Sproet wat fijn dat de echo goed was!!!
Debke, gelukkig is er duidelijkheid gekomen en je hebt nu een mooie cyclus. Ga je nog aan de teunisbloemolie? (of was je dat niet van plan?)
Louise, dat is inderdaad niet zo handig een kleine erbij als je andere dingen in petto had
Hier zijn we weer aan de klus geslagen, ben benieuwd wat deze cyclus ons brengt. Ik was ook geschrokken van het ongeuk, mede omdat familieleden vandaag terug komen uit turkije :shifty: Maar gelukkig hebben ze pas later op de dag de terugvlucht
De ongi wil nog niet echt hoorā¦maar goed, daās wel vaker zo geweest de eerste dag.
En ja, ik ga gewoon door met de teunisbloemolie. In ieder geval deze cyclus nog heb ik me voorgenomen.
Gelukkig maar debbert, dat je familie pas later terug komt vandaagā¦Kunnen ze wel gewoon gaan vliegen dan? Is het vliegverkeer al weer op gang? Ik heb al een tijdje niet meer gekeken nuā¦
ik zou het eerlijk gezegd niet weten hoe het nu verder geregeld is. Maar degene die ze op gaat halen is er druk mee bezig dus het komt goed. Want alles staat ook helemaal vast die kant op dus ze moet nog even kijken hoe ze het op gaat lossen.
Zelf heb ik ook wel het gevoel dat ik baad heb bij die teunisbloemolie. Denk ook dat ik deze cylcus af maak met die bonen en daarna ff aankijk hoe het dan verloopt.
Dan komt het vast goed!
Maar inderdaadā¦nog 1 cyclus zoā¦Dan heb ik ook wel zoiets van āmijn lijf heeft het altijd goed zelf gekundā dus daarna mag het weer zelf aan de slag. Denk ook dat het dan wel weer āgewoonā gaat hoorā¦Of liever nogā¦niet meer! :mrgreen:
inderdaad helemaal niet meer, zoān 9 maanden graag
Precies! Dat bedoel ik.
Hier is de ongi nu wel echt gearriveerd geloof ik. Hij lijkt mij tot nu toe in ieder geval weer als āvanoudsā en jullie kunnen je gewoon niet voorstellen hoe blij ik daar mee ben! :dance: :dance: :dance:
Nu ga ik verder met hopen dat hij ook als vanouds niet heel lang aanhoudtā¦Een dag of 6 vind ik wel weer genoegā¦
oke nieuwe rondes nieuwe kansen :lol:
eindelijk ben ik weer ongesteld!!! dus kan nu eindelijk op voor de volgende ronde :dance:
sproetje gefeliciteerd met de goede echo :dance: :dance: :dance: :-*
Heej, dan lopen we zoān beetje gelijk Marianne!
Fijn he, eindelijk weer een beetje ānormaalā!
Heeyy Sproetje wat ben ik blij voor jeā¦een goede echo. Gefeliciteerd en geniet er lekker van.
Hier ook aan de klus incl bonen, temperaturen en ovulatietesten . Een dezer dagen moet de ei komenā¦ben benieuwd of deze maand ons geluk brengt
Ik gebruik ook deze maand voor het eerst ovutesten. Maar tot nu toe geen pos. test. Dus we wachten af.
Sow he, gister die pillen gehaald, jee, die zijn echt groot :shock: Nu 2x geslikt, dus merk het nu nog niet echt, maar we gaan het afwachten. Ik neem er ook 1 ipv 2, ze zijn al zo groot en elke hoeveelheid moet toch wat effect hebben lijkt mijā¦ Hier druk aan de klus Omdat mijn cyclus zo onduidelijk is ( tussen de 4-6 weken ) houden we dit gewoon nog een weekje vol, ook niet vervelend
Hier nog geen ovulatietesten, maar mocht het dus deze periode niet raak zijn, wil ik daar wel aan ( heb ik ook gezegd tegen patrick )
Voor degenen die ze wel gebruiken, welk merk gebruiken jullie dan? Wanneer beginnen jullie met testen? En klussen jullie dan om de dag of elke dag? ( heb dus gehoord dat om de dag het beste is, dus dat doen we nuā¦)
Jee, hoe bedoel je obsessedā¦ :? :shock: Voor de miskraam dacht ik echt van, ahhā¦ we oefenen gewoon tot het komt maar nu MOET het gewoon van mān gevoel he?!! vrouwenā¦ :?
mlk, ken het gevoel. Voor de miskraam had ik ook een gevoel we kijken gewoon, komt vanzelf. Maar nu is het toch anders.
