zwanger worden na mk/ma...

Pffff…en toen was de laatste week van de cyclus weer aangebroken. En hoewel ik weet dat de kans dat het hier raak is heeeeeel klein is, is er toch weer dat sprankje hoop…Jullie kennen het wel, dat sprankje wat er voor zorgt dat de dagen zo ontzettend langzaam voorbij gaan… :roll:

Ja, dat wachten is altijd het ergste he. Maar niet de moed opgeven hoor!!

dat zijn inderdaad dagen dat het lijkt alsof er veel meer uren in een dag zitten… En de moed niet opgeven Debke!!!

Nee hoor, ik geef de moed niet op! Ik weet alleen dat de kans dat het deze keer raak is heeeeeeel klein is. Ten eerste omdat ik de eerste dag van de cyclus gegokt heb. Die kan gerust een paar dagen eerder begonnen zijn (vanwege het rare bloedverlies en die vaag positieve zwangerschapstesten, remember). Dan heb ik dus ook geen flauw benul wat mijn vruchtbare dagen ongeveer geweest zijn…

Maar goed, ik heb nu het gevoel dat mijn ongi onderweg is. Net op de wc een paar druppeltjes bloed gezien. Niet meer hoor, maar dat lijkt mij toch het begin van. Ook had ik gisteren enorm last van mijn rug en dat zou er dus ook weleens mee te maken kunnen hebben.

Hoe het ook gaat, als ik nu snel ongi wordt, weet ik in ieder geval dat mijn cyclus weer ergens op begint te lijken en daar word ik toch ook wel blij van hoor!

nou…nog geen ongi te bekennen…ik wacht weer braaf verder af!

Ben ik ook weer even :slight_smile: Hier klusweek ( tenminste, dat denk ik, rottige cyclussen van mij ook… )

Fijn dat de vakantie lekker was Debke… en dat afwachten :thumbup: :thumbdown: ( ja, het is echt vreselijk dat wachten :? )

Verder kan ik het alleen heel kort houden, de kleine zit bij papa in de woonkamer te eten, dus moet ik weer even naar toe zo!

tot laterz!

we duimen hard mee voor Debke… ( en de rest die in de wachtweekjes zitten!!)

groetjes,

Louise

Sproet… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:-* :-* :-*

Hee, wat lief dat je er aan dacht! :-*

Echo was goed… we hebben het hartje zien en horen kloppen :inlove:

De eerste druk is dus van de ketel :dance:

Hoe is het bij jou?

Heeft het niet doorgezet??

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Gefeliciteerd meis! Wat heerlijk! Zit hier gewoon met kippenvel nu…

:-* :-* :-*

Ze zei al vrij snel… ik zie een hartje kloppen.

Ik had echt zoiets van ja ja, kijk eerst maar eens goed want dat geloof ik niet zomaar. Nu over drie weken nog een keer. Denk dat ik het dan echt begin te geloven :mrgreen:

Uhm oke…nou ff spuien…

Gisterenavond zette ik tegen 11 uur de laptop uit. Toen kreeg ik zo’n “oh mijn ongi komt er NU aan gevoel” (hoofdpijn, buikpijn, jullie kennen het vast wel).

Ik naar de wc en ja hoor…bloed. Eigenlijk was ik best ff blij. Een normale cyclus!

En ik was al een paar dagen voorbereid op een naderende ongi (door 2 druppels bloed en een beetje bruinverlies).

Maar…vanochtend…alles weer weg! Geen bloed, geen bruinverlies, niks…en nu nog steeds niet.

Mijn lijf haalt vervelende geintjes met me uit! En de allergrootste ellende is, dat ik mezelf nu toesta te gaan hopen. Ik kan het niet tegenhouden…

En ik weet verstandelijk gezien dat die ongi echt gaat komen en toch he…

Ik word er gek van! (mist een trek haren uit hoofd smiley).

Somebody kick some sense into me!

Jeetje, dat is echt niet eerlijk :wall:

Wat is er nou zo moeilijk aan welles of nietes en niks daartussen in. Bah!

Mist smiley met megahug…

Weet je wat het ergste is Sproet…ik herken dit van 3 andere keren…toen waren het innestelingsbloedingen. Maar toen kon ik ook op mijn lijf vertrouwen en wist ik waar ik aan toe was…nu niet. En dus baal ik…van mijn lijf dan he…Het was altijd zo’n goed geoliede machine en nu…Nu haalt het ongein met me uit! Bah!

Sproetje, gefeliciteerd!!! Jee, ik lees het en er springen tranen in m’n ogen! ( uiteraard van blijdschap !) Wat ben ik blij voor je!!! :smiley: Dit is het nieuws wat jullie hebben willen horen en uiteraard ook hebben willen zien! Snap ook dat je nog ff een x wilt zien, maar het gaat perfect hoor, echt waar! Showen die echo :smiley:

Lees nu ook berichtje van Debke, da’s zo vervelend he… Dat je lichaam niet duidelijk is tegen jezelf… Zou het stiekum niet een innestelingsbloeding kunnen zijn? Wil je geen hoop geven natuurlijk, maar aangezien je cyclus toch niet helemaal duidelijk is…

Ik ga hopen hoor!!

Nou, hier komt van het klussen vrij weinig, zijnde… Gister waren we redelijk in de mood ( flesje wijn, lekker gegeten ) en toen we de deur open deden naar de gang hoorden we Elise huilen :x Dus die lekker verschoont, flesje water gegeven ( drinkt ze vaak in bed, was eerst melk maar aangezien dat slecht voor d’r tandjes is, dan maar water…) en ze was weer ff stil… dus pat en ik r toch maar even tegenaan, kwartier later weer jankende Elise. Zo erg dat Pat maar heeft besloten d’r in bed te leggen bij ons :shock: Eerste wat ik vannochtend zei was vanavond dus niet meer he?! Als ze er eenmaal aan went… en bovendien, bed van ons is maar 1.40 en dat is wat krapjes met een dreumes die volgens mij het liefst overdwars slaapt… Heb geen oog dichtgedaan. Om 3 uur vannacht heeft Pat r overgeheveld naar d’r eigen bedje en dus heb ik van 3 tot 9 nog ff lekker kunnen slapen, daarvoor heb ik geen oog dichtgedaan.

beebje oefenen moet ook geen must worden, maar ja… even de tijd ervoor was r dus gister niet… :? Naja, komt morgen wel goed :smiley:

moet ff naar madame toe, ze zit de tweenies te kijken, maar is wel heel erg stil in de woonkamer…

Oh Deb, wat een onzeker gedoe.

En als je het inderdaad herkent van die andere keren, kun je jezelf natuurlijk ook niet tegenhouden om toch een beetje hoop te krijgen :?

Louise, die kleine vanavond mooi in haar eigen bed laten liggen he :slight_smile:

Ik ben te ongeduldig!

Net weer wat bloed. Ik begin toch langzaamaan te denken dat vandaag dag 1 van mijn nieuwe cyclus wordt!

Jippie! Eindelijk weer een beetje een normaal lijf!!! :dance: :dance: :dance:

jee, hoor net 3 kwartier geleden dat er bij de polderbaan een vliegtuig is neergestord… dat is vlakbij… gewonden gaan naar spaarne ziekenhuis hoofddorp, misschien ook wel naar EG. Jeetje zeg…

ik heb ook al een tijdje cnn gekeken…

Check! Heb maar vast een nieuwe banner aangemaakt! Op naar de volgende ronde! :mrgreen:

@Sproetje wrote:

Hee, wat lief dat je er aan dacht! :-*

Echo was goed… we hebben het hartje zien en horen kloppen :inlove:

De eerste druk is dus van de ketel :dance:

Hoe is het bij jou?

Heeft het niet doorgezet??

Sproetjes, heerlijk dat de echo goed was. Ben echt onwijs blij voor jullie.

Dank je!! :slight_smile:

Deb, op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen!!