Zwanger worden na een miskraam en/of missed abortion

In gewone winkels zijn ze veel duurder. Oh, heb stiekem toch namen genoemd. nu ja, moeten ze dan maar even verwijderen maar ze begrijpen vast wel dat het voor een goed doel is.

Suc6!!!

heb toch geplast, moet dus nu weer 2 uur wachten. bah wat een regen, wordt straks een schuur-bbq…

Up-date-je…

Ik heb net een afspraak gemaakt bij Maatschappelijk werk voor ons samen(dat vond zij beter) voor 4 september. :dance: Ben benieuwd hoe het ons zal gaan verlopen. Henri weet het nog niet, hij is aan het werk, ik vertel het hem vanavond in de auto wel.

Goed zo meid, hoop dat jullie er samen uit zullen komen! Hoe is het vandaag? Eerlijk gezegd lijkt het me niet dat je gisteren een betere dag had door dat pilletje hoor…wel erg snel. Misschien het idee dat je nu hulp krijgt dat je dat al een oppepper geeft.

Liefs

Ineke

Omdat ik vannacht zo slecht heb geslapen, ben ik wel wat moe. Ik kan last hebben van de bijwerkingen, maar dat merkt ik van de week wel.

Oh, en ik heb me opgegeven voor 2x een workshop scrapbooken… FF iets voor mijzelf…

goed zo meid denk aan jezelf,

ms even 1 opmerkingje, niet verkeerd bedoeld maar is het handg/prettig je man op de hoogte te brengen in de auto? Ms iets voor thuis?

Kan best emotioneel zijn of iig gevoelig liggen zon gesprek. Maar wat jij prettigst vindt hoor

Zo ik heb net mijn b12 gehaald weer voor een maandje was geheel vergeten en merkte al mijn gevoel ik meende dat ik over week pas hoefde maar was dus vandaag, n ja eerder al eig,

wendy lekker meegeweest was gezelig .

Is lief van je, maar we hebben van de week al een gesprek gehad dat wij in jaren niet hebben gehad en toen gaf ik hem al aan dat het hem misschien ook goed is dat hij ook gaat. En dat vond hij ook al prima. Ik heb hem net heel even aan de lijn gehad en hij vind het prima, verdere details vertel ik hem vanavond wel, hij moest weer verder. Ik had m wel nog even verteld dat zij het verstandiger vond om samen te komen voor relatie-gespekken.

Hij heeft een snackbar en heel erg veel LowLands-gangers gaan via ons station en komen dus bij hem even een frieteke halen :dance: Heeft het dus druk…

Vind Wendy eht niet erg om jou een spuit te zien krijgen?

haha nee wendy vindt juist interessant mee te gaan gaat ook wel mee als ik bloed doneer in centrum hihih , daar mag ze zelfs mee helpen

en net als ik medische dingen interessant vindt ,zei ook neemt ze van me over, ach ja en laat et zo.

Net als dierenarts vindt ze leuk als ik heen ga dus meestal plan ik zo dat zee mee kan als ze het aangeeft

ow ja en fijn dat je mannetje er zo achter staat ik zou dre niet zo ver krijgen denk ik,

ach ook niet nodig geen idee maar toch, fijn dat jullie samen gaan doen ,

Wie weet… een ER-hulpje in spee… :inlove:

@bianca81 wrote:

ow ja en fijn dat je mannetje er zo achter staat ik zou dre niet zo ver krijgen denk ik,

ach ook niet nodig geen idee maar toch, fijn dat jullie samen gaan doen ,

Hij voelt en weet dat het bij hem ook niet lekker zit, en hij gaat daarom dus ook graag mee. Denk ik. Ik heb hem van de week iets kunnen laten zien tijdens het praten, en schijnbaar vind hij dat hij het ook nodig heeft…

Hij zei het net dat hij het niet lekker vond gaan. Ben dus blij dat hij er ook wat aan wil doen… Gelukkig maar…

ben beduusd, blij en onzeker

want er was een streepje op mijn z.test

Het verklaard veel waarom ik mij vorige week zo belabberd voelde

En deze week had ik het gewoon te druk om er over na te denken.

Volgende week gelijk maar bellen voor een afspraak voor een echo bij 8 weken. Ben er nog niet helemaal van overtuigd dat het weer echt zo is.

Danja, veel succes. Goed dat jullie volgende week een afspraak hebben.

ziggy bedoel je nu dat je ene positieve zwangertest hebt joh? dan moet ik je felicciteren, ik wacht even je reactie af voor ik verkeerd begrijp.

Iig :-*

Zie je wel…ik wist het wel de zwangeren gaan nu komen!!! Ik zei toch al ziggy of er niet meer aan de hand was!!! Super gefeliciteerd, ik denk namelijk dat je dat bedoeld met je streepje!!!

Gefeliciteerd natuurlijk, dringt het al meer door!

Meiden, het voelt nog steeds goed, weet zeker dat er nu snel meer meiden gaan volgen!!!

Heb mijn eitje nog niet gespot. Vandaag ook nog maar weer testen, dag 10 maar heb het gevoel dat hij eerder komt dan anders rond dag 13.

Ziggy??? Is het echt??? Ik wacht ook nog even tot het tot je doordringt… :pray: :pray: :pray:

Hier dus al 2 nachten niet geslapen, erg slecht dan, word nog terug gebeld door de ha-post, ik ga niet wachten tot het maandag is en ik weer 2 nachten niet heb kunnen slapen, ik voel me 's nachts gewoon high… :shock:

Kunnen we met je mee spotten Ineke??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja, spot maar mee hoor, ga vanmiddag weer even testen, weet al dat hij vandaag niet positief zal zijn maar je weet maar nooit…

Vaag hoor hoe sterkt jij dan op die medicijnen reageert! Wannee je depressief bent is het niet zo raar dat je slecht slaapt maar als je zegt dat je er high van wordt klopt er toch iets niet!

Ik zou niet weten hoe het voelt om high te zijn, maar ik kan rustig 's avonds laat nog van alles gaan lopen doen… zo’n gevoel heb ik… Voordat ik ze slikte, had ik het niet,. sliep ik erg goed, maar nu niet… ik heb al gevraagd of ik de pil niet in 2-en kon breken of een slaappil kan krijgen, zodat ik maandag weer naar mijn eigen ha kan… Nog maar even wachten.

Ik ben beniewd wanneer je je ei spot… Hoe zou het met de scheveningen-gangers gaan… :-*

Officieel mogen slaappillen pas voorgeschreven worden wanneer je 14 dagen achter elkaar slecht slaapt pas dan kun je spreken van een ‘slaapstoornis’…maar veel artsen schrijven het al eerder voor, maar ik denk dat ze beter voor andere antidepressiva kunnen kiezen wanneer je hier zo heftig op reageert. Maar goed, ben geen arts alleen maar een verpleegkundige :lol: :lol:

Hoop dat je snel de juiste hulp krijgt en weer beter kunt slapen etc.

Ziggy!!! Gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Nog een zwangere erbij! Nou dames we gaan goed! :dance: :dance: :dance:

Danja ik zag dat je een afspraak heb gemaakt met maatschappelijk werk. Ik hoop dat het jullie helpt meis… :thumbup:

Hoe is het verder met de dames?

:-*

Ineke, ik hoop ook dat ik maar een halve hoef te nemen en dat dat al helpt, maar ik ben nu na 2 uur nog niet terug gebeld…