zwanger worden na mk/ma...

Oh Deb… wat een stress meid… :hug: :hug: :hug:

Yep…killing gewoon…

Mijn verstand zegt me dat ik moet stoppen met hopen en dat kan ik niet…

Nee, op de een of andere manier blijf je hoop houden tot je zeker weet dat het echt mis gaat…

Trouwens, ik had na drie weken een negatieve test. Dus dat lijntje zal echt wel van een nieuwe zwangerschap zijn.

Postbode van Deb… FIETS EEEENS DOOOOOR!

Ja precies! Doortrappen postbode!

Weet je, een nieuwe test is echt geen zekerheid dat weet ik, maar ik wil gewoon even die bevestiging dat er echt hcg in mijn lijf zit…Heb nu een beetje het gevoel alsof ik die vaag positieve test gewoon gedroomd heb (terwijl ik echt dat lijntje zie als ik naar die test kijk).

Ben gewoon op zoek naar dat stukje bevestiging.

En daarna…dan zie ik wel weer verder.

Kan gewoon nu nog niet verder denken…

Ja, kan me voorstellen dat je opnieuw wilt testen.

Maar heb je nu nog steeds de combi van bloedverlies en buikpijn? :hand:

Alleen bloedverlies bij toiletbezoek. Buikpijn is ook weer wat afgezwakt. Niks heftigs dus, maar daardoor niet minder eng…

Durf geeneens meer naar de wc…Zou het helpen als ik de komende 37 weken gewoon niet naar de wc ga??? :mrgreen:

Wat een gestress zo zeg…

Kan me voorstellen dat je niet meer naar de wc wilt :shifty:

Ik zit zelf nog te twijfelen of ik morgen nog een keer zal testen.

Misschien probeer ik tot de echo wel te denken dat ik niet zwanger ben, maar dat gaat vast ook niet lukken :mrgreen:

Sproet, testen kan altijd toch? Als dat je helpt om een beetje in jouw zwangere werkelijkheid te komen zeg ik: doen!

Enne…niet proberen te gaan denken dat je niet zwanger bent! Je moet gaan proberen te genieten van het kleintje wat in je groeit! Da’s makkelijk gezegd, dat weet ik, maar probeer het toch maar hoor!

Onzekerheid blijft, maar als je nou gewoon een paar momentjes per dag kunt meepikken dat je wel even compleet kunt genieten, heb je die alvast maar gewonnen he!

Ik denk dat ik dat over twee weken iets beter kan. Als ik de eerste mk-termijn gepasseerd ben. En ondertussen probeer ik er gewoon zo relaxed mogelijk onder te blijven. Voorlopig ben ik grieperig en snipverkouden, dus dat rustig houden lukt dan prima :roll:

Misschien inderdaad een testje om te kijken of de streep er nog overtuigender staat, maar dan is het daarna ook afgelopen met testen :silenced: :smiley:

Ja, dat kan ik me voorstellen…dat je over een week of 2 een klein beetje meer durft te genieten dan nu.

En dat rustig houden lukt vast wel nu ja, maar doordat je uit je “normale” ritme bent door de griep, duren de dagen ook wel langer volgens mij…

Ja, dat klopt!

Zit natuurlijk maar een beetje thuis te zitten… :frowning:

En merk er ook helemaal niets van.

Behalve 2x een hand vol dan :lol: :lol:

Wees maar blij dat je (nog) geen kwaaltjes hebt. Ik hoop voor je dat dat zo blijft (alhoewel ik me ook wel kan voorstellen dat je het hebben van kwaaltjes soort van ziet als bevestiging dat het wel goed is…).

Ik heb 3 vrijwel kwaaltjesloze zwangerschappen gehad overigens en met mooi resultaat!

Ja, ik probeer daar verder ook niet te veel waarde aan te hechten hoor.

Lijkt me ook helemaal niks als je zo beroerd bent, dus dan liever zo :smiley:

De eerste 8 weken ging het de vorige keer wel goed en toen had ik ook nergens last van.

Ben wel blij dat ik wel ergens iets voel, anders zou ik nog aan de test gaan twijfelen. Maar die ligt hier toch echt met twee streepjes erop :dance:

Ik wil ook zo’n test! :smiley:

nog heeeel even geduld :-*

Deb pakt haar persoonlijke woordenboek er even bij…zoekt het woord “geduld”…Nope…staat er niet in! En nu? :mrgreen:

Jeetje Deb, wat een onzekerheid nog bij jou :hug: . Het enige is, als je nu met een matcare gaat testen, dat je test zeer waarschijnlijk goed positief zal zijn. De CB test heeft 2 x zoveel hCG nodig als de matcare test… het is dus niet te vergelijken die testen en zal je met een beetje pech alleen maar valse hoop geven. Je moet dan, om te kunnen vergelijken, iig een paar dagen later weer met matcare testen. Ondertussen blijven de :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: hier natuurlijk volop draaien.

Sproet, ik snap ook heel goed dat jij nog een keer wil testen.

Ik heb overigens deze zwangerschap ook vrijwel geen kwaaltjes gehad, in tegenstelling tot de voorgaande keren… Het enige dat ik heb gehad, is een beetje een weeig gevoel en iets pijnlijke borsten, maar voor de rest… Werd daar (en door het bloed/bruin verlies dat ik had) eerlijk gezegd ook onwijs onzeker door. Maar, gelukkig gaat het nog steeds goed :inlove: .

Eeeh…sluit het kok-scherm, ga naar de winkel en koop een test :angel:

Ik zal het je nog sterker vertellen…ik heb nog een cb test liggen…

Als de postbode er vanmiddag tegen half twee nog niet is, ga ik die doen…Dat is dezelfde als die van afgelopen zondag, dus die zou dan als het goed is positiever uit moeten pakken.

Nu ga ik eerst middagboterhammetjes klaarmaken voor mij en de twee jongsten en dan Basten uit school halen.

En dan ondertussen eens kijken of die blaas van mij zich nog wil vullen…

ik zou zeker met dezelfde test testen…

maar nu heb je geen ochtendurine meer zeker…

of staat dat tussen het beleg? :mrgreen: