zwanger worden na mk/ma...

Jeetje Deb, wat een onzekerheid. Het bruinverlies, hoeft echter niets te betekenen. Ik heb zowel bij de MK-en en bij deze zwangerschap, bruinverlies gehad. Bij de MK-en kwam het waarschijnlijk door de aankomende MK en bij deze zwangerschap was het vermoedelijk door de innestelling. Het kan dus alle kanten op. Het “ongi-gevoel” is natuurlijk heel normaal aan het begin van de zwangerschap :wink:. Gewoon over een paar dagen opnieuw testen als je niet hevig gaat vloeien en/of je “klachtjes” aanblijven.

Hoe is Rene eronder?? Ã?k neem aan dat hij er ook blij mee is als het weer raak is??

:-*

Ja, Rene is er dan ook blij mee! Hij was ook de eerste die riep “je bent gewoon zwanger!”. Hij zal wel even aan het idee moeten wennen, zeker gezien de afgelopen tijd, maar hij vindt het gelukkig wel leuk!

Heb net nog maar een paar extra testen besteld…Als het goed is komen die morgen binnen.

Jeetje Debke… wat spannend zeg!!!

Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je er helaas ook niks zinnigs over vertellen.

Inderdaad afwachten.

Maarja, dat is makkelijk gezegd!!!

Ik zit hier de dagen ook voorbij te kijken, tot ik een beetje mag gaan genieten van mezelf :roll:

gelukkig is Rene er ook blij mee. Goed teken toch! :-*

Ik wil je dan voorzichtig feliciteren!! De :thumbup: :thumbdown: :thumbup: hier; dat het deze keer gewoon goed mag gaan :pray: . Heb je deze keer geen innestellingsbloeding gehad zoals de vorige keren??

Sproet :hug: , het genieten komt voor jou ook, zodra je de 12 weken voorbij bent. Wanneer wilde je de vlos bellen??

Oh, misschien doe ik dat vandaag.

Niet om een afspraak te maken hoor, maar om het in ieder geval te melden.

En bedankt voor de lieve woorden steeds, maar ik ben gewoon nog erg voorzichtig. Probeer er verder wel zo relaxed mogelijk onder te blijven. Voorlopig heb ik ook totaal nergens last van, dus probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn. Maar hoe doe je dat??? :doh:

Dat doe je niet Sproet! Of althans…ik heb nog niet ontdekt hoe…

Maar goed…hier zal afwachten inderdaad de enige optie zijn. ICL, een innestelingsbloeding…nee, denk het niet…of althans…mijn lijf is de afgelopen 10 weken zo in de war geweest dat ik het ook niet met zekerheid durf te zeggen. Misschien duidt het bloedverlies van nu wel op een innesteling…al is het nu meer dan andere keren en houdt het ook langer aan :think:

Ik gooi er morgen gewoon nog een testje tegenaan en dan maar zien of die nog een (zij het vaag) lijntje gaat geven…Nu eerst eens hopen dat die testen morgen geleverd worden…

Nee, inderdaad. Ik verplicht mezelf om relaxed te blijven, maar dat is vooral lastig als ik in bed lig.

Mijn vriend vindt het ook totaal overbodig als ik nog een keer ga testen. Dus misschien moet ik mezelf inderdaad maar beheersen :think:

Maar hopelijk krijg jij een wat beter lijntje te zien. Dat geeft dan toch weer hoop dat het goed gaat komen.

Pfff… killing zo he… :hug:

Ik vind het VRE-SE-LIJK!!!

En normaal ben ik wat dit betreft de nuchterheid zelve hoor…Maar nu…heeft er vast en zeker mee te maken dat ik gewoon geen enkel zicht heb op mijn cyclus en dus ook niet kan zeggen of ik nou te vroeg getest heb of niet…

Maarre…vertel eens, wat vond jouw vriend van je goede nieuws?

Ja, die is er natuurlijk erg blij mee. Gaat volgens hem helemaal goedkomen :smiley:

Dus daar probeer ik me maar bij aan te sluiten.

Hij wil het wel graag de ouders vertellen, dus waarschijnlijk leg ik me daar maar bij neer. Ook al is het nog zo ontzettend pril.

Ben echt benieuwd hoe je test er morgen uitziet.

Doe je die wel 's ochtends? Oh nee, je moet natuurlijk op de post wachten :roll:

Deb, heb je testjes van matcare besteld??

Ja…moet op de post wachten…en die is hier altijd pas aan het eind van de middag… :doh: :doh: :doh:

Heb nog een CB test liggen, maar die wil ik eigenlijk echt pas donderdag of vrijdag gebruiken…

Ik lig morgen de hele dag op wacht voor de brievenbus vrees ik…En ga ook zo min mogelijk naar de wc, zodat ik meteen kan als de testen er zijn.

Hoezo freaky? 8) :lol:

Was bij je vriend het kwartje uiteindelijk nog gevallen met je opmerking van “we hebben misschien wel iets te vieren” als reden om uit eten te gaan of heb je het hem echt moeten vertellen?

Enne…ik sluit me ook volledig bij hem aan hoor! Deze keer gaat het gewoon goed!

Wat vertellen betreft…tsja, ik denk dat ik er zelf ook geen geheim van ga maken. Ik heb de afgelopen keer veel steun gehad aan de reactie uit mijn omgeving na de ma…Dat vond ik toch wel prettig. Dat ik niet “vrolijk” hoefde te gaan zitten doen, terwijl ik daar niet bepaald voor in de stemming was.

Yep matcare…die zijn toch veel goedkoper dan anderen, vandaar…

Heb je er goede of slechte ervaringen mee?

Ik heb er goede ervaringen mee. Bij de zwangerschap ik juli, teste ik al 4 dagen na m’n ei (die ik dus gevoeld heb en ik had een innestellingsbloeding) heel licht positief. Twee dagen later was de test super positief. (was dan ook een meerling , anders test je niet zo vroeg positief :wink: )

Het is trouwens ook niet, zoals bv romed testen, een test die vals positief test.

Ow pfieuw…Daar was ik eerlijk gezegd een beetje bang voor…een vals positieve test.

Enne…ik ben geloof ik nogal een hcg bom, want vorige keer ook een vet posi test 5 dagen voor NOD.

Ik lig alvast voor de brievenbus hoor! :mrgreen:

hmmm… mijn test was op zich redelijk duidelijk, precies op 4 wk.

Hoop dus ook op een hcg bom (en niet die andere optie :wink: )

Weet je Sproet…als ik nou even logisch nadenk…en terugdenk aan wanneer het “mis” gegaan kan zijn…Dan ben ik ook echt veel te vroeg geweest met testen. Dan zitten we nu pas 8 dagen later namelijk.

Dus dan ga ik weer denken (of is het hopen?) dat ik echt weer een hcg bom ben en dat de test morgen toch echt positiever zal zijn…

Oh men…somebody shoot me! :roll: :mrgreen:

Bedoel je 8 dagen na je eisprong?

Ik had nogal een lange luteale fase, dus voor mij gaat dat sowieso niet op.

Maar als dat bij jou eerder ook zo is geweest, kan het toch gewoon?

Jeetje… hoop dat jullie postbode er een beetje zin in heeft morgen :-*

Ja…acht dagen na eisprong dan…of in ieder geval…8 dagen na de laatste keer onveilig vrijen (the heat of the moment he…je kent dat wel!). Mijn eisprong kan dan zelfs nog een dag ofzo later geweest zijn…

Mijn hoop is inderdaad ook gevestigd op de postbode morgen! Dat hij dit keer eens een keertje lekker vroeg mag zijn!