zwanger worden na mk/ma...

Debbert, da’s inderdaad een ***situatie. En zeker nu je er zo naar uit had gekeken dan.

Sylvie en Kaatje, :thumbup: :thumbdown: nog steeds hoor!

Pfff… sinds een week ongeveer een peuterpuber hier in huis, Elise relt als ze d’r zin niet krijgt :? :evil: achter het behang plakken??? Nog een week of 3, mogen we ook weer oefenen :slight_smile: Ah, oefenen kan al vanaf eind van de week natuurlijk, maar daar zal hoe dan ook geen kindje van komen :wink:

ga ff woonkamer opruimen nu Elise slaapt, heb ik ff de tijd :?

Hoef niet meer te wachten…ben weer ongi geworden. Ben het vertrouwen helemaal kwijt dat het ooit nog goed gaat komen. Waarom lukt het na de ma niet meer?

Ow kaatje :hug: eens gaat het lukken, echt waar! Heb vertrouwen erin, het gaat ooit goedkomen! Misschien zijn jullie er teveel mee bezig? of misschien net niet goed geklust? of misschien is je lichaam er wel nog niet aan toe omdat de MA veel heeft losgemaakt?

maar het komt goed!!! :hug:

Kaatje…meis… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Echt…niet het vertrouwen verliezen hoor! Ik begrijp je frustratie maar al te goed, maar echt, het gaat goedkomen!

En waarom het nog niet gelukt is? Tsja…daar kan ik je geen antwoord op geven natuurlijk, maar als ik het even logisch ga beredeneren zijn er wel wat dingen te bedenken. Alleen dat zal niks anders zijn als wat je zelf ook al wel bedacht hebt.

Je zou je eisprong verkeerd ingeschat kunnen hebben en zelfs als dat niet het geval is, is de kans dat het tot een daadwerkelijke goede bevruchting komt nog steeds relatief klein…

Je lijf zou het indirect nog niet “willen”, omdat het herstelproces na de ma nog niet volledig is afgerond.

Ga jezelf alsjeblieft geen enge dingen in je hoofd halen he…Ik kan me zo voorstellen dat je al verschillende doemscenario’s in je gedachten voorbij hebt laten komen namelijk (doe ik zelf ook namelijk…).

Voor nu…ik baal met je mee! Had het zo gehoopt voor je!

:-* :-* :-*

Wat zijn jullie toch lief. Om zo’n moment verlies ik het vertrouwen gewoon even, maar als we volgende wk weer aan de klus kunnen, ga ik er weer voor. Inderdaad de aanhouder wint en weer een ongi dichterbij de zwangerschap.

Ik ga ook wel een beetje twijfelen of mijn lichaam er al klaar voor is. Heb weer een regelmatige cyclus en duidelijke eisprong, maar die ongi’s zijn echt anders. Eerst wat rode verlies (nu zoals vandaag) en na 1 of 2 dgn barst het los. Dat had ik voorheen nooit. Is dit herkenbaar voor jullie?

Ga lekker naar huis. Mijn hub komt ook wat eerder naar huis. Kan ik even lekker :cry: . Heb me vandaag te goed moeten houden met weer een zwangere collega erbij die natuurlijk helemaal door haar dolle heen is.

Fijne avond en dank voor jullie lieve woorden.

iedereen bedankt :-*

Kaatje, dat is jammer! :hug: maar wat je zelf al zegt, weer een ongi dichter bij je zwangerschap. Ik begrijp je helemaal als je het nu even niet meer weet hoor.

En dan ook nog een zwangere op je werk, lijkt me niet echt bevorderlijk…

Maar hub is lekker al eerder naar huis gekomen, samen weer op naar een nieuwe ronde! :hug:

Hier is het wachten toch echt aangebroken, gister niet meer geklust. Hub was pas om 2 uur thuis en toen lag ik al te slapen. Maar aan de andere kant denk ik ook net dat mijn ei zou kunnen zijn want dan zou ik een cyclus hebben van meer dan 40 dgn. (niet dat het niet kan hoor, maar mijn gevoel zei van niet).

Heb wel al wat hele lichte spierpijn/ trekkingen in mijn liezen en buik, ik zie wel. Had het toevallig toestraks met hub erover dat ik er deze keer wel rustiger onder ben dan de vorige cyclus. Hij heeft er echter geen goed gevoel over. Ik weet het niet. Volgende week zaterdag (20e) gaan we als ik nog niet ongi ben testen. :pray:

Debbert… misschien juist nu wel.

Jij rustig en hij er geen goed gevoel over.

Ik duim voor je :pray:

Kaatje, balen meis :hug:

dank je sproetje, ik hoop het! :pray: :-*

Balen Kaatje, ik hoop dat het deze maand wel raak is.

Hier is het nog steeds onrustig. Ben nog steed misselijk (vooral 's ochtends) en last van mn buik. Zaterdag is mn NOD. Nog heel even volhouden dus…

Ik blijf hopen, maar reken er niet op.

sylvie :pray: :pray:

Helaas, net getest.

Weer op naar de volgende ronde…

Sylvie weet je het zeker? Je bent nog niet ongi…hoop dat je over een paar dgn een positieve test in handen hebt, blijf voor je :pray: . Ook voor jouw Debbert en alle anderen die in de wacht zitten.

Ik kijk weer uit als die ongi hier voorbij is, nieuwe ronde, nieuwe kansen :mrgreen:

Goed weekend allemaal en dikke :hug:

Sylvie, ben je al ongi dan?

Ik kom even snel zwaaien hier meiden. Het gaat me nog steeds niet lekker. Die cyclus slaat nergens op en ik ben er ook nog altijd van overtuigd dat het pas geleden toch een vroege miskraam geweest is. Vooral omdat mijn lijf kort voor die tijd toch eindelijk weer op orde leek en het nu gewoon nog steeds af en toe wat bloed geeft. Om niet goed van te worden.

Maar na overleg met de huisarts heb ik besloten om het in ieder geval nog een paar maandjes max. aan te kijken.

Ben wel aan de teunisbloemoliecapsules nu. Hopelijk gaan die wat voor me betekenen.

Overigens heb ik van de week wel het idee gehad dat ik een eisprong voelde…hopelijk is dat een goed teken!

Ik moet wel zeggen, dat mijn humeur zo goed als niet meer te lijden heeft onder dit gedoe en da’s al een ding gewonnen he!

Verder ga ik de eerste helft van volgende week schofterig genieten samen met Rene in dat luxe guesthouse wat ik een tijdje geleden geboekt heb. We hebben er zin enorm veel zin in. Lekker even genieten van alle rust en luxe en vooral elkaar!

Donderdag ofzo ben ik er weer!

Tot dan meiden!!!

Kus Deb

Veel plezier Deb… geniet ervan!! :-*

Sylvie??

Hier alles goed, maar super druk en ff geen tijd voor internet gehad.

Vanmiddag naar mijn ouders. Misschien dat we het dan gaan vertellen!

Hoi,

Nou nog geen :evil: :evil: :evil: te zien.

De vorige keren heb ik al voor de nod een pos. test gehad. (laatste keer zelfs met 3 weken) daarom denk ik dat het niks is.

Toch blijf ik wel een heel klein beetje hopen omdat ik nog steeds regelmatig erg misselijk ben. Vanochtned vroeg viel de misselijkheid wel mee, totdat ik op het veld koffie nam, toen ging het mis.

Wordt nu toch heen en weer geslingerd… Mn hoofd zegt nee, mn lichaam zegt misschien ja… hmmmm toch weer afwachten (en daar wordt ik echt gek van, ben geen geduldig type)

Debke, heel veel plezier. Geniet ervan!!

Sproetje, weet je nog niet zeker of je het gaat vertellen?

Kaatje, gaat het weer een beetje met je??

Sylvie wat spannend zeg!

Hopelijk geeft je lichaam geen valse signalen af en ben je zwanger :pray: :pray:

Ik twijfelde inderdaad omdat mijn zus er misschien ook zou zijn en we willen dat alleen de ouders het weten. Voorlopig natuurlijk.

Dus ik had een boeket bloemen mee en toen twee kaartjes eraan met eentje “voor oma” erop.

Maar ze zag het niet, dus uiteindelijk pas 's avonds bij de koffie verteld.

Gelukkig reageerden ze enthousiast (met oog op 7 mnd zwanger met bruiloft) :smiley:

Sylvie, ik zie aan je banner dat het heeft doorgezet?

Of was dat vanwege de negatieve test?!

Debbert… nog 5 dagen. Spannend meis!

Sproetje, Fijn dat ze zo positief reageerden. Toen ik het de vorige keer vertelde reageerd niet iedereen enthousiast. Niemand had het ook verwacht omdat we al 2 “oudere” kids hebben en we alle babyspullen al weg hadden gedaan.

Test was negatief en gisteravond zette het door, dus beide.

nou meiden, ook hier hoeven we niet meer te wachten… vanochtend was het er ineens :cry:

snap er helemaal niets van, want we kunnen niet fout gezeten hebben. Aangezien we het om de dag hebben gedaan :?

Maar er is 1 piepklein voordeeltje, mijn cyclus is nu wel korter.

Debbert, balen meid. Kop op :hug:

We gaan gewoon met zn allen voor de novembermama’s! :pray: