Ik snap het wel hoor, heb er dan ook meer dan begrip voor :-* . Het is voor een ander ook heel makkelijk om te zeggen: maak je niet gek. Uit ervaring weet ik, dat het ook niets helpt en dat je je er ook alleen maar meer over op gaat winden… Ik weet ook, dat je na een MK of MA pas echt van een zwangerschap kan gaan genieten… als je je kindje in je armen hebt…
Een winterslaap lijkt me niet zo’n goed idee… ookal is het goed voor de lijn… mis je alle andere mooie dingen van het leven :mrgreen: .
Hier wisselt het heel erg. Aan de ene kant ben ik best relaxed.
Had nou eenmaal een positieve test en verder niets dat op een mk wijst dus klaar uit!
Maarja, dan denkt dat duiveltje in mijn hoofd weer, je bent theoretisch gezien pas 3 dagen overtijd…
Dus dat duiveltje steekt af en toe de kop op, maar verder probeer ik ook me vooral niet druk te maken :liar:
Ik ga heel hard duimen dat het voor jou nog goed komt en ben inderdaad wel benieuwd naar de uitslag van een volgende test morgenochtend
Postbode is net geweest…dus testen kan ik!
Ha ha… hoeveel testen had je besteld?
3…
:shifty: :silenced:
Dat bedoel ik…ze staren me hier ook enorm aan…
ik wacht hier wel even…
Nee…ik doe het niet! Morgenochtend pas…
Durf gewoon niet meer…
Oke!
Dan kom ik morgenochtend wel even spieken…
Kan me voorstellen dat je er een dagje mee wacht :-*
Heb net voor mezelf besloten voorlopig toch maar even niet te testen…Lijkt me beter en gezonder voor mijn eigen gemoedstoestand. Dit slaat ondertussen ook nergens meer op.
Wanneer ik dan wel weer ga testen? Geen idee…Ik hoop tot maandag ofzo vol te houden. Dan moet er toch wel duidelijkheid zijn ondertussen, op wat voor manier dan ook.
Ik duik even een paar dagen onder dus!
Snap 'm. En als ik zo die testen van wwb bekijk…
Het zal er bij jou dus echt vanaf hangen hoe het zit met dat bloedverlies.
Hopelijk krijg je daar een beetje meer duidelijkheid van! :hug:
Ja ik hoop het ook. En natuurlijk hoop ik dat de weegschaal de goede kant op slaat, maar momenteel ben ik al blij met een beetje duidelijkheid. Op wat voor manier dan ook.
We wachten het maar gewoon af! Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!
Duimpjes draaien op volle toeren :-*
Eigenlijk he…eigenlijk is het uberhaupt waanzin dat ik al aan het testen geslagen ben…
Als ik me bedenk dat ik (naar mijn idee) zwanger geraakt zal zijn van die keer dat ik denk…dan zit ik nu 9 dagen verder en dus nog een dag of 5 voor mijn NOD. Nu testen is dus eigenlijk gewoon veel te vroeg.
Als ik eerder zwanger geraakt zou zijn, dan duidt het bloedverlies van nu er toch echt wel op dat het niet goed gaat en ook dan verandert het doen van wel 3000 testjes niks aan de afloop…
Dus…logisch bekeken moet ik gewoon nog een dag of 4/5 wachten met testen (liever zelfs nog wat langer) en pas dan zal er duidelijkheid zijn. Op wat voor manier dan ook, want ik mag aannemen dat het ook wel duidelijk zal zijn tegen die tijd als dit bloedverlies ernstigere vormen aanneemt.
Klinkt logisch toch? Zeg alsjeblieft dat dit logisch klinkt??? :shifty:
Klinkt zeer logisch!
Fijn!
Nou…op naar de volgende 4/5 dagen dan maar…
Als ik vervelend ben de komende dagen, weten jullie waar het aan ligt dus. Negeer me dan maar! :mrgreen:
Ja, zullen je dan wel tot de orde roepen.
Nu ga ik douchen!! :oops:
Heb eigenlijk geen fut, maar het moet van mezelf.
Anders moet mijn vriend na een dag werken ook nog eens boodschappen gaan doen.
Beetje frisse lucht is vast goed voor me
Daar knap je vast van op inderdaad! Die douche kan je ook weleens goed doen! Helpt bij mij ook weleens hoor!
jeetje Debke je hebt me wel ff laten schrikken eerlijk gezegd, ik zat alles nog even te lezen. Er was veel geschreven en dus veel gebeurd…
Ik snap compleet je gevoelens en vind het ook erg logisch!! Dus nog even afwachten en wij gaan hier verder met :thumbup: :thumbdown: en
Sproetje hoe voel je je?? Lekker even naar fris gedouched naar buiten geweest?