Hier kletsen wij met meiden die graag weer zwanger willen worden na een miskraam en/of missed abortion, maar bij wie het niet zo snel weer wil lukken! Wil je ook op ons lijstje stuur dan even een pb-tje naar me en dan pas ik het lijstje aan!
Liefs, Irene
Hij is prachtig geworden meis !!! had het niet beter kunnen doen…
:-*
Nog een mooie vlinder voor al onze lieve vlinderkindjes die van ons gevlogen zijn…
Ireen, mooi lijstje hoor :thumbup: Ik hoop dat er heel snel bij iedereen “ja” mag komen staan,ondre het kopje “zwanger”!
Daan, mooi gebaar die vlinder…
ja mooie nieuwe deeltjuh hiero
Mooi Ireen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hoe is het meissies?
Ben net even wat gaan drinken met mijn zussen en mijn beste vriendin en ik heb gewoon netjes mijn mond kunnen houden :shock: Wat dat betreft ben ik wel blij dat al die aandacht lekker naar mijn zus gaat want ik krijg er toch de zenuwen van. Mijn beste vriendin heeft een puppy gekocht :inlove: :inlove: :inlove: OOO Wat ben ik toch verliefd op dat kleine beessie…en nog zo inimini klein.
Nou verder weinig te melden! Ik vind dat groene mannetje
–> :mrgreen: <-- maar raar zo als ie een tand mist.
Nou knuffies!!!
Hoi!
Mooi lijstje hoor! Ziet er super uit!!
hihihi, ja dat groene mannetje ziet er nu wel heel komisch uit!
:mrgreen:
Goed zo, Ellen, dat je je mond hebt kunnen houden !
Verder niet veel te melden, we gaan sinds vorige week weer braaf naar de fitness (ik zelfs 2 x per week!)
Ik moet zeggen dat het me 100% meevalt, hoe m’n conditie achteruit is gegaan tijdens die verbouwing… nou ja, dat was natuurlijk ook training op zich!
Vanavond ook weer lekker geweest, nu heerlijk gedouched en nog even lekker op de bank uitpuffen…
Liefs,
Diana
ja gek groen mannetje
he
Irene, ik heb je een pb-tje gestuurd.
Mooi lijstje hoor, knap gedaan!
Liefs,
Noortje
Hey Bianca, hoe kom jij nou aan een normaal groen(/blauwig) mannetje? :think:
Aha… ik zie het al, maar ik zeg niets hoor!
:mrgreen:
mooi lijstje
Heb voor de rest niets te melden, heb gisteravond ziek in bed gelegen en nu zijn m’n darmen nog van streek. Da’s al de 2e keer deze week.
(zo kort berichtje in nieuwe topic nu krijg ik weer meldingen als er iets geschreven is)
Ik ben wel nieuwsgierig naar dat groen/blauwe mannetje!!!
He meiden geen geheimpies he! :mrgreen:
Mooi die 3 grote JA!! woordjes, geweldig hoor dames!!! En een heel mooi lijstje ook :thumbup:
@didi1969 wrote:
Verder niet veel te melden, we gaan sinds vorige week weer braaf naar de fitness (ik zelfs 2 x per week!)
Liefs,
Diana
Vanaf 4 september heb ik 2 ochtenden voor mijzelf omdat allebei de kids dan de deur uit zijn, dan kan ik eindleijk 2x per week trainen. 's avonds vind ik nix, dan zie ik Henri helemaal niet meer, dus voor mij een mooie, dubbele oplossing als Thijmen naar de psz gaat :lol:
deze is gewoon hoor
Hoe kan jij nou een blauw mannetje hebben??? Hebben alleen Kok kanjers die
geen idee maar deze is wel leuker dan :mrgreen: deze haha
ja de 3 ja-tjes staan we leuk hé, hoier deze maand niet moet morgen ongi worden maar temp is echt weer verlaagd dus nieuwe ronde nieuwe kansen, volgnde maand zijn we bij vpg.afdeling
weinig te melden dus dames nu ja dan ook fgeen slecht niwews gelukkig maar
wij gaan weekendje weg dus bn er pas zondag avond weer hoor
Fijn weekend!!!
Hoe vind je deze? Of deze? Deze dan? Hier een iets ander tintje:
Bianca, veel plezier dit weekend.
Groetjes :-* ,
Noortje
NNNNAAAAHHHH ben ik gek aan het worden ofzo!!! Meiden doe niet zo gemeen en vertel me jullie geheim!
Veel plezier bianca!! :-*