Gisteren jurken wezen passen, maar de verkoopster vond eigenlijk dat ik er niks te zoeken had toen bleek dat we voor een kindje bezig zijn.
Ze kunnen tot op zekere hoogte een jurk in-uitnemen en aangezien ik nu nog niet weet of dat tegen die tijd nodig is en zo ja, hoever zei ze dat het geen goed idee was om nu al te komen passen.
Dus het zal er uiteindelijk op neerkomen dat ik in april op z’n vroegst een jurk kan gaan kopen en dat ik dan afhankelijk ben van het assortiment zoals het op dat moment in de winkels hangt.
Verder moeten we (weer) op zoek naar een band. We hadden een optie, maar die lui hebben besloten op vakantie te gaan. Misschien gaan we komend weekend naar de Love & Marriage beurs, maar wij hebben ook best al wat dingen wél geregeld dus of we daar heel veel aan hebben is nog eventjes de vraag.
Sorry, heel verhaal geworden :oops:
Goudvis, balen van de negatieve test.
Ik heb altijd best lang gewacht met testen… want een negatieve test zegt nu eigenlijk nog niets natuurlijk :lol: :lol:
Dus we duimen gewoon nog even verder!
Nu is het alleen wel zo dat ik de dag voor mijn nod rontgenfoto’s moet laten maken. Zal dan maar aangeven dat de kans erin zit (of een uitzondering maken op mijn testbeleid :roll: :mrgreen: )
Sproetje ik ben toendertijd ook op die beurs geweest en ik vond het erg tegenvallen!!! Want als je alleen voor de bands gaat kijken vind je er misschien 1tje. Het gaat meer om de kleding en de bedankjes en de bloemen. Maar tis natuurlijk wel een dagje uit
Raar dat ze dat tegen je heeft gezegd dat je er eigenlijk niets te zoeken had, je mag toch wel kijken wat je leuk vind!!
Kaatje, jammer zeg! :hug: Wel fijn dat je cyclus goed loopt nu!
Wij klussen om de dag eigenlijk rond de eisprong, ook op het zkh zeggen ze dat dat beter is dan iedere dag, omdat op die manier de zaadjes beter worden! Ook is het beter dat er al zaadjes klaarliggen als je je ei krijgt dan wanneer je je ei krijgt en dan nog moet gaan klussen.
Ik heb het ook maar gelezen, maar heb er voor de rest geen verstand van of zo hoor
Debke, tuurlijk mag je hier kletsen, wij weten precies wat je gevoelens zijn! :hug: :hug: Fijn en goed dat jullie toch voor elkaar aan het knokken zijn!
Goudvis, ik heb ook gister al getest (kon niet wachten ) en toen was hij ook negatief. Daarom hebben we onze afspraak bijgesteld en we gaan vrijdag pas testen als ik niet ongi ben geworden…
Ook niets te zien als je 'm tegen het licht hield? :think:
Nou, dan wachten wij ook maar geduldig tot vrijdag
Ik zag het ook meer als uitje, maar denk eerlijk gezegd dat we er praktisch gezien niet heel veel verder mee komen. Zal nog eens met vriendlief overleggen
nee sproetje, echt helemaal niets… ik moet zeggen dat ik nu ook andere had maar goed. Dat andere streepje was misschien ook wel de lichtinval waar eigenlijk het streepje had moeten zijn…
Sorry dat ik jullie (en mezelf) nog in spanning moet houden
Mijn schoonzus is ook zwanger getrouwd en die had vantevoren aangegeven dat het zo zou kunnen zijn en toen hebben ze de jurk een maat groter besteld en daarna ingenomen.
Je moet ook zeker van de voorbereidingen genieten hoor!!
We doen ons best (om ervan te genieten). Maar om de jurk word ik af en toe wel een beetje zenuwachtig. Want als het nu raak zou zijn, moet die wel meer dan 1 maatje groter.
Ik wacht nog even twee maanden af denk ik. En dan ga ik weer opnieuw op jacht (of misschien al tussendoor met een vriendin), maar dan wel bij een andere winkel.
Geeft niet hoor, als je nu vrijdag positief test heb je deze week er mooi alvast bij :dance:
Louise, wat een rotopmerking van je leidinggevende!!
Kaatje, balen zeg, maar wel fijn dat je cyclus regelmatig wordt.
Deb, welkom hier. Lijkt me erg moeilijk, zeker als jullie nu hebben besloten te wachten. Maar wel erg begrijpelijk.
Sproetje, weet je wel wat voor soort jurk je wilt. Anders kan je alvast kijken wat voor soort jurk je wilt. Ik wist sinds mn 15de al wat voor jurk ik wilde en was bang dat ik die niet zou kunnen vinden. In de eerste winkel was het meteen raak en vond ik die jurk.
Hier alles rustig. Op mn werk weten ze niks en dat vind ik wel fijn.Krijg ik niet telkens vragen. Ik ben wel onwijs nijdig op mn schoonmoeder. We hadden het ze verteld en gevraagd om het niet verder te vertellen. Nu hoor ik via via dat ze heeft zitten kletsen met haar dochters en dus weet iedereen het nu. Baal daar echt van!
Zal haar in ieder geval nooit meer iets vertellen.
Mogguh meiden!
Sproetje, heb je niet de neiging gehad even flink uit je stekker te gaan toen die verkoopster zei dat je daar eigenlijk niks te zoeken had? (zou ik wel hebben namelijk…)
Weet je, als je nu zwanger zou zijn…hoe ver zou je dan zijn als je gaat trouwen? Het kan wel even duren voordat je wat gaat zien van een zwangerschap he…Als ik het me goed herinner sport jij ook fanatiek? Dan zul je behoorlijke buikspieren hebben en is de kans best groot dat het bij jou echt wel even duurt voordat je uberhaupt aan positiekleding hoeft te gaan denken.
Het zal ook een beetje afhangen van het model van de jurk die je uit gaat zoeken tot in welke mate die vermaakt kan worden voor een zwanger buikje natuurlijk.
Ik zou zelf denk ik toch een jurk gaan uitzoeken en me dan goed laten voorlichten over het hoe en wat als je straks zwanger bent. Misschien zeggen ze in een andere winkel wel dat je DE jurk met een gerust hart kunt bestellen, want dat ze die prima kunnen vermaken voor je als dat nodig mocht zijn.
En wat vervelend van die band! Hoe verzinnen ze het…Maar goed, daar sta je dan…Kun je weer opnieuw beginnen.
Sylvie, kan me voorstellen dat je pissig bent op je schoonmoeder…Maar ik kan me van haar kant uit ook wel voorstellen dat ze misschien de behoefte heeft gehad zulk nieuws even van zich af te praten…Mijn moeder heeft dat ook gedaan met mijn tante (die me vervolgens op mijn Hyves via een krabbel een zogenaamd troostend woord kwam brengen…oh wat was ik pissig!). Dat had zij even nodig omdat het voor haar ook niet “niks” was en ze mij er verder niet mee lastig wilde vallen.
Debbert, je maakt het inderdaad wel spannend…Maar we wachten gewoon geduldig af :liar: :liar: :liar:
Sylvie, wat irritant zeg dat je sm haar mond niet heeft gehouden.
Met zulk soort dingen wil je toch echt zélf bepalen of je het vertelt en zo ja aan wie :x
En Deb, je tante… op Hyves nota bene. Kan echt niet hoor! :wall: :wall:
Hier weten alleen onze ouders en een vriendin van me het. Dat laatste eigenlijk omdat ze vertelde hetzelfde mee te hebben gemaakt twee maandjes later en dan is het toch ook wel fijn om er met iemand over te praten die weet waar het over gaat.
En qua jurk hebben jullie misschien wel gelijk dat ik toch op korte termijn alvast eens bij een andere winkel moet gaan kijken.
Hi ladies,
Debke dat is even geleden. Fijn om te lezen dat jullie weer gaan voor jullie reactie, maar balen dat je zo met jezelf in de knoop zit. Kan me goed voorstellen dat het moeilijk te accepteren is. Allemaal zo dubbel. Een dikke :hug: voor je.
Dat licht bloedverlies herken ik wel een beetje. De 2e cyclus na de ma had ik dat ook in de 2e en 3e wk. Nu dan 2 dgn voordat het doorbrak. Kan me daar best druk om maken om het allemaal wel goed werkt daar beneden na de ma
Debbert je houdt het wel spannend hoor! En goudvis ook Nog meer in de wachtronde?
Sproetje ik zou gewoon lekker gaan shoppen voor de jurk in een andere winkel. Volgens mij vinden ze altijd wel een oplossing mocht je zwanger zijn.
Wij zijn destijds ook bij de love & marriage beurs geweest. Een leuk dagje uit, maar verder niks. Online heb je diverse bureaus waar je bands kunt boeken. Ken je swinging.nl? Daar hebben wij een band geboekt.
veel :hug: :hug: :hug: :hug: voor iedereen
Bedankt voor de link Kaatje. Ben gelijk even aan het speuren
Hoi Allemaal… Wilde even laten weten dat ik wel nog meelees hoor…
gebeurt nogal veel op het moment :? Het gaat hier heel goed emotioneel, soms alleen blijven de dipjes komen… Gelukkig een stuk minder dan eerst en ik kan ook weer goed vooruit kijken Alleen als ik me dan bedenk dat ik rond deze tijd wel eens een 20 weken echo had kunnen hebben, kan ik nog stiekum wel even een traantje laten
We zijn alsnog weer druk aan t oefenen en dus over een week of 3 gaan we eens kijken of ik ongi word en of we dus een trouwerij kunnen gaan plannen in oktober Ik trek me niets aan van mensen die erover oordelen of het wel of niet handig is en een jurk kopen of te trouwen dan… is toch je eigen beslissing? Dus kijken mag altijd en als iemand dat niet vind dan is ze een slechte verkoper!!! Er valt altijd wel een oplossing te vinden op een fantastisch bolle buik hoor!!!
ga eens even met een jongedame de woonkamer in, ze is hier de kasten aan het leegtrekken. Spreek jullie snel weer!!! Vind het fijn dat ik hier alles kwijt kan trouwens, de ups en de downs… :hug: aan iedereen die het nodig heeft!!!
groetjes,
Louise
Jullie reacties doen me wel goed qua verkoopster :mrgreen:
Ik ga binnenkort gewoon eens ergens anders kijken en hopelijk wordt het dan gewoon een leuke pasmiddag :thumbup:
Sproetje, dat gaat vast helemaal goed komen hoor, met die jurk van jou!
Nou…hier gaat het allemaal wel goed. Ook het bruin/bloedverlies lijkt sinds een paar dagen echt helemaal over. Ik zeg lijkt…eerst maar eens afwachten. Het zou wel fijn zijn als mijn lijf nu eindelijk weer eens een beetje normaal zou gaan doen moet ik zeggen…
Sproetje, Je moet gewoon meerdere middagen plannen in verschillende winkels :mrgreen:
Debke, hoe lang is dat nu al zo dan? Anders moet je gewoon contact opnemen met je HA of de VK. Want te lang is ook niet goed hoor!!! :hug:
Hier is het nog steeds wachten dames… morgen gaan we testen. Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd en zenuwachtig :? Dinsdag had ik ook nog getest ('s middags) maar die was negatief. Ik heb ook andere testen, misschien dat die ook meer hcg nodig hebben. Heb tot nu toe alleen soms wat steekjes en 's avonds is het net alsof er aan een kant een bezemsteel insteekt… erg raar maar anders kan ik het eigenlijk niet uitleggen.
Ik houd jullie op de hoogte!!!
debbert, schijnt dat de CB digitaal vrij vroeg positief test… maar spannend nog steeds hoor… we duimen voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Klopt Louise die heb ik ook nog 1tje liggen, maar mijn hub is morgen vrij en ik wil toch eigenlijk wel samen testen. Maar nog maar een paar uurtjes… :liar:
Oh Debbert…
Ik hoop het zo voor je!
ik ben helaas ongesteld geworden :evil: :evil: :evil:
Baal als een stekker…
Debbert :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ik duim voor je
Goudvis, ook hier even: :hug: :hug:
Hopelijk volgende ronde meer succes!
Enneh… als hier behoefte aan een lijstje bestaat, hoor ik het wel hè
Ja ik ben dol op lijstjes!!
Alleen heb ik eerst een gemiddelde nod pas later mijn echte wat er uit de testen komt…
Voor mij is dat als ik een gemiddelde neem 14 februari :inlove:
komt ook niet overeen met mijn banner die staat op 29 dagen maar dan weet ik wanneer ik moet gaan beginnen met ovu testen te doen…
Zo en nou ga ik de stad in mezelf troosten