zwanger worden na mk/ma...

Debbert, heb je nog dezelfde KV test?

Dan zou ik daar morgen nog een keer mee testen. Ze zijn gevoelig en geven een getrouw beeld. Als de tweede streep dan duidelijker is, ben je volgens mij toch echt zwanger :pray:

Sproetje, dat was de laatste KV test :frowning: Maar ik ga zo nog maar die CB digitale halen, want daar is het gewoon duidelijk wel of niet. En dan gaan we ons ook niet mee rblind staren op een sreepje :?

Louise, ik weet ook eigenlijk wel dat je m niet uit elkaar mag halen maar toch check je ff. Ik heb beide keren inderdaad 's ochtends getest.

Klopt het verhaal dat als je minder hcg of niet misselijk bent dat dan de kans op een mk of ma goter is? Weet iemand dat toevallig?

Lief dat jullie met me mee :pray: en duimen! :-*

Debbert, het klopt volgens mij niet dat je dan meer kans hebt op een mkā€¦

Ik ben mijn eerste 3 zwangerschappen fluitend en zonder een spoortje misselijkheid doorgekomen. De vierde zwangerschap had ik ten eerste veel hcg (CB digitaal al 5 dagen voor NOD positief) en ten tweede ben ik zeker 9 weken kotsmisselijk en hondsmoe geweest. En we weten ook allemaal hoe die zwangerschap is afgelopenā€¦

Ik ga even kei- en keihard voor je duimen dat je de volgende CB digitaal gewoon hartstikke positief piest :mrgreen: !!!

Debbert, volgens mij maakt dat niks uit.

Ik was de laatste keer onwijs misselijk en ik had met 3 weken al een dikke streep op de test. Toch ging het fout.

Bij de eerste twee was het net zo, veel hcg en misselijk.

Ik zal heel hard voor je duimen!

Het is nu 3,5 week geleden, vraag me af of ik deze week al ongi wordt.

Volgens mij heb ik wel een eisprong gehad, dus maar afwachten deze week. Mooiste zou zijn als het al raak zou zijn, maar ik heb nergens last van dus dat verwacht ik niet.

Oudste van mn kids weet wat er gebeurt is en hij heeft het er nog vaak over. Hij wil heel graag een broertje, maar een zusje mag ook wel.

Eerst maar eens kijken hoe het deze week gaat.

Ben in ieder geval klaar met mn studie. Vrijdag bericht gehad dat ik geslaagd ben.

Sylvieā€¦ gefeliciteerd!! :dance: :mrgreen:

Debbertā€¦ :pray: :pray:

nou dames, het testen is morgen niet meer nodigā€¦ :frowning: Denk dat de :evil: goed onderweg zijn. Had net namelijk wat bruin oud bloed verlies :frowning:

Op naar de volgende ronde dan maar. Vind het aan de ene kant erg jammer maar de onzekerheid is er nu ook niet meer.

Sylvie gefeliciteerd!!! :thumbup: :clap:

He wat jammer Debbertā€¦ :hug: :hug: :hug: Maar goed, hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk!

Sylvie, gefeliciteerd met je slagen!

Nou, ik heb afgelopen vrijdagavond even een ā€œdipjeā€ gehadā€¦ Heel stomā€¦ Rene was gaan stappen en ik zat thuis een beetje te bankhangen. Heb voor mezelf een cup-a-soupje gemaakt en opeens drong het tot me door dat ik daar zoā€™n enorme behoefte aan had (de zoutige smaak) toen ik nog zwanger wasā€¦ Heb er even een traantje om gelaten hoor.

Maar goed, verder was het weekend heerlijk.

hoi dames mag ik me bij jullie bijvoegen :slight_smile:

ik ben marianne ben 24 en woon samen met p.atrick.

samen hebben we 1 dochter l.yann en 2 rotweilers en 1 kat.

helaas na de geboorte van l.yann heb ik nu 4 miskramen gehad tussen de 7 en 10 weken allemaal :?

afgelopen vrijdag net een currentage gehad dus ben nog wachtende op de rode heks :twisted:

greetz marianne :-*

Jeetje Marianneā€¦wat heftig! Welkom dan maar (blijft stom om dat in dit topic te typen hoorā€¦).

Hoe voel je je onder deze hele ā€œsituatieā€? Ik geloof niet dat ik me daar ook maar een beetje een voorstelling van kan makenā€¦ Je komt erg sterk op me over moet ik zeggen.

Debbert, nee toch :frowning: . Heel veel :hug: . Zet het door of is er nog een kans :pray:

Marianne wat heftig 4 :**: . Hoop dat je hier wat steun kunt vinden om positief te blijven. Ook heel veel :hug: voor jou.

En Sylvie wat goed dat je geslaagd bent. Gefeliciteerd!

Ah debbertā€¦ :cry: Had het zo gehoopt voor je :frowning:

Marianne, welkom inderdaadā€¦ Jee, 4x al :frowning:

Verder even weinig te melden hierā€¦ was een paar daagjes weg en ga proberen alles weer bij te lezen!

groetjes,

Louise

@Debke wrote:

Jeetje Marianneā€¦wat heftig! Welkom dan maar (blijft stom om dat in dit topic te typen hoorā€¦).

Hoe voel je je onder deze hele ā€œsituatieā€? Ik geloof niet dat ik me daar ook maar een beetje een voorstelling van kan makenā€¦ Je komt erg sterk op me over moet ik zeggen.

voel me rot maar moet doorā€¦ heb nu alleen een week bed/bankrust voorgeschreven gekregenā€¦ dit omdat ik erge klachten hou van liezen, buik en rugā€¦

@kaatje1 wrote:
Debbert, nee toch :frowning: . Heel veel :hug: . Zet het door of is er nog een kans :pray:

Marianne wat heftig 4 :**: . Hoop dat je hier wat steun kunt vinden om positief te blijven. Ook heel veel :hug: voor jou.

En Sylvie wat goed dat je geslaagd bent. Gefeliciteerd!

en even reactie op beide:

Ik moet volgens mijn gevoel wel sterk blijven.

want mijn grootste steun loopt hier thuis rond te huppelen :slight_smile:

maar ook aan familie en vrienden heb ik veel steunā€¦

ze helpen me waar ze kunnen van een luisterend oor tot de stofzuiger even door het huis houden dus dat scheelt gewoonā€¦

tnx voor jullie verwelkomingen.

ook al slaat iedereen liever dit topic overā€¦ is het wel fijn om lotgenoten te hebben :slight_smile:

het heeft echt doorgezetā€¦ :frowning: De onzekerheid is er in ieder geval niet meer. We gaan voor de volgende ronde! Over 32 dagen weten we het :slight_smile:

Marianne, hopelijk kun je hier je verhaal kwijt. Het fijne (vind ik zelf) dat we allemaal hetzelfde mee hebben gemaakt. :hug:

Marianne, welkom hierā€¦ helaas natuurlijk.

Maar inderdaad toch fijn om af en toe even je hart te kunnen luchten bij mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt.

Hopelijk heeft het nieuwe jaar snel iets moois voor je in petto.

Debbert, op naar de volgende ronde! :pray: :pray:

Jammer Debbertā€¦ik probeer maar te denken date iedere ongi er weer een dichterbij de zwangerschap isā€¦tja je moet toch wat :lol:

Marianne fijn dat je zoveel steun krijgen van familie en vrienden. Kan me voorstellen dat je kindje je goede afleiding geeft. Toch een :hug:

kaatje op zich heb je daar wel gelijk in inderdaad! Ik ga me dat ook maar voornemen, denk ik :mrgreen:

Marianne, het is heel erg fijn dat je familie en vrienden je zo goed helpen en opvangen. En die kleine is, denk ik, de beste afleiding! Hoe voel je je vandaag? :hug:

En hoe is het met de rest??

Hier helaas ziek thuis.

Nog een paar dagen wachten op mijn nod. Geen idee eerlijk gezegd wat mijn gevoel erbij is. Maar blijft natuurlijk ook een stukje zelfbescherming :angel:

dat is niet zo mooi sproetje, beterschap!

Ik :pray: het zo voor je!

Hier is de ongi alweer bijna achter de rug, dus kunnen we weer aan de klus :pray:

Vrijdag lekker een weekendje weg met zijn 2en. Heb er zin in, even helemaal niks, alleen genieten :mrgreen:

Oh lekker debbert.

Dat klinkt erg goed!! :dance: :dance:

Wij zijn aan het sparen voor de bruiloft, dus de uitjes laten we nu even zitten. Deze zomer ook niet op vakantie geweest ivm de koop van dit huis, dus ik kijk wel uit naar onze honeymoon :inlove:

Nog een paar daagjes Sproet! Ik ben al flink aan het duimen geslagen voor je hoor! Ben je al een beetje opgeknapt trouwens?

Lekker even er tussenuit Debbert? Heerlijk hoor! Ik heb toevallig eerder deze week ook een paar daagjes weg geboekt voor Rene en mij (half feb.). Alvast als kadootje voor valentijnsdag (waar ik normaal nooit aan doe, maar nu leek me het juiste moment om daar eens vanaf te wijken).