He getver Goudvis…Wat balen! :hug: :hug: :hug:
Debbert, wat maak je het spannend zeg…CB digitaal gaf bij mij overigens al een overduidelijke “zwanger” bij 3 weken en 2 dagen…
Ik ga “geduldig” verder met duimen en afwachten :liar: :liar: :liar:
En wat mijn “rare bruin/bloedverlies” betreft…Dat is al een hele tijd zo. Af en aan he…De ene dag helemaal niks en de volgende dag weer wel. Na de ma is het na anderhalve week ongeveer opgehouden. Een week of 2 daarna kwam er nog een flink stolsel los en dus weer 1 dag echt bloedverlies. Kan gebeuren…Heb ik me ook niet druk om gemaakt eigenlijk. Sindsdien is het “kwakkelen”. Geen heftig bloedverlies meer hoor (ja…een keertje…toen dacht ik ongi geworden te zijn, maar dat was toch wel een hele heftige…). En nu is het dus alweer een paar dagen helemaal weg. Ik hoop maar dat het nu zo blijft en dat mijn cyclus eindelijk weer wordt zoals hij was (gewoon netjes een dag of 28, zonder tussentijds gedoe).
Debke… zo vroeg al die test… :shock:
Dan kan ik ook al bijna testen… :lol: :lol: :naughty:
Hopelijk herpakt je cyclus zich nu inderdaad!
Yep zo vroeg al…en dan nog niet eens met ochtendurine he…Gewoon midden op de dag! Ik stond ook echt :shock: :shock: :shock:
Heb jij al besloten of je nog gaat testen voor je rontgenfoto’s of niet? Lijkt me een lastige keuze…
Oh nee hoor. Ik ga niet testen.
Ga ze wel even bellen of ik dan gewoon kan aangeven dat de kans erin zit. Ga - als het dan nog nodig is - pas woensdag (de 28e) testen.
Zou ik zelf denk ik ook niet gedaan hebben. Want stel dat hij negatief zou zijn…dan weet je toch eigenlijk nog niks omdat je nog voor je nod zit?
Inderdaad wel gewoon aangeven, maar volgens mij valt het eventuele risico uiteindelijk ook wel mee he.
Dat zeiden wij gister ook al tegen elkaar
Gewoon netjes geduld hebben :roll:
Maar gaat wel lukken hoor.
En ik ben dit keer ook niet helemaal zeker van mijn eisprong, dus misschien ben ik dan al ongesteld.
Heb je het idee dat je eisprong eerder is geweest dan? En op hoeveel dagen staat je banner?
Geduld is een schone zaak zeggen ze he. En bij mij is het eigenlijk bij iedere zwangerschap nog zo geweest, dat ik die hele test eigenlijk niet eens nodig had. Ik “wist” het toch al! :lol:
Dat had ik de laatste keer ook. Maar toen was ik heel zeker van mijn eisprong en al drie dagen overtijd.
Mijn banner staat op 32 dagen. Ik ga ervan uit dat ik vorige week donderdag mijn eisprong heb gehad. Maar ik had de dinsdag ervoor wat steekjes. Heel onduidelijk, dus ik denk dat mijn banner precies klopt
Ik heb altijd een zogenaamde innestelingsbloeding. Heel kort wat helder rood bloedverlies.
Mijn eisprong is iets wat ik nog nooit heb opgemerkt, dus daar kan ik niks uit afleiden.
Maarre…ik heb diep respect voor je als je banner klopt en je kunt wachten met testen tot de 28e hoor! Doe mij anders wat van jouw geduld! :lol:
Ha ha… laten we eerst volgende week maar even afwachten.
Kijken of ik dan nog zo stoer ben :mrgreen:
Maar ik denk het wel hoor
Is er trouwens iemand die wel eens een ovulatiebloeding heeft gehad?? Ik heb het na de miskraam begin juli dus elke cyclus gehad… telkens ongeveer anderhalve dag na mijn eisprong. Voor die miskraam nog nooit, heel raar. :think:
Ik heb nog nooit een tussentijdse bloeding of bruinverlies o.i.d. gehad eigenlijk
Na de 1e ongi na de ma kreeg ik na ongeveer 2 wkn wat roze/bruinbloed verlies. Dat heeft enkele dgn aangehouden en ongeveer 3 wkn daarna werd ik weer ongi. Of het een ovulatiebloeding is geweest??? Deze cyclus heb ik het niet gehad. Denk dat het nog een nasleep is geweest vd ma.
Goudvis balen zeg. Die kluswkn gaan nog wel, maar het wachten tot de NOD…pfff…en grrrrr als het doorbreekt.
Debke…spannend…
ehh :oops: ik bedoelde Debbert ipv Debke
:lol: :lol: :lol: spraakverwarring kaatje?
ICL, ik kan je niks vertellen over een ovulatiebloeding vrees ik…Heb heel mijn eisprong nog nooit opgemerkt zelfs. Ik heb er wel vaker van gehoord hoor, dat mensen dat kunnen hebben.
Maak je je er zorgen om dan? Je lijf kan onder invloed van hormonen tijdelijk (of zelfs blijvend) veranderen he…
Nee hoor, maak me er absoluut geen zorgen om… het grappige is alleen, dat ik volgens de echo een aantal dagen na die ovulatiebloeding zwanger ben geraakt… en ik ben er dus heel zeker van, dat dat niet het geval is :roll: :mrgreen:
Nou, volgens mij kan die echo met gemak een paar dagen verschillen van de werkelijkheid hoor! Is bij mij nog nooit anders geweest! Ik heb altijd een heel regelmatige cyclus (nou ja…had dus…) en ook bij mij kwam het bij de zogenaamde termijnecho nooit op de datum waar ik op uit kwam. Bij de 20 weken echo kwam die vaak beter in de buurt, maar dan passen ze hem niet meer aan.
Ik heb dat nooit een probleem gevonden (gezien ik de draagtijd van een olifant schijn te hebben en ik toch het liefst thuis beval heb ik zo wat meer “rek” tot de grens van 42 weken… :oops: ).
Als je beeb zich een paar dagen later “genesteld” heeft of qua groei even andere prioriteiten dan de lengte en zo heeft, maakt het al gauw een paar dagen verschil op de echo heb ik altijd begrepen.
Gewoon voor jezelf je eigen datum aanhouden zou ik zeggen en er bij de 20 weken echo nog eens naar vragen!
Bij N.y.n.k.e. heb ik alleen de 20 weken echo gehad (termijn echo’s deden ze toen niet aan) en ook toen was ze 6 dagen kleiner dan ze zou moeten zijn. Komt precies overeen met hoeveel dagen ik nu ook ben terug gezet. Voordat ik zwanger raakte van N.y.n. heb ik nooit een miskraam gehad en had ik ook een regelmatige cyclus van 28 dagen… nu weet ik ook precies dus wanneer ik mijn ei heb gehad (zelfs door de MK-en is mijn cyclus niet ontregeld geraakt en had ik elke keer netjes na 14 dagen weer een eisprong…) Maak me er dus ook helemaal niet druk ook. Had voor mezelf al in m’n hoofd dat ik met (mijn) 41 weken zou bevallen, want dat heb ik bij N.y.n. dus ook gedaan (welliswaar met een klein beetje hulp, maar anders was het ook begonnen… want m’n vliezen braken spontaan).
nou dames, we hebben ondertussen zowel gister als vandaag getest. Gister met de kruidvattest (had ik nog) en daarop is een heel licht streepje te zien, wel redelijk duidelijk. Maar we waren er nog niet zeker van eiegnlijk, daarom hebben we vanochtend maar met de CB digitaal getest en die gaf aan dat ik niet zwanger was. Terwijl er wel 2 streepjes op t dingetje stonden (als je hem eruit haalt zie je dat).
We worden er allebei een beetje :? van… Als ik nog niet ongi ben geworden vanne week testen we gewoon weer!
Ik dacht we testen met die CB want dat is duidelijk, wel of niet… maar nu weten we dus nog niets. Misschien is het toch nog te vroeg.
Ik nog gewoon even verder.
sorry voor t egobericht
debbert, dat geeft toch helemaal niet… snap het ook wel… CB is meestal heel vroeg positief, wel vreemd… al neem ik aan dat je een oude KV test hebt gedaan en deze zijn ook wel vroeg positief en heel duidelijk wel meestal… de mijne was ook heel onduidelijk positief de laatste keer ( ook KV ) maar 1,5 week later was ie toch een stuk duidelijker :? helaas weten we allemaal hoe dat eindigde, maar dat heeft geen invloed op jouw verhaal…
Kan zijn dat het gewoon TE vroeg is nog… beide keren met ochtendurine getest trouwens?
en de CB test mag je niet uit elkaar halen, maar dat wist je al natuurlijk :? volgens mij geeft hij daar altijd 2 streepjes aan namelijk…
we duimen verder voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: