Zwanger worden na een miskraam en/of missed abortion

Hoi meiden,

Hier even een teken van leven… Nou ja, leven? Ben ziek geweest en ben nog ziek.

Niet beroerd of zoiets, maar alleen koorts en moe. Dus vandaar dat ik een paar dagen niet op KOK ben verschenen.

Nu gaat het wel weer een beetje, maar voel me nog niet 100%.

De :evil: :evil: zijn er nog steeds niet. Snap er niets meer van. Ook geen positieve test. Heb vanochtend nog getest. Met een gewone CB. Ben dus nu 4 dagen overtijd.

Heb een beetje het gevoel dat mijn ziek zijn er mee te maken heeft. Misschien is er wel iets heel erg mis in mijn lichaam. Of zou het kunnen dat de Prozac iets doet met de test?

Ik weet het niet meer.

Denk dat ik morgen de gyn maar eens bel en het verhaal aan haar doorgeef en dan even afwachten wat haar advies is.

Nou lieve meiden, bedankt voor jullie :-* 's en duimen, maar het is hier nog steeds niet duidelijk. :?

Dikke knuffel,

Noortje

Lieve Noortje,

Ik maakte mezelf al zorgen om je! Ben blij dat je een teken van leven hebt gegeven!

Raar dat je 4 dagen overtijd bent maar steeds negatieve testen hebt. Bel morgen je gyn. maar eens op. Misschien kan die een bloedonderzoek voorschrijven?

Dikke kus,Eveline.

He Noortje!! lieve meid was ook al een beetje ongerust…

Wel apart hoor dat je 4 dagen overtijd bent… :pray: :pray: :pray:

Maar goed mischien is het inderdaad even goed om de gyn te bellen…

Fijn dat je weer even wat van je liet horen :-* :-* en rust maar lekker uit meis.

Ik heb vanmiddag echt intense ongi krampen gehad :frowning: en ik dacht dat het helemaal mis zou gaan maar geen bloed te bekennen. Het was 10 minuten heel heftig en sindsdien geen last meer van gehad maar bang was ik wel zeg :shock: Even flink zitten huilen bij Chiel toen ik thuiskwam. Ik weet echt niet wat het is geweest. Volgens mij vechten mijn baarmoeder en darmen wel alletwee om ruimte want ik heb echt ontzettende last van obstipatie…

Nou ja het gaat nu allemaal weer goed en de VK kon me verder ook niet helpen dus ik hoop maar dat alles nog goed gaat daarbinnen…

Ik voel me wel weer rustig… :slight_smile:

Nou dat was mijn geklaag weer :wink:

Weltrusten meissies

:-*

Noortje, alen dat je cyclus zo van slag is. Ik hoop dat je snel weer wat opgekanpt bent.

Ellen wat een schrik.

Ik durf eindelijk een beetje te genieten van mijn zw-schap. Ik heb namelijk afgelopen vrijdag op echo een hartje gezien en gehoord. Ik zat zo in de zenuwen dat mijn man geregeld heeft dat de echo van komende donderdag verplaatst werd. Dit geeft toch wel rust in vorige zwangerschap is hartje waarschijnlijk nooit gaan kloppen.

Hoi Meiden!

Ik zie dat het hier inderdaad wat rustiger is… ik schrijf zelf ook niet zoveel op dit moment. Vrij druk thuis. Nog steeds bezig met klussen. De garage is nu gelukkig bijna klaar en dan de tuin nog. Maar dat kan gelukkig nog even wachten. ( misschien toch straks wel mee beginnen :wink: )

Verder is er nog niet veel bekend, nog een weekje geduld en dan weten we hoe we er deze maand voorstaan. Ik heb op dit moment wel het idee dat ik het goed van me af kan zetten en heb echt zoiets van : we zien wel, zo niet dan volgende keer meer geluk/succes.

hihihi, maar dat kan natuurlijk heel snel veranderen! :lol: lang leve de hormoonhuishouding van de vrouw!

Iedereen een fijne zonnige zondag!

Liefs,

Diana

hey meiden ’

ook ik typ nauwelijks meer

ik heb de laatste tijd zoveel dingen die op ma af komen dat KOK-ken weinig meer gebeurt hihi af en toe spelltjes hoek en de belangrijkste dingen lezen. Ik merk ook dat hoe gek het ms ook klinkt ik er geen behoefte aan heb, er genoeg van heb …ms egoistisch maar goed dat moet maar even.

Ik heb momenteel weer werk er bij naast mijn andere activiteiten…en dit is dus 2 dgn in de week van half 9 tot 18 uur

Daarbij komt dat ikmomenteel veel in zkh ben wb zwanger worden op de VPG komende 2 weken een aantal afspraken staan.

Daarnaast ben ik sinds kort gestopt met het Ggz waar ik gesprekken had nav mijn geestelijk welzijn.,…maar ik sta bij de ha onder controle, wekelijks heb ik daar een gesprek…en nu komt er ws nog iets bij dat ook weer in zkh onderzocht moet worden. Al met al ben ik zowel lichamelijk geestelijk als in werksfeer en pive met veel tegelijk bezig. Das niet erg en het gaat ook prima en ik voel me oké maar KOK heb ik even niet de zin in die ik had in het begin.

Ik ben het eig echt zat om zelf ergens bij te horen. Niet om andere verhalen maar puur omdat ik mezelf steeds weer in hh vindt treden. haah ik voel me zon zeur en ach daar heb ik geen zin in…mijn eigen topic houdt ik volledig bij en de mensen die ik volg die blijf ik volgen.

Nou zo even lezen her en der, de ochtend niet gedaan nog onze vaatwasser is stuk maar dré en ik hebben hen getracht te maken, helaas niet gelukt ,maar heel de ochtend naar de knoppen mede om de vaat weg te werken van d elaatste 3 dgn :shock: :? :mrgreen:

Nou toedels en liefs van mij , en weet dat ook al typ ik niet ik lees wel!!!

En duim en hoop mee voor elk van ons

Je beschrijft precies wat er hier ook aan de hand is; heel druk in prive sfeer en even geen zin om dingen bij te schrijven, even genoeg aan mijzelf zeg maar… en inderdaad spelletjes ter ontspanning is even meer dan genoeg… Ook even de woorden niet vinden om het zo te beschrijven als jij hier nu net doet. Niet om je te kopieren, maar gewoon precies het zelfde…

:hug: :-*

hey danja, soms is het gewoon even zo hé? Het leventje het leventje laten en even wat anders dan jezelf…dat heb ik momenteel en het doet me goed.

:-* van mij

Daarom is het zo fijn dat er hier meiden zijn die het snappen he? Kun je het gewoon ff kwijt. Lekker hoor. :-*

Hoi meiden,

Ben vandaag weer aan het werk gegaan. Ben nog wel snotterig, maar volgens mij heb ik geen koorts meer.

Heb net de gyn gebeld en ik kan om 11.25 uur terecht. Ben namelijk nog steeds niet ongi.

Ben ook supernerveus. Zit helemaal te trillen. :shifty:

Hoop dat ik toch een beetje positief nieuws krijg. Maar ben er bang voor.

Groeten,

Noortje

Hoi!

Noor…ik duim voor je! Ik hoop zo erg dat je positief nieuws krijgt…Laat je meteen iets weten hier, als je terug bent?

Bianca en Danja, ik begrijp jullie volkomen hoor! Dikke kus :-*

Irene, ben jij nu nog steeds op vakantie???

Groetjes, Eveline.

He meissies!

Noor ik duim ook voor je!! Wel even laten weten he :-* :-*

Ben er weer!

Niet zwanger… :? Had ik ook niet gedacht eigenlijk.

Waarschijnlijk heb ik “gewoon” een cyclus overgeslagen. :shock: Op dit moment groeit er een heel mooi ei en ik moet donderdag terug komen om te kijken of het de goede kant op gaat.

Snap er niets van hoor. Volgens de persona ovulatie testen heb ik wel een eisprong gehad. In Scheveningen. Maar ja, deze week dus nieuwe ronde nieuwe kansen. :pray:

Wel bleek uit mijn bloed dat ik ergens een actieve infectie/ontsteking heb. Maar waar? Daar hoor ik als het goed is vrijdag bij de reumatoloog meer over.

Pfffff, word er wel een beetje heel erg moe van hoor. Dat gedokter…!

Hoe is het met jullie, meiden?

Liefs en dikke :-* ,

Noortje

:hug: en een :-* voor jou.

Lieve Noor,

Ik had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn…maar ik zet al mijn hoop op dit nieuwe mooie ei dat er aan komt!

Wel raar trouwens dat de persona aangaf dat je een eisprong had :shock:

laat je as. donderdag nog even iets weten?

Liefs, Eveline.

Tuurlijk laat ik iets weten… :-*

Had ook best graag een mei-mama willen zijn. (Had zelfs stiekem al gekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn. (13 mei) :oops: )

Erg hè?

Even voor de zwangere dames onder ons:

Jullie moeten hier ook alles schrijven over jullie zwangerschap hoor! Ik wil alles weten. Alles over de echo’s, kwaaltjes, buikjes die dikker worden. Ik wil met jullie meegenieten. En als ik er niet tegen kan, geef ik dat wel aan.

Ik las namelijk ergens dat jullie het moeilijk vinden om hier over jullie zwangerschap te praten. Niet doen hoor! Ik word juist heel verdrietig als ik dit soort dingen lees. En pas op hoor, ik heb alles in de gaten, want ik ben jullie aan het stalken!!! :mrgreen:

Dit topic heet: zwanger worden na een mk/ma! Dat betekent dat het de bedoeling is dat we straks allemaal zwanger zijn. De één iets eerder dan de ander, maar het gaat ons allemaal lukken! En dat betekent dus ook dat je hier vooral over de zwangerschap moet blijven schrijven, zodat wij ons kunnen voorbereiden op de kwaaltjes die we in de toekomst gaan krijgen! :wink:

Jullie weten toch juist hoe moeilijk het soms kan zijn en hoe we elkaar nodig kunnen hebben? Please… ik vraag niet voor niets hoe het met jullie is!

Dikke knuffel,

Noortje

Lieve Noortje!

Ik vind het vrij normaal dat je al gekeken had wanneer je eventueel uitgerekend zou zijn. Dat zou ik namelijk zelf ook al lang gedaan hebben in jou geval :mrgreen:

Verder ben ik blij dat we wat jou betreft gewoon verder mee kunnen schrijven! Ik wil eigenlijk ook graag nog met jullie kletsen hoor, want ookal ben ik dan zwanger, ik intereseer me nog steeds voor jullie! Maar omdat het hier opeens zo stil was geworden en zo…

Nogmaals een dikke kus voor jou! :-*

Liefs Eveline.

Ps: Duim je overmorgen voor mij…

Noortje balen zeg dat je cyclus zo van slag is. Vrijdag veel succes bij reumatoloog.

En wat betreft hier schrijven tot vorige week voor echo was ik niet bepaald in mijn element met deze zwangerschap. Ik werd gek van onzekerheid. Op de een of andere manier vond ik dit forum niet gepast om al mijn angsten over deze zwangerschap te delen. Ik schrijf hier natuurlijk ook pas heel kort mee.

Alle meiden veel succes de komende tijd. Hoop dat er snel meer zwangeren van hier te zien.

Eveline, ik ga heel hard duimen en jij ziet straks net zo’n mooi hartje als Ellen heeft gezien. :thumbup: :pray:

Ziggy, ook je angsten mag je hier kwijt hoor. Daar is toch juist dit forum voor? Je moest eens weten hoe bang ik elke maand ben als ik weer ongi moet worden. “Stel je voor dat het raak is, wat dan?” Bibber bibber…

Maar ik las dat alles goed is en dat je al een mooie echo hebt gehad. Goed zo!

Irene, ben je al terug? Is alles goed met je?

Dikke knuffel,

Noortje

Noortje wat ben je toch een ontzettend lekker wijffie :mrgreen: :mrgreen: Ik vond het ook wel moeilijk om hier te schrijven net als Eveline omdat het hier zo stil werd…

Dus er staat een mooi ei op knallen!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Go Noortje, Go Noortje, Go Noortje

Didi lieve meid ik wilde je nog even bedanken voor de tips in je pb-tje!

Eveline hier wordt aan je gedacht!!! Nog 1 nachtje slapen!!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Uhhh ja Irene ben jij nog steeds aan het vakantievieren? :mrgreen:

Hoe is het met de andere meissies???

Nou hier gaat alles wel goed. Lichamelijk voel ik me prima maar Ellie kan piekeren als de beste! Buiten dat ik het natuurlijk allemaal spannend blijf vinden of het allemaal nog goed gaat in mijn buikie kan ik nu ook goed piekeren over de toekomst :roll: ppppffff Ik kan daar echt wakker van liggen en eigenlijk moet ik helemaal niet zo ver vooruit kijken…

Maar angsten als hoe doen we dat met opvang aangezien ik voor het financiele plaatje zeker 24 uur moet blijven werken. Zal ik er wel genoeg voor die kleine zijn bla bla bla. Als ik het nu zo lees dan vind ik dat zo stom maar ik lig er werkelijk waar soms wakker van…

Ik stel nu al zulke hoge eisen aan mezelf :wall: :wall: :wall: daar word ik lekker ontspannen van maar niet heus :mrgreen:

Ja nieuwe fase nieuwe zorgen…

Nou sorry voor mijn geklaag hoor :oops:

:-*