Smurf wat een geweldig kerstcadeau, GEFELICTITEERD!!!
CVS :hug: :hug:
ik heb er laatst ook nog gehaald bij ons bij de kruidvat, denk idd dat het aan het filiaal ligt…
ik heb al op kok gelezen in het testtopic dat ze er niet meer zijn. Twee geleden nog wel maar nu echt niet meer helaas…
CVS :hug:
:shock: Smurf :inlove:
GEFELICITEERD MEID :inlove:
Hopelijk gaat het nu goed .
PS ff bij de gyn progesteron tabletten vragen… verkleint de kans op een miskraam .
He smurf, wat hebben ze nu dan bij het KV.
Ik was ook zo tevreden over die testen…
Anders ga ik overal restvoorraden kopen, hihi.
Hoewel ik natuurlijk hoop er tegen die tijd nog maar 1 nodig te hebben
Ik moet straks 1 dag voor mijn nod naar de kaakchirurg.
Iemand een idee of het evt in zo’n stadium al gevaar kan?
CVS… nog steeds geen duivels?
Gaan ze foto’s maken Sproet? Want dat kan je dan beter niet hebben. Ik zou gewoon ff aangeven dat je mogelijk zwanger bent. Better save then sorry.
Het komt qua timing gewoon irritant uit.
Wil er eigenlijk niet zo mee bezig zijn tegen die tijd en al helemaal niet voor mijn nod moeten testen. Want ze gaan idd foto’s maken
Dan dus idd aangeven dat je mogelijk zwanger bent. Volgens mij kunnen ze daar met het maken van de foto’s rekening mee houden :think: .
Gewoon aangeven inderdaad, dan kunnen ze er gewoon rekening mee houden volgens mij hoor…!
Mijn schoonzusje heeft sinds een 4 maanden een nieuwe vriend en die gaan snel en praten over kids en trouwen… Al wil de vriend het liefst nog even wachten. Nu is mijn schoonzusje al 9 dagen overtijd en dat vond ik stiekum niet fijn om te horen… Test van haar was trouwens negatief eergister ( dus met 7 dagen overtijd ) Voel me stiekum verdrietig, ook al is de kans er dat ze dus niet zwanger is… Ik was zwanger verdikkeme
Voor de rest gaat het wel hoor… Was gewoon even vervelend, ook omdat ze het in principe niet geplant hadden, al is ze niet aan de pil… Ik had een kindje maar dat mocht en kon niet bij me blijven terwijl ik het dolgraag wilde en we er ook wel mee bezig waren… waarom dan??? :?
Naja, verder was het ontzettend gezellig vandaag en heel geslaagd. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
hebben jullie een leuke kerst gehad? Ow, dag 4+4 dagen na curretage en vandaag wat druk op m’n buik maar geen ongesteldheid gezien…
groetjes,
Louise
Hallo allemaal,
vinden jullie het goed als ik mee schrijf?
Ik ben vorig jaar onverwachts zwanger geworden daar kwam ik achter toen ik 6 weken was in december hadden we de eerste echo en daar was geen hartactiviteit meer op te zien.
Het vruchtje was gegroeid tot 7 weken en 5 dagen achteraf heb ik even terug gerekend en juist op die dag dat ik zover was een beetje bruinverlies gehad, maar verder geen tekenen dat het mis was gegaan.
Ook heb ik tot aan de curretage gewoon nog last van zwangerschaps symptomen gehad.
Heb het er wel erg moeilijk mee gehad omdat het uiteindelijk wel welkom was en nog denken we er vaak aan hoe het had kunnen zijn.
Afgelopen september hebben we besloten om voor een kindje te gaan nu ronde 4
het gekke is dat we toen ik zwanger was geworden we maar 1x seks hadden gehad in mijn vruchtbare periode en ook nog met condoom (waarschijnlijk gescheurd) en nu doen we het bewust en veel vaker en nog niet zwanger…
Nou hoop dat we allemaal snel zwanger zijn, en voor degenen die zwanger zijn GEFELICITEERD!!
Goudvis, ik had je ook al eens in het testtopic gezien volgens mij.
Maar ook hier welkom!
En het is inderdaad dubbel als je je vruchtbare dagen nu zoveel beter benut dat het dan nog niet gelukt is. Hopelijk heeft 2009 snel iets moois voor jullie in petto.
Trouwens, die ene keer… hoeveel dagen voor je eisprong was dat ongeveer?
@Sproetje wrote:
Goudvis, ik had je ook al eens in het testtopic gezien volgens mij.
Maar ook hier welkom!
En het is inderdaad dubbel als je je vruchtbare dagen nu zoveel beter benut dat het dan nog niet gelukt is. Hopelijk heeft 2009 snel iets moois voor jullie in petto.
Trouwens, die ene keer… hoeveel dagen voor je eisprong was dat ongeveer?
Ja dat klopt heb jou naam daar ook gezien idd.
Dat moet precies 1 dag of de dag van de eisprong zijn geweest het was namenlijk in het weekend en we hadden nogal wat gedronken waarschijnlijk daardoor ook niet opgemerkt dat het condoom was gescheurd :oops:
Dat was dus op zaterdag avond daarna en daarna hebben we elkaar een week niet gezien dus daardoor weet ik bijna 100% zeker dat het toen moet zijn gebeurd…
Hoop voor jou ook dat je snel zwanger bent en dat het dan ook goed blijft gaan een ma en een mk lijkt me wel zwaar.
ik had gister doorzichtig slijm dus geklust zou zo maar kunnen dat mijn eisprong nu weer wat eerder valt…
Spannend hoor… ik zie dat jouw cyclus ook zo rond de 31 dagen ligt.
Ik verwacht zelf pas rond 8 jan mijn eisprong. Hopelijk kunnen we weer iets moois freubelen
Nu er uit mijn stopperstopic opeens zoveel zwangeren bij zijn gekomen de laatste weken merk ik dat ik best wat ongeduldig begin te worden. Wat dat betreft kan een forum ook best een druk neerleggen.
Maargoed, daar probeer ik me verder maar weinig van aan te trekken
Hallo,
Mag ik ook meeschrijven?
Ik heb vorige week een miskraam gehad na 8 weken. Vorige week vrijdag kreeg ik een echo ivm aanhoudend bloedverlies. Er was geen hartje te zien. Maandag moest ik weer naar het ziekenhuis. Ik heb toen pillen meegekregen en 's avonds ingebracht. De ochtend erna heb ik ongeveer een uurtje heel erg veel bloedverlies gehad en dacht ook het vruchtje te zijn verloren. Doordat het bledverlies bleef aanhouden heb ik vrijdag (2e kerstdag) weer met de gyn gebeld en moest meteen komen.
In het ziekenhuis bleek dat het vruchtje er nog zat en dat ik erg veel bloed had verloren. Ze konden ook geen aders meer vinden voor een infuus. Ik moest meteen naar de ok voor curretage. Daarna 2 dagen krampen gehad en heb nu nog last van een klein beetje bloedverlies. Voor de rest gaat het nu wel.
Ik zou graag weer snel zwanger worden als het lukt. Weet dat vaak wordt gezged om een cyclus te wachten, maar liever niet.
Sylvie… welkom hier :hug:
Wat vervelend dat je alsnog voor een curretage moest.
Gelukkig gaat het nu weer redelijk.
Ik heb gewacht tot het spontaan kwam. Die nacht ontzettend veel pijn gehad, maar de kramp verdween vrijwel direct nadat ik het vruchtje had verloren. En dan nog het bloedverlies inderdaad.
En je hoeft ook niet perse een ronde te wachten hoor.
Ik wilde ook niet wachten. Het is alleen iets lastiger uit te rekenen als het gelijk weer raak is. Gewoon je gevoel volgen.
Bij mij was het niet raak. Daarna een ronde veilig gedaan ivm onze bruiloft volgend jaar en nu dus weer aan de klus
Ben er blij mee dat we er weer voor gaan.
Silvie, welkom :hug: Ook in ken je gevoel, vorige maand bijna hetzelfde meegemaakt… alleen hebben we niet met pillen opgewekt, maar wilde ik wachten. Na wat bloedverlies en een echo later leek alles weg te zijn, niets leek later minder waar en toen ook een curretage. Na de curretage amper last gehad en nu wachten tot ik weer ongesteld word… vandaag 5 weken na curretage en nog helemaal niets te merken, en we hebben wel al geklust dus misschien…
Al geef ik dat weinig kans want schijnt dat de 1ste cyclus ook vaak zonder eitje zou zijn…
Mijn verloskundige gaf aan dat we mochten beginnen weer wanneer ik er aan toe was, dus ook al meteen na curretage. Was inderdaad alleen lastig tellen hoe lang ik zwanger zou zijn als het wel meteen raak zou zijn.
Wat vervelend, curretage met kerst :? Wat moet je je alleen gevoeld hebben in het ziekenhuis
Tja, in maandgroepjes meeschrijven brengt inderdaad wat druk op de ketel, aan de andere kant… Iedereen doet het met z’n eigen tempo. Schrijf niet met een stopperstopic mee omdat ik daar geen meerwaarde aan vind. Wel met maandmama’s van mijn dochtertje omdat we dan dezelfde dingen meemaken met de kids en we ervaringen en oplossingen kunnen uitwisselen!
Schreef ook met de juni mama’s mee dus… helaas was dat me niet gegunt Op voor een volgende zwangerschap voor ons, net als ICL en smurf!!
groetjes,
Louise
ikke ook Louise!
Sylvie :hug: , we weten hier allemaal (jammergenoeg) hoe je je voelt… Je moet inderdaad gewoon je gevoel volgen en ze zeggen alleen maar dat je moet wachten omdat het dan makkelijker is om uit te rekenen hoe ver je bent…
Wij zijn weer druk aan het klussen, dus ben benieuwd. 7 januari moet ik terug voor controle van de curretage.
Hey allemaal,
Even niet geweest en wat is er weer veel gebeurd…Smurf zwanger … gefeliciteerd. Wat een geweldige kerstcadeautje.
Voor de nieuwkomers, heel veel :hug: …en alle anderen die het nodig hebben
We zijn na de mk (eind sept) ook meteen weer gaan klussen. Helaas nog niet raak, misschien (en hopelijk) deze 3e ronde wel …we zijn weer druk aan de klus.
Veel liefs Kaatje
Louise, wanneer ben je van plan om evt. te gaan testen?
Hoe lang was je cyclus normaal gesproken?!
Hoi meiden,
Sylvie welkom! Hopelijk ben je snel weer zwanger. Maar wat een verhaal, hoeveel bloed was je wel niet verloren dat ze geen aders meer konden vinden?
Dank voor de felicitaties. Het is nog best onwerkelijk hoor. Vanmorgen nog een test gedaan bevend en wel ,maar goddank hij gaf aan 4-5 weken zwanger, helemaal zoals ik zou verwachten :thumbup:
12 jan mag ik naar de gyn en krijg ik mijn eerste echo. Spannend :shifty:
Louise, bij jou klinkt het toch ook spannend! Jullie hebben geklust toch, dus het zou zomaar kunnen Zelf werd ik 30 dagen na de mk ongesteld dus als je nu al op 5 weken zit. Gem is 6 weken toch?
Ik duim hoor meid
Voor alle andere meiden duim ik ook, dat 2009 maar jullie jaar mag worden!!!
:-*
Lekker hoor Smurf!
Kan me voorstellen dat je af en toe nog wat onzeker bent, maar door zo’n positieve test ga je vanzelf wel wennen aan het idee.
En dan de 12e dus naar de gyn.
Ik hoop echt dat alles dan in orde is!!