zwanger worden na mk/ma...

Debke, gelukkig voel je je er nu wat relaxter onder.

En zo’n sms-je helpt daar natuurlijk ook wel bij.

Nu maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan en dat je in dat andere topic mee mag komen kletsen :pray: :pray:

Heb je een beetje afleiding komend weekend?

Ik hoop het ook Sproet!

Afleiding dit weekend? Dat zal geen probleem zijn! Tenminste…daar ga ik vanuit. Weekenden zijn hier over het algemeen goed gevuld.

Hoe is het met jou? Begint de griep al een beetje te minderen? Kan me zo voorstellen dat je hem nu wel zat bent…

Nou, valt nog wel tegen eigenlijk. Behoorlijk verkouden nog en daardoor wat hoofdpijn op de achtergrond. Zou vanavond heel even weg gaan, maar blijf lekker thuis. Op tijd onder de wol, want morgen wil ik toch wel weer gaan werken. Al is het misschien niet een hele dag… :?

Vervelend joh, zo’n griepje wat zo lang blijft hangen…Ik hoop maar dat je verkoudheid snel minder wordt, want dat is echt killing…Inderdaad de hoofdpijn die dat kan veroorzaken :hand:

Sterkte alvast voor morgen!

Ohohoh…de testen springen hier zowat mijn tas uit! Maar ik let er niet op, ik doe het niet, echt niet!!! :shifty:

Is het vloeien nog steeds niet meer geworden???

spreekt Deb vermanend toe: Je laat de testen in je tas zitten hoor!! Nog niet testen!!! Op z’n vroegst pas op NOD!!

:pray: :pray: :pray:

Nee, niet meer geworden. En nog steeds alleen maar als ik naar de wc ga…

Ik ga inderdaad echt niet testen. Ben echt vast van plan tot maandagochtend te wachten. Ik wil duidelijkheid, dan zal ik dus gewoon nog even geduld moeten hebben…

zucht…

'T is moeilijk inderdaad… ik weet er alles van. Maar, het gaat je lukken en volgende week heb je hopelijk een knalpositieve zwangerschapstest :-* .

Hmpf…ik geloof dat het bloedverlies nu toch wel echt door begint te zetten…Denk daarom niet dat ik maandag nog per se een test moet doen. Doe het wel hoor, just to be sure, maar nodig zal het niet meer zijn.

En eigenlijk…eigenlijk ben ik er ook wel rustig onder…gek he?

Begin dit jaar (net voor en tijdens het uitstapje van ons naar Center Parcs) heb ik nog een fikse bloeding met wat stolseltjes gehad. Ik weet niet of ik het voor die tijd hier nog heb neergezet, maar ik heb net daarvoor ook met het idee zwanger te zijn rondgelopen. Daar stond toen mijn hoofd niet naar en omdat mijn lijf sinds de ma zo’n zooitje was, kon het naar mijn idee ook niet. Heb toen dus ook geen test gedaan.

Dus misschien heeft mijn gevoel toen toch gelijk gehad en zat er nog een restje hormoon in mijn lijf wat nu die vage testen heeft veroorzaakt.

Of misschien is het nu gewoon een vroege mk…

Wie zal het zeggen.

Maakt in principe natuurlijk ook geen fluit uit, feit blijft dat het hoe dan ook ergens niet goed gegaan is.

En nu ben ik gewoon heel blij met Rene zijn sms en uitspraken van gisteren…dat geeft wat hoop voor de toekomst.

Sjonge zeg…als ik alle gebeurtenissen in mijn leven van de afgelopen maanden eens de revue laat passeren…lijkt het wel een slechte soap serie! :roll:

Vanaf nu gaat dat ophouden hoor! Vanaf nu gaat het weer de goede kant op! Vanaf nu ben ik weer de gewone nuchtere Deb! Toch??? :wink:

Deb, of je nou lekker nuchter bent of niet… het maakt niet uit. Je hebt een hoop voor je kiezen gekregen en dat kost even tijd om het te verwerken en alles weer op de rit te krijgen.

Gelukkig gaan Rene en jij nu wel voor de volle 100% voor jullie relatie, en ik denk, persoonlijk, dat dat op dit moment even het aller belangrijkste is. Het lijkt erop dat hij op korte termijn ook niet negatief tegenover een nieuwe zwangerschap staat. Je kan dan weer naar een toekomst samen uitkijken. Meid, het komt goed, echt waar. En geef de moed over deze zwangerschap nog niet op :hug: .

Je hebt gelijk meis, maar ik word gewoon niet goed van mezelf…Dus vandaar dat ik nu zoiets heb van “streep eronder en door!”.

En de moed niet opgeven over deze zwangerschap? Tsja, da’s lastig. Maandag ga ik sowieso even testen, al was het maar om te ontdekken of al het hormoon uit mijn lijf is. Als ik dat zeker weet, kan ik wat dat betreft ook “verder” als je begrijpt wat ik bedoel.