Ik gebruik de ovutesten van Matcare en dit is de eerste keer dat ik ze gebruik.
nah, laten we gewoon ervoor duimen dat we allemaal weer snel zwanger zijn, dan valt die drang ook wegā¦ :?
Ja, ben ik het helemaal mee eens!
Meiden, voor jullie komt het ook goed, dat weet ik zeker. Hoe lang de weg er naartoe is, kan alleen niemand voorspellen :? . Ik was er ook (na meerdere vMKās achter elkaar zonder cyclus ertussen) van overtuigd dat het niet meer zou gaan lukken (ben immers ook de jongste niet meer :shifty: )ā¦ maar kijk mijā¦ ik ben inmiddels op de helft.
Gisteren hebben we de 20-weken echo gehad en alles lijkt goed. Omdat wij echter geen gebruik hebben gemaakt van prenataal onderzoek (vruchtwaterpunctie ed), krijg ik nog (vanwege mijn leeftijd :roll: ) nog een uitgebreide medische echo om te kijken of echt alles goed is. Vooralsnog lijkt dat wel het geval dus. Ik zal later even wat echo fotoās postenā¦ gaat nu niet, want de scanner is niet aan de gang te krijgen :? .
ICL, wat fijn dat alles goed gaat met je en dat de echo goed was. Ik ben benieuwd naar de fotoās.
Ik weet ook wel dat we het tijd moeten geven. Maar geduld is niet mijn sterkste kant.
Oooh Sylvie, dat begrijp ik maar al te goed. Het is ook zo dat als je besluit graag kinderen te willen krijgen, het eigenlijk ook direct moetā¦ daās heel menselijk.
:hug: :hug:
dat zou wel het fijnste zijn idd, nu meteen zwanger zonder er niet al te veel voor te doen
helaas is het andersā¦
deze periode ook voor de eerste keer met de ovutesten begonnen en ik heb ze van babyboomshop . nl
zijn ze niet zo duur, heb tot nu toen ook nog geen positest. Wanneer je moet beginnen stond bij mij op de envelop. Ligt een beetje aan je cyclus.
Ik ben van 28 dgn uitgegaan, zodat ik m zeker niet kan missen. hoop ik :shifty:
Voor iedereen een dikke :hug:
Hallo dames,
mag ik hier als newbie met jullie mee komen schrijven?
Een aantal van jullie zullen me vast wel kennen, schrijf al wat langer op KOK rond.
Maar even in het kort. in juli 2008 ben ik bevallen van een doodgeboren dochtertje met 36 weken. De placenta had kort er voor losgelaten.
eind december was ik 6 dagen overtijd, vaag positieve test in handen, maar met 6 dagen ging het toch mis.
Cyclus kwam gelijk weer goed op gang, want de maand er op gelijk weer raak.
Afgelopen maandag is die zwangerschap helaas met 7.3 weken geeĆĀÆndigd in een miskraam. Bleek alleen een leeg vruchtzakje geweest te zijn. Mijn lijf heeft me dus een tijdje voor de gek gehouden. Het is spontaan op gang gekomen.
Het vloeien wordt nu gelukkig wel minder, nog wel helder rood.
Mijn vraag aan jullie, hoe lang bleven jullie vloeien?
En duurde het lang voordat jullie cyclus weer op gang kwam? durf bijna niet te hopen dat het gelijk weer 28 dagen is. na Ninte* heeft het 4 maanden geduurt voor ik ĆĀ¼berhaupt weer een eisprong kreeg.
Hmm, toch geen kort stukje geworden, hoop me te gedragen in het vervolg. :oops:
Hoi kantjeboord, meid wat een verhaal. Ik had al gehoord op het andere topic dat het niet goed was gegaan maar ik wist niet de rest. Ik wens je heel veel sterkte, zal wel heel moeilijk voor je zijn. :hug: :hug:
Ik heb in december een miskraam gehad. Om een lang verhaal kort te maken. Het ging bij mij niet vanzelf en 2e kerstdag ben ik met spoed gecurreteerd omdat ik teveel bloed verloor en had verloren. Na de curretage heb ik ongeveer 1,5 week gevloeid.