Smurf, denk niet dat ik zwanger ben, heb verder geen symptonen en de digitale test die ik vannochtend deed was negatief Standaard is mijn cyclus 4 weken + 6 dagen dus kan allemaal nog gebeurenā¦ en heb ook wel eens cycslussen gehad van 5+5 en 6 ( beiden 1x maar trouwens hoor!) Wacht het nog maar even afā¦
groetjes,
Louise
Smurf, gefeliciteerd!!
Ik zal voor je duimen!
Louise, ik zal ook voor jou duimen.
Sproetje, wanneer is de grote dag? Gefeliciteerd.
Goudvis, debbert en kaatje, ik hoop dat het klussen lukt!
Bedankt voor alle reacties.
Vanochtend even een dipje. Zou nu de eerste echo hebben.
Maar ja, ik moet naar de toekomst kijken.
Hoi Sylvie,
Ja dat blijven lastige momenten heā¦ :hug:
Ik sta er ook nog best regelmatig bij stil, ook al ben ik verder wel nuchter ingesteld. Zoals vanavond. Dan kan ik dus drinken, maar ik had veel liever niet gedronken en met een dikke buik gestaanā¦
Maargoed, dan moet ik dus ook niet te veel drinken want dan wordt dat gevoel misschien wel versterkt. Maar een glas champagne in ieder geval!
Wij gaan op 17 juli trouwen.
Vanavond voor oud en nieuw nog uit eten met een groepje, maar daarna moet de hand toch echt even op de knip. Wat een geld kost het zeg.
Misschien brengen de twee oudejaarsloten nog wat op
Sylvie, je krijgt een extra :hug: van mij. Kan me voorstellen dat je een dipje hebt. Sterkte.
Sproetje ik stel voor dat we vanavond 2 glazen champagne drinken. 1 om 2008 weg te spoelen en 1 heerlijk glas op het nieuwe vruchtbare jaar
Ik denk vanavond aan jullie als ik proost op het nieuwe jaar. Dat het voor ons allen veel moois mag brengen. Tot 2009! Veel liefs Kaatje.
er zijn inderdaad een aantal dagen waardoor het versterkt wordā¦
Ik had het eerste kerstdag, toen heb ik ook op mijn gemakje zitten huilen. Denk dat het ook zeker niet erg is om er bij stil te zijn, want het is niet niets hoor! :hug:
Wij gaan vanavond met zijn 2en gourmetten, wilde hubbie graag. Daarna even naar mijn ouders om nieuwjaar te wensen. Ik drink vanavond niet, drink eigenlijk nooit, maar voor degene die aan de champagne gaan vind ik het idee van Kaatje zeker een goede!!!
Fijne jaar wisseling iedereen! En een heel vruchtbaar 2009 en een jaar waarin al onze wensen uit mogen komen
:-*
volgens mij ben ik ongesteld aan het wordenā¦ Maar het is toch echt niet zoals het in het verleden wasā¦ veel minder nu heb ik het idee en het is niet echt rood, beetje bruinigā¦ :? Naja, misschien is dit het begin wel. In ieder geval hier nog geen zwangerschap ( vandaag had ik weer gestest omdat het zo lang duurdeā¦ komt het nu toch op gangā¦ die testen zijn al niet goedkoop :? )
groetjes,
Louise
Inderdaad Louise, die van KV waren 2 voor 4,99 maar die schijnen ze uit het assortiment te hebben gehaald.
En als er zoān tijd overheen gaat, begin je natuurlijk toch een beetje hoop te krijgen dat het gelijk weer raak is.
Ben benieuwd of het heeft doorgezet bij je.
In ieder geval hoop ik voor ons allemaal dat 2009 snel iets moois brengt.
Hebben we volgens mij wel verdiend!
nou, ben ongi hoor en vraag niet hoe :? in ene is het wel 3x zo erg als normaalā¦! Maar goed, nu kunnen we het in de gaten houden. Voelt wel raar allemaal, nu in ene weer ongi zijn. Een soort afsluiting die moest maar die ik eigenlijk helemaal nooit heb gewild
Naja, op naar een goede (volgende ) zwangerschap!!! We gaan er voor in 2009!
groetjes,
Louise
ik snap wat je bedoeld Louise :hug:
En inderdaad we gaan er voor in 2009!!!
Moet woensdag naar de gyn voor controle. Heeft iemand die ook al gehad na de curretage???
Afgelopen 2 a 3 dagen heb ik hele lichte steken gehad in mijn onderbuik, dus misschien was het mijn eisprongā¦ We hebben in ieder geval wel rond die tijd geklust dusā¦
Louise, sterkte meid. Zal best even een rotgevoel zijn.
Debbert, ik zal voor je duimen!!
Ik heb ook heerlijk een glaasje chapmpagne genomen op het nieuwe jaar. Voelde toch wel dubbel.
Nu gaat het beter. Ben ook druk bezig, moet dinsdag examen doen dus hard aan het leren.
De kids houden me ook erg bezig. (Volgens mij had ik nog niet verteld dat ik al 2 kinderen heb.)
Ik denk dat dat het ook wel makkelijker maakt om het te verwerken.
Ik wens jullie allemaal een heel vruchtbaar 2009!!
Ongesteldheid is alweer bijna over na 3 dagen zwaar te heben gemenstrueerdā¦ Raar deze keer, maar ja.
We zijn een trouwerij aan het plannen geweest en ook wij zitten met de datum, we wilden namelijk trouwen begin oktober. Dit zou inhouden geen baby maken deze maandā¦ Maar voor zeker spelen en dus bescherming gebruiken voelt zo tegen mān natuur nuā¦ Zou dan nog eerder de datum verplaatsen :?
Moet zo werken, maar wilde dit nog ff kwijt ;). Zo uppen we het topic ook weer ff.
tot snel weer!
groetjes,
Louise
Hi meiden,
Ik wil jullie allemaal een gelukkig en zeer vruchtbaar 2009 toewensen. De champagne smaakte goed en we gaan er met goede moed weer tegenaan
Debbert succes bij de gyn. Ik heb geen curretage gehad, maar medicijnen. Een wk erna had ik controle. Ze kijken dan of alles schoon is. Veel sterkte.
Louise de 1e menstruatie was bij mij ook zoals je het omschrijft. De 2e leek alweer wat meer om de menstruaties voor de mk.
Veel :hug: allemaal.
Debbert, ik had ook alleen een controle-echo en die had ik al 5 dagen na mijn mk.
Een vriendin van me is na 4 wk nog aan het bloeden, dus ik heb wel mazzel gehad dat mijn lichaam het ritme zo snel weer heeft opgepakt.
Succes woensdag!
Misschien kunnen ze ook zeggen of je ei op springen staatā¦
Weet even niet hoever je in je cyclus zit :think:
Oh, ff gespiekt.
Nog 10 dagen zie ik, dus dan heeft dat geen zin meer haha.
haha nee sproetje denk niet dat dat nog gaat lukkenā¦ maar misschien kunnen ze wel zien of er iets aan het innestellen is
Vier weken dat is wel lang hoor! Is dat dan ook aan een stuk door? Want dat lijkt me niet goedā¦
Dat weet ik eigenlijk niet, maar ze zou wel actie gaan ondernemen.
Jij in ieder geval succes morgen, hopelijk hebben ze goed nieuws voor je!
Hier geen controle meer, was niet nodig zeiden ze. Heb een curretage gehad en had voor de curretage 2 echoās gehad en net voor de curretage nog 1tje ( om te kijken hoe het eruit zag ) na de curretage helemaal niets meer gehoord van ziekenhuis :? Vk heeft wel 1x gebeldā¦ maar goed, alles is schoon anders kan ik niet ongi worden
Gister echt het laatste restje van de ongesteldheid denk ikā¦ is nu echt zo goed als niets meer. Dus vanaf morgen maar klussenā¦ ( ownee, mag niet ivm trouwenā¦ :think: ) Nou, we zien wel, ga het vrijen niet laten en ga ook niet veilig vrijenā¦ Voelt zo tegenstrijdig! In het ergste geval is het raak en heb ik 2 feestjes vlak na elkaar :dance: En anders misschien met een bolle buik trouwen, zou ik ook niet erg vinden!!!
nah, ga een jongedame entertainenā¦
spreek jullie snel weer!
groetjes,
Louise
Hee Louise,
Wat grappig, iemand met hetzelfde āprobleemā.
Wij hebben het vorige maand dus wel veilig gedaan omdat de datum inmiddels definitief is.
Als het deze ronde raak is, ben ik met de bruiloft 30 weken.
Vind ik ook nog vrij enthousiast, maar langer wachten gaat echt tegen mijn /ons gevoel in. Dus wie weet.
Zondag jurken passen en dat is dan wel weer erg onpraktisch.
Dat je nog niet weet of je tegen die tijd uberhaupt zwanger bent :roll:
sproetje, las het de vorige keer inderdaad. Nu hebben we hetzelfde probleem eigenlijk gecreĆĀ«rtā¦ We willen gaan trouwen want pat had me gevraagd al een tijd geledenā¦ en qua datum hadden we 19 oktober in gedachten. Nu word het waarschijnlijk iets eerder, 12 oktober. De datum staat nog niet vast en denk dat ik hier nog 4 weken mee wachtā¦ Als het nu deze ronde raak zou zijn zouden we uitkomen op 12 oktober :doh: maar kan het niet over mijn hart verkrijgen nu condooms te gebruikenā¦ Dat voelt te tegenstrijdig. Dus pas als ik weer ongesteld wordt ( of positief test :thumbup: :thumbdown: ) denk ik dat we de datum gaan vast zettenā¦ al is begin oktober wel een mooie datum. Mocht het deze ronde wel raak zijn, denk ik dat de datum gewoon eind september wordā¦ maar je weet t allemaal niet. Ik wil alleen liever een kindje erbij dan trouwen, dus is in dit geval de keus heel snel gemaakt Speel wel met vuur, ik weet het :roll:
Ja hier ookā¦ maarja, twee dingen die we nou eenmaal allebei erg graag willen. Mijn vriendin is 19 oktober getrouwdā¦ was echt een prima dag, zo begin die maand
Zou inderdaad nog deze ronde afwachten dan. Zo hebben wij het eigenlijk ook gedaan :mrgreen:
Hi allemaal,
En Debbert hoe is het vandaag gegaan??? Hopelijk is alles goed en zagen ze een innesteling
Hoe gaat het met de rest? Het wordt hier weer wat rustiger en we zakken weer naar beneden