zwanger worden na mk/ma...

Zo, moest even bijlezen hoor! Was zoveel geschreven.

Debke, wat erg die onzekerheid. Ik zal heeeeel hard voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Wel erg zenuwslopend…

Debke, klinkt inderdaad logisch… maar toch moet het zo lastig zijn :frowning: We duimen hier ook heel hard voor je en over 4/5 dagen horen we vast meer van je…! in ieder geval :thumbup: :thumbdown: en een dikke :hug:

Zo…vanavond even heel verdrietig geweest, maar nu gaat het wel weer. Rene snapt er ook niks meer van…arme jongen :), maar hij doet zijn best om het te begrijpen. De echofoto’s van frummel zijn ook weer tevoorschijn gehaald en uitgebreid bekeken. Jullie kunnen je dan vast wel voorstellen hoe de avond hier verlopen is. Maar zoals gezegd, nu gaat het wel weer en ik vind het heel fijn om hier zo mijn hart en hoofd leeg te maken.

We zullen nu weer gewoon moeten afwachten. De testen die ik nog heb liggen heb ik goed weggestopt en vooralsnog ben ik niet van plan die eerder dan maandagochtend tevoorschijn te halen. Dat zou dan 1 dag na mijn NOD zijn als ik goed gegokt heb.

Als het mis is, is met een beetje geluk het pril aangemaakte hcg weer (bijna) uit mijn lijf verdwenen en zal de test dus of weer heeeeeel vaag of ronduit negatief zijn. En als er zich nog wel een zwangerschap ontwikkeld en ik vandaag weer een vage test had, zou die dan toch flink positiever moeten zijn.

:hug: Deb!

@Sophia wrote:

:hug: Deb!

Thanx meis! :-* :-* :-*

ook vanuit hier een :hug: voor deb… kan me voorstellen hoe lastig dit allemaal moet zijn en hoe alle gevoelens nu door elkaar gegooid zullen worden :cry:

ja louise, mijn hersenpan is een behoorlijk rommeltje kan ik je zeggen.

Maar weet je…wat ik eigenlijk een beetje het ergste vind (en dit is heel egoistisch, dat weet ik…).

Stel nou dat dit niks is/niks wordt/mis gaat…dan wat? Rene heeft gisterenavond nog gezegd, dat het dan heel jammer is, maar dat dit hem dan niet alsnog op andere gedachten brengt…

Ik snap daar geen bal van (een paar maanden geleden wilde hij heel graag, als het nu zo zou zijn wil hij ook graag, maar er zelf voor kiezen doet het dan niet… :? ), maar het maakt me buiten dat ook heel verdrietig.

Dan ben ik niet alleen 2 kindjes verloren (al kun je dit nog amper zo noemen natuurlijk), maar is dat ook nog eens allemaal voor “niks” geweest…

Wat ik zeg, heel egoistisch van me natuurlijk, maar zo voelt het wel een beetje…

Pff… valt ook niet mee Deb, vooral met wat er nog op de achtergrond speelt.

Niet erg realistisch gedacht van hem trouwens, maarja… daar schiet je heel misschien uiteindelijk niks mee op.

Hoe is het met het bloedverlies?

Dat is er nog…Ik dacht even dat het minder werd, omdat ik vanaf gisterenavond tot vanochtend geen druppie gezien heb, maar het was er net “gewoon” weer.

En nee…inderdaad niet echt realistisch gedacht van hem. Maar aan de andere kant…ik doe niet meer aan anticonceptie (wil die hormonen niet meer in mijn lijf…word ik een monster van en een spiraal moet ik ook niet aan denken, buiten dat vindt ik dat hij nu wel eens aan de beurt is na 14 jaar rommel in mijn lijf). Dat weet hij ook en dat vindt hij ook oke. Hij weet ook dat het nu dus van hem afhangt. Vooralsnog heeft hij het rondje naar de drogist voor condooms nog niet gemaakt en gaat het er hier niet bepaald “veilig” aan toe. Ik heb niet de indruk dat hij van plan is daar op korte termijn verandering in te brengen.

Het is dus heel dubbel en ik begrijp dat echt niet…

Ik wil gewoon een “ja, we gaan ervoor!” of “nee, ik wil niet meer”. Duidelijkheid dus…

Make up your f*cking mind!

Mannen… :roll:

Dat is inderdaad wel heerlijke struisvogelpolitiek van zijn kant dan :wall:

Misschien moet je nog een keer uitleggen hoe baby’tjes worden gemaakt als je tegen je eisprong aan zit?

Hij schuift het dus duidelijk voor zich uit en kan de knoop kennelijk niet doorhakken. Tja, dan ga je er onbewust dus toch voor.

