JIIIIIIHAAAAAAAAA!!!
Geweldig nieuws Sproet! Gefeli meis! Nu op naar een geweldige zwangerschap met straks een pracht van een beeb!
Maarre…hoe zit dat nou met dat testbeleid van jou???
Dank :-*
Ha ha, ik voelde wat dingen waarvan ik toch even zeker wilde weten of het nou kwam omdat ik grieperig ben of dat het een andere oorzaak had.
Maar ik heb ook behoorlijk hoofdpijn en dat is bij mij meer een ongiteken.
Dus echt gerust ben ik er nog niet op…
Hoewel de test niets te wensen over laat :mrgreen:
jaaa!!! gefeliciteerd!!! Hoe ver ben je straks zwanger met je trouwen ? Hier ook al een verkoper van jurken gehad die vond dat ik niet teveel moest aankomen meer na het meten en het vermaken/maken van de jurk kostte 4-6 maanden… eeeuhhh… andere winkel dus
groetjes,
Louise
Ha ha… het rekent lekker makkelijk, want het val precies gelijk met de kalenderweken. Zal dan dus 29 wk zijn.
word toch een jurk zoeken waar een buikje in kan Maar geloof me, ben nu aan het googelen, en het kan wel hoor… word de jurk alleen wat groter. Als een bruidsmodezaak er rekening mee wil houden, kan het
Ja, had er al naar geinformeerd bij een winkel hier in de stad.
Vrouw was erg vriendelijk.
Zei dat ze het als eerste moest weten als ik zwanger was, ha ha!
Ik wil eigenlijk even lekker gaan spammen :inlove:
Eerst wat echo’s van 22 december
En dan de echo’s van vandaag :inlove: :inlove:
Ben helemaal verliefd :inlove: :inlove: :inlove:
ICL, mooi hoor!
Willen jullie bij de volgende echo het geslacht weten?
En nog belanrijker… krijgen wij het dan ook te weten?? :mrgreen:
:shock: :o Sproetje wauw GEFELICITEERD. Wat een leuk nieuws.
Dank je!
Ben ook erg blij, maar ook wat gematigd enthousiast zoals je zult begrijpen.
Probeer wel te genieten van het idee hoor, maar eerst maar eens een paar weken verder zien te komen.
@Sproetje wrote:
ICL, mooi hoor!
Willen jullie bij de volgende echo het geslacht weten?
En nog belanrijker… krijgen wij het dan ook te weten?? :mrgreen:
Wij willen het weten, maar we vertellen het verder niemand… ook niet op KoK :mrgreen:
eeeh :think:
Op Hyves dan? :lol: :lol:
:lol: :lol:
Wou jij zeggen dat je “niemand” heet?? :think: :mrgreen:
Heeeeeel soms…
aaah toooeeee :lol:
ICL, mooie foto’s.
Moet je wel oppassen dat niemand je ziet shoppen straks.
Vriendin van me wist het en wou het geheim houden maar werd “betrapt” bij het kopen van jongensspullen.
Sproetje, ik weet niet waar je vandaan komt, maar in Den Haag zit ook een goede winkel voor jurken waar ze erg behulpzaam zijn.
Hier zijn de afgelopen week de rode :evil: :evil: langs geweest. Ziet er naar uit dat mn cyclus normaal is gebleven. Dus dat is wel prettig.
Wordt dus weer klussen…
Sylvie, wat lekker dat je cyclus verder niet is veranderd.
Zou gezellig zijn als je je straks nog bij de okt.mama’s kunt aansluiten
Ik woon in Noord-Holland, dus Den Haag ligt ook niet direct naast de deur.
Maar ik heb wel goede verhalen gehoord over een winkel hier, dus daar ga ik binnenkort maar eens een afspraak maken.
mmm… sproetje, ben zelf ook op zoek naar een winkel waar ze een beetje behulpzaam zijn, ook ivm mogenlijke zwangerschap… hier was er een zaak waar ze 4-6 maanden de tijd nodig hadden voor vermaken e.d. dat word dus hoe dan ook niets…
maar waar in noord-holland zit die winkel? zelf woon ik in haarlem.
groetjes,
Louise
Louise, ik stuur je ff een pb
dames we zijn weer terug… Het was erg lekker en fijn, maar jammergenoeg te kort natuurlijk.
Sproetje, GEFELICITEERD!!! :mrgreen:
ICL ik zou ook verliefd zijn hoor!! Je hebt groot gelijk!
Meiden…ik wil jullie even een situatie voorleggen…mag ik even jullie mening?
Ik had gisterenmiddag een vaag positieve zwangerschapstest…(een gewone ClearBlue overigens). Er waren wat dingetjes die me deden besluiten te testen.
De test was heeeeel vaag, maar het plusje was wel te zien (ook Rene zag het, dus het zit niet alleen in mijn hoofd).
Verder heb ik alweer een paar dagen wat bloedverlies. Niet helderrood, maar donkerrood tot bruin. Ook een “naderend ongi gevoel” is al een paar dagen aanwezig, maar meer bloedverlies dan nu wordt het maar niet. Heb niet eens een maandverband of tampon nodig, want er is alleen maar wat bloedverlies bij toiletbezoek. Verder niet.
Ook zijn er nog wat zogenaamde kwaaltjes die ik herken uit eerdere zwangerschappen (wat vage misselijkheid, duizeligheid, gevoelige tepels, pukkels). Vandaar dat ik er dus een testje aan gewaagd heb.
Maar goed, echt wijzer ben ik daar dus niet van geworden.
Ik ben ergens een beetje bang dat ik mezelf blij zit te maken met een dooie mus om het maar eens zo te zeggen.
Heb me voorgenomen om donderdag of vrijdag nog eens te testen als het dan nog nodig is. Verder zal ik denk ik gewoon “rustig” af moeten wachten…
Dit is killing hoor…
Dus vertel! Hebben jullie ideetjes of ervaringen waar ik wat mee kan? Alles is welkom, zowel het goede als het slechte nieuws.