaal met je mee hoor!
Hier ook een rotdag gehad gister… allerlei steken onder water van mijn schoonzusje gekregen op de verjaardag van m’n schoonvader… Waarom ik wel niet aan ovu-testen zou beginnen, ik was wel 2x zwanger geweest dus ging toch makkelijk… ( kwam heel hard aan hoe ze het zei ) Waarom ik nou wel niet merkkleding zou kopen voor m’n kind… of zeeman niet goed genoeg was… ( ik heb diezelfde mening, alleen vind ik zeeman alleen niet goed genoeg nee, ik combineer graag ) en nog meer kleine dingen. Dat Elise lui was omdat ze nog niet liep, hallow… een kind kan je toch niet in een malletje gooien!!! Wilde eigenlijk niet naar het feest meer komen, maar heb me er toch toe doen zetten dus vrijdag blijf ik wel bij haar uit de buurt.
Kan niet zo goed tegen mensen die constant kritiek uiten he?! heb toch respect voor mensen en hun relaties lijkt mij… ik mag de dingen toch op m’n eigen manier doen ?!
naja, ik ga weer naar m’n meiske, en zo de stad in!
Sproetje gefeliciteerd. Wat fijn dat alles goed is. Jammer van die opmerking van je vriendin…laat haar maar als ze het niet snap/begrijpt of misschien heeft ze er wel een reden voor gehad. Het aller belangrijkste is dat je zwanger bent en het nu goed gaat. Lekker van genieten :inlove:
Debbert je maakt het spannend. Hoop het voor je Morgenvroeg kom ik weer kijken hoor of ik je kan feliciteren.
Lekkere schoonzus heb je Louise. Daar kan ik ook echt niet tegen. Mensen die het altijd beter weten en overal mee bemoeien. Ik zeg altijd je moet geen energie in mensen steken die je energie kosten.
Ik zit nu weer op het wachtbankje. Heb volgens de ovu testen mijn eisprong gehad. Nu maar hopen dat er een mooi exemplaar tussen zat en dat de zwemmertjes de weg weten!