zwanger worden na mk/ma...

@kaatje1 wrote:

Zojuist naar de wc geweest en wat denk je wie er gearriveerd was: :twisted: . Zomaar vanuit het niets…geen symptoontje gehad. Gatver!

Kan wel weer zeggen dat cyclus normaal is, maar het boeit me even niet…had gewoon raak moeten zijn deze maand :cry: En een ovulatietest helpt dus ook niet!

Zucht… :frowning:

Kaatje balen van je :evil: .

En je hebt gelijk, een ovulatie test is geen garantie tot zwanger worden. Je spot je ei wel, maar het juiste zaadje moet er maar net bij kunnen komen.

Was het maar waar dat ons lichaam inprogrameerbaar was!

Sproetje, gefeliciteerd met je jurk :slight_smile:

Net met hub naar ziekenhuis geweest want hij heeft afgelopen woensdag een MRI gehad omdat hij rugklachten had… zaten we in de wachtkamer naast gyneacologie in hetzelfde ziekenhuis waar ik m’n curretage had gehad, maar ook de 20 weken echo van ons dochtertje… kwam weer ff herinneringen boven, en ook meteen de gedachte : als alles goed was gegaan had ik nu… Niet zo leuk dus :frowning:

Komt er nog bij dat ik eerdaags ongesteld moet gaan worden, dus een testje ertegenaan gegooid… negatief :cry: kon wel even janken. Ik wil zo graag… TE graag… morgen zit ik op 5 weken dus denk dat het dan wel gaat komen, vorige cyclus was ook 5 weken. Was trouwens wel langer ongesteld, heeft dat ook invloed op de lengte van de cyclus???

Nah, van de week in ieder geval dan maar weer een bestelling doen bij matcare… dit keer voor ovulatietesten.

Ow, de goedkope kruidvat testen zijn hier weer terug!!! 2 voor 5,00 !! dus heb daar maar even een testje van meegenomen :wink:

tot snel weer!

ga even de boodschappen opruimen en mezelf zielig voelen :?

groetjes,

Louise

En ja hoor… ongesteld geworden :? Testje verspild dus voor niets… nu dus 4+6 vorige keer 5… misschien word ie wel stabiel… volgende X ovulatietestjes een maandje en kijken wat die doen… maar baal wel hoor :cry: :twisted:

Louise :hug: :hug:

Denk dat we allemaal te graag willen… helaas hebben we er geen invloed op :frowning:

sproet gefeliciteerd met je jurk!!!

Ik heb afgelopen maand ook ovulatietesten gedaan, maar moet zeggen dat ik er niet veel wijzer van ben geworden :? Begin nu te twijfelen wanneer mijn ei is geweest omdat ik ook geen slijm heb gehad, dat is de eerste keer na mijn MA. Erg vreemd allemaal, weet dus ook niet wanneer mijn nod is…we wachten gewoon af :shifty:

@mlk1982 wrote:

Sproetje, gefeliciteerd met je jurk :slight_smile:

Net met hub naar ziekenhuis geweest want hij heeft afgelopen woensdag een MRI gehad omdat hij rugklachten had… zaten we in de wachtkamer naast gyneacologie in hetzelfde ziekenhuis waar ik m’n curretage had gehad, maar ook de 20 weken echo van ons dochtertje… kwam weer ff herinneringen boven, en ook meteen de gedachte : als alles goed was gegaan had ik nu… Niet zo leuk dus :frowning:

Komt er nog bij dat ik eerdaags ongesteld moet gaan worden, dus een testje ertegenaan gegooid… negatief :cry: kon wel even janken. Ik wil zo graag… TE graag… morgen zit ik op 5 weken dus denk dat het dan wel gaat komen, vorige cyclus was ook 5 weken. Was trouwens wel langer ongesteld, heeft dat ook invloed op de lengte van de cyclus???

Nah, van de week in ieder geval dan maar weer een bestelling doen bij matcare… dit keer voor ovulatietesten.

Ow, de goedkope kruidvat testen zijn hier weer terug!!! 2 voor 5,00 !! dus heb daar maar even een testje van meegenomen :wink:

tot snel weer!

ga even de boodschappen opruimen en mezelf zielig voelen :?

groetjes,

Louise

MLK, wat kunnen gedachten dan verwarrend en confronterend zijn he? Zeker als je wat minder in je vel zit, dan kan je het al helemaal niet hebben. Af en toe lekker zwijmelen in zelfmedelijden kan dan zoooo lekker zijn! Verwen jezelf maar even met iets leuks of lekkers! :hug:

@debbert wrote:

Louise :hug: :hug:

Denk dat we allemaal te graag willen… helaas hebben we er geen invloed op :frowning:

sproet gefeliciteerd met je jurk!!!

Ik heb afgelopen maand ook ovulatietesten gedaan, maar moet zeggen dat ik er niet veel wijzer van ben geworden :? Begin nu te twijfelen wanneer mijn ei is geweest omdat ik ook geen slijm heb gehad, dat is de eerste keer na mijn MA. Erg vreemd allemaal, weet dus ook niet wanneer mijn nod is…we wachten gewoon af :shifty:

Hier dat slijm ook maar niet te ontdekken, wel sinds 2 dagen veel pijn rechts en links in mijn buik, voel me opgeblazen. Gevoel of er een hele eierdoos op knappen staat in mijn buik… :shifty:

@kaatje1 wrote:

Zojuist naar de wc geweest en wat denk je wie er gearriveerd was: :twisted: . Zomaar vanuit het niets…geen symptoontje gehad. Gatver!

Kan wel weer zeggen dat cyclus normaal is, maar het boeit me even niet…had gewoon raak moeten zijn deze maand :cry: En een ovulatietest helpt dus ook niet!

Zucht… :frowning:

Kaatje, balen meid. Mar niet de moed verliezen hoor!! :hug: :hug:

@Sproetje wrote:

Had zelf nog wel iets leuks te melden…

Ik ben geslaagd voor een jurk!! :dance:

Sproetje, gaaf!! wat voor soort jurk is het of hou je dat geheim?

Scheelt weer een stukje stress. :dance:

Hier zitten we in de wachtronde. Ga er niet van uit dat het deze maand raak is. Net rond mijn eisprong was ik ziek en de kleine ook, dus weinig tijd gehad om te klussen. Ik heb ook nergens last van. Gisteren kleintje van mijn collega geboren en vandaag wordt de kleine van mijn andere collega gehaald. Op die momenten steekt het wel. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het ze onwijs. Eigenlijk mag ik helemaal niet klagen. We zijn nog niet zo lang bezig en we hebben al 2 kids en als ik dan andere verhalen lees.

Sorry voor het egobericht :oops:

Zit vandaag in een dipje. Realiseer dat ik vandaag met verlof zou gaan. Gatver. Ik wil zou graag positief zijn en blijven, maar er zijn regelmatig van die moment dat je weer helemaal teruggetrokken wordt en weer moet vechten voor wat moed, hoop en vertrouwen.

Sorry voor de klaagzang, maar moest het even aan iemand kwijt.

Kaatje, kop op meid. Het is niet altijd even makkelijk, maar jouw tijd komt ook. :hug: :hug:

kaatje ik snap je helemaal! Op sommige momenten word je weer met je neus op de feiten gedrukt dat het niet zo is… :frowning:

voor jou :hug:

Ow Kaatje… :hug: :hug: :hug: Belabberd he…Als je dan bedenkt dat je vanaf vandaag uitgebreid de tijd gehad zou hebben om te genieten van je bolle buik en de beeb op komst…bah bah en nog eens bah! Hang in there meis… :-*

Ik had vandaag zo’n “ding” bij mijn moeder…Mijn zusje (zwanger, eind juni uitgerekend) was er ook en we hadden het over de babyspullen. Mijn zusje wil graag ons badje lenen enzo…Zegt mijn moeder “Oh? Heb jij dat dan allemaal nog?”…Ja…duh…ik had het eigenlijk zelf nodig gehad eind mei he…

@kaatje1 wrote:

Zit vandaag in een dipje. Realiseer dat ik vandaag met verlof zou gaan. Gatver. Ik wil zou graag positief zijn en blijven, maar er zijn regelmatig van die moment dat je weer helemaal teruggetrokken wordt en weer moet vechten voor wat moed, hoop en vertrouwen.

Sorry voor de klaagzang, maar moest het even aan iemand kwijt.

Kaatje, dat is geen klaagzang hoor! Gewoon je emoties die je kwijt wilt! Dit soort data’s zijn ook heel moeilijk. Ik zou pas tegen de kerst terug komen op het werk. was er in oktober al, toen had ik wel lang genoeg thuis gezeten met lege handen. Was ook raar toen ik me dat realiseerde.

dit soort dagen horen er ook bij, gewoon laten komen, daarna kan je er weer uit krabbelen en doorgaan. :-*

Hey lieve meiden, dank voor alle :hug: . Zo fijn dat je hier je verhaal direct kwijt kan.

Heb voor mezelf besloten om deze maand er helemaal niet mee bezig te zijn…nou ja op het klussen na dan :mrgreen: . Maar verder geen bruine bonen, geen temperatuur en ovulatietesten. Even een maandje rust.

Debke, jij bent toch met valentijnsdag met je hub een weekendje weg geweest? Volgens mij heb je eens de link hier geplaatst, maar kan die niet meer zo snel terug vinden…we zijn hier ook al een tijdje aan het babbelen. :smiley: …in mei zijn we een jaar getrouwd en ben nog op zoek naar een leuke locatie voor een weekendje weg.

By the way andere suggesties zijn ook altijd welkom.

Google maar eens op Guesthouse de Heide in Oeffelt Kaatje!

Sylvie, ik zie je banner…vertel vertel vertel!!!

Hier alles oke…begin nu langzaamaan wel weer een beetje “in de wachtstand” te staan…Heel vervelend. Maar goed, het is niet anders. Ik acht de kans dat het deze maand raak is overigens heel klein, dus dat zorgt wel dat ik wat minder “gestressed” ben geloof ik.

Hey Debke, bedankt! Dat ziet er echt top uit. Kende de site niet, leuke en romantische hotels. Dat moet goed gaan komen om daar onze 1 jarige bruiloft te vieren.

Ja Silvie, spannend. Laat wat van je horen. :pray:

Silvie???

zelf zit ik op de wachtbank…ik durf het niet te zeggen deze keer. Heb wel wat steken de hele dag en heb wat meer afscheiding dan normaal :oops:

Ik wacht rustg af en zie wel, heb geprobeerd om deze cyclus er niet zo mee bezig te zijn… :pray: heeft het geholpen

Vanochtend getest en een heel licht streepje.

Vanmiddag weer getest met die van het kv, positief!

Ik ben helemaal verbaasd en hubbie ook. Ik teste vanochtend omdat ik naar het ziekenhuis moest en ze foto’s wilden maken. Niet dat ik het idee had dat het raak zou kunnen zijn (was tijdens de eisprong ziek), maar toch maar voor de zekerheid getest. Ik heb ook helemaal geen last van misselijkheid of wat dan ook, alleen de laatste paar dagen erg moe. Kan het nog steeds niet geloven…

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SYLVIE!!!

GEFELICITEERD!!! :dance: