zwanger worden na mk/ma...

Deb, wel vreemd dat je die kwaaltjes nog steeds voelt.

Dat maakt het natuurlijk een stuk lastiger om het af te sluiten.

Ga je maandag nog testen om te checken of er nog hcg wordt gevonden?

Ik ben vanavond ook lekker alleen thuis. Pyama-avond had ik al bedacht.

Straks lekker in mijn joggingbroek en dan x factor kijken. Helaas geen laptop, dus het is of of :mrgreen:

Op mijn werk kan ik sinds vandaag niet meer op kok, dus snelle reacties zijn er van mijn kant niet meer bij :frowning:

lekker is dat soms he ff lekker alleen thuis, kun je doen en laten wat je wil. Mijn hub moet soms ook avonddiensten draaien en dan ben ik ook alleen thuis. Aankomende week 3 avonden, maar dat vind ik dan weer wel wat veel maar goed.

Sproetje, jammer dat je niet meer op je werk kan kokken. Maar hebben ze een nieuwe regeling getroffen dan?

Hier eigenlijk geen spannende plannen voor t weekend, hub moet werken. Ik ga maar mijn dagelijkse dingen doen, niets speciaals eigenlijk. O ja morgenavond een verjaardag van vrienden, heb er eigenlijk niet zoā€™n zin in :oops:

Ja, er gaat maandag zeker nog een testje aan gewaagd worden. Ik wil in ieder geval graag weten of die rothormonen dan mijn lijf uit zijn. Dan kan ik ook weer uitkijken naar een lijf wat weer normaal moet gaan functioneren. Zou ook wel weer eens prettig zijn!

Oh het is al bijna 7 uur! Bijna kinderbedtijd! Ik heb al een fijn boek klaar liggen. De laptop staat aanā€¦ Nog even wat opruimen en dan ben ik klaar voor mijn avondje relaxen!

debbert, erg is dat heā€¦dat je een sociale verplichting hebt waar je gewoon even geen zin in hebtā€¦Afbellen doe je niet, want daar heb je dan geen echte reden voor, maar wat je jezelf ook wijs maaktā€¦leuk ga je het niet vindenā€¦

Debbert, we kunnen nog wel op hotmail en Hyvesā€¦ dus wat dat betreft geen idee. Maargoed, is ook beter voor mijn concentratie dus eigenlijk wel goed. Alleen lees ik de nieuwtjes dan pas laat :?

Hier de laatste sowieso redelijk rustige weekenden, vind ik wel eens lekker. En rustige avonden, want ik ben nog steeds geblesseerd aan mijn enkel. Voorheen zagen we elkaar eigenlijk wel weinig doordeweeks, dus dat wordt afkicken als ik weer ga trainenā€¦

Volgende week ben ik trouwens gewoon 3 hele dagen alleen met de kidsā€¦Rene moet naar een beurs in Berlijn voor zijn werkā€¦Dat vind ik dan weer minder. Ik kan altijd zo beroerd slapen in mijn uppieā€¦

Oh, dat is dan ook wel even wennen natuurlijk.

Ik moet zeggen dat ik prima slaap. Ook als hij 's nachts op stap is ofzo.

Komt niet zo vaak voor, maar meestal word ik wel wakker zodra hij het huis binnenkomten en in ieder geval zodra hij zijn hoofd op het kussen legt.

Leuk is datā€¦ doet hij heel zachtjesā€¦ en ik dan heel wakker: HOI! :lol:

Ik wou dat ik dat ook zo hadā€¦Ik mis dan vooral mijn eigen prive kacheltje in bed (ik ben nogal een koukleumā€¦). Het went wel en als ik eenmaal slaap dan slaap ik ook, maar voordat ik in slaap benā€¦pffffā€¦

Ik denk dat ik mijn bed vroeg in de avond maar vol prop met de kids, die ik er weer uit jaag als ik zelf naar bed wil. Is mijn bedje lekker voorverwarmd! :mrgreen:

Dat is een goed idee, ha ha!

Ik ben altijd een ijsklompje. Koude voeten, neus en hammen :mrgreen:

Maar mag me altijd komen warmen. Mijn vriend begrijpt nooit hoe ik zo koud kan zijn. Maar als ik eenmaal onder de dekens lig, ben ik ook snel weer warm en dan ben ik het kacheltje!

Vandaag moet ik op kraambezoek.

Vind ik toch wel moeilijk als je weer zoā€™n hummeltje in je armen hebtā€¦

ow meisā€¦ :hug: :hug: :hug: Probeer er toch maar een beetje van te genietenā€¦vooruitkijken naar over een tijdjeā€¦ :-* :-* :-*

sylvie, ik snap precies wat je voelt! :hug: Wij hebben pas een neefje en daar heb ik t soms ook wel bij.

Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd hoe ik het ga oppakken straks als de kleine van mijn zusje geboren wordt hoorā€¦

Eerlijk gezegd vond ik het al behoorlijk heftig toen ze me kwam vertellen dat ze zwanger wasā€¦Ze was wel zo lief om het mij als eerste te komen vertellenā€¦vanwege de ma die nog maar net achter de rug wasā€¦en omdat ze het er zelf toch ook wel moeilijk mee had wat timing betreftā€¦

Ook zie ik nu al als een berg op tegen mijn uitgerekende datumā€¦Hij is nog ver genoeg weg, maar tochā€¦

Sylvie, heb je je er een beetje doorheen kunnen slaan vandaag? :hug: :hug: :hug:

Debke, hoe gaat ie nu met jouā€¦? :hug:

Hier ziek geweest vandaag, misselijk vannochtend. Leidinggevende waar ik me ziek melde vroeg me weer of ik al zwanger was, wat een *** ook zeg! Hij bedoelde het wel goed, maar melde ook ff dat Patrick dan ff beter zā€™n best moest doen ( met een knipoogje melde hij het, maar was toch niet tactisch!) Hij is nu al sinds 3 weken na de miskraam om de 1,5-2 weken aan het vragen of ik zwanger ben, ik heb pas 1x een menstruatie gehad, en die wilde ik eigenlijk indirect ook wel afwachtenā€¦ Ik denk dan echt man, je hebt 2 kinderen dus weet toch hoe het werkt??? Weet zeker niet hoe een vrouw in elkaar zit :twisted: ( sorry hoor, ff irritatie kwijt!)

Maar goed, ben dus niet zwanger, tenminste, testje van vannochtend was negatief :frowning: Hij fokt mij natuurlijk er ook mee op :frowning: Nu zit ik pas op 4+2 en heb ook wel weken gehad dat mā€™n periode 6 weken was ( vorige keer nog!) dus kan nog wel, maar denk t niet eigenlijkā€¦ geen symptonen en misselijkheid was denk ik gewoon iets verkeerds gegeten. Al dacht Patrick vannochtend toen ik me zo misselijk voelde he, het zou toch nietā€¦ :thumbup: :thumbdown:

Ik duik mā€™n bed in want het word me nu toch echt te koud achter de pc!

spreek jullie laterz wel weer!

groetjes,

Louise

Hier gaat het wel hoor Louise! Vandaag nog even een fijne ā€œaanvaringā€ met Rene gehad, maar dat komt wel weer goed.

Verder ben ik heerlijk opgepept door een stapel vriendinnetjes vandaag, dus dat is ook niet verkeerd.

Heb in ieder geval weer eens even lekker gelachen en dat doet een mens toch goed!

Jammer dat je test negatief was trouwensā€¦En wat een PIEP!-vragen zegā€¦Waar bemoeit hij zich mee uberhaupt! En kan hij dan helemaal niet voorstellen dat dit toch wel erg tegen het verkeerde been is? Mannenā€¦je kan beter kippen houden!

Ik duim nog even voor je verder als je het goed vindt. Geen ongi nog, dus nog kans! Vervelend heā€¦als je niet weet wat je nu van je cyclus moet verwachtenā€¦

Louise, wat een botte opmerking inderdaad.

En wie weet was je inderdaad te vroeg met testen.

Maar laat je geen druk op leggen door anderen hoor :hug:

Sylvie, kraamvisite staat natuurlijk niet bovenaan je lijstje.

Lastig hoorā€¦ :frowning:

Je bent blij voor de ander, tuurlijk. En toch krijg je er zelf een beetje een ongelukkig gevoel bij. Wat anders had moeten lopen en niet zo had moeten zijn :hug:

Hier totaal geen zwanger-gevoel. Dat maakt het niet echt makkelijk om te proberen te genieten eerlijk gezegd. Maargoed, daar mag ik hier natuurlijk al helemaal niet over zeuren :silenced:

Hoewel jullie het waarschijnlijk wel beter begrijpen dan de mamaā€™s to be die geen mk-ervaring hebbenā€¦

meiden voor jullie allemaal gewoon ff een :hug:

Jawel Sproet! Daar mag je hier wel over zeuren! Het is toch ook doodeng allemaal? ā€œWijā€ zullen met zijn allen nooit meer onbezorgd (of zelfs redelijk onbezorgd) een zwangerschap ingaan. Wij zullen constant op zoek zijn naar de bevestiging dat het allemaal goed gaat. En ja, als je dan geen kwaaltjes hebtā€¦dan kan ik me voorstellen dat dat je niet bepaald gerust stelt.

Maar meis, ik heb 3 vrijwel kwaalloze zwangerschappen achter de rug, met een paar geweldige kids als resultaat. De vierde zwangerschap was een groot kwalenparadijs, maar is dus niet bepaald goed afgelopen.

Wat ik wil zeggenā€¦kwaaltjes of geen kwaaltjes, garanties hebben we niet.

We gaan je gewoon door jouw 40 weken heen helpen! Nog maar heel eventjes en dan heb je de eerste hobbel (6 weken) al gehad.

:hug: :hug: :hug:

Dankjewel meiden, jullie zijn lief :-*

Vanmiddag even lekker sporten en vanavond bij een bandje luisteren, dus ik heb in ieder geval wel wat afleiding vandaag :slight_smile:

Het kraambezoek ging ok. Was erg druk en gezellig.

De kleine was echt nog een ukkie, echt een schatjeā€¦

Woensdag voor controle naar de gyn. Zal wel een kort bezoekje zijn, heb nergens meer last van. Zijn toch weer van die momenten dat je denkt.

Sproetje, ik ben het helemaal met Debke eens. Logisch dat je zo onzeker bent. Maar we gaan je gewoon de hele 9 maanden door helpen.

Het komt vast en zeker goed!