Ben ik weer en mag zo ook weer aan t werk… druk in het supermarktwezen he?!
Gister nog even met Pat over de MA gesproken… Vrienden van ons wisten nog niet alles wat gebeurd was en patrick was daar ivm een vergadering dus mocht hij alles nog ff vertellen :?
hij kan het woord miskraam en ziekenhuis niet over z’n mond krijgen zei hij, zit teveel bagage achter ofzo … Vond het wel mooi dat hij dat zei, hij is niet zo’n prater dus… Gelukkig hebben ze zelf hetzelfde meegemaakt ( incl. spoedcurretage ) dus Patrick’s woorden werden meteen begrepen gelukkig. Wel fijn. Was gisteravond wel weer even confronterend om het erover te hebben, maar toch… wel prettig We zitten er nog wel over na te denken een mailtje of telefoontje naar de verloskundige te plegen ivm de 2e echo… Daar hadden ze toch nog iets moeten zien, anders had ik niet zo’n last van stolsels en alles erbij kunnen hebben de maandag erna… En wil toch ivm eventueel ooit 3e zwangerschap zeker zijn over VK praktijk en echocentrum… Maar da’s allemaal latere zorg.
De feestdagen komen dichterbij, merken jullie het? Zo dubbel… Vind kerst altijd een leuk feest, maar nu komt er toch een bagage bij… :?
naja, tot laterz!
groetjes,
Louise
en we zakken weer weg… Hier gaat ie wel… drukke feestdagen allemaal, alles regelen enzo…
hoe gaat ie met de rest?
groetjes,
Louise
Hier gaat het ook wel, inderdaad erg druk ivm de feestdagen. Heb er alleen totaal geen zin in.
Ik had me voorgesteld om met een buikje de kerst in te gaan en dat is helaas niet zo
Maar aan de andere kant hebben we bij een nieuwe zwangerschap veel vertrouwen. Dus dat is wel een fijn gevoel. Alleen is het zo dat het verdriet er daar niet minder om word…
En we moeten wel op de eerste pagina blijven he
Vandaar mijn berichtje inderdaad Hier hetzelfde gevoel over de kerst hoor… ik zou nu een aardig beginnend buikje gaan hebben met de kerst, misschien zelfs al een schopje… :? Bah, niet nu aan denken want dan ga ik huilen en moet werken ( super emo in de ochtend sinds de MA)
En we wachten maar tot ik ongesteld ga worden… Ook wel spannend trouwens. Niet leuk spannend, maar we zitten nu op 4 weken na de curretage… ben benieuwd wat ongesteldheid geestelijk met me gaat doen ( word ik zo emotioneel van, gezellig hoor…)
naja, even weer geupt, hihi.
Tot snel en ik wens iedereen in ieder geval een prachtige baby of (beginnend) bol buikje in 2009… Daar moeten we toch voor gaan! En ICL natuurlijk onwijs veel geluk
groetjes,
Louise
Aan alle meiden
Hey meiden… ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven…
hoop ook jullie zo snel mogelijk bij een van de maand topic’s te zien…
hier nog last van mijn vorige Miskraam… denk er zo nu en dan veel aan, want ja kindje had nu al bijna 7 maanden moeten zijn…
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Voor iedereen die er een wil hebben
Dank je wel Yukiko…! Als ik naar je banner kijk denk ik, jee, zover had ik ook ongeveer geweest Maar ja… Het had zo maar moeten zijn denk ik…
:hug: ook vanuit mij naar iedereen !
Hey meiden,
Hier alles oke. Zitten rustig in de wachtdagen en zit niets anders op dan wachten. Scheelt dat ik 8 jan naar de gyn kan geeft ook rust. Heb van de ha ook een officiele verwijzing gekregen. Hij vond 3 vroege mk wel genoeg in 9 mnd tijd.
Tja, deels herken ik jullie gevoel wel. Ik had of nu 7 mnd geweest of 21 weken (net als mijn vriendin). Alleen blijf ik er niet zo lang bij stil staan, wat als…het is niet goed gegaan dus fantaseren heeft weinig zin vind ik.
Bedoel het niet rot hoor!! Maar ik kijk liever vooruit en ben vrij nuchter vrees ik. Wat overigens niet betekent dat ik er geen verdriet van heb hoor. Want als ik in mijn omg hoor dat er iemand zwanger is of op het nieuws van die vreselijke berichten hoor van vermoordde babies dan staat het huilen mij ook nader.
Ik duim maar dat 2009 ONS jaar wordt!!!
Dikke knuf voor een ieder die het goed kan gebruiken :hug: :-*
Hey dames,
Ja die feestdagen…heb er dit jaar ook niet zo’n zin in. Ben de laatste dagen best emotioneel. We hadden kerst al een beetje met z’n 3-en kunnen vieren. Zou nu 24 wkn zwanger zijn en dus al een lekker buikje hebben gehad…en nu een groeiend buikje door het eten van al dat spijs e.d…ben een emotie eter…grrr.
Maar ben best vaak positief ingesteld. Kijk uit naar 2009, een nieuw jaar, een nieuw begin…en hopelijk voor ons allen een vruchtbaar jaar. Sluit 2008 af als een jaar met mooie dagen en slechte dagen. Probeer alleen de mooie dagen te onthouden om 2009 met goede moed te beginnen.
Ik wens jullie allemaal toch hele fijne dagen toe. Probeer er van te genieten en vooruit te kijken. Heel veel :hug: …ga nu genieten van een verdiende vakantie…weet niet of ik de komende dgn nog zal reageren, maar zeker tot in januari 2009. Veel liefs Kaatje.
Mlk, genetische onderzoeken worden voorgesteld na 3 m.a. In 70% van de gevallen komt er overigens niets uit.
Als er wel iets uit komt vragen mensen zich idd af hoe het kan zijn dat je wel een gezond kindje hebt. Dit komt gewoon voor zei de gyn. Het kan ook zijn dat je een drager ben van een ziektegen wat bv alleen bij meisjes voorkomt oid.
Maar in de natuur is weinig onmogelijk dus het kan gewoon wel zei de gyn.
We hadden eigenlijk vanochtend voor 8.30 op het lab moeten staan maar we waren het allebei vergeten :oops: Ik denk er nl. nu nog maar net aan dat we anders pas op 4 januari weer kunnen, ik ga toch nog even bellen of het de 29e niet wel kan maar er was iets met verzenden naar Rotterdam en afwezigheid met de feestdagen enzo…
Net als een aantal van jullie best wat weemoedig zo rond deze dagen merk ik.
Vanochtend kregen we nog een lief kaartje van mensen uit onze omgeving die vorig jaar een kindje hebben verloren na 19 wkn zwangerschap. (en 4 eerdere mk’s)
Het was zo ontroerend, en ook de boodschap dat zei hoopten dat ieders wensen in 2009 uit mochten komen. Ik heb er vreselijk om zitten huilen, mijn man snapte er niets van… Maar bij mij komt dan van alles los en ook dat ik nog helemaal niet mag klagen, ik vind hun verdriet zo ondraaglijk, ik denk zelf dat een mk/ma of een half voldragen zwangerschap toch echt een groot verschil is. Je bent dan zo echt papa en mama zonder kindje
natas
Hier valt het ook wel mee. Ben er net als Smurf niet echt mee bezig om te denken hoe het had kunnen zijn.
Het schiet op sommige momenten wel door mijn hoofd, maar zolang ik geen zw.schapsberichten in mijn directe omgeving krijg, gaat het wel goed. Niet dat ik het een ander niet zal gunnen hoor, maar op de een of andere manier word je dan weer zo met je eigen gemis geconfronteerd.
Ik zie meer op tegen oud en nieuw. Het terugblikken…
twee zwangerschappen, geen kindje op komst…
Maar verder ben ik ook erg nuchter.
Ik hoop dat het snel opnieuw voor ons is weggelegd.
Hopelijk komt hier gauw weer wat goed nieuws wat dat betreft
en daar zakken we weer whahaha!
Zo weer even de boel naar boven halen.
Hier alles zijn gangetje. Heb raar genoeg wederom een goed gevoel deze maand maar wil er niet teveel op hopen.
Heb sinds gisteren ook last van een zeurderig ongi gevoel in mijn onderrug. En iets last van mijn borsten sinds vanmorgen.
Maar beide kwaaltjes kunnen bij mij ook duiden op een naderende ongi dus er zit niets anders op dan wachten pffff :roll:
Vandaag was Y naar de creche dus ben met manlief lekker wezen shoppen. Hij en Y zijn erg leuk geslaagd. Ik had al wat dus had niets nodig.
Vanuit deze kant voor iedereen een fijne feestdagen alsnog… :hug: En alvast een mooi 2009 met prachtige baby’s in het verschiet
groetjes,
louise
Goedemorgen op eerste kerstdag.
Gisteren bij mijn schoonouders gegeten en de biefstuk waar ik normaal dol op ben was :sick: . Verder nog steeds last van mijn onderrug en gisteren middag even een uurtje geslapen Spannend!!!
Heb er op de een of andere manier zo’n goed gevoel over
Vanacht heel bizar gedroomd, ik was zwanger :shock: Vanmorgen stond ik op en het leek wel alsof iets voor mij bepaalde dat ik moest testen vandaag…zal de test wel zijn die mijn aandacht heeft opgeeist :lol:
Ik naar de wc, test gedaan (let wel pas 8 dagen na mijn eisprong!!!) en wat denk je:
ZWANGER
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
En het streepje verscheen al direct binnen 2 minuten :shock: (straks zijn het er nog twee :shifty: ) Weet niet wat mij overkomt, het moet gewoon zo zijn. Een mooier kerstcadeau kon ik niet wensen na 3 mk in 9 mnd tijd. Zou deze 4-de zwangerschap dan mogen blijven
Smurf, onwijs gefeliciteerd met je kerstcadeautje :dance:
Weet je zeker dat het pas 8 dagen na je eisprong is? Misschien ben je stiekum wel al langer zwanger dan je denkt… ( of hou je je eisprong bij??) of je hebt natuurlijk een hele korte cyclus deze keer…!
Volgens mij heeft een tweeling geen invloed op je HCG, dus het kan natuurlijk allemaal… maar dat hoeft het niet te zijn doordat je zo vroeg getest hebt…!
Maar goed genoeg gebept over mogenlijkheden, het is gewoon een feit dat dit mooie cadeautje is gekomen en natuurlijk gaat het deze keer blijven bij je!!! Een hele mooie septemberbaby ?
ow, en dromen betekenen dan toch wel wat he?!
Heel erg gefeliciteerd!!!
groetjes,
Louise
dank je :inlove: loop even op een roze wolk ditmaal.
Ik heb deze mnd mijn temperatuur bijgehouden vanwege de afspraak bij de gyn. En volgens fertility friend zou ik op dag 20 mijn eisprong hebben gehad…Vandaag is dag 28 van mijn cyclus…
Vaag niet :think: Morgen de nieuwe van CB die zal wel uitsluitsel geven :mrgreen:
Maar goed geen getwijfel ditmaal wel of geen streep hij staat er gewoon echt! Helemaal top voor nu. Alhoewel ik nog steeds vrees heb tot ik bij de gyn een mooi kindje heb gezien hoor…na zoveel vroege mk is het toch anders…
Wanneer heb je de afspraak bij de gyn? misschien kunnen ze stiekum al wat zien op de echo… :inlove:
Smurf, ook hier van harte gefeliciteerd meid!!
Dat is nog eens een fijne manier om de kerst te beginnen.
Ik duim voor je dat je bij de gyn inderdaad een mooi minimensje te zien krijgt :-*
smurf, onwijs gefeliciteerd!!! :D:D:D das een onwijs gaaf kerstcadeautje…
hier had ik dat cadeautje vanmorgen ook willen hebben, maar helaas, een negatieve test van de digitale clear blue…
ik moet 8 januari. Dus dan ben ik 5.5-6 wkn ongeveer gok ik.
CVS :hug: maar nog geen ongi dus ik duim voor je!
Zou haast zeggen probeer die van kruitvat maar helaas ze verkopen ze niet meer…dit was de laatste die ik had liggen…
bij onze kruidvat hadden ze ze toen ik mijn test ging doen nog hoor… heb 11 december de test gedaan ( om te kijken of alle hormonen uit mijn lichaam waren ) Misschien ligt het aan het filiaal?
groetjes,
Louise