Maar kan me voorstellen dat je liever een overtuigende ja hoort :hug:

Ja precies! Hij roept maar de hele tijd dat het “niet verstandig” is enzo…Dat we nog druk aan “ons” aan het werken zijn. Dat is natuurlijk ook zo, maar hij laat het nu wel zover komen…wetende hoe graag ik nog een kindje wil…

Maar goed, nou ben ik weer aan het klagen…Daar zou ik mee ophouden geloof ik he :mrgreen:

Ha ha!

Nou, het is gewoon niet leuk zo en zeker niet als je je nu juist daarover zo onzeker voelt. Vage test, vaag bloedverlies. Is ook niet tof! (understatement :? )

Ik ben nog snipverkouden en alles behalve fit, maar hoop morgen wel weer aan het werk te kunnen.

En ik moet toch ook eens een keer jurken gaan passen :roll:

Ja! Dat moet je inderdaad :smiley: En nu weet je ook meteen hoe ver je tegen die tijd zwanger zult zijn!

Ben benieuwd voor wat voor jurk je zult gaan…Ik heb daar een bepaald beeld bij en ben benieuwd of dat klopt…

Jij lijkt me het type voor “niet te veel poespas” dus geen frutseltjes en andere frummels aan je jurk.

Debke, jeetje :frowning: :hug: Ik lees veel waar ik het helemaal mee eens ben… Het onbesluitendheid van je man, het gevoel van het verliezen van 2 ‘kindjes’ voor niets …

Tja, hij doet het zelf… misschien weet hij zelf niet wat hij wil, maar voor jou zou hij wel duidelijk moeten zijn, voor alles wat er gebeurd nu en gebeurd is!! Nu zegt hij dat het niet slim is, maar zelf doet hij er niets aan, zo werkt het natuurlijk niet… :hand:

Het brengt volgens mij nog meer onduidelijke gevoelens in je boven,terwijl je eigenlijk nu al genoeg aan je hoofd hebt met het dan wel niet zwanger zijn en je bloedverlies… :hug: is helaas het enige wat ik kan doen… en :pray: dat alles gewoon goed gaat nu en je maandag een vet positieve test in je handen hebt… en dan kan je vanuit een zekere situatie verder gaan werken.

Ha ha Deb… klopt helemaal! :mrgreen:

Louise, mooi gesproken. Sluit ik me bij aan!!!

Meiden, jullie zijn schatten! :-*

Zo wat is er veel gebeurd…alles bijgelezen. Tjeetje Debke leef echt met je mee. Al die onzekerheid, zwanger - niet zwanger, bloedverlies - geen verlies, je man die niet duidelijk is. Meid heel veel :hug: .

Ik hoop dat je maandag een vette positieve test in de handen hebt. Blijf voor je duimen en bidden.

Oh dames ik hoop dat we allemaal okt moeders mogen worden.

Ook daar sluit ik me bij aan!

Oktobermama’s worden en… BLIJVEN!!!

:-*

ja!!! dat is een goed idee :mrgreen: :mrgreen:

Debke, :hug: ik snap je volkomen en ik zou, denk ik, ook zo reageren als jij hoor. Je hebt groot gelijk, duidelijkheid graag! Ik denk aan je :-*

Hier is weinig verandering meiden, druk aan het klussen maar voor de rest eigenlijk weinig.

Zo! Wachtdag 1 zit er alweer bijna op! En die is me best bevallen eigenlijk. Ben ook lekker weg geweest vanmiddag en dat stukje afleiding is wel prettig.

Vriendinnetje zag aan mijn testen toch ook echt wel een “positief” dus dan zit het in ieder geval niet alleen maar in mijn hoofd. Wel prettig om dat even bevestigd te hebben.

Verder is hier weinig verandert ten opzichte van gisteren, dus ik wacht nog altijd af. Voel me verder prima.

Wat Rene betreft…kreeg net nog een heel lief sms-je van hem…waar hij ook soort van zegt dat hij in zijn hoofd wel weer dichter bij een vierde kindje is, dus wellicht heeft het toch wat geholpen dat ik daar gisteren even heel duidelijk in geweest ben. Als het nu niks gaat worden, zal ik nog wel even geduld moeten hebben vrees ik, maar het is in ieder geval geen “nee, niet meer” meer.

Alleen dat idee maakt me al een stukje rustiger moet ik zeggen.

Maar goed, verder dus gewoon verder met afwachten.

Verder kan ik niet anders dan me aansluiten bij jullie opmerkingen dat het wel erg fijn zou zijn als we allemaal oktobermama’s gaan worden en vooral ook blijven.

We gaan gewoon met zijn allen keihard duimen! Hopelijk gaat het helpen!