zwanger worden na mk/ma...

Ik weet het niet meer… word er een beetje boel :shifty: van :?

Ja logisch… hopelijk komt er gauw een eind aan dit heen en weer geslinger en krijg je alsnog gauw duidelijkheid… :-*

Jeetje ICL…het komt op mij ook over als gewoon nog hartstikke zwanger. Ik hoop het heel erg voor je in ieder geval.

Maar nu? Heb je al een plan van aanpak? Ga je nog een keer een test halen? Als je een Predictor test positief kan piesen ben je echt keizwanger he!

Duimerdeduimerdeduim…

Oooooh meiden, ik hoop het zo… heb nu echt teveel teleurstelling moeten verwerken de afgelopen maanden (net als jullie overigens :hug: )

Ik ga niet meer testen, kost me alleen maar geld en daar ben ik een beetje klaar mee. Heb nu ook niets meer in huis en dat laat is zo.

Vanmorgen ben ik bij mijn HA geweest en zij heeft me een verwijzing (die ik overigens niet nodig heb, maar OK… het meedenken is lief) gegeven voor een echo over anderhalve week (in week 6). Zelf denkt ze, dat het gewoon goed zit, want: het kan niet zo vaak mis gaan volgens haar. Tja :eh: … het zal :silenced: … we gaan het zien. :shifty:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Komt er bij jou al iets los Deb?

Nope…niks, noppes, nada…Soms denk ik weleens dat dit gewoon niet over mij gaat hoor. Ik voel me prima en met mij is niks aan de hand…Behalve dan dat ik een overleden beebje in mijn buik heb…Maar ook dat “ziet” niemand.

De eerste week na de echo stond hier de hele dag de telefoon roodgloeiend en kwam iedereen te pas en te onpas langs om te checken hoe het met me ging. Nu is dat weer klaar. Kennelijk hoort het nu weer “over” te zijn.

Wat “fijn” dat je huisarts je even verteld heeft dat het echt niet zo vaak mis kan gaan…Het lijkt mij dat jij het levende bewijs bent van het feit dat dat dus kennelijk wel kan. Maar goed, gelukkig wel een echo! Nog een weekje wachten ofzo? We zullen ons best doen om je door die tijd heen te kleppen hoor!

Dat ken ik ja, dat de eerste week mensen nog wel geinteresseerd zijn en medeleven tonen, maar dat het daarna helemaal over is. Alsof je er dan ook helemaal overheen moet zijn.

Mijn schoonmoeder zei zelfs toen de 2e MK dreigde: joh, je kan helemaal niet zwanger zijn, je hebt net een MK gehad. En… ach, je bent amper zwanger :cry: . Na de 3e heeft ze niets meer gezegd :twisted:

Met hoeveel weken is de MK bij jou geconstateerd en hoelang was beeb toen als overleden? :hug:

Met 10 weken en 2 dagen. Beebje was toen net een paar dagen daarvoor overleden (met 9 weken en 5 dagen).

Hey! Een banner! Wat goed! Knap dat je dat durft! :clap: :clap: :clap:

Banner is zo weer weg als het toch niet goed gaat… :wink: , maar ben wel een beetje nerveus… maar dat hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen :wink:

Nee…dat lijkt me heel normaal. Ik geloof ook niet dat ik nog een keer een zwangerschap ga meemaken, waarin ik niet pas gerust ben wanneer ik beeb gezond en wel in mijn armen heb. Dat zal voor jou niet anders zijn.

Maar hoe dan ook, toch vind ik het stoer van je dat je die banner hebt neergezet. Ik weet niet of ik dat een volgende keer zal doen voor ik de 12 weken voorbij ben…vond het best moeilijk om het ding weer weg te halen. Ik weet dat het “maar” een banner is, maar het voelde behoorlijk definitief…emo mutserig he?! 8)

Nee hoor, dat vind ik niet mutserig. Het is een vorm van zelfbescherming die heel menselijk is. :hug:

ICL, spannend zeg en :thumbup: dat je weer een banner hebt gemaakt. Weet niet of ik het gedurft had, maar hij staat prachtig :inlove:

Debke, als ik het lees zijn jullie in afwachting van een mk, wat verdrietig :hug: Veel sterkte!

Hier weinig nieuws te melden. Zijn in de 2-de week beland dus in afwachting van mijn ei volgende week.

Merk dat ik nu wel jaloers kan zijn als mensen blij over hun zwangerschap vertellen…normaal ben ik heel enthousiast en nu ben ik veel stiller en ben ik even verdrietig…

Het lijkt maar alsof iedereen zwanger wordt…behalve wij…

Maar goed, moeten positief blijven, blijf hopen dat 3x is scheepsrecht voor ons is weggelegd. Ook besloten dat ik in febr naar de ha ga als het niet eerder is gelukt om zwanger te worden. Dan zijn we bijna een jaar bezig.

Las ook ergens de vraag, of iemand misschien spijt had niet eerder te zijn begonnen. Ja en nee hier.

Nu denk ik JA maar toen stond ons hoofd er nog niet naar omdat we zo druk met Y bezig waren en zijn vele ziek zijn.

Mensen zeggen ook, je hebt er al 1 dus het komt echt wel…

Tuurlijk dat is zo maar misschien is hij wel ons grote wonder, wie zal het zeggen :wink: En de wens voor een kindje is er niet minder om.

Wel ben ik er blij mee dat wij hem rond hebben lopen. Zonder hem was het toch anders geweest denk ik…misschien wel nog zwaarder…

San, ook hier nog een heleboel :hug: :hug: :hug: :hug:.

:thumbup: die had je nog tegoed :mrgreen: :wink:

@Smurf78 wrote:

:thumbup: die had je nog tegoed :mrgreen: :wink:

:lol: :lol: :lol:

:-*

Hier een weekendje zonder kok achter de rug en ik moet zeggen dat dat me eigenlijk wel goed heeft gedaan.

Zaterdag zoals verwacht een negatieve test, dus tot nu toe klopt het allemaal. En als het nu niet raak is, gaan we lekker met de bruiloft aan de slag. Dan kunnen we in ieder geval onze datum laten staan.

Zo probeer ik toch maar vol te houden dat ieder nadeel ook een voordeel heeft :? :smiley:

Verder weinig te melden.

Gisteren vroeg een van de nichtjes nog waarom ik geen baby meer in mijn buik had waarop de moeder antwoordde dat die niet was gegroeid en opgelost in slijm en bloed. Nou op die uitleg zat ze vast te wachten :o :silenced:

Zo, ik ben er weer vandoor.

ICL, hoe is het met de zw. kwaaltjes? Begint je vertrouwen al te groeien?

Deb, bij jou al iets aan het gebeuren??

“Fijn” dat je test negatief was Sproet.

Hier een enorm bud-weekend achter de rug. Ben een beetje veel emo-geweest. Kennelijk moest er even wat uit…

Nu weer oke in ieder geval. Nog steeds geen tekenen van een mk die nadert overigens.

Kom later nog wel even terug. Moet nu de middelste van school gaan halen!

Meiden ik heb niet alles kunnen volgen, maar heb mijn best gedaan de bladzijde terug te lezen!

Als eerste Debke wat erg dat je op een mk zit te wachten:(. Heel veel sterkte hiermee!! :hug: Ik hoop dat je ondertussen van je andere kids geniet! En inderdaad… na een mk lijkt het inderdaad dat iedereen na een paar dagen zoiets heeft van… Nou nog niet eroverheen? Niets van aantrekken meis!

ICL… Jouw schoonmoeder had zo de mijne kunnen zijn!! Raar dat sommige mensen van die harde reacties kunnen geven zeg :hug:… Je hebt het haar nu nog niet verteld of wel? In iedergeval stiekem alvast een beetje gefeliciteerd meis :-* … Ik :pray: voor je dat het deze keer goed mag gaan!!!

Smurf87, ik kan me jou gevoel heel goed voorstellen… Weetje wat ik altijd aan dacht als iemand mij helemaal op de roze wolk kwam vertellen dat hij/zij in verwachting waren?.. Wie weet hoeveel vervelende dingen hun al hebben meegemaakt, of hoelang hun al hebben moeten wachten voordat ze eindelijk ook zo’n wondertje mochten verwachten… Misschien dat het je pijn iets verzacht als je er zo overnadenkt? :-* Ik hoop dat je geniet van je zoontje, en dat hij nu niet meer ziek is natuurlijk!! :hug:

Sproetje! Ik heb je mailtje beantwoord:). Maar ook hier even… wat fijn dat alles klopt. Je bedoelt je cyclus neem ik aan hè?:slight_smile: Hmm… dat heeft je (schoon)zus nou niet bepaald gezellig uitgelegt :shock: … en dat aan een klein kind… Ik hoop dat je een heerlijk weekend achter de rug hebt! :-*

Hier gaat alles redelijk. Net thuis van een ziekenhuis opname ivm uitdroging… 8 liter vocht en 2 liter eiwitten en vetten via het infuus verder en ik voelde me daarna wel redelijk eigenlijk. En nu weer thuis begint de verschrikkelijke misselijkheid en het overgeven weer… :frowning: Ik kan me niet bewegen of opstaan zonder te :sick: … Ben zo bang het het weer uitdraait of uitdroging, als dat nu weer gaat gebeuren moet ik aan de sondevoeding… Dat zie ik dus écht niet zitten. Manlief is vandaag thuis om me aan het drinken te houden… Heel lief van hem wat dat scheelt voor mij opstaan e.d. Maar met de baby is alles goed, en daar gaat het uiteindelijk om… Nu moet het alsjeblieft nog zo blijven :pray:

Liefs, Bloom :inlove:

(sorry voor mijn lange stuk ineens weer :oops: )

Bloom, jeetje zeg :o

Heerlijk dat alles goed is met de kleine, maar met jou moet het natuurlijk ook goed gaan :hug:

Deb, die emoties moesten er kennelijk nog even uit…

Bij mij zat de vk echt te pushen, dus ik was erg blij dat de mk na het eerste bloedverlies daadwerkelijk doorzette. Maar bij jou ook nog geen eerste tekenen dus :think: :hug:

jeetje Bloom dat is wel wat zeg! Tis voor een goed doel inderdaad maar je zit er nu maar mooi mee…Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt.

En je hebt helemaal gelijk hoor, misschien zitten anderen ook wel lang te hopen etc…

Debke, nog geen tekenen dus…en laat die emoties maar lopen hoor!

:hug: voor jou.

Sproetje, ik duim hoor voor deze maand. :pray:

ICL, alles goed?

Ben ik nu nog iemand vergeten :think: zo ja excuus!!!

Hier alles zijn gangetje. Merk dat ik er voor het eerst weer minder mee bezig ben ook al zit ik op kok. Ben nog in afwachting van mijn ei…nog geen tekenen dat hij gaat komen dus zit niets anders op dan geduldig te wachten.

Op mijn werk zijn wat ontwikkelingen gaande dus nu zwanger worden is niet heel handig, wij zeiden al zul je net zien dat het dan ineens wel lukt :shifty: Sowieso gaan we er geen rekening mee houden hoor, tis zo welkom dus klussen gewoon gericht door!

Ga mijn bedje in duiken! :zzz: