zwanger worden na mk/ma...

Nieuwe dag nieuwe kansen… al denk ik echt toch dat ik ongi ga worden vandaag, want had net wat menstruatie achtige buikpijntjes. geen bloed nog. Buikpijn is wel weer gestopt nu, mijn lichaam neemt zo een loopje met me heb ik het gevoel… :? Is echt de afgelopen 2x zo ( sinds de MA )

Was jullie cyclus de 2 menstruatie de de mk/ma ook lang? dus ong. je eigen cyclus of misschien nog wel langer?

groetjes,

Louise

Ik ben een slecht voorbeeld Louise…Bij mij lijkt het wel een grote ongi…Zal blij zijn als dat eindelijk eens ophoudt.

Maarre…toch nog niet getest dus?

Debke, nee, de testen zijn nog niet in huis, pas als de post binnen is :wink:

Probeer het ook uit te stellen, alhoewel de testen via i’net niet zo duur zijn, vind ik het toch zonde om te blijven testen als het negatief is… bovendien; de teleurstelling is dan nog groter dan als ik merk dat ik gewoon ongi word… Krijg nu ook wat rugpijntjes dus denk wel dat ik echt ongi ga worden ( helaas ) Ga vandaag met de jongedame langs me mams en als ik vanmiddag thuis ben, zullen de testen wel in de brievenbus liggen. Misschien ben ik dan al ongi, of anders… testen we toch maar morgenochtend met ochtendurine.

ik spreek jullie dus zeker niet meer voor vanmiddag :wink: En ik hoor een meiske huilen dus ga jullie nu echt weer verlaten… Ow, er is ook een voordeel als ik wel ongi word, dan is de huwelijksdatum bekend :slight_smile: Dus geeft ook niet als het wel gebeurd… alhoewel ik het wel jammer zou vinden :frowning:

tot vanavond!

groetjes,

Louise

Helaas toch ongesteld geworden vandaag, dus op naar de volgende ronde :frowning: Nah, in ieder geval dus gaan we voor een trouwerij op 12 oktober :slight_smile: Toch jammer, maar we mogen weer een maandje oefenen :wink:

ben even bij mijn ouders, dus ga een klein meiske naar huis brengen en nog boodschappen doen. spreek jullie weer laterz.

groetjes,

Louise

Sylvie fijn dat de uitslag goed is. Weer een zorg minder. Maar je maakt het ook weer spannend…misselijk. Blijf voor je :pray: .

Kan we herinneren dat ik na ruim 1 wk heftige steken in mijn buik kreeg en opgeblazen gevoel. Maar volgens mij is het iedere zwangerschap en iedere ongi anders…er zit niks andersop dan een hele lange week uitzitten :?

Louise balen zeg. Maar zo te lezen niet helemaal ivm je bruiloft. Denk maar weer een ongi dichterbij je zwangerschap :mrgreen:

Ik voel nog niks, geen zwangerschapssymptonen en ongi krampjes. Nog een kleine week uitzitten en dan weten we meer : :smiley: of :cry:

Jullie allemaal gewoon een :hug: van mij.

Louise, balen zeg. Ik blijf heel hard voor je duimen.

:hug:

Jammer Louise :hug: , maar aan de andere kant ook wel fijn dat je nu een huwelijksdatum hebt. :slight_smile:

Spannend Kaatje :pray:

Hier vandaag mijn ei gespot, denk ik, had slijm bij het afvegen… dus wij gaan vanavond nog even klussen :dance: . Mijn hub ik nu nog werken maar vannacht er toch nog maar ff voor gaan. :pray: dat ik het goed gevoeld heb

hoi allemaal… voordat ik naar mijn werk ga :wink: Mmm… hadden we een datum, heb ik het er met patrick over gehad dat het toch vrij kort dag is nog allemaal… hebben we besloten het toch te verplaatsen :? :slight_smile: Oftewel, het risico blijft alsnog nu :shock: dat ik hoogzwanger ga zijn op de trouwdatum. Heb nu wel besloten dat ik zorg dat ik op de uitgerekende datum niet ook de bevallingsdatum zal hebben, dus dat word ff rekenen… maar we vonden mei toch een mooiere maand ( ook wat warmer ) dus gaan we het verplaatsen naar mei. We hebben toch nog niets vastgezet dus alles kan nog… We willen wel de datum deze maand gaan vastzetten nu, dat we een streefdatum hebben :slight_smile: Je zou haast denken dat ik last van m’n hormonen heb met dat gewissel :?

naja, ga weer naar een meiske toe, die zit de biebaboerderij te kijken en moeten we ff aankleden, dan kunnen we aan t werk :frowning: ( heb geen zin, komt ook omdat ik ongi ben geworden volgens mij :? )

tot later!

groetjes,

Louise

Zo, ben ik ook weer!

Louise, jammer dat de duivels toch doorgebroken zijn meis…Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen zeggen ze altijd! Nu maar hopen dat de volgende ronde positiever uitpakt!

Sylvie, erg he…die laatste wachtweek…Dat is voor mij altijd de week, waarop ik enigszins uitga van een innestelingsbloeding (heb ik bij 3 van de 4 zwangerschappen gehad) en dat specifieke gevoel…dat gevoel wat me vertelt dat het raak is! Al durf ik niet te zeggen of ik dat gevoel na de ma ooit nog terug ga krijgen…Denk niet dat ik dat nog durf toe te laten op de een of andere manier :think: Verder had ik nooit ergens last van. Hooguit wat gevoeligere borsten, maar dat heb ik ook weleens net voordat ik ongi moet worden.

Hoe dan ook, mijn duimen draaien voor je!

Kaatje, jij ook in die spannende laatste wachtweek…Ook voor jou wordt hier hard geduimd hoor! Enne…als ik zo je banner zie…zou ik proberen die inderdaad aan te houden voor je eventuele dag om te testen. Je laatste cyclus was natuurlijk weer normaal en ik denk dan ook dat je er van uit mag gaan dat dat deze ronde weer zo is, maar als je je banner aanhoudt, heb je in ieder geval een paar daagjes speling ingebouwd.

Maar ik kan me persoonlijk goed voorstellen dat je het niet vol gaat houden en gewoon eerder test…Als ik naar mijn eigen geduld kijk zou ik het dus nooit volhouden om zo lang te wachten…

debbert, spannend meis! Heb je je hub nog kunnen verleiden om dat ei te benutten???

Sproetje, hoe is het bij jou meis? Kun je de dagen een beetje doorkomen? Hoe lang nog tot je echo?

Hier gaat alles super! Rene is weer thuis en het gaat echt gewoon supergoed weer tussen ons. Heb nu voor het eerst in lange tijd ook het gevoel dat onze relatie weer wat kan hebben…Dat we niet bij het eerste het beste kibbelpartijtje alweer diep in de ellende zitten. En dat voelt wel heel prettig moet ik zeggen.

Verder nog altijd ongi…Ik ben het zooooo zat he…Maar goed, ik wacht het nog een paar dagen af denk ik. En anders ga ik toch eens op zoek naar die teunisbloemolie…

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend meiden!

Kus Deb

Ladies even berichtje om jullie een goed weekend toe te wensen.

Ik durf het weekend niet in te gaan…wil niet ongi worden :x . Voel nog steeds niks…alhoewel als ik er nu op ga letten spontaan wat druk op mijn onderbuik voel…ongi teken :x . Silvie jij ook succes met wachten.

Debbert hopelijk deze mnd bingo voor je. De timing is goed. :pray:

Louise ga je echt de bruiloft vooruit schuiven of waren het de hormonen?. Willen jullie een bruiloft met alles erop en eraan? Dan is het wel fijn om langer de tijd te hebben, maar anders gewoon lekker gaan trouwen zou ik zeggen, maar wie ben ik :mrgreen:

Fijn om te lezen dat het goed gaat tussen jullie, Debke.

dames ik wil jullie een goed weekend toe wensen!

weet ben er niet zoveel maar hier loopt nu even alles door elkaar heen en tegen :? :wink:

:-* :-* :-* :-* :-*

ahh Marianne :hug:

Ik snap je helemaal Kaatje, maar helaas zit er niets anders op dan wachten… :? Hoe moeilijk het ook is :frowning:

Debke fijn dat renee weer terug is en dat het zo goed tussen jullie gaat. Ik heb sinds deze periode ook aan de teunisbloemolie, en had zoiets van baad het niet dan schaad het niet. Weet niet of het helpt maar heb wel hetzelfde aantal dagen als afgelopen keer (34).

Moet eerlijk zeggen dat hub mij heeft verleid want ik lag al bijna lekker te slapen. Hij kwam thuis en springt zo het bed op :mrgreen: :inlove: Toen was ik wakker en van het een komt het ander he :wink:

Louise ga je echt de datum verzetten? Je moet gewoon een datum kiezen waar jullie je samen goed bij voelen en misschien iets speciaals hebben.

Jammer dat :evil: gekomen zijn. :hug:

Iedereen een goed weekend!!! Gaat er iemand nog iets leuks of speciaals doen?

Wij gaan morgen weer eens, sinds tijden, op stap :mrgreen:

Kaatje en Debbert, we gaan echt de datum verplaatsen :wink: Wil inderdaad een trouwerij met alles erop en eraan ( zoveel als dat kan ) dus mooie witte jurk, lekker weer… en de tijdsdruk zit er toch wel een beetje achter nu. Dus word het mei 2010 ( we dachten aan 10-05-2010 ) en dat gaan we dan ook binnenkort wel al vastzetten, en dan het e.e.a. al langzaam regelen zodat het de dag word die we niet meer kunnen vergeten !!! Het voelt gewoon goed, ik wilde hoe dan ook al liever volgend jaar en heb Patrick nu ook om. Heb er geen spijt van, alleen wil ik dus de datum wel zsm vastzetten zodat het vaststaat en dan is dat klaar!

Ha ha… Louise… het is wat he dat trouwen :inlove:

Zal inderdaad wel een lekker gevoel zijn als het straks vaststaat en inderdaad alleen even zo rekenen dat je niet dan bent uitgerekend.

Zo heb ik het ook gedaan. Vorige ronde om die reden dus overgeslagen.

Maarja, nu dus straks het dilemma trouwjurk :?

Waarschijnlijk gaan wij het morgen mijn schoonouders vertellen als ze komen eten. Heb dus maar even vier gebakjes gehaald vanmorgen.

Verder kan ik niet zoveel meer teruglezen.

Debbert, eisprong benut las ik… you go girl!

En kaatje en Sylvia aan het wachten dus… pff wat kan dat slopend zijn he. Hopelijk kunnen jullie ons binnenkort verblijden met goed nieuws.

Debke, misschien dat die teunisbloemolie je cyclus een zetje kan geven maar het kan ook zijn dat het door de stress een beetje rommelig is.

Sorry als dit stom klinkt hoor, maar ik heb dat zelf in het verleden ook gehad.

Hier overigens nergens last van. Maar probeer dat maar niet als zorgsignalen op te vatten. Mijn broeken beginnen strak te zitten, ik ben 's ochtends vroeg wakker en mijn borsten beginnen gevoelig te worden.

Verder nog 2,5 week wachten op de eerste echo.

Hey meiden hebben jullie een leuk weekend gehad??

Nou ik eigenlijk niet zo… we zijn gaan stappen zaterdag met een goede vriend en vriendin (geen stelletje).

Heel de avond erg gezellig gehad totdat die vriendin ineens snel weg was. Daarna weer terug kwam en tegen die vriend iets zei. Met een lang en boos gezicht stond ze daar. Ik vroeg van goh wat is er? Zei: NIKS!

Ok dan niet. Hun samen denk ik wel 20 min gesproken komt die vriend terug. Wij dus vragen goh wat is er aan de hand… Ja ja jullie willen teveel voor haar een vriend zoeken. Ik nee hoor want dat heeft ze vantevoren aangegeven dat ze daar geen behoefte aan heeft. Maar je mag toch wel zeggen of dat een leuke jongen is ja of nee?

We stonden op het punt om weg te gaan toen kwam ze en pakte haar jas. Dus ik zeg: als ik iets verkeerd heb gedaan dan wil ik mijn excuses daarvoor aanbieden. Maar wat is er nou. Zij: dat kan ik nu echt niet zeggen, nou ok dan niet. (ik :cry: ). Daarna jassen gepakt en de fietsen gaan halen.

Gingen die vriend en zij een eettentje in en wij wachten buiten. Toen kregen hub en ik ook nog woorden, dus ik nog bozer. Ok na een 10 min dan toch naar de fietsenstalling.

Daar aangekomen (zij nog steeds geen blik of woord naar ons) en die vriend zat er tussen want die was de “messenger”. Toen kwam er nog veel meer uit, want ze vond dat ze haar ding niet kon doen bij de paarden (we hebben allebei paarden en wij verzorgen haar paard door de week en als ze er niet is, zelfs mijn ouders doen dat als wij niet kunnen :wall: )

Toen werd ik natuurlijk helemaal link, want ik wist totaal niet waar ze het over had. Tegen hub en die vriend gezegd, nou ok als zij dat zo ziet dan zoekt ze het maar uit dan doe ik vanaf maandag dus niets meer).

Al met al 1 uur later en flink boos en :cry: dan toch nog maar naar huis. Hun samen en wij samen. ZE heeft ons niet eens aangekeken toen ze langs ons reed :x

Ik was zo boos en teleurgesteld en ze heeft me echt zeer gedaan. De vriend is trouwens de beste vriend van hub. Heb haar nog een smsje gestuur, geen reactie. Hub die vriend nog gebeld en echt gezegd dat dat zondag uitgepraat moest worden. Wij allebei superslecht geslapen…

Gister om 13 uur afgesproken, zij zei niks zat alleen maar met een lang gezicht. Het voelde alsof we op het matje moesten komen…

Dus toen begon het gesprek, snapte er helemaal niets van :? Het kwam er op neer dat ze vond dat wij te bemoederlijk waren (wij voelen het zo als klaarstaan en meehlepen van iemand) en dat wij teveel aan haar trokken. :?

En toe kwam het hoge woord eruit: ze vind mijn hub net haar broer (en die kan ze niet uitstaan). Ik was echt met stomheid geslagen.

Heb haar ook gezegd dat ze mij daar echt pijn mee heeft gedaan en nu nog doet eigenlijk…

Ze vond zelf dat ze al meerdere malen subtiele hints had gegeven mbt de dingen die hij deed. (nou hij en ik hebben die niet opgevangen hoor) Heb ook gezegd dat hub het gewoon duidelijk moet hebben.

Maar het was ook allemaal meer op hem gricht dan op mij, maar mij doet het gewoon echt pijn.

Nu heb ik dus ook tegen hub gezegd, voordat we haar kende was het ook goed. Mijn vriendschap me haar wordt echt niet dezelfde, maar hub vind eigenlijk dat dat niet zo moet zijn… Ik ben er echt klaar mee en als ze iets af wil spreken moet ZIJ maar bellen of wat dan ook. Ik doe het niet.

Op dit moment moet alles maar van haar kant komen ik doe er niets mee. Nu heeft hub het er ook wel moeilijk mee, want hij heeft het altijd maar gezien om haar te helpen, klaar te staan of dingen haar uit handen te nemen…

Nu ben ik dus ook nog bang dat door de stress deze ronde het ook niet raak zal zijn. :cry: Nu had ik net en gisteravond ook weer wat slijm dus we gaan vanavond als hub thuis is het toch nog maar een keer doen.

Wat moet ik nu???

sorry voor het egobericht, wilde het ook nergens anders neer zetten omdat ik me erg goed voel bij jullie ondanks dat ik jullie niet ken. :-*

Ow getver meis… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Dat zijn wel hele vervelende dingen…

Weet je, ik vind persoonlijk altijd dat er in dit soort gevallen maar een advies mogelijk is en dat is “geef het tijd, laat het even bezinken en wacht tot de woede en het verdriet weer een beetje bekoeld is”.

Ik kan me voorstellen dat jij je nu heel verdrietig en gekwetst voelt. Het is zo jammer als mooie vriendschappen stuklopen op dingen die voorkomen hadden kunnen worden als de “irritaties” niet opgestapeld, maar uitgesproken zouden worden.

Meis, dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hopelijk loopt het “straks” allemaal wel los…

:-* :-* :-*

Debbert, wat een vervelende situatie.

De boel even laten bekoelen is meestal het beste inderdaad, maar als dit haar al zo’n poos dwars zit en nu kennelijk nog steeds en ze neemt niet de moeite om dit in eerste instantie zelf met je te bespreken zou ik er eerlijk gezegd ook wel even goed klaar mee zijn.

Ik kan ver mee in dingen, totdat ik het onredelijk vind en iemand me op mijn schorpioenenstaartje heeft getrapt :angel:

dank je wel meiden :-*

Debbert, wat rot voor je meid.

Kan begrijpen dat je je rot voelt. Ik zou het ook eerst laten bekoelen.

Meid sterkte.

Hier zitten we nog te wachten. Ben nog steeds misselijk. Gisteren gaven ze me koffie op mn werk, moest toen bijna naar de wc rennen. Mn hubbie maakte het weekend ineens een opmerking “ik denk dat je zwanger bent”. Hij vindt me snel geirriteerd en emotioneel. Nog een paar dagen, dan kan ik testen (hopelijk).

Ik weet niet helemaal hoe mn cyclus loopt. Ben 1x ongi geweest voor de ma, die cyclus was 25 dagen. Na de ma ook 1x, die was ook 25 dagen.

Als ik me daar aan hou is zaterdag mn nod. Zou wel een leuk valentijnscadeau zijn, een pos test. 8) Word wel helemaal gek van het wachten

Hey Debbert, wat vervelend. En je keek er zo naar uit om weer een te stappen. Wat onsympathiek van die vriendin. Jammer als iemand frustaties opspaart. Sterkte en dikke :hug: .

Ik zou me ook direct zorgen maken dat het hierdoor deze mnd niet zou lukken. Maar daar zou ik me niet zo’n zorgen over maken. Vanavond weer lekker klussen :mrgreen:

Hier nog steeds in de wacht. Voel af en toe een krampje/druk op de buik en wat lichte misselijkheid (denk ik). Hoop zo op een mooi valentijnscadeau…zeker nadat een collega zojuist vertelde zwanger te zijn (de 3e alweer). Toch weer even slikken als je de hele dag/week tussen 3 zwangeren in zit.