zwanger worden na mk/ma...

Silvie en Debbert…balen zeg. :hug: . Altijd weer zo’n teleurstelling en die onzekerheid wanneer het wel goed gaat komen :shifty:

Goed Silvie om met z’n allen aan te sluiten bij de novembermama’s. Ik hoop het zo :pray: :pray:

Debbert ze slikt toch ook teunisbloemolie? Ik heb er nu al 2 kortere (29 en 30 dgn) door gehad. Zou het dan toch helpen?

Sproetje wat leuk dat je het verteld hebt. Leuk idee van dat kaartje…jammer dat ze het niet zag. Hoe gaat het verder? Binnenkort eerste echo?

dank jullie wel :-*

dan gaan we met zijn allen naar de novembermama’s

ik slik inderdaad sinds deze periode ook teunisbloemolie en denk inderdaad dat het ook geholpen heeft, scheelt 4 dagen. Vond ik best veel eigenlijk.

Hebben jullie nu ook niet zo’n gevoel van waarom lukt het nu niet, ben al een keer zwanger geweest maar waarom lukt het dan nu niet meer… :frowning:

sylvie voor jou ook een :hug:

sylvie, debbert :hug: DIe teunisbloemolie, in waar zit dat in? was aan het zoeken geweest, maar kon het nergens vinden :?

ken het gevoel trouwens, waarom lukt het nou niet?? ik gooi het er maar op dat mijn lichaam er nog niet klaar voor is… maar wil zo graagdus gaan we er straks maar weer hard tegen aan :smiley:

moet ff de kat redden van een kontschuivend meisje hier…

tot snel weer!

groetjes,

Louise

is je reddingsactie gelukt louise??

die teunisbloemolie zijn, vrij grote jongens vind ik. Ze zijn niet vies of zo maar wel erg groot. Ik heb ze zelf bij de etos gehaald en zitten apart in een potje dus niet ergens bij of zo. Op de verpakking staat dat je er 2 in moet nemen maar ik neem er maar 1 per dag in. Bij de ADH staat dat het meer dan 100% is bij 1 pil, dus dat vind ik wel genoeg eigenlijk :wink:

kat is gered, alleen vraag ik me af voor hoe lang. Elise heeft besloten te kruipen en volgt mij nu overal… en de kat deed dat ook al, dus die 2 vinden elkaar constant :smiley: Nu is ze trouwens het schoenenrekje aan het leeghalen, lang leve een kind op kruiphoogte :smiley: ( ach, ze is lief en maakt er geen bende van, dus maakt niet zo heel erg veel uit ook )

Ik ga morgen even gewoon vragen bij de Etos, want kon het zelf niet vinden maar was de vorige keer zo druk dat ik ook geen zin had te vragen… dank je wel :slight_smile: Misschien zorgt het hier ook voor het e.e.a.

groetjes,

Louise

Sylvie en Debbert… wat jammer meiden :hug:

Debbert, inderdaad wel fijn dat je cyclus nu weer wat korter is.

Wellicht dan toch van die capsules.

Ik slik behalve foliumzuur (multitablet) ook visolie capsules, aangezien wij nooit vis eten. Maar die van het KV kreeg ik niet weg. Die van de Etos gaan net aan… :roll:… ben niet zo’n held met pillen, ha ha.

Kaatje, ik krijg de eerste echo volgende week woensdag.

Nog eventjes geduld dus!

Louise, succes met je kontschuifstertje :inlove:

Louise, leuk is dat als ze gaan kruipen he. Mijn zoontje at altijd de planten en de aarde op.

Sproetje, ben heel benieuwd naar je echo!!

Spannend Sproetje…nog een klein weekje. Ik denk aan je.

Debbert dat gevoel is helemaal herkenbaar. Snap ook niet waarom het nu niet lukt. En die onzekerheid wanneer gaat het wel lukken :?

Wil deze keer ovulatietesten gaan gebruiken. Heeft iemand daar ervaring mee? Heb alleen ervaring met temperaturen en dan spot ik duidelijk mijn ei…maar just in case deze x een ovulatietest.

Ik slik ook de teunisbloemolie van de Etos. Inderdaad flinke bonen. Ga er nu voortaan ook maar 1 p.d. slikken. Daarnaast slik ik ook multi incl foliumzuur (VSM).

dank je meiden :-*

ik slik naast die ene grote boon (ligt nu nog naast me te wachten :)) de zwanger zijn multivitaminenpillen van de kruidvat. Zijn niet erg lekker maar ja, moeten er iets voor over hebben. :wink:

heb geen ervaring met ovulatietesten, maar ik denk dat ik er deze periode of de volgende mee ga beginnen. Dit om toch zeker te weten wanneer mijn ei komt. Wel wil ik iedere dag opschrijven hoe ik me voel en wat ik in mijn buik voel. Misschien dat ik daar iets uit kan halen.

Hebben jullie trouwens na de MA/MK ook meer last van je ongi?? Ik had er voorheen nooit geen last van maar de laatste keren :? En het is nu ook veel meer lijkt wel, is da bij jullie ook??

Hmm Debbert, dat opschrijven wat je voelt is ook een goed idee. Bijzonderheden (pijntjes, slijmpiekdag e.d.) schrijf ik al bij de temperatuurkaart erbij.

Mijn ongi is na de mk ook anders. De laatste keer lijkt weer meer op de ongi’s voor de mk. De eerste 3 keer na de mk heb ik veel meer buikpijn gehad en veel bloed(stolsels) verlies. Ook heb ik de 2e keer tussentijds wat bruinverlies gehad. Maakte me toen best zorgen en ben toen begonnen met die teunisbloemolie. Dus naast een kortere cyclus lijkt de ongi ook weer normaal te worden…en deze keer gewoon lekker wegblijven totdat er een baby in november wordt geboren :mrgreen:

Fijne avond allemaal. :hug:

Hey meiden,

ben al een tijdje niet meer geweest maar wou jullie even up to date houden :slight_smile:

Hier gaat het niet zo goed :frowning:

ben erg moe (als ik beneden de vloer heb gedaan ben ik helemaal op terwijl het eerder een lachertje was)

ik dacht eerst dat dit door de currentage kwam, maar gyn en ha zeiden dat dit niet meer kon.

ze hebben nu getest op suiker, bloedarmoede en alvleesklier maar dit was het niet.

dus nu allerlei bloedtesten :roll:

voor de rest controle na de currentage gehad:

helaas/maar ook gelukkig was er weer niets met het vruchtje.

nu hebben ze bloed afgenomen voor chromosoom en bloedstolling onderzoek. moest 21 buisjes bloed inleveren :shock:

en moeten nu wachten op de uitslagen dit duurt. ja echt zonder gein,

3 maanden :o :?

de gyn acht de kans heel klein dat er wat uit komt ivm al een gezonde dochter maar wij moesten maar even wachten(tot de uitslagen) om zwanger te worden…

mijn hubbie en ik hebben dit de terugweg besproken maar beiden dachten we het zelfde raak is raak… en jammer als de gyn het niet leuk vind maar wij zijn best wel bang als we nu rust nemen dat het niet of moeilijker lukt om zwanger te worden.

pfff weer een heel ego verhaal geworden :slight_smile:

:-* :-* :-* :-* :-*

MamaMarianne, zou denk ik ook niet wachten met oefenen hoor… nee heb je en ja kan je krijgen toch? Voor hetzelfde geldt ben je wel volgende ronde zwanger… zou je je zelf toch voor je kop slaan dan als je het niet had gedaan? Go for it :slight_smile: En ondertussen kan je altijd nog kijken wat de testen uitwijzen.

Ik lees over ovulatietesten. Bij Elise nooit gebruikt, daar hebben we flink er op los geoefend zeg maar :slight_smile: Nu zijn we iets gematigder ( wel een beetje afwachten op vruchtbare week en dan om de dag ) Voor de miskraam had ik zoiets van het komt wanneer het komt dus we kijken wel wanneer het raak is… maar nu ik ervan geproeft heb, wil ik meer :frowning: heb dus al tegen Patrick gezegd, als het deze maand niet raak is wil ik ook aan de gang met ovulatietesten. Ze zijn alleen zo vreselijk duur :frowning: Heb afgelopen keer zw. testen besteld van matcare en die bevielen me goed ( alleen het resultaat helaas niet, maar die klopte wel !) dus denk dat het dan ook volgende maand de ovulatietesten zullen worden van matcare.

ow, moet er ff vandoor, deurbel gaat en Elise word wakker

tot later

groetjes,

Louise

Hi meiden! Ik ben ook weer terug! Rene en ik hebben 3 dagen heeeeeeeeerlijk genoten van een luxe guesthouse en vooral van elkaar :inlove: :inlove: :inlove: Ik geloof dat we er wel weer zijn hoor, op het relationele vlak!

Ik ben verder heel benieuwd wat mijn cyclus gaat doen trouwens… Ben ook aan de teunisbloemolie (van de etos ook, so wat een knoeperds!), maar dat lijkt toch te helpen…Bloedverlies is weg, behalve vroeg in de avond…Dan steeds een minibeetje…heel vaag :think:

Bijlezen doe ik later vandaag of morgen nog even wat beter dan ik nu gedaan heb. Ga hier eerst even een klein rotzooislagveld opruimen…

:-* :-* :-*

meiden, nog even over de teunisbloemolie… die zijn ook van het merk etos? en welke kleur heeft het potje? ik was aan het zoeken weer, maar zie in die pillenwand door de bomen het bos niet meer… ( en durfde het ook niet te vragen eigenlijk zo in die drukke winkel weer :? )

roze louise!

Oh ja…ik heb vandaag mijn weblog uit de lucht gehaald. Was niet meer zo anoniem als ik gehoopt had. Heb een nieuwe aangemaakt, dus als iemand hier nog interesse heeft om te blijven lezen, stuur me ff een pb dan geef ik je het linkje.

Inderdaad een de roze. Hier staan ze bij de zwangerschapstesten en vitaminen :mrgreen:

Debke was heerlijk dat je het naar je zin hebt gehad en hebt genoten van elkaar :mrgreen: . Dat beetje verlies in de avond klinkt wel een beetje vreemd. Heb de 2e ongi na de mk ook ruim 2 wkn wat verlies gehad en in de 3e wk begon het ook weer wat. Gewoon die teunisbloem blijven slikken… :mrgreen:

MamaMariane wat rot dat het niet zo goed met je gaat. Klinkt best heftig allemaal. Sterkte en een dikke :hug: .

Ik zou ook niet wachten…lekker doen wat je gevoel zegt. Inderdaad nee heb je en ja kun je krijgen.

Tot mails!

Nou, ik mocht wel zeggen dat ik alleen in de avond nog wat bloedverlies had…Sinds ik dat berichtje getypt heb is het helemaal weg! Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ik weer echt ongi word nu…Ik hoop nog ongeveer een week, dan zou ik weer mijn “normale” cyclus hebben namelijk (28 dagen). Banner staat nu op 30 dagen.

Ik heb een avondje voor mezelf vanavond. Rene is stappen in R’dam. Heb mezelf dus maar geinstalleerd op de bank met laptop en een lekker glas rose.

debke, fijn dat jullie vakantietje zo fijn en gezellig was! Ben vanavond ook een avond alleen, hub is werken. Gelukkig is hij het weekend lekker vrij! :mrgreen:

Gisteren hebben we de hele dag op ons neefje van 3,5 maand mogen passen :inlove: Het was echt gewedig, lekker gespeeld, gewandeld en eten gegeven. Vond het voor mezelf ook een echte nieuwe start voor ons zelf, misschien raar… maar zo voelde ik het. Als het komt dan komt het en we wachten gewoon af, hoe moeilijk dat ook is.

Wel heb ik de ovulatietesten besteld, om te kijken wanneer mijn ei deze maand besluit te komen :wink:

Fijn weekend iedereen!!!

Debke, lekker dat jullie zo heerlijk (van elkaar) hebben genoten!!!

Wil jij me die website nog eens pb-en?

We zoeken nog een leuk hotel voor eind maart.

Hopelijk kunnen we dan de (tweede) goede echo vieren :slight_smile: