Ik ben te muts voor nat zand in mijn schoenen… :oops: Maar echt TOPPIE!!! dat je het hebt gedaan hoor! Was het niet koud?
Leuk huisje!!! Kunnen we daar niet een keer een KOK-meeting houden…? Wij helpen je wel verven… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bianca is echt Bikkel… Zonder pijnstilers… goed hoor! Zo te horen was het echt geen prettig onderzoek; met een harde buis ff kijken of alles goed zit… Heb je geen moment gehad dat je die buis uit de handen wilde trekken en ff bij hun zelf ergens in wilde duwen…? Danja’s fantasie slaat nog wel eens op hol
Waar kan ik die colum vinden??? Danja is ook nog wel eens aagje…
Krijg ik vast nog wel om te kijken of mijn linkereileider goed doorgankelijk is…bibber.
Zo nog even wat foto’s, dan kan het wel weer.
hahaha grappig!!! Kan ze nu ook verkleinden. Sorry meiden, dit zou ik natuurlijk moeten testen op het test-forum maar voor jullie ook wel leuk om te kijken hoe we wonen.
Ziet er erg gezellig uit hoor! Enne… Test maar raak hoor…
jahoe leuk huisje voor koffie en koekieeeeeeeeee hihi ofwel meeting mwahah
Danja, nou nee weet je wat het is er iseen gyn die het onderzoek doet , die kende ik al, een schat van een man. En een verpleegkundige, ook een an, en eig vanaf ik uit de wachtkamer gehield werd al gegein en lol
ik zei al als pijn doet schop ik jullie , hih zegt die vpk, nu ja spreken we af, als je schoppen wilt neem je de gyn, als je aan haren wilt trekken neem je mij … ja ja hij had geen 1 haartje op zijn hooft…
later ik uitkleden…hoor ik dat ie vpk zegt tegen de gyn. Urine in een mooi potje ( potje van sambal :mrgreen: ) gedaan. Ik vanachter het gordijn… ja in een zakje lekt zo :oops: Nee hoor ik luister niet mee haha
Ach die mensen zijn wat gewent denk ik dan maar… en ze helepen je er zo door heen steunen je, toen ik pijn had zei de gyn ook , we stoppen en doen nder narcose,maar wou ik echt dus niet…dus even doorgezet…maar de vpk zei houdt mijn hand maar vast en knijp maar hihi
nee ik had veeel pijn maar achteraf zal ikok doen gewoon zo hoor
Oke meiden,
Volgend jaar zomer een BBQ bij ons thuis, hopelijk met dikke buiken!!! En anders lekker aan de wijn!!!
Bij deze gepland.
:shock: :shock: :shock: :shock: Ineke!!! Wat heb jij een prachtig huis! Ik woon op een flatje van 80/85 vierkante meter! Nou zo’n huis kan ik alleen van dromen!
Mooi hoor meis en ik kom op je bbq. Maar wel allemaal met kinderen of dikke buiken!.
:-*
Bianca: hahahahahhahahahahaha! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Dat is erg lache ja, heb je zijn hand nog flink blauw geknepen of viel het toch wel mee?
OK dan, BBQ, mijn agenda houd daar altijd een plekje voor vrij!!! Vergeet je dan geen kleine hapjes??? De kleine mondjes in onze buiken lusten ook wel wat… :inlove:
ik weet et niet , haha hij heeft niet gejammerd meen ik ,
zei alleen je doet et goed je doet et goe, ja ammehoela dacht ik dat zul je altijd zeggen ook al lig ik hier als een wildzwijn te bléééren. :mrgreen:
haha nee ach zal wel mee vallen…
weet niet wat is komt ook ik vindt zkh gewoonnooit erg eig, klinkt dat stom? nu ja mag ook graag alle medische programmas op tv zien en ja als ik dan zelf mijn binenste zie op scherm wel interessatn hihi
Inderdaad. ooka ls je het niet goed zou doen, zou hij het nog zeggen, hahaha. Ik vind het ook nooit zo erg hoor, alleen mog je altijd hopen dat diegene die je prikt, het ook echt kan… dat vind ik het enige erge… Maar verder vind ik alles prima, zelfs de katheter hahahhaha
Dank, dank Ellen, we zijn er ook errug blij mee!! Maar je moet er wel wat voor doen hoor om het zo mooi te krijgen. Inmiddels al bijna 3 jaar aan het verbouwen en dan dus nog onderhouden maar we hebben er beide lol in! We zijn ook begonnen in een klein rijtjeshuis en hadden veel geluk dat dit huis te koop kwam! Weet nog dat we er met de makelaar doorheen liepen en maar niet laten merken hoe enthousiast we waren!! Inmiddels al 7 jaar geleden. pfffff. Nu de babykamer nog!!
Kun jij je al lekker mee bezig gaan houden, heb je alle (gratis) babydozen al besteld en de walz baby-catalogus etc. etc.??
Ga nu effies eten, heb net alweer een half uur het sims spel gedaan (haha, en dat op mijn 31e). Blijft leuk.
Nou ik heb weer wat nieuws hoor…het Pre Egg Syndroom volgens mij. Alsof ik eisprong ga krijgen op dag 9…wat krampjes en steekjes. hmmm. op naar de 1e ovu-test voor deze ronde. Even niet naar het toilet en niet meer drinken vanaf nu…
betekend dit inke dat je van af nu die testen gaat doen tot je je eisprong spot? En als die test pisitief is, KOMT dan je ei of IS je ei er al?
Want als je ei er is dan is toch eig te laat voor sex om zwanger te raken?
Ik vraag uit aagje hoor hihi
Of is zo als de test positief is dat je ei nog niet gesprongen is en dat je dan moet sexen zaadjes op weg gaan en als zaadjes aankomen je eitjes ongeveer springt en dat DAN de kans groter is?
Of benik lekker dwaas aan doen :shifty:
De testen spotten je LH-piek, wanneer deze piek bereikt is gaat je eitje binnen 24-36 uur springen, kan zijn dat je piek al wat eerder begonnen is dan dat je getest hebt dus het gaat er om dat je die dag van pos. test en de dag erna (wanneer eitje dan dus gesprongen is) gaat klussen. Dan zit je qua timing goed en moet de ‘natuur’, de rest gaan doen.
Verwacht niet dat hij vandaag al positief is hoor, heb ik eigenlijk wel elke maand. Vorige maand ook vanaf dag 10 en toen pos. test op dag 13. Maar heb nog genoeg testen (hoe kan het he??? met al mijn getest) dus ga alvast beginnen. Ben veel te bang dat ik hem mis!! Echt een aanrader hoor, geeft wel wat rust. Was anders steeds bang hem te missen en dacht hem dan elke dag te voelen…
Hou jullie op de hoogte.
owkee mij vraagt door en je hoeft niet te antwoorden meid hé dat weet je?
Owkee ik snap hem… maar heb je dan achter af niet het gevoel nu na al die test shit lukt niet terwijl ik op goede momenten sex?
Ow ennuh kun je die testen in de winkel kopen en hoe doe je ze dan?
En wat kosten ze?
En hoeveel heb je er per maand nodig?
En stel dat je ze doet vanaf dag 10 tot hoelang dan doen? Stel dat die testen niet positief worden heb je dan geen ei?
mwaaaaaaahah ik ben aaagje wil me er eens in verdiepen ,
t zou voor deze maand wel uitkomst zijn maar waar krijg ik zo snel die testen vandan? zit nu op dag
effe tellen 7
Via sensitest.nl bestel ik ze en deze bevallen goed, vandaag besteld morgen in huis. Bestel altijd 2x 5 of zo’n pakket met ook 2 zwangerschapstesten. Er zit een schema bij vanaf welke dag je ongeveer moet beginnen met testen. Ik begin meestal rond dag 11 of eerder wanneer ik twijfel. Heb meestal aan 5 testen genoeg. Bij mij is een positief resultaat, 2 gelijke strepen. Heb nog maar 1x een vettere uitslagstreep gehad. Wel grappig hoor alsof je elke dag een zwangerschapstest doet.
Inderdaad baal ik er wel van en dat is ook wel de reden dat we toch om een doorverwijzing hebben gevraagd omdat we het inderdaad op het juiste moment doen. Maar ja, wanneer het eitje steeds recht springt bijv. heeft het al geen zin.
Suc6!!!
Oh ja, het kan ook via zwangerschapstest.nu of via babybrabbel
moet nu al plassen maar moet nog 1,5 uur wachten!!!
Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij. Elke dag op ongeveer dezelfde tijd, 2uur van te voren niet meer plassen en niet teveel drinken… niet met ochtendurine. nu ja, het staat er ook wel in.
owkee vandaar dat je nu dus nog 1.5 uurmet wachten ? mm wel duidelijk ik denk dat ik er persoonlijk allen gestress van geraak, maar voor deze maand zou leuk zijn, hihi spannend nog net voor we naar de vpg mogen
hoe betaal je ze dan via internet? ik zal eens ene ijkje nemen, maar ineen normale winkel kun je dus niet kopen of zijn ze dan duurder?
volgend mij mag je van de modies geen geen namen enzo noemen van die andere sites toch? of wel? haha kweet et niet maar ik zal es zien
iig bedankt voor je uitleg :-*