Zwanger worden na een miskraam en/of missed abortion

Mooie kleurtjes hoor! :clap:

Ha meiden,

Ineke, wat een drukke dag heb jij vandaag! Wel leuk zeg, een BBQ geven voor je collega’s.

Noortje, heel fijn weekend in Scheveningen, of ben je eigenlijk al weg?!

Danja, het valt niet mee zeg, wat jij allemaal meemaakt. Ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen!

Bianca, ik heb ook al gereageerd bij je eigen topic, maar nogmaals beterschap!

Ellen, zo je eerste kwaaltje!! Geniet er maar van!!! :dance: :wink:

Irene, Diana en Eveline; ik duim voor jullie!!!

Met mij alles goed. Verder weinig te vertellen.

Groetjes Jozie

He meiden!

Ireen mooi lijstje! :thumbup:

Ineke lekker genoten van je broodjes?

Nou ik ben benieuwd voor Noortje…ik hoop zo dat ze ons over twee weken goed nieuws komt brengen!!!

En didi voor jou is het ook spannend he!

Bianc ik heb je verhaal gelezen :-

Eveline hoe is het met je? Heb je al kwaaltjes??

Hier gaat alles goed hoor dames…voor zover ik weet dan.

Kwaaltjes vallen mee hoor. Ik had alleen gister even een vlaagje van misselijkheid maar dan heb je ook alles gehad…Dus nee nog geen omhelsing met de toiletpot! :mrgreen: :mrgreen:

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

:-
:-*

Hoi!

Irene, mooi lijstje hoor!! :clap: :clap:

Bianca, goed uitrusten hoor, ik geloof dat het je toch een beetje meeviel?

Verder niet zoveel te vertellen, nog steeds in afwachting… Dus ik ga maar wat afleiding zoeken… :mrgreen:

Liefs,

Diana

Hallo lieverds,

Bianca, ik heb je berichtje gelezen. Doe rustig aan vandaag en laat je lekker verwennen he :-*

Irene, mooi nieuw lijstje :thumbup: Bij mijn zwakt het "zeker weten dat het deze keer raak is " gevoel ook weg…De euforie van het spotten en het ovu-testen is voorbij en daarmee schijnbaar ook het gevoel dat het deze keer raak is.

Noor, veel plezier in Scheveningen! Jammer dat het weer niet mee zit, maar jij zult jezelf wel vermaken geloof ik zo :wink:

Ineke, veel plezier met je BBQ vandaag! Ik heb dat deze zomer nog maar 1 keer gedaan, en dat terwijl ik het zo leuk vind…

Diana, spannend bij jou! Ik neem aan dat je niet vandaag of morgen wilt testen?

Danja, hoe is het vandaag? Doe lekker rustig he!

Jozie, houden zo he, dat het goed gaat!

Ellen, hoop voor je dat die vlagen misselijkheid weg blijven! Gelukkig heb ik er nooit last van gehad. Nou ja…ik heb er in de wachtdagen last van! Dat is weer eens wat anders dan gedurende de zwangerschap! :wink:

Ik ben echt elke dag wel 2 keer misselijk, ben duizelig, heb een opgezette buik, en ben ontzettend huilerig… Dit zijn natuurlijk allemaal symptomen máár het kunnen ook symptomen zijn van stress of van een naderende buikgriep of gewoon symptomen van een soort van schijn zwangerschap, zoals ik dat elke maand weer ervaar! Ach, we zullen zien, maar ik heb eigenlijk geen hoop meer…

Liefs, Eveline.

Hey Eveline,

ik denk dat ik op z’n vroegst zondag of maandag ga testen… Beetje lastig, want ik had altijd een cyclus van 28 dagen, maar na de MA zit ik steeds op 26 of 27 dagen… :?

maar zien of ik kan wachten tot zondag… :roll:

Liefs,

Diana

Ik duim voor je meid!

Zit net te denken…, een tijdje terug vroeg er iemand naar foto’s. Toen hebben Bianca, Ellen, Irene en ikzelf een foto laten zien hier. Maar eh…ik ben super benieuwd naar de rest van mijn kok vriendinnetjes hoor!! Dus…plaats die foto’s zou ik zeggen :mrgreen:

Lekker hoor die pillen!!! Ik heb me niet moe gevoeld gisteren overdag, grote pluspunt!!! Maar gisteren om 9 uur zat ik nog vol energie en wilde ik nog gaan stofzuigen en van alles doen… Heb ook erg slecht geslapen vannacht… Gisterochtend de eerste pil gehad, ik zal er nog zeker aan moetne wennen…

Vanavond op kraamvisite, kind kan al bijna lopen, hahaha! Is 3 maandjes oud, maar er kwam steeds wat tussen. Ik heb er wel zin in, het is een meisje en ik heb lekker meidenkleertjes kunnen kopen :inlove: Ben wel blij als er in de omgeving meiden geboren worden, kan ik er toch nog voor shoppen :inlove: EN ff lekker “dood”-knuffelen, hihihi!

