hoi dames,
denk dat ik vandaag met mijn ei heb gespot. Heb de test wel pas om 19 uur gedaan, terwijl ik hem de rest van de week in de middag heb gedaan. De streep was ook niet helemaal helder wel helderder dan eerder, maar misschien dat de piek al geweest was…
Ook heb ik de hele dag rechts onderin wat druk en had was het met paardrijden pijnlijk. Dus morgen komt het eitje denk ik…
Go eitje…
Oeh! Spannend debbert!
Ik vind het nu ook weer enorm spannend worden hoor…had me voorgenomen om er “gewoon” niet echt bij stil te staan en het te nemen zoals het komt…Maar helaas…dat lijkt me niet te lukken.
Het wordt gewoon weer een spannende tijd!
Een klein beetje verlaat, maar hier dan eindelijk wat echo-fototjes van vorige week vrijdag… :inlove: :inlove:
Mooie foto’s !! Je zult wel dolgelukkig zijn!!
Wat een fantastische 20 weken echo :lol: :inlove:
Wat een mooie foto’s…nu al een schatje :inlove: . Geniet er lekker van!
Goed weekend allemaal :hug:
ICL, prachtige echo hoor! Die eerste is leuk, duimpje in de mond! :inlove:
En wat een lange voetjes al he?
Ow die voetjes… :inlove: :inlove: :inlove: (kan er niks aan doen…vind die voetjes altijd zo ongelooflijk cute he…). De rest van je beeb is natuurlijk ook prachtig he ICL…begrijp me niet verkeerd! :mrgreen:
Kantjeboord, hoe is het met jou? Reageert je lijf een beetje zoals je gehoopt had?
Ik denk nog niet helemaal, denk dat de dagen iets opschuiven. gisteren dacht ik met heel veel fantasie een streepje op de ovulatie test te zien, maar dat is kul natuurlijk.
Voel af en toe wel li en re wat steekjes, alsof er een eisprong aan zou komen, maar merk het dus absoluut niet aan het slijm, dat is eerder wat aan de droge kant. ( merken we dus ook met het vrijen en dat is nou niet echt fijn)
Maar goed, we houden het in de gaten en dit weekend is de speelweek begonnen.
Ben benieuwd naar de test van vanmiddag.
Wel weer een nieuwe verpakking, ( nu maar grootverpaking) foliumzuur gehaald, jammer, want ik had gehoopt dat na deze strip het de laatste zou zijn.
Slikken jullie dat trouwens allemaal trouw? of komt de klad er wel eens in?
Hoi Kantjeboord, ik slik multivitaminen voor zwanger worden en zwanger zijn. Daar zit de juiste hoeveelheid foliumzuur in.
@kantjeboord wrote:
Ik denk nog niet helemaal, denk dat de dagen iets opschuiven. gisteren dacht ik met heel veel fantasie een streepje op de ovulatie test te zien, maar dat is kul natuurlijk.
Voel af en toe wel li en re wat steekjes, alsof er een eisprong aan zou komen, maar merk het dus absoluut niet aan het slijm, dat is eerder wat aan de droge kant. ( merken we dus ook met het vrijen en dat is nou niet echt fijn)
Maar goed, we houden het in de gaten en dit weekend is de speelweek begonnen.
Ben benieuwd naar de test van vanmiddag.
Wel weer een nieuwe verpakking, ( nu maar grootverpaking) foliumzuur gehaald, jammer, want ik had gehoopt dat na deze strip het de laatste zou zijn.
Slikken jullie dat trouwens allemaal trouw? of komt de klad er wel eens in?
Druk met ovutesten in de weer dus? Ik hoop dat je snel een knalpositieve in je handen hebt. Kans is wel redelijk groot natuurlijk dat die nu zo kort na je mk gewoon een week ofzo later komt dan je hoopt. Maar goed, dan heb je deze ronde gewoon een erg lange speelweek he! Ook niet vervelend! :lol:
Wat foliumzuur betreft…Ik slik al sinds afgelopen augustus een multivitaminecomplex voor zwangeren (to be). Ben daar na de ma niet mee gestopt omdat ik toen nogal wat bloed verloren heb en in dat preparaat ook een flinke dosis ijzer zit. Dus in principe komt er bij mij niet de klad in al moet ik eerlijk toegeven dat het weleens gebeurd dat ik een dagje “vergeet”.
hey meiden, ik kreeg geen berichtjes meer :think:
kantjeboord, hopelijk heb je snel een positieve test in handen!!!
ik slik ook die multivitaminen, moet zeggen dat ik ze soms ook wel vergeet.
hier zitten we op wacht, ben benieuwd maar we kunnen alleen maar afwachten :shifty:
hoi allemaal… kreeg hier ook geen berichtjes meer Ook hier op de wacht… donderdag weer 5 weken… en ben nu 2,5 week aan de teunisbloemolie dus zou het toch wat regelmatiger moeten zijn… ben benieuwd! Als het weer 5 weken is hou ik die dus aan in het vervolg en gaan we volgende maand dus lekker aan de gang met Ovulatietesten… Het moet gewoon hoor, het moet… wil zeker voor juni eigenlijk weer zwanger zijn dan had ik uitgerekend geweest als …
nah, ik hou jullie op de hoogte!
groetje
Louise
Ik neem ook dagelijks foliumzuur, maar dan een hoge dosis op doktersadvies (zit in een risicogroep).
Zojuist naar de wc geweest en wat denk je wie er gearriveerd was: :twisted: . Zomaar vanuit het niets…geen symptoontje gehad. Gatver!
Kan wel weer zeggen dat cyclus normaal is, maar het boeit me even niet…had gewoon raak moeten zijn deze maand En een ovulatietest helpt dus ook niet!
Zucht…
Ow Kaatje… :hug: :hug: :hug:
Maar een ovulatietest helpt zeker wel! Dan weet je in ieder geval wanneer je ei is en kun je zeker te weten gericht “aan de slag”. Jammer natuurlijk dat je dan alsnog geen garantie hebt dat het ook daadwerkelijk raak is, maar ik denk dat het snel wel raak zal zijn als je ovutesten blijft gebruiken hoor.
Niet de moed verliezen he! Vandaag even lekker boos zijn enzo en dan morgen weer fris de volgende ronde in he!
Kus!
Kaatje, balen meis!
Zeker als je het niet voelt aankomen :hug: :hug:
Had zelf nog wel iets leuks te melden…
Ik ben geslaagd voor een jurk!! :dance:
Oud nieuws Sproet…oud nieuws… :mrgreen: Had ik allang gelezen natuurlijk bij de okt. mama’s :oops:
Ben wel heel erg benieuwd wat het uiteindelijk geworden is, maar ik ben heeeeeel geduldig…
Hoe is het met je huwelijksreisplannen? En heb je nog wat gedaan met het linkje wat ik je toegestuurd had?