zwanger worden na mk/ma...

Nee, geen ochtendurine…maar dat geeft niet, want daar heb ik zondagmiddag ook niet mee getest.

Ik ben een beetje zenuwachtig… :shifty: :shifty: :shifty:

ICl heeft wel gelijk qua verschillende testen…

Dus… :lol:

Blijft wel lang stil… :wink: :silenced:

ja…heb getest…en ben niet blij. Hij is negatief…en het is dezelfde test als zondag.

Weg droom…weg hoop… :cry: :cry: :cry:

Neeeeee!!! :o

Wat oneerlijk zeg…

Oh meis, heb heel erg met je te doen.

Wat ontzettend balen dit! :hug: :hug:

Net nog even gekeken naar de test en er is een heeeeel vaag lijntje zichtbaar. Ongeveer vergelijkbaar met de test van zondag. Dat kan dus echt niet goed zijn…

Ik baal hier echt verschrikkelijk van…

Hij zou wel iets beter te zien moeten zijn na twee dagen.

Maar misschien dat ICL hier meer van weet?

Ik weet niet in hoeverre het tijdstip nog uitmaakt, maar zondag had je ook 's middags getest toch?

Pfff… balen dit zeg! :-* :-*

Ja, dat dacht ik ook…en zondag heb ik zelfs nog later op de middag getest dan nu…

Nee…ik geloof er niet meer in.

Bah!

Oh, wat balen meis…

Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen :hug:

Had het je zo gegund, zeker na de afgelopen periode!!

Het blijft ook allemaal zo onzeker in het begin, da’s gewoon niet eerlijk :wall:

:hug: :hug:

Ik weet ook even niet meer wat ik moet zeggen…dit voelt gewoon even extra k.u.t. …

Kon er ook nog wel bij.

En zo zwelgt Deb nog even verder in zelfmedelijden…

Nou, na zo’n domper mag je best een tijdje medelijden hebben met jezelf! :hug:

Hopelijk brengt dit bij jullie in ieder geval teweeg dat jullie er nu weer actief voor gaan. Hoop dat je het niet verkeerd opvat, bedoel het in de goede zin!

Van hieruit nog een extra dikke knuffel :hug: :hug: :hug:

(ookal maken alle knuffels je test niet tot een positieve en heb je er dus weinig aan :frowning: )

Ik hoop ook dat dat het gevolg zal zijn…maar Rene stond hier dan wel positief tegenover…als hij had mogen kiezen was het toch anders geweest. Vrees dus dat dat de volgende domper gaat worden.

Maar nu ga ik ophouden met klagen en zeuren. Het is nou eenmaal zo en daar kan ik niks aan veranderen.

misschien geeft het hem juist net dat duwtje dat hij nodig had… :-*

Mag ik even vloeken?

Nee?

Pech! Doe het toch!

#%&^&@%%@^%^%&(&(&$!!! Zo! Da’s eruit!

Ik zit mezelf gek te maken meiden…

Heb net nog even naar de beide testen gekeken en nu (tijdje na testen dus) lijkt het resultaat op de test van vandaag toch positiever te zijn dan dat op de test van zondag…

Dus…

En nu?

Ik word langzaam gek ondertussen…

Ojee… nu word je dus helemaal heen en weer geslingerd :?

Die testen moeten eigenlijk teksten hebben met ja, het komt goed of helaas niet goed ofzo. Pfff!

De test van de postbode dan maar over twee dagen vrees ik :hug:

Zou het echt zo kunnen zijn, dat het een valse positieve test is? Er stond binnen de gestelde 10 minuten een heeel vaag streepje wat nu wat duidelijker is…

Pffff…

Postbode is nog niet geweest trouwens. Morgenochtend een testje met ochtendurine denk ik. Van matcare, dus ander merk. Ben eerlijk gezegd nu wel heel benieuwd wat die dan zegt…

Morgenmiddag ga ik naar een vriendinnetje en dan neem ik alledrie die testen mee. Eens kijken wat haar (geoefende) oog me kan vertellen…

Ofwel…Deb is nog geen steek verder dan gisteren!

Nee, op deze manier weet je natuurlijk nog niks.

Ben benieuwd wat wwb ervan vindt :wink:

ikke ook!

:-*

Lieve lieve Deb, maak je niet gek (zegt zij die in zo’n situatie ook helemaal knetter wordt… :wink: ). Het kan nog alle kanten op. Deze keer heb ik ook na een positieve test (die achteraf gezien helemaal nog niet positief kon zijn) een aantal negatieve testen gehad. Toen had ik ineens weer een licht positieve test en vervolgens weer een paar testen die maar niet donkerder werden (zat telkens een aantal dagen tussen). Je urine is niet altijd even geconcentreerd. Zelfs in de ochtend kan je urine minder geconcentreerd zijn dan overdag. Dussssssssssss… echt, het kan nog alle kanten op. Dikke :hug: :hug: .

:-*

I know I know…maar toch maak ik mezelf er goed gek mee zo…

Vrees dat het er op neer gaat komen dat ik gewoon flink zal gaan investeren in testen…Of dat ik toch gewoon een keer ongi ga worden.

Ik wou dat ik beer was…dan deed ik nu tenminste een winterslaap!

EDIT: lees net dat dat ook nog eens goed is voor de lijn! :mrgreen: