sproetje, snap wel dat je je onzeker voelt na geen zwangerschapskwaaltjes e.d… misschien komen ze nog? Bij Elise amper ergens last van gehad, dus idd bij m’n afgelopen zwangerschap dacht ik ook, nah, daar wals ik zo doorheen dan… totdat we de echo hadden en de echomevrouw vroeg; heb je wel zwangerschapsverschijnselen gehad :? ? Wat toen bleek weten jullie :?
Vond ik een beetje vreemde vraag aangezien de ene zwangerschap anders is als de andere en zat mensen er zo doorheen walsen, maar veel mensen koppelen schijnbaar toch de kwaaltjes aan een wel of niet goed zijnde zwangerschap.
Maar sproetje, jij hebt over een maand of 7,5-8 gewoon een prachtige baby in je armen en die willen we hier dan allemaal bewonderen hoor!!!
Inderdaad, we praten je wel door die komende 8 maanden heen!!!
Had je al een afspraak voor een echo staan? Die willen we ook zien natuulijk
Moet naar het werk weer, spreek jullie laterz!
groetjes,
Louise
Sylvie, gelukkig ging het kraambezoek wel ok :thumbup:
Louise, ik heb 25 feb mijn eerste echo. Als het goed is ben ik dan 8 wk 5 dg.
Deb, had jij nog getest vandaag?
Nope…heb niet eens meer de moeite genomen…
De “ongi” is hier flink doorgebroken, dus da’s echt niet meer nodig. Ik ga hooguit over een paar dagen even testen of mijn lijf hormoonvrij is, maar dat ga ik nu nog niet doen.
Helaas pindakaas dus voor Deb, maar wie weet…ooit.
Heb in ieder geval maar weer eens een banner aangemaakt. Eens kijken of mijn cyclus zich weer een beetje gaat herstellen onderhand :roll:
Dan vind ik zo’n banner toch wel handig, want verder ben ik echt een zeef…Heb al heeeeel lang moeten nadenken over mijn laatste “ongi of wat het dan ook geweest is”.
Voel me er verder prima bij hoor. Het voelt oke zo. Het was niet het juiste tijdstip en mijn lijf was er kennelijk ook nog niet aan toe.
Mijn tijd komt wel weer. Nu eerst maar eens zien wat dat lijf van me gaat doen.
Ik had me voorgenomen eens vroeg mijn bed in te duiken. Vind het daar nu wel een mooi tijdstip voor!
Truste meiden!
:-* :-* :-*
Hey ladies,
Even niet geweest…had het volgens mij nog niet gezegd, maar ben een weekendje weg geweest. Dit doen we jaarlijks met de vriendenkring. Dit jaar Amsterdam…errug gezellig…en nu helemaal brak
Wel fijn deze afleiding tijdens de ‘wachtweken’. Toch maar geen wijntje gedronken…mocht het deze maand raak zijn dan voel ik me daar niet schuldig over. Mist het ook niet echt, maar je krijgt wel meteen weer vragen…waarom drink je niet? ben je zwanger?..laat ze maar lekker denken :mrgreen: …zeg ik stoer, maar het raakt je wel.
Maar Debke wat balen zeg dat het door heeft gezet. Na de ma was mijn cyclus ook zo’n rotzooitje. Onregelmatig, tussen door wat bruin verliets. Lijk nu wel weer aardig op de rails door het slikken van teunisbloemolie.
Sproetje we zijn er voor je. Inderdaad denk ik dat wij je beter begrijpen dat een wanne be mama die geen mk heeft meegemaakt. Die onzekerheid…konden we maar ieder moment van de dag zien of dergelijke dat het goed gaat. Denk er best vaak aan. Nu al onzekerheid wanneer zal ik weer zwanger zijn? En dan? Gaat het dan wel goed?
De mail wordt steeds langer
Louise wat een lekkere baas heb jij. Kan me er dan weer echt kwaad om maken. Sommige mensen snappen het gewoon echt niet.
Sylvie ben blij dat je kraambezoek hebt overleefd. Het is toch weer een drempel waar je overheen moet. Net zoals Debbert hebben ook wij onlangs een neefje erbij gekregen. Zit er altijd dagen vantevoren tegen aan te kikken als ik weet dat we hem zien, maar uiteindelijk valt het best mee. Hij is echt een schatje en hij kan er ook niks aan doen.
Zitten er nog meer hier in de wachtweken? Nu ik weer in het dagelijkse leven zit, kan ik er niet omheen om er niet mee bezig te zijn…pfff nog even volhouden…en laten we deze keer weer zwanger mogen zijn.
Tot de volgende keer maar weer!
Debke, balen dat het toch heeft doorgezet :?
Kaatje, hier ook wachtweken… wachten wanneer ik weer ongesteld ga worden. Ik word gek van mijn cyclus, weet niet wat ik wanneer kan verwachten… zit nu op 4 + 5 alweer na mijn vorige NOD, maar de vorige ongesteldheid was ook pas 5 + 3 dagen na de MA.
Verder heb ik afgelopen jaar voor de zwangerschap geen periode gehad die hetzelfde was, dus kan nergens van op aan. periode’s wisselen tussen de 4 weken en de 6 weken. heb besloten als ik weer test, matcare testen te bestellen. wil morgen een bestelling doen, donderdag zit ik op 5 weken na vorige ongesteldheid dus mag ik het wel een x proberen weer vind ik… van de 7 ongi’s vorig jaar waren er 2 meer dan 5 weken, 4 minder dus en 1 precies op 5 weken dus…
Heb wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden trouwens, drukkend gevoel op m’n buik… maar de matcare testen zijn nou niet zo duur dat ik er echt wat aan verspil, bovendien heb ik ze dan evt. weer in huis voor de volgende periode.
Anyway, we wachten het maar af weer. wil me ook niet gek maken met al dat testen… GRRR… vinden jullie die wachtweken ook zo frustrerend???
Daarnaast een ziek meiske hier in huis, Elise kucht als een gek en snottert… laatste tandjes komen nog steeds door en ze is niet te genieten!
Ik hoor de jongedame weer wakker worden, dus ga nog ff gauw wat doen voor ze echt wakker is.
Spreek jullie later weer!
groetjes,
Louise
Kaatje en Louise, spannend bij jullie dus zo in de wachtweek.
En ik las ergens iets over een weekendje weg.
Lekker hoor! :dance:
Deb, hopelijk volgende ronde een normale eisprong met een “normale” positieve test :mrgreen:
Dat zou mooi zijn Sproet! Ik hoop er stiekum ook wel op hoor…
Zucht…had vanavond nog even willen komen reageren verder, maar ben een beetje opgehouden door een gezellig msn gesprek. Morgen dan maar. Nu naar bed!
Truste!
Kus Deb
Nou…nieuwe poging dan maar!
Kaatje en Louise, in de wachtweken? Spannend! Ik hoop dat het jullie allebei gegund is deze ronde!
Kaatje, teunisbloemolie? Ik heb dat al vaker hier op kok voorbij zien komen geloof ik…Als mijn lijf nu deze ronde nog niet normaal gaat doen, ga ik daar ook eens aan denken! Thanx voor de tip!
Louise, is inderdaad een beetje rare vraag geweest van de echoscopist…of je last van kwaaltjes hebt gehad…Wat je zegt, de ene zwangerschap is de andere niet. Maar was dat dezelfde echoscopist die zij dat er niks meer zat, maar dat je later toch gecurretteerd moest worden? Niet echt een licht dan…
Ik ben brak vandaag…Heb gisteren dus tot laat zitten msn’en en voor ik ging slapen nog even met Rene zitten bellen. Vannacht om 4 uur! kreeg ik nog een sms van hem. Toen was hij eindelijk van plan zijn bed in te duiken. Ze waren daar naar de een of andere club geweest. Toen hebben we dus ook nog een half uur heen en weer zitten sms’en…Heel gezellig en lief hoor, maar als resultaat ben ik nu dus hartstikke brak…
Ik ga er maar vanuit dat dat in de loop van de dag wel weer bijtrekt
Nu maar weer eens tijd voor wat zinnigs denk ik…Heb er zin in! :liar:
Debke, was de zelfde echoscopiste inderdaad! Weet ook niet of ik haar nog vertrouw bij evt. volgende echo’s…
We moeten wel bij hetzelfde echocentrum echo’s laten maken als we bij een 2e bij dezelfde verloskundige praktijk blijven… ook de 20 weken echo word daar gemaakt. Maar kan evt. misschien wel bij verloskundige mijn onzekerheid over echobureau uitspreken en anders andere VK praktijk zoeken ( al was ik daarover heel tevreden!) Maar goed, dan moeten we nog eerst even zwanger zien te raken…
Nog steeds geen rood hier, dus testjes zijn besteld, komen morgenmiddag denk ik binnen… Twijfel even of ik dan morgen al ga testen of vrijdag met ochtendurine… De test zegt dat hij 4 dagen voor NOD al positief kan testen dus is wel een gevoelige test…
Maar aan de andere kant ook helemaal geen zwangerschaps verschijnselen, niets, noppes… Dus of ik nou wel of niet zwanger ben… ik denk van niet ( of zeg ik dat alleen omdat ik bang ben voor de teleurstelling… :roll: )
Naja, jullie horen vanmiddag of morgen nog wel ff wat van me… zeker als ik nieuws heb ( of dat nu negatief of positief is… dat wachten is helemaal vreselijk!)
groetjes,
Louise
inderdaad louise dat wachten is echt killing. Dat vind ik eigenlijk ook het moeilijkste van de gehele cyclus. Hoop het echt voor je!
En natuurlijk ook voor Kaatje
Hoe gaat het met de rest van de meiden??
Spannend Louise! De duimen draaien hoor! Als je je ongeduld de baas kunt, zou ik persoonlijk even wachten met testen…Gevoelige test of niet. Maar ja, da’s makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
En wat die echoscopiste betreft…Bij de volgende zwangerschap gaat het gewoon goed en hoeft ze eigenlijk niet meer dan jou een kloppend hartje te laten zien! Daar zal ze vast stukken beter in zijn. En mocht je daar dan geen goed gevoel bij hebben, gewoon uitspreken! Dan willen ze vast wel iemand anders even laten kijken voor je!
Debke, ga ook proberen het te bedwingen, maar weet niet of ik het kan… :? Daarom heb ik de testen nu al via internet besteld, dan moet ik hoe dan ook tot morgen wachten Had natuurlijk afgelopen zaterdag getest omdat ik niet lekker was, maar toen zat ik pas op 4 + 2 en toen heb ik zelf sbij de MA niet positief getest, dat was pas met 4+5. Weet dat je het beste langer kan wachten ivm zekerheid, maar ja… :roll: Ga m’n best doen. wilde eerst zelfs wachten tot 6 weken, maar weet niet of ik zooo lang kan wachten hoor :shock: Ik hou jullie op de hoogte. en wie weet word ik wel gewoon in ene ongie vannacht of vanmiddag, er is nu geen peil op te trekken…!
ga ff boodschappen doen met de jongedame!
tot snel weer!
groetjes,
Louise
Nee zeg! Niet tot 6 weken wachten hoor! Dat kan ik niet aaaaaaan!!! :mrgreen:
Als ik het goed heb zit je nu dan op 4 + 6…Nou, dan lijkt me dat je er morgen of overmorgen inderdaad wel een testje tegenaan kunt gooien. Mocht het dan nog negatief zijn, zou ik nog een weekje wachten…Of anders even langs de huisarts?
lalala… wachten is zo vervelend… ( en ik heb nu even vrij weinig te doen, heb geen zin om te soppen in huis :think: )
Heb even het e.e.a. adminstratiefs geregeld, had toch de bruidmodezaak afspraak staan ? die heb ik afgebeld de kans is te groot dat ik zwanger ben op het moment dat we willen gaan trouwen, dus dat werkt gewoon niet. Probleem uitgelegd en ze vertelde me dat het beste is om in dat geval 3 maanden van te voren te komen en om dan te zoeken en passen en meten… ben ik dan nog niet zwanger dan valt een buikje van 3 maanden nog in te passen max, ben ik wel zwanger dan kan ze bij jurken daar rekening mee houden en evt. een maatje groter nemen Ben wel blij dat ze zo reageerde Nu kan ik dus echt gerust verder oefenen ( mocht het deze maand nog niet raak zijn )
Nah, ga toch maar ff soppen in huis, is hoog nodig… tik wel het hele topic vol op deze manier
nu echt tot morgen !
groetjes,
Louise
ik heb ook al geen zin om te gaan schoonmaken :roll: Maar er zal zometeen echt niets anders opzitten denk ik…
Inderdaad dat wachten is echt heel erg vervelend en de tijd lijkt ook veel langer te duren…
En volgens mij hou je het niet vol om vandaag helemaal niet meer op t forum te komen
Ohhh dames, ik wordt helemaal gek van mezelf…dat wachten. :? Mijn werk geeft me niet genoeg afleiding (zie de hele dag twee zwangeren).
Zit me gewoon buikpijn en zware borsten aan te praten :mrgreen: Dan voel ik weer een druk om mijn buik en denk daar komt de RD weer aan. De keer dat ik zwanger was, had ik een ruime wk na de eisprong regelmatig heftige steken in mijn buik. Die heb ik nu niet. Maar goed iedere zwangerschap en ongi is weer anders. Toch?
Weet ook niet wanneer ik wil gaan testen. Zondag zit ik op de 28 dgn. Vorige mnd kwamen de RD na 28 dgn. De andere keren na de ma duurde het langer.
We blijven :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: en :kaars: opsteken.
Spannend hoor Louise en Kaatje.
Ik blijf voor jullie duimen!!
Vandaag voor controle bij de gyn geweest.
Alles was goed en ook de testen van de kweek lieten ook niks raars zien. Mocht ik weer zwanger zijn dan mag ik met 6 weken een echo laten maken. Voor de rest weinig te melden. Ik weet niet precies hoe mn cyclus loopt, maar de laatst was 25 dgn. Sinds maandag ben ik iets misselijk maar ik weet niet of dit echt iets betekent. Misschien krijg ik wel griep net als iedereen in mn omgeving.
Wanneer kregen jullie last van zulke dingen. De laatste keer was ik met 3 weken al gigantisch misselijk en had ik ook last van mn borsten. Denk dat ik een hele lang week gaat worden…
Sylvie, fijn dat de uitslag goed was! En een vroege echo is ook erg fijn, denk ik. We zullen allemaal met een ander gevoel een volgende zwangerschap in gaan en dan is het erg fijn als er in een vroeger stadium een echo gemaakt word.
Ik had toen ik zwanger was in het begin, voor dat ik het eigenlijk wist, wel wat last van mijn borsten maar dat was maar een paar dagen. Tijdens de zwangerschap zelf had ik enorme last van mijn darmen, maar dat was na 6,5 a 7 weken weg. Daarna is ook gebleken dat het hartje rond die tijd gestopt was.
Maar ik hoop dat ik nu alle mogelijke verschijnselen heb, als de zwangerschap maar goed blijft gaan. Dat maakt me dan echt niet uit. Alleen hebben we dat niet voor het zeggen…