Lekkere BBQ vanavond!!! Hier regent het steeds vanochtend…

Ik duim ook Diana… :pray:

Fijne klustijd in scheveningen!!! :dance:

Hai,

Ik zou graag foto’s willen plaatsen maar ik weet niet hoe dat moet!! Ik probeer het steeds weer maar er komt niets te staan.

Mijn foto kun je wel vinden bij mijn colum. De 1e colum staan we samen op. (Marcel en ik).

Diana, we duimen voor jou meid! Alle ogen zijn nu eerst op jou gericht. :lol: :lol:

Heb het gevoel dat er een aantal zwangeren gaan komen, dat het ons nu eindelijk eens mee zit. Al 3 op het lijstje dus we gaan langzaam de goede kant op!

Voor mijzelf hoop ik heeeeeeeel erg dat het deze maand gaat lukken, zonder gyn en dus zonder hulp. Maar ja, zal wel niet gebeuren.

Ja, vanavond bbq, hoop dat het weer wat opklaart maar dat is wel de voorspelling, momenteel spettert het hier nog.

Fijne dag allemaal.

Jullie zijn lief!! :-*

Ik hoop ook zo dat er deze maand veel zwangeren zijn (hihi, dat hoop ik elke maand)

Ineke, ik zal ook voor jou duimen meid, dat je de MMM niet in hoeft!

Liefs,

Diana

Als het goed is komt hier onder een foto van mij op het wad!!! Heb me er even in verdiept…komt hij…hoop ik…

:mrgreen: :mrgreen: Leuk Ineke! Broek opgerold :mrgreen:

Ik had je al gezien inderdaad bij je colum samen met je mannetje.

Didi!!! :pray: :pray: :pray: Heb je zelf een beetje hoop?

Eveline waarom ben jij nu al alle hoop kwijt? Heb je eerder een testje gedaan? Als dat is zo heb je het wel heel vroeg gedaan!!!

Nou ik blijf hoop houden hoor :snooty: :pray: :pray: :pray:

Ik heb trouwens ook het gevoel dat er nieuwe zwangere bijkomen…dusszzz :mrgreen:

hey ja gelukt ineke wat leukkkkk en in het pikkedonker haha , ow ik wil ook echt eens wadlopen, ga jij dan met me mee? ih

column? is ie er al ik ga zien ,

mm ik zie niks in je column , maar iig de foto is top hiero, en idd pijpen omhoog mwahhaa , ja leuk leuk leuk ,

meiden die op nod wachten laat die rode krengen wegblijven he?

deze maand voor ons nieuwe kansen we zien wel weer.

Ik heb net mijn ongi gehad.

Mijn NOD zal rondt de 16 september zijn

Ik zie de foto nu niet meer, jullie nog wel??

Ik denk dat mijn colum maandag weer geplaatst wordt. Hoe is het bianca, nog pijn? Wat jij hebt gehad heet dat ook wel HSG?

Oh, nu is hij er wel weer, zal wel aan mij liggen. Zal nog 1 plaatsen van ons huis, heb nu de smaak te pakken…De aanbouw is nu ook bijna witgeverd net als het voorste gedeelte.

ik zie de foto wel hoor

nee ik heb geen hsg gehad een hsg is dat ze vloeistof isspuiten om te zien of de eileeiders verstopt zitten of open en toegangkelijk zijn.

Dat onderzoek moet ik ook nog krijgen , maar komt op een andere afdeling bij de vpg.

Ik heb een hysteroscopie gehad en daar kijken ze met een starre ( harde) buis in de baarmoeder zodat ze de wand goed kunnen inspecteren zeg maar op afwijkingen of dat goed is

de pijn is redelijk, ik neem geen pinnstiling dus is te dragen zo.

Moet jij de hsg krijgen ineke?

hey leuk knus huisje, zeg, ik aagje zijn nar fotos binnenkant hihi

Leuke foto’s Ineke!

Stoer hoor wadlopen! Hebben wij ook 's gedaan, maar dan overdag! Ik was me toch moe, na die tijd!! Wel heel erg leuk om te doen!

En wat een mooi huis hebben jullie! Behoorlijk stuk aangebouwd, of niet?

Ellen, ik ben een beetje bang om teveel te hopen, maar ik heb de hoop nog niet verloren hoor! :-*

Liefs,

Diana