zwanger worden na mk/ma...

Was ons alweer kwijt… ow, mogen alweer bijna wat mensen testen, spannend hoor :thumbup: :thumbdown: :pray:

Ik weet door mijn onregelmatige ongesteldheid niet wanneer ik mag testen, zit bovendien nog te dicht op de curretage om te kunnen zien wat mijn cyclus is/zal gaan worden… Begin van de maand was ik ongesteld, dus in principe is dit de klusweek, maar ja, als ik een cyclus heb van 6 weken weer niet… :think: We klussen gewoon de hele maand zo om de 2-3 dagen, helaas van de week iets minder :frowning: maar goed, zwemmertjes kunnen ook een week overleven :smiley:

We zien het allemaal wel… Als iets fout is gegaan of niet helemaal wil zoals het zou moeten word de drang alleen maar erger volgens mij :think:

even een meiske een broodje geven,

tot laters maar weer!

groetjes,

Louise

Hi ladies,

Debbert je hebt een lekker vooruitzicht. Geniet er lekker van met z’n 2-en. Weet zeker dat het je goed doet…hebben we ook gedaan 2 mnd na de mk.

Debke goed en romantisch idee om weekendje weg te plannen met valentijnsdag. Ik hoop mijn schat dat weekend te kunnen verrassen met een positieve test :smiley: :pray:

En Sproetje voel je je alweer wat beter? Veel mensen zijn ziek. Je maakt het spannend. Blijf voor je :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Louise we zitten ook weer in de klusweken :slight_smile: Probeer nog steeds er zo min mogelijk mee bezig te zijn en dat gaat steeds beter…totdat die wachtweken weer komen.

Hoe gaat het met de rest???

Meiden, dank voor het duimen!

Ik hoop dat het iets moois oplevert over een paar dagen

Ben nog steeds grieperig helaas. Vandaag tot half twee in bed gelegen en ik zou eigenlijk weer terug moeten volgens mij.

Deb, waar gaan jullie heen?

Leuk idee, er even samen tussenuit!

Wij gaan naar Guesthouse De Heide Sproetje (google maar eens!).

Heb er al enorm veel zin in!

Ik ben toch zo benieuwd naar hoe het er bij jou voorstaat over een paar dagen he…

Ga je nog steeds pas volgende week woensdag testen als het dan nog nodig is???

hmmm… zit inmiddels aan maandag te denken :mrgreen:

Ga ff kijken!

Oh Deb, dat ziet er echt heerlijk uit!!

Heb jij niet ook een leuk idee voor onze huwelijksreis.

Wilde eerst naar de Malediven, maar ik denk dat we dat qua seizoen (en hopelijk zwangerschap) beter kunnen doen als we 12,5 jaar getrouwd zijn :inlove: :inlove:

Zit nu aan een bestemming in de buurt (europa) te denken… :think:

Ja heerlijk he!

Wat betreft je huwelijksreis…wat wil je precies? Wil je alleen maar superdeluxe relaxen of wil je ook nog daadwerkelijk wat zien en doen?

Binnen Europa is ook enorm veel moois natuurlijk, maar de Malediven…heeeeeeerlijk lijkt me dat! Net als Mauritius of de Seychellen trouwens.

Ik droom ook van een mooie reis naar Nieuw Zeeland en Canada staat ook op mijn wishlist.

Zuid Afrika, Marokko, Ecuador…ik wil het allemaal!

Ha ha… ja, de malediven lijkt me echt super. Maar het schijnt daar dan regenseizoen te zijn.

Het bounty gehalte moet in ieder geval hoog zijn en we zijn allebei niet van die cultuurwezens…

Ik ga er eens even over nadenken…

Hoog bounty-gehalte, europa of niet veel verder weg…cultuur niet noodzakelijk…check! Ik ga denken!

Heb je al eens gekeken naar Mauritius en de Seychellen trouwens? Dat is volgens mij qua seizoen wel te doen namelijk en daar is echt wel sprake van een mega bounty gehalte hoor!

Had wel al een beetje gespeurd, maar las dat iemand niet naar de Seychellen wilde ivm antimalariaprik en zwangerschapswens.

Mijn vriend had Bali als tip gekregen, maar daar heb ik eerlijk gezegd (nog?) niks mee…

jeetje zeg dat klinkt lekker al die vakantielanden :mrgreen:

Ik zou het wel weten hoor! Lekker ver weg en lekker warm

Gaat ook vast wel goedkomen :lol:

We zijn nu eerst druk met band en fotograaf. Als dat geregeld is, komen de details aan de beurt. Zoals een jurk :shifty:

Kan er echt geen kant mee op, zo met het wel/niet zwanger en zo ja, hoever :roll: :wall:

Nou…wat dat betreft zou je natuurlijk over een paar daagjes best eens wat meer kunnen weten! :mrgreen:

En anders “gewoon” er vanuit gaan dat je straks een maand of 5/6 zwanger bent. Dan zit je altijd goed!

Volgens mij is dat met veel jurken best te regelen hoor!

inderdaad volgens mij is dat wel te regelen, gewoon aangeven bij de verkoopster.

Meiden misschien tot zondagavond nog en anders tot maandag. Wij gaan zo lekker weg… :mrgreen:

Fijn weekend iedereen!!!

Eeeh…

Debbert fijn weekend :-*

Sproetje :dance: :dance: Gefeliciteerd :dance: :dance:

Sproet, nogmaals gefeliciteerd!!! Maar goed dat je toch de kaakchirurg hebt afgezegd :mrgreen: .

ICL, daar zat ik toevallig net aan te denken :smiley: :smiley:

Sproetje, gefeliciteerd!!!

Hihi, dacht dat je tot maandag ging wachten… :wink: