Hier druk aan de klus… en daarna weer die twee lange wachtweken :roll:
Debbert, hoe was het meis?
hoi dames,
Lief dat jullie aan mij gedacht hebben! Maar we hebben helemaal niets gezien… ze wilde alleen weten of ik al een menstruatie had gehad en hoe die was verlopen. Net als de bloeding na de curretage. Dus eigenlijk hadden we het net zo goed telefonisch kunnen doen :roll:
Had het ook tegen hun gezegd maar goed het is de procedure. Dus we zijn niets wijzer, maar als ik weer zwanger zou zijn mag ik wel een echo laten maken met 6,5 7 weken. Dus dat is op zich wel een fijn idee.
Nu wilde mijn hub heel graag dat we vandaag zouden testen voordat we naar het zkh zouden gaan. Mede ook omdat we vandaag precies 6 jaar samen zijn en 1,5 jr getrouwd. Dus ikke vanochtend testen en natuurlijk niets te zien want het is te vroeg. Maar later toch nog ff gekeken en er staat echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje maar je moet dan wel echt heeeeeeel goed kijken.
Dus volgende week nog maar ff testen. Dus nog maar even wachten :?
Hoe gaat het allemaal met jullie???
Debbert, wat spannend!!Ik zal heeeel hard duimen dat het volgende week een dikke streep is.
Je zou ook kunnen kijken voor een andere test als je niet wilt wachten. Ik weet niet welke je nu hebt gebruikt maar er zijn testen die heel gevoelig zijn. Ligt aan de hoeveelheid HCG wat ze meten.
Sproetje en Louise, wel lastig om dan je trouwen te plannen.Maar ik kan begrijpen dat je niet wilt wachten met klussen.
Debbert… vervelend dat je eigenlijk voor niets heen bent geweest.
Maar wat lees ik nog meer :shock:
Wat ontzettend spannend zeg!
Wanneer wil je nu opnieuw gaan testen?
Ow, Debbert… Hoop het zo voor je!!! :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Je mag alleen de test officieel niet meer aflezen na 2 minuten ofzo he? Maar goed, een negatieve test lijkt mij na 2 minuten ook geen streepjes extra te geven in ene, en dat was in jouw geval wel zo…! Misschien een bloedtest? die geven al eerder uitsluitsel!
in ieder geval duimen we hier rustig verder :thumbup: :thumbdown:
groetjes,
Louise
Hallo allemaal,
Nog de best wensen voor 2009 en dat het maar een heel vruchtbaar jaar gaat worden met hele mooie gezonde beebs!
@debbert spannend over een paar dagen nog maar eens testen.
gek trouwens dat er niet meer een echo is gemaakt beetje apart dat moest ik toen nog wel…
Wat betreft het trouwen zou ik ook de natuur op zijn beloop laten dan kan je altijd nog de trouw datum aan gaan passen…
maar misschien praat ik wel wat makkelijk omdat wij nog geen trouw plannen hebben…
Ik ga maandag testen, het weekend kan me niet snel genoeg voorbij gaan :shifty:
lief meiden dat jullie voor me duimen!! :-*
Ik heb alleen totaal geen klachten of zo… ben nu wel erg benieuwd. Mijn man zei alleen dat ik van die wisselvallige stemmingen heb.
Nog even wachten in ieder geval. Hopelijk slaat ie dan straks uit
Wil je geen hoop geven, maar wilde mijn laatste test al weggooien toen ik een heeeel licht streepje zag. Ging daardoor twijfelen. Tweede test was ook pas laat een streepje en nog steeds licht (en die was paar dagen na NOD) maar het is toch goed gekomen (zie banner!!!) Dus duim ook voor jou!
Debbert, spannend!!! Blijf voor je
Ik geloof dat ik weer ongi ga worden . Vanochtend wat roze slijm en daarna wat krampen. Zo deze x wel vroeg zijn (27 dgn) tov andere x-en. Mijn ei moet ergens tussen dg 18 en 22 gezeten hebben.
Kan er zo van balen dat alles nog zo ontregelt kan zijn na de ma :evil:
Moet wel zeggen dat ik sinds ruim 2 wkn teunisbloemolie ben gaan slikken. Of dat al zo snel werkt om een vierwekelijkse cyclus te krijgen?? Heeft iemand daar ervaring mee?
Tja, we kunnen weer niks anders dan afwachten. :hug: allemaal
Kaatje… zet het door?
Anders heeft het misschien met een innesteling te maken…
Debbert, wanneer wordt er weer getest?
Klinkt wel erg hoopvol hoor :mrgreen:
Goudvis, wij moesten echt al maanden van tevoren onze locatie definitief boeken. We hebben toen de ronde na mijn mk afgewacht. Dan zouden we voor een andere datum hebben gekozen. Toen een ronde veilig gedaan en als het nu raak zou zijn zou ik 7 mnd zwanger zijn.
Dus geen ramp als het niet raak is en zo werken we langzaam naar de bruiloft toe.
Ik vind het alleen vreselijk dat ik geen idee heb in welke maat ik mijn jurk straks moet bestellen
debbert, die nieuwe digitale zegt dat hij 4 dagen voordat je ongesteld word al precies aangeeft hoe en of wat… en die geeft ook het aantal weken dan aan…!misschien een idee? you never know… en die is heel duidelijk ook, zwanger of niet zwanger en niets erom heen.
pfff… leidinggevende van me vroeg ‘of ik alweer zwanger was’ Vond ik een ***opmerking!!! Dat vraag je toch niet zomaar? zeker niet 2 maanden na een miskraam ( had amper gekunt, 1e ongesteldheid is pas op komen zetten!) ff irri erdoor hoor…
Maar goed, mag zo weer aan t werk dus spreek jullie laterz.
groetjes,
Louise
we hebben afgesproken om dinsdag te gaan testen. Ik ben er alleen nog niet zo zeker van of het echt wel raak is… Heb nog geen duidelijke tekenen zeg maar. Wel dat ik af en toe lichte steekjes onder in mijn buik heb maar voor de rest eigenlijk niet…
En het streepje was echt heel erg licht, je moest de test in een bepaalde hoek houden anders kon je het echt niet zien.
Louise, wat een K**opmerking zeg van je leidinggevende. Ik zou echt gezegd hebben, wat denk je zelf??? :evil:
het was geen innesteling. Ik had nog hoop aangezien het vrijdag en zaterdag niet doorzetten, maar zondagochtend trof ik een bloedbad aan. Weer een heftige ongi na de ma (de 3e alweer) :evil: . Da’s weer even flink balen, want had deze mnd er een goed gevoel bij. Hoop dat de volgende ronde een 9 mnd ronde wordt
Louise wat een lekker leidinggevende heb je. Tja denk dat we er samen een dik boek kunnen schrijven over wat mensen allemaal tegen je zeggen. En dan moeten we geloven dat men het goed bedoeld…tuurlijk.
Ondanks de tegenvaller (ongi) kan ik wel zeggen dat ik nu weer een vrij regelmatige cyclus (29 dgn) heb. Of dat komt door die teunisbloemolie? Een teken dat de hormoonhuishouding weer op orde is? Het helpt in ieder geval bij stemmingswisselingen…weet zeker dat ik zonder die olie nu weer enkele dgn depri en emotioneel zou zijn.
Deze mnd toch maar weer tempen of kijken wanneer ik nu ei heb (was tussen de 18-22 dg). Hoe houden jullie dat bij?
En misschien een vrij intieme vraag, maar klussen jullie rond de ei om de dag of iedere dag?
Wat een vragen :oops: , maar hoop dat jullie me willen helpen.
Veel :hug: maar weer voor iedereen.
Kaatje, jammer dat het toch heeft doorgezet.
Maar positief nieuws is idd dat je cyclus weer regelmatig is geworden!
Wij klussen vanaf ongeveer dag 10 tot dag 16 om de dag en als ik denk dat ik mijn eisprong heb die dag sowieso en daarna gewoon wanneer we zin hebben (heeft na je ei toch geen effect meer ).
Maar in die dagen ervoor dus bewust niet iedere dag.
Hier tot nu toe overigens ook steeds een heftige ongesteldheid.
Althans, de eerste dagen. Het is ook weer sneller over
Goudvis, en?
hi meiden…
Mag ik ook nog even van me af komen kletsen? Ik voel me hier niet meer helemaal thuis (gezien de situatie hier thuis nu even helemaal niet bezig met zwanger worden helaas), maar heb toch de behoefte om even van me af te kletsen…Mag ik jullie even als stortplaats gebruiken?
Voor diegenen die het niet weten…Ik heb half november een ma gehad. Kort daarna besloot mijn vriend de handdoek in de ring te gooien en die wilde stoppen met onze relatie. Gelukkig heeft hij dat uiteindelijk niet gedaan en nu zijn we zover dat er serieus geknokt wordt voor alles wat we samen hadden en hebben. Goed nieuws dus, maar toch…toch ben ik nog niet tevreden.
Ik wil gewoon zo ontzettend graag nog een kindje…En redelijkerwijs weet ik natuurlijk ook wel dat dit gewoon niet het goede moment is, maar het idee laat me niet los. Dat zal ook zeker komen doordat ik natuurlijk al zwanger was. Als het niet was misgegaan zou ik al over de helft zijn ondertussen en dat maakt het extra moeilijk om nu te “accepteren” dat het er even niet in zit.
Ook mijn lijf is nog een puinhoop. De ene dag heb ik last van wat (heel minimaal) bloedverlies en de volgende dag weer niks en dat gaat zo al een flink aantal weken.
Kortom, ik zit een beetje met mezelf in de knoop vrees ik. En daarover voel ik me dan weer een zeur, want ik zou niet moeten klagen omdat ik al zoveel goeds heb…
Nou…tot zover mijn klaagzang…sorry dat ik jullie er mee lastig heb gevallen.
Kus Deb
Deb, tuurlijk mag je hier van je af komen kletsen :-*
Logisch dat jullie er nu (in ieder geval even) niet mee bezig zijn, maar het ziet er allemaal positief uit! Gaat vast helemaal goedkomen.
Tja, geduld hebben is zo’n beetje het lastigste wat er is als je graag zwanger wilt zijn :?
Daarom even een dikke knuf voor jou! :hug: :hug: :hug:
@Sproetje wrote:
Goudvis, en?
Hier vandaag geen posi test dus wachten op de duivels of in ieder geval als de ongi uit blijft pas na een paar dagen testen…
Heb nu met mezelf afgesproken om nooit weer voor nod te testen omdat je het dan uiteindelijk nog niet weet, kan nog 2 kanten op…
debke een dikke knuffel voor jou :hug: :hug: :hug: tuurlijk mag je hier komen kletsen of je nu wel of niet bezig bent met zwanger worden denk dat wij met zijn allen juist goed jou gevoelens kunnen begrijpen wij hebben na de ma de kinderwens nog ff uitgesteld i.v.m aankopen huis en wat dingen op een rijtje zetten maar goed ook al was het op dat moment beter van niet je wilt het zo graag…
Fijn dat jullie voor elkaar vechten en hoop over een tijdje dat er toch nog wat moois uit mag komen…
Balen kaatje dat je ongi heeft doorgezet :hug:
wij klussen voor de eisprong wanneer we zin hebben bij mij dan eigenlijk iederedag wel 8)
mlk1982 wat een rot opmerking zeg van je leidinggevende ik kreeg ontslag zelfs nog toen ik de curretage moest ondergaan en voor de kerst dagen, ook niet om naar huis te schrijven… moet ik zeggen dat ik niet eens meer voor hem wilde werken zo rot heeft ie me behandeld.
Sproetje nee dat is wel irritant dat je dan je jurk nog niet kan bestellen, hoever van te voren moet dat dan? Maar wel een fijn vooruitzicht om te trouwen.
@debbert hoop op een posi test voor jou morgen
Thanx meiden…Ja, ik denk ook dat jullie nog het dichts bij het begrijpen van mijn gevoel in de buurt komen. Het zal inderdaad wel een kwestie van geduld zijn, maar dat is nou net waar ik niet bepaald veel van heb meegekregen. Gelukkig hoef ik het hier thuis ook niet onder stoelen of banken te steken en heb ik het er regelmatig over met Rene, maar toch heb ik er maar moeite mee.
Louise, die opmerking van je leidinggevende…die kan echt niet! Maar goed…hij is wel geplaatst en ondanks dat het een tactisch erg verkeerde is, is hij waarschijnlijk niet zo slecht bedoeld als jij hem hebt opgevat. Het is overduidelijk een opmerking die komt van iemand die nog nooit een mk of ma heeft meegemaakt… :hug: :hug: :hug:
Goudvis, testen voor NOD is inderdaad eigenlijk geen goed idee (al moet ik toegeven dat ik mezelf er ook schuldig aan maak). Heb je nu getest met een zelfde test als eerder? Ik heb goede ervaringen met een digitale clearblue test (was 5 dagen voor NOD al overduidelijk “zwanger” de laatste keer) en slechte met een Predictor (die deed er lang over om positief te worden, terwijl ik er zelf al lang zeker van was dat ik zwanger was).
Kaatje wat balen dat je ongi heeft doorgezet en ook nog eens zo heftig. Daar kan ik dus (nog) niet over mee praten. Heb ondertussen in de afgelopen weken al verschillende keren gedacht dat ik nu dan toch echt ongi was, maar dat hield dan weer op om 1 of 2 dagen later weer terug te komen voor heel eventjes. Geen pijl op te trekken dus.
Overigens, hier werd over het algemeen geklust wanneer we er zin in hadden en, omdat je onbewust toch bezig bent met die vruchtbare dagen, was er dan ook meestal sprake van “meer zin”, maar wij hebben nooit bewust om de dag ofzo geklust. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat het zwanger worden bij mij nog nooit een probleem is geweest. Heb daar nooit veel geduld voor hoeven hebben (3 maanden max).
Sproet, hoe is het met je voorbereidingen voor de grote dag?
Toen ik zwanger was had ik getest met een huismerk van de apotheek een week na nod en die was negatief, toen dacht ik dus niet zwanger tot ik 6 weken was (achteraf dus) en ik niet meer om de symptomen heen kon en dus een clear blea test gedaan hartstikke zwanger.
dan zou je denken dat ik een persoon ben die langzaam hcg aanmaakt
maar ik heb ook weleens gedacht dat het niet voor niks is gestopt met groeien en dat het daardoor kwam want met 8wkn was het hartje gestopt.
Nee het is duidelijk voor mij ik test pas als ik een week overtijd ben, en dan idd met clear bleu ofzo.