ineke ik ben ook nog niet zwanger en zal ook niet snel gebeuren hoor
ow ale tv zenders liggen er zon beetje uit ws doorhet slechte weer
(het middel heet: paroxetin. Er moet al na een week wat verbetering zijn, anders na 2 weken. Als je ineens stopt, kun je ontwenningsverschijnselen krijgen, maar niet die van de verslavende middelen. Er ontbreekt een stofje/tekort aan het stofje in de hersenen die door de pillen weer wat aangevuld worden. En door praten verwerk je je problemen waardoor je de dingen weer positiever ziet en je lichaam alles weer zelf in balans brengt)
On-topic: Ik wil Bianca even een hele fijne avond wensen en veel sterkte morgen.
Eveline: succes
Jozie: JIPPIE!!! Waar blijft jouw JA op de lijst?
Daantjuh: Hoe reageerde de man in questie verder? Wat kunnen mannen toch bot zijn he? Echte mars-mannen… Henri was mee naar de doc, zegt de doc: is het nou wel verstandig om aan nog een kleine te denken? zegt Henri: ja, eerst moet de basis goed zijn… :wall: Daar heb ik het van de week nog met hem over gehad… Dat de basis tussen ons niet goed is en nu zegt hij dit… :wall: en hij heeft alleen bij de apotheek eventjes zijn had op mijn rug gelegd en verders niets gezegd of gedaan… alsof we een receptje voor de pil waren halen… :wall: Zegt hij nog; ik kan niet te lang blijven hoor, ik moet weer terug :twisted:
Meiden in ieder geval bedankt voor de steun en de fijne woorden, jullie voelen als een “warme deken”, als jullie begrijpen wat ik bedoel…
:-* :-* :-*
dank je het was een superfijne avond
echt heel erg gaaf
Bianca, dus het was gezellig? Nachtbraker!!!
Ineke, ik zal ook nog niet zwanger worden hoor. We blijven hopen natuurlijk, maar ik denk dat ik het langste overblijf hier…!
Eveline, ik hoop het voor je! Wanneer is je NOD? Heb je al getest? :mrgreen:
Danja, ze zullen je echt niet zomaar wat geven hoor! :-* Sterkte meid!
Daantjuh, wat een kl*te gesprekken heb je gehad zeg! Vreselijk! Ik denk dat ik was gaan janken, vloeken en schreeuwen. Oeh, erg belachelijk! En dan met die muts van een makelaar… Van de trap gooien, weer naar boven duwen en nogmaals van de trap gooien. :twisted: En helemaal als je al 5 jaar bezig bent geweest… Zo lang ben ik nu ook al bezig, kan me niet voorstellen dat je er zo over gaat denken. En waarom wil het bij dat soort wel lukken en bij ons allen niet?
Ik had vanochtend wel een teken op mijn ovulatiecomputer staan dat de eisprong binnen 1 Ã 2 dagen zal gebeuren…! Dus het wordt erg gezellig in Scheveningen :mrgreen: . Laat de wolkbreuken maar komen, ik heb een mooie hotelkamer geboekt! :mrgreen: (Hebben jullie het gelezen en gehoord? Noor gaat ook een weekendje weg en dan drijven de drollen door de boulevard van Scheveningen… :think: Ben echt een zondagskindje (lees: gelukskindje) of niet soms!)
Fijne dag allemaal…
Liefs,
Noortje
Nou Noortje, dat wordt dat dus maar op je hotelkamer verblijven…en die tijd goed benutten!!! Heel veel plezier alvast.
He Danja, ben eigenlijk wel benieuwd of je nu toch door gaat voor een 3e kindje of dat je inderdaad even daar niet mee bezig zult zijn. (sorry, ben wel erg nieuwsschierig he? Geef anders maar gewoon geen antwoord hoor!).
Jeetje Bianca, zit je nu echt om 3:50uur te kijken of we nog langs geweest zijn? Dan slapen we hoor! hahaha. Kinjde op komst kanjder inderdaad.
@Ineke: Geeft niet hoor, ik ben blij dat het gevraagd word, kan ik er ook over nadenken Ik ga niet weer aan de pil. Omdat onze basis niet goed zit, klussen we toch niet, zeg maar en als we wel de behoefte eraan hebben, hebben we nog condooms in de kast liggen. Maar ik zie het wel even aan. Ik ben op en af geweest wb. de pil en even niet is misschien ook wel zo gezond, even geen hormoon-zooi wat de ongi betreft. De ha heeft ook eerlijk gevraagd: of het wel zo verstandig was om aan een kleintje te beginnen, toen zei ik al lachend: niet dat we daar heel druk mee bezig zijn hoor… Als je snapt wat ik bedoel… weinig bedfitness, hihihi!
Gisteren hebben we een gesprek gehad, waarvan ik denk dat hij ook wel daadwerkelijk heeft geluisterd en ook wat heeft teruggezegd vanuit zijn hart. Ik heb hem ook wel een aantal dingen duidelijk kunnen maken…
@Noortje… HEEEEEEL VEEEEL plezier daar in je weekend-in-het-hotel-verblijfje… :lol:
@Bianca, was je toch een beetje zenuwachtig? Of gewoon laat naar bed? Ben blij dat het erg gezellig was, Ik zal straks aan je denken :thumbup:
mwaahah ik ben nog niet zenuwachtig ms als ik vanmiddag in zkh ben, maar zal niet weten waarom nog hihihi nu ja zien wel
nee vanacht wezen stappen hé? en toen ik thuis was even gedouched en snel gespiekt hier ik kon anders toch neit slapen met nat haar enzoooooooooo
He Danja,
Ik hoop dat jullie er samen uit zullen komen! Vooral nu heb je je partner wel nodig denk ik. (spreek uit ervaring…). Als je er behoefte aan hebt mag je me altijd even persoonlijk mailen ofzo.
Dikke knuffel uit het hoge noorden.
Heb enorme spierpijn van al het verven en eigenlijk moet ik vandaag nog weer verder zodat de steigers verwijderd kunnen worden. Heb morgen een barbeque voor mijn collega’s bij ons thuis…wil het dan graag natuurlijk netjes hebben maar dat gaat niet lukken…de tuin moet ook nodig gebeuren. Balen is dat wanneer je het graag goed wilt doen voor een ander dus…ik ga gewoon aan mijzelf denken en wanneer ik vanmiddag zin heb om een boek te lezen ga ik dat gewoon doen. (hahaha lukt me toch niet…).
Straks eerst maar even lekker lunchen, heb heerlijke broodjes gehaald helemaal voor mij alleen.
he shit, vergeet altijd dat ik die smilies in wil schakelen. Nogmaals
voor mijzelf!
:mrgreen: O heerlijk Ineke lekker broodjes!!! MMMM
Lieve Noor ik wil je ook alvast ontzettend veel plezier wensen op Scheveningen en mocht er wat zijn ik ben vlak bij je he :mrgreen:
En goed je best doen he meis :mrgreen:
Danja meis heel veel sterkte. Ik hoop dat je eruit komt en dat jullie weer een beetje naar elkaar toegroeien… :-
Bianc!!! Wat heb je allemaal gedaan vannacht? Discotheek of een gezellige kroeg? Of wat anders…gezellie hoor! En leuk met je zussen! Dat vind ik ook altijd zo leuk met mijn zussen lekker stappen.
Maar goed nu zijn er twee van de drie zwanger en dat vind mijn jongere zus ontzettend ongezellig :mrgreen:
Eveline voor jou hoop ik het ook meis!!!
Nou meiden hier weinig nieuws. Kreeg net even een vlaag van misselijkheid :shock: :shock: OOOO dat hoeft voor mij echt niet…
Verder alles okidoki :thumbup:
:-
Jawel Ellen, op naar een ‘innige omhelzing met het toilet’, :lol: :lol:
Je mag hier niet mopperen over je kwaaltjes en alles voor lief nemen! (geintje hoor, neem ik me nu heel naief voor dat ik zelfs van de kwaaltejs ga genieten wanneer het eenmaal zover is!).
fotos staan in showforum onder kopje diep triest meiden
ik moet nu weg naar zkh voor de hysteroscopie ik vraag me af of echt pijn doet, voor de rest ben ik nog neit echt nerveus,
jullie lezen als ik kan vanavond bij anders denk imorgen
Dikke knuf van ons allemaal!!!
:-* :-* :-*
Bianca succes vandaag :-*
Jozie, wow een kloppend hartje. Dat is alvast een eerste opluchting
Ineke goedbezig zeg. Al dat geklus, mag je jezelf best applaus voor geven.
Danja, veel sterkte en succes.
Noortje de goden zijn je goed gezind, alle afleiding is Scheveningen is uitgeschakeld
Ellen tja die eerste kwaaltjes geniet er maar van
Hier alles oke, maar nog steeds beetje druk. Kom van het week-end wel wat langer buurten ben nog op m’n werk.
Bianca, ik hoop dat het is meegevallen vanmiddag.
Ik lees pas na het weekend je berichtjes…! Ik denk wel aan je hoor!
Meiden, ik spreek jullie maandag weer. Ik ga me nu helemaal richten op dit weekend…
Diana, weet je al iets? Blijf voor je duimen hoor.
Groeten,
Noor
Veel plezier Noortje!!! :mrgreen:
@Danja: dikke knuf van mij en sterkte natuurlijk! Neem goed de tijd hè en vergeet jezelf en je mannetje niet!
@Noortje: haha, ik moest echt lachen om jouw stukje over Scheveningen… Heel herkenbaar!! Ik hoop toch dat jullie het heeeeeeeeeel leuk gaan hebben hoor! Veel plezier!
@Ineke: lekker hè af en toe jezelf verwennen! Ben je nog verder gegaan met verven? Of heb je de boel de boel gelaten??
@Ellen: kan je al wat meer genieten?!?
@Bianca: hoe is het gegaan meis? Viel het mee?? Kus!!
@Eveline: ik had ook heel erg het gevoel dat het raak is, maar nu wordt dat wel minder eigenlijk… Elke keer als ik iets voel of denk te voelen stop ik het maar weg… Dat deed ik ook toen ik zwanger was… Dus misschien toch?! Jaja, lekker neurotisch weer hier!!!
xxx
Hoi!!
Noortje, ik hoorde vanmorgen op de radio het nieuws over Scheveningen en moest meteen aan jou denken… hihihi, inderdaad niet veel afleiding en kunnen jullie lekker op jullie hotelkamer blijven! :mrgreen:
Hier nog geen nieuws, tsja, de afgelopen paar keer had ik iedere keer zo’n goed gevoel en toen was het steeds niks
Nu durf ik eigenlijk niet zo goed meer…
Nou ja, nog een paar daagjes en dan weten we het!
Liefs, :-*
Diana
meiden verhaal staat bij gyn bezoeken zie mijn onetekst kun je zo klikken
sorry heb even geen puf te reageren verdoving werkt uit en sluit zo af,
Hi Bianca, ik heb net bij je eigen topic gereageerd. Rust goed vandaag hè!
Ik heb ons lijstje aangepast! Ik hoop dat jullie het mooi vinden!
xxx