Ik wil ook het geheim weten!!!
:mrgreen:
Hahaha noortje ik begrijp er echt geen fluit van! :lol: :lol:
Ik wil het ook weten!!!
Bianca, fijn weekendje weg!!
Ik geef het op Noortje ik kom er niet uit Stomme smiley’s!!!
Eveline wanneer zijn jou wachtdagen weer en heb je je ei al ontdekt??
Meiden wie zitten er nog meer in de wachtdagen?
Voel me belabberd (maar niet ziek), ben moe en kan me slecht concentreren. Nog een uurtje dan kan ik naar huis. Kruip vanavond denk ik voor derde keer deze week maar vroeg in m’n nestje.
Soms denk ik zou het deze maand dan toch gelukt zijn, maar ik kan niet geloven dat het nu alweer raak zou zijn. Voor Stijn heeft het ruim half jaar geduurd voor ik zwanger was. Daarna was het in 1x raak en ik geloof dus niet dat het de 1e keer na ma ook weer direct raak zou zijn. Zal wel gewoon iets onder de leden hebben. En anders zit ik volgend week-end op net zo’n roze wolk als Ellen.
Bianca veel plezier dit week-end.
ellen, wat fijn dat je eind augustus al voor een echo mag komen.
Dat gevoel van verraden door mijn eigen lichaam daar heb ik het meeste moeite mee. Dat ik 3 weken lang heel gelukkig was over een brusje wat er al niet meer was. Ben dus ook erg blij dat gyn en vk hebben aangegeven dat ik een volgende keer bij 8 weken en 12 weken een echo krijg.
Zag iets staan over sporten. Ik moet eigenlijk ook weer aans gaan beginnen. Zou goed voor me zijn om wat meer conditie op te bouwen.
Zo, lijstje weer ge-update!
Ik had vanmorgen een positieve ovu test!!! En geen bloedverlies meer!!! Dat wordt gezellig straks!!!
@Ziggy: wat vervelend dat je je zo beroerd voelt meis, maar wie weet is het niet voor niks!
Haha, die smileys!! Ik lach me rot hier!! :mrgreen:
@Bianca: misschien al te laat, maar eeeeen heeeel fijn weekend!! xxxx
hmmm trainen, moet ik ook maar weer eens gaan doen… is nu al 5
( :shock: ) maanden geleden…
Mooie vlinder daan!!
En dit jaar nog staat het hele lijste voor met “JA!!!”!!!
xxx
JHEEEEEEEE!!! Go Irene!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Goed je best doen meid!!!
Ja ziggy wie weet ben je wel zwanger!
O meiden ik hoop zo dat er nog meer nieuwe zwangere bij komen! Ik wil echt meer JA!!! op dat lijstje zien staan…
Kom op meiden gooi jullie haar los!!! :mrgreen: :mrgreen:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Goed zo Irene!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Zet je dan ook een JA bij jouw naam?
Hahaha, hopelijk over 2 weken!!!
Ik snap het
dank je meiden, nee we gaan morgen in de ochtend,
Pff, moeiljk hoor met die smiley´s! Ellen, we kunnen elkaar de hand weer schudden, want ik snap er ook niks van. Het lukt met niet, ook niet met de tip van Noortje! Probeer het straks nog eens…
Ziggy, spannend wie weet ben je wel zwanger!
Irene, veel plezier vanavond!
Ik heb nog steeds mijn ei niet gespot, maar dat kan nog komen…
Groetjes, Eveline.
Nou meiden,
Vandaag dus veel gekletst over blauwe mannetjes i.p.v. rode duivels!!!
Goed zo Irene, ga jij vanavond maar goed trainen en morgen nog een keer dan heb je je best gedaan en je vriendje/mannetje hoop ik ook!!
Hou het vandaag kort hoor. Hebben een fijne dag gehad ondanks het tegenvallende weer. Ben dus al op vanaf 01:15uur…begint zijn tol te eissen maar wil willen eerst nog even met elkaar uit eten ter afsluiting dus ik ga me even opladen…
Overduidelijk en super-ongi!! moest om de 2 uur op zoek naar een toilet…en waar vind je die middenop het wad, tijdens een wandeling van ca. 3 uur???
Kan jullie zeggen dat ik als 2e weer terug op de boot was van de 98 mensen!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kus van Ineke
Ineke, Snelle wadloop was dat ;0
Hallo meiden,
Wat een gedoe zeg, met die blauwe mannetjes… ik snap het ook nog steeds niet… :?
Irene, leuk dat je een positieve ovu.test hebt. Veel plezier dit weekend! :inlove: :thumbup:
Ineke, balen dat je toch overduidelijk ongi bent. En dat nog wel tijdens het wadlopen. Heb je er verder wel van genoten? Ik kan me voorstellen dat je erg moe bent.
Eveline, nog steeds geen ei?
Ziggy, volgens mij had ik jou hier nog niet eens welkom geheten… :oops: sorry, alsnog welkom! Jouw verschijnselen klinken me trouwens wel bekend in de oren…dus wie weet!
Ellen, spannend he, die eerste echo!! Heb je al kwaaltjes?
Met mij gaat het allemaal goed. Ben als het goed is nu 6 weken en iets van 2 of 3 dagen zwanger. De kwaaltjes beginnen behoorlijk te komen. En ook erger dan de vorige keer! Misselijk, duizelig en zo ontzettend moe… Maar ook heel blij, dromerig en angstig. Ik hoop zo dat het allemaal goed mag gaan, ik zou niet weten hoe ik nog een miskraam moet verwerken. En toch hebben al heel veel van jullie dat meerdere keren moeten meemaken. Maar goed, ik probeer toch positief te blijven.
Meiden, ik ga weer naar mijn bankje…
Bianca, fijn weekend! Ga je naar een hotelletje?
Groetjes Jozie
neeee ik ga naar een mede-KOK-ster hihih,
He Irene!!! Super voor je meid, enne… jullie doen vast goed je best dit weekend! :inlove: :inlove:
Nog even over dat sporten, ik ga nu 2 x in de week, eerst op maandagmorgen (lekker vroeg) dan heb ik nog veel energie om daarna de was te strijken :shock:
En de 2e keer ga ik op donderdagavond, samen met m’n hubbie, dus ook heel gezellig!
Wow Ineke, wat heb jij een lange dag gehad! maar het was ongetwijfeld mooi op het wad! Heb je de zon mooi op zien komen? Of was het erg bewolkt? Wel balen dat je ongi bent geworden…
Bianca, super leuk weekend gewenst bij Juudje!!
Veel liefs,
Diana
Ineke, was het verder leuk het wad lopen??
Jozie, fijn dat het goed gaat en dat je kwaaltjes hebt!! Prober idd positief te blijven hoor! Het zal vast goed gaan!!
Nou, we hebben ons best gedaan hoor! En we zijn nog niet klaar! Hahahaha!!!
Vandaag ga ik weer naar de sportschool voor het eerst sinds 5 (!!) maanden… En ik kan nergens m’n sporttas + pas vinden… Dat krijg je er nou van hè!
xx Irene
Irene, Go Girl!!
Goed van je, om weer naar de sportschool te gaan! Niet direct te fanatiek zijn hoor! Anders kun je morgen niet meer bewegen van de spierpijn…
Vandaag is het hier weer lekker weer om buiten bezig te zijn, heerlijk!
Gek he? Ik ben van die regen wel zo snel zat…
Fijn weekend!
Liefs,
Diana
het wadlopen was leuk. Het weer viel wat tegen, tijdens het wadlopen (de tocht moesten ze aanpassen i.v.m. kans op onweer!) hebben we het wel droog gehouden maar geen zon helaas. Toch wel bijzonder zo op het wad maar de volgende keer (die er zeker gaat komen!) doen we ene korte broek aan en nemen we een handdoek mee (tip!!!) en gaan we gewoon overdag! Het was geen erg zware tocht, niet veel slik etc. af en toe wat geultjes waar we door moesten en vanaf de boot naar het wad moest je door een halve meter water waardoor je meteen al behoorlijk nat werd… na de tocht werden we met de boot naar schiermonikoog gebracht waar we een hotel hebben opgezocht voor een uitgebreid ontbijt, daarna fietsen gehoord en rondgefietst. Het eiland zelf heb je snel helemaal gezien en er kwam steeds meer regen dus de boot van 14:30uur maar naar huis genomen en dus later nog lekker uit eten geweest. Vanochtend weer vroege dienst gehad, morgen nog even en dan 13 dagen vrij!!! yes!!!
Vandaag dag 3 van nieuwe ronde. Heb net mijn temp es even opgemeten want had het gevoel dat ik koorts zou hebben, echter 37,1 geen koorts maar wel hoger dan ik normaliter heb. Heb 1 maand getempt en had toen steeds een temp van 36,6 ofzo en na de eisprong 37,0. Nu dus ongi dus daarvan zou het niet kunnen komen.
hoop niet dat ik ziek ga worden tijdens mijn vrije dagen!!
Nou meiden, ga even de ramen buiten wassen omdat het inderdaad even lekker buiten is. Fijne dag nog en klusse Irene, veel plezier Bianca en toi, toi, met je ovu-test eveline en alle andere dames natuurlijk ook een fijne zaterdag.
Noortje gaat het met jou al ietsje beter? Hoop het, probeer ontspanning te zoeken meid! (makkelijk gezegd he?)
Ineke