Het wordt gewoon tijd nu…Dit hele “gezeik” duurt nu al sinds eind oktober en ik heb er genoeg van.

En wat je zegt, de relatie tussen Rene en mij is nu even het belangrijkst!

Ik snap heel goed wat je bedoelt… heb zelf ook zo’n tijd achter de rug (bij mij had ik dat “gezeik” van ongeveer mei t/m oktober… de ene na de andere MK… alleen bij mij ging het iedere keer tussen de 4 1/2 en 6 weken mis en geen MA zoals bij jou :hug: ). Het enige verschil, is dat mijn relatie wel goed was/is… en dat scheelde een hoop. Bij jou legt/legde dat denk ik nog een extra druk op het hele gebeuren. Dus echt waar, neem de tijd. Je hoeft niet alleen maar “vrolijk” te doen, omdat je er “zonodig” (klinkt stom, maar je weet wat ik bedoel hoop ik) een streep onder wil zetten. Als je je K voelt, voel je je even lekker K, dat mag, en zeker in dit topic (lief en leed). Je zit in een hormonen roalercoaster waarvan je niet weet wanneer die stopt.

Gooi het eruit, erover praten lucht op. Als je dat niet wil… ook gewoon ff lekker niet doen. Alles kan en mag hier.

Dikke knuffel voor jou!!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:-*

Dank je wel! Die kon ik wel even gebruiken…

Je hebt gelijk hoor, ik ga ook niet vrolijk zitten doen omdat ik vind dat het nu genoeg is geweest met alle ellende.

Ik ben zoals ik me voel en nu voel ik me…uhm…hoe zal ik het omschrijven…klaar voor een soort van nieuwe start ofzo…beetje lastig uitleggen, maar je begrijpt me vast.

Misschien voel ik me morgen of volgende week of volgende maand wel weer even helemaal klote en dan ga ik dat ook niet onder stoelen of banken steken (kan ik ook gewoon niet hoor…ben ik de persoon niet naar).

Maar nu heb ik gewoon even het gevoel dat ik vooral even moet gaan genieten van alle goede en leuke dingen en dat ik me daar eerst eens op moet gaan focussen. Het voelt (nu op dit moment) ook gewoon even goed om dat te doen.

Ik heb trouwens door mijn vele gestruin hier op KoK wel flink wat van jouw “gezeik” meegekregen trouwens. Kan me nog herinneren dat ik toen wel vaak op het punt heb gestaan om een berichtje voor je te tikken, maar nooit is dat er echt van gekomen simpelweg omdat ik niet wist wat te tikken…

En nu…nu weet ik dat het soms ook helemaal niet nodig is om een heel verhaal te tikken, maar dat een simpele :hug: ook weleens gewoon volstaat…

:-* :-* :-* :-* :-*

Weet je wat het is… woorden dekken de lading vaak niet, drukken niet helemaal uit wat je wil zeggen. Soms hoef je inderdaad helemaal niets te zeggen: een luisterend oor en een schouder is genoeg!

You are so right…

:mrgreen: :oops:

Debke, wat jammer dat het nu toch doorzet… :hug: :hug:

Maar kan me voorstellen dat het je ergens ook een gevoel van rust geeft.

Weer even de controle terug over de situatie en over je lichaam.

Geen vaag gedoe.

Maar verder met een positieve start!

Sterkte meis :-*

Debke, sterkte meid!

Ik sluit me aan bij wat de anderen zeggen.

Hier kan je alles eruit gooien. Als je een luisterend oor nodig hebt staan we voor je klaar.

Debke van mij ook een dikke :hug:

En ook ik sluit me helemaal aan wat de andere hebben gezegd. :-*

Oow… :cry:

Moet hier gewoon even een traantje wegpinken hoor…Jullie zijn lief! :-* :-* :-*

Op zich gaat het wel hier hoor! Situatie is onveranderd. Bloedverlies wordt niet meer, maar ook niet minder. Nog altijd wat “zwanger-kwaaltjes”. Daar zou ik nu best vanaf willen. Dit is zo confronterend…

Mijn hoop op een goede zwangerschap nu is wel zo’n beetje vervlogen, dus dan mogen die kwaaltjes ook opzouten hoor!

Vandaag een rustig-aan-dagje. Alweer…

Heb nergens zin in, dus zit een beetje met de kids te spelen, beetje te lezen, beetje te forummen enzo. Best lekker.

Kijk al uit naar vanavond. Rene is met een paar collega’s uit eten omdat er eentje weg gaat. En als de kids op bed liggen heb ik het rijk dus even een paar uurtjes voor mezelf. Heerlijk vind ik dat af en toe. Vooral 's avonds als het donker is. Gezellig kaarsje aan enzo…

Hebben jullie nog spannende weekend-plannen? Hier niet…Al vermaken we ons vast